Zie je nou, daar ken ik je van.quote:
in 1999 op fok belandt vanwege big brother, daarna vooral in muziek. Ergens in 2006 verveelde ik me 's nachts en ben toen een spel begonnen op fok. Daarom zitten wij beiden nu hier in de SCquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, ik kom sinds 2000 of 2001 op fok vanwege de lekkere wijven in B&H, en toen werd ik in 2003 maar eens lid, en toen kwam ik de AKQ tegen en ging ik meedoen, en toen heb ik een tijdje niet meegedaan, en toen weer wel, en toen zag ik een SC, en toen ben ik daar maar eens gaan posten.
En jij?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:21 schreef MaJo het volgende:
En een Saffie lijkt me een goed idee cobra!
Ja ik had al begrepen dat jij de oprichtster bentquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
in 1999 op fok belandt vanwege big brother, daarna vooral in muziek. Ergens in 2006 verveelde ik me 's nachts en ben toen een spel begonnen op fok. Daarom zitten wij beiden nu hier in de SC
Nou ja, één van de admins deed wat uitspraken achter de schermen in het FP-forum, en daar was ik het op zijn zachtst gezegd niet mee eens, dus ik deed even een paar uitspraken aldaar, en die vielen weer dermate slecht bij de admins dat ze me de crew hebben uitgetrapt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:24 schreef Etcetera het volgende:
Reldo tell, de enige modjes die hier meelezen zijn Cynix en Laffer en die zijn tof
Mwa, die uitspraken waren gewoon waar, dus daar heb ik geen spijt van. Maar ze hadden wel tot gevolg dat ik de crew uit ben gegooid, en dat vond ik niet leuk, dus het is een beetje tweeledigquote:
Welnee man, dikke rellen af en toequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:44 schreef CaLeX het volgende:
En ik maar denken dat het allemaal liefde was tussen de mods/admins
Zwaait terug en doet een saffie mee...quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:02 schreef MaJo het volgende:
Speciaal voor MM
Ik ben echt te moe op dit momentgeslapen van 21.30 tot 10.00 en net van 12.00 tot 15.00 en ik ben nog steeds.helemaal stuk
daar gaat mijn beeld van orgies en bukakkequote:
Oh orgies zijn er ook hoor, op de crewmeetsquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
daar gaat mijn beeld van orgies en bukakke
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Ben net thuis en zit Tour de France te kijken.
Steekt er net een kudde schapen dwars door de tourkaravaan heen de weg over...
Ik zie Cynix en laffer al bezig...quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
daar gaat mijn beeld van orgies en bukakke
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie Cynix en laffer al bezig...
Oh prima hoor, we zaten net mijn rel te bespreken. En met jou ook alles goed?quote:
Ik zat het mee te lezen....jammer als iets op zo'n manier gaat, maar ja niks meer aan te doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh prima hoor, we zaten net mijn rel te bespreken. En met jou ook alles goed?
dat vraag ik me dus ook afquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zwaait terug en doet een saffie mee...
Hoe kan je in hemelsnaam nog moe zijn als je een dagtaak hebt aan slapen...
Je hebt gewoon maar de helft van de dosis gekregen. De dokter verkoopt de andere helft onder tafel door.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat vraag ik me dus ook afEn ik heb eergisteren weer mijn B12 prik gehad maar dat helpt dus ook niet
B6 dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon maar de helft van de dosis gekregen. De dokter verkoopt de andere helft onder tafel door.
Vroeg naar huis, dat is een goed plan. Ga ik zo ook maar even doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:04 schreef romika het volgende:
[..]
Ik zat het mee te lezen....jammer als iets op zo'n manier gaat, maar ja niks meer aan te doen.
Ja met mij gaat het prima, lekker vroeg naar huis weer vandaag.
Lekker even bijkomen van de dag....
Gleequote:
Hoi PSquote:
Ze doen niet aan uitpraten?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Mwa, die uitspraken waren gewoon waar, dus daar heb ik geen spijt van. Maar ze hadden wel tot gevolg dat ik de crew uit ben gegooid, en dat vond ik niet leuk, dus het is een beetje tweeledig.
quote:
Een Amerikaane tv showquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Vroeg naar huis, dat is een goed plan. Ga ik zo ook maar even doen.
Oh jawel hoor, de betreffende admin heeft me ook nog even gebeld naderhand, dus dat is wel uitgesproken. Maar andere admins vonden me nog steeds niet tof ofzo.quote:
Ah, een soort Sister Act dus?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Een Amerikaane tv showBeetje cheesy maar leuk! En als je er fan van bent, dan ben je een Gleek
![]()
http://www.imdb.com/title/tt1327801/
beter.quote:
heb het ook in iets van twee dagen gedaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de afgelopen 2-3 dagen Glee gekeken, heb het seizoen bijna uitgekeken
alhoewel.... ik was toen nog niet helemaal klaar, dus moest daarna braaf op uitzendingen wachten. verder heb ik twee muggenbulten op mijn arm dat samen op een stel tieten lijktquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heb het ook in iets van twee dagen gedaan
I looove Defying gravity! En ik vind tuurlijk Finn jammie, zoals het een blond huppelkutje betaamt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:39 schreef Etcetera het volgende:
Lekkere overgang PS
De mannen in Glee zijn niet te versmaden hoorWill
Puck
En de liedjes zijn tof
Wet een topic change.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
alhoewel.... ik was toen nog niet helemaal klaar, dus moest daarna braaf op uitzendingen wachten. verder heb ik twee muggenbulten op mijn arm dat samen op een stel tieten lijkt
mijn moeder prikt me dus ik ga ervan uit dat dat wel goed zitquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon maar de helft van de dosis gekregen. De dokter verkoopt de andere helft onder tafel door.
Als ze de laatste tijd geen gerechten gemaakt door Nem heeft gegeten zal het wel goed zitten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
mijn moeder prikt me dus ik ga ervan uit dat dat wel goed zit![]()
Maar gauw aan de slag dan!quote:net even gedoucht en ben nu bezig de laatste doos uit te pakken. Er staat ook nog een monsterafwas van een week op me te wachten die ik zo moet doen want een vriendin komt eten
Da's een bult van een heel andere categorie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:44 schreef MadMaster het volgende:
Laat ik dan nog even melden dat de laatste bult van de Tour as we speak beklommen gaat worden...
Hm het lukt niet echt op de foto...quote:
Buitencategorie, maar wel on top(ic)...quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's een bult van een heel andere categorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |