Pardon?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Waarom was de OP niet gefixed
Ik heb er even 3 topics in geplakt, was 5 minuten werk
Je moet in het lan verschijnen?quote:
Ben geen technische autokenner, maar het lijkt me logisch dat het koelvloeistofsysteem, waar de radiateur onderdeel van is, volledig gevuld moet zijn en geen lucht moet bevatten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
Pics van de jurk??
Zo wij hebben net even de radiateur vervangen.Moet de nieuwe radiateur ook gevuld worden met water/koelvloeistof eigenlijk??
Okay... oeps dan hebben we misschien net wel mn auto gevermoord... alles gemonteerd, het koelvloeistofbakje gevuld maar niet de radiateur.. en ik ben toen een stukje gaan rijden... nu maar even goed laten afkoelen en dan helemaal vullen met koelvloeistof.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben geen technische autokenner, maar het lijkt me logisch dat het koelvloeistofsysteem, waar de radiateur onderdeel van is, volledig gevuld moet zijn en geen lucht moet bevatten.
Oh dus ik heb net niet zelf topic 880, 881 en 882 erin gezetquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pardon?
Ik heb die de afgelopen dagen keurig netjes bijgehouden en zelfs nog hersteld v.w.b. ontbrekende topics...
In de hitte is een jurk (1 kledingstuk) best lekker in plaats van een shirt en korte broek (2 kledingstukken)quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus, wat doe jij in een jurk en dan ook nog wel op Campzone?
Ik zal vast wel een keer op de foto worden gezetquote:
Dan is dat dus al eerder verrampetampt dan afgelopen week.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dus ik heb net niet zelf topic 880, 881 en 882 erin gezet
Je zwicht dus voor je eigen principes omdat het een paar graden warmer is dan normaalquote:In de hitte is een jurk (1 kledingstuk) best lekker in plaats van een shirt en korte broek (2 kledingstukken)En op Campzone is het sowieso wel een paar dagen te warm voor woorden
Ach het klopt nu weerquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is dat dus al eerder verrampetampt dan afgelopen week.
Ik heb eergisteren diverse 89* topics toegevoegd.
Deels. En deels vond ik het rokje toch wel erg tof en vond ik dat ik dan ook wel een jurkje kon proberenquote:Je zwicht dus voor je eigen principes omdat het een paar graden warmer is dan normaal
Dus jij hebt niets onder de jurk aan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In de hitte is een jurk (1 kledingstuk)
quote:
Euh, nou ja, ik had het goedkoopste abo, die is het sowieso waard want dan heb je geen banners meer, en dat is echt relaxedquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Bart, vraagje.
je metertje geeft aan dat je een Fok pimp abo bent. Zie/ merk je daar nu direct voordeel van? Is het naar jou idee z'n geld waard?
Heb je nu nachtdienst achter de rug dat je hier pas weer 's middags opduikt?quote:
Custom CSS hoef ik ook niet voor de kleurtjes, maar wel om bijvoorbeeld de pagina breder te maken, of een prettiger lettertype te nemen. Ik weet niet wat er allemaal precies mogelijk is, maar er zijn vast wat handige jongens die wat leuks kunnen maken. Verder zat Danny te denken aan een abo-only forum om dat soort dingen ook te verspreiden, en waar ook wat extra's te vinden is. Geen idee wat, maar allemaal ff afwachten dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:42 schreef MadMaster het volgende:
Alleen voor het verwijderen van de banners zou ik heel misschien een abbo nemen.
De rest is 0,0 interessant. Foto's in fobo uploaden doe ik niet of nauwelijks, edittijd van posts is standaard ruim genoeg, ruimte voor PM's idem dito en notes boeien me niet als ik ze niet gewoon mag inzien.
Forumheaders zie je zelden, alleen als je bovenaan een topicpagina zit en custom CSS... tsja... ik doe het niet voor de frisse kleurtjes en dergelijke...
Ik zou best willen betalen voor Fok!, maar dan wil ik echt iets nuttigs daarvoor terug hebben.
En dat iets kan ik u niet verzinnen, vind het wel best zo...
Eens. En ik heb niet eens notes om in te zien.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:42 schreef MadMaster het volgende:
Alleen voor het verwijderen van de banners zou ik heel misschien een abbo nemen.
De rest is 0,0 interessant. Foto's in fobo uploaden doe ik niet of nauwelijks, edittijd van posts is standaard ruim genoeg, ruimte voor PM's idem dito en notes boeien me niet als ik ze niet gewoon mag inzien.
Forumheaders zie je zelden, alleen als je bovenaan een topicpagina zit en custom CSS... tsja... ik doe het niet voor de frisse kleurtjes en dergelijke...
Ik zou best willen betalen voor Fok!, maar dan wil ik echt iets nuttigs daarvoor terug hebben.
En dat iets kan ik u niet verzinnen, vind het wel best zo...
Ik wacht de PR-machinerie van Danny wel af, maar ik denk niet dat er op deze manier veel centjes binnen zullen komen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Custom CSS hoef ik ook niet voor de kleurtjes, maar wel om bijvoorbeeld de pagina breder te maken, of een prettiger lettertype te nemen. Ik weet niet wat er allemaal precies mogelijk is, maar er zijn vast wat handige jongens die wat leuks kunnen maken. Verder zat Danny te denken aan een abo-only forum om dat soort dingen ook te verspreiden, en waar ook wat extra's te vinden is. Geen idee wat, maar allemaal ff afwachten dus.
Welnee, ik heb namelijk ook geen positieve notes.quote:
Ik kan ze helaas nergens kwijt voor je, omdat ik geen pimp-abbo heb...quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welnee, ik heb namelijk ook geen positieve notes.
Ik heb ze zelfs van mezelfquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eens. En ik heb niet eens notes om in te zien.
Positieve zeker?quote:
quote:
quote:01-05-2009 @ 18:44
Note to self:
Was in droger stoppen.
Ach, ik heb 20 notes maar de helft is onzinquote:
Waar was je mod van eigenlijk?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, ik heb 20 notes maar de helft is onzin.
Er wordt door mods zelfs geslowchat in notes.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:02 schreef MaJo het volgende:
Speciaal voor MM
Ik ben echt te moe op dit momentgeslapen van 21.30 tot 10.00 en net van 12.00 tot 15.00 en ik ben nog steeds.helemaal stuk
Nou, ik kom sinds 2000 of 2001 op fok vanwege de lekkere wijven in B&H, en toen werd ik in 2003 maar eens lid, en toen kwam ik de AKQ tegen en ging ik meedoen, en toen heb ik een tijdje niet meegedaan, en toen weer wel, en toen zag ik een SC, en toen ben ik daar maar eens gaan posten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:10 schreef MaJo het volgende:
Hoi bart, ik ken jou nog niet![]()
hoe ben je hier verzeild geraakt?
GAM. Verder was ik redacteur FOK!games en ook redacteur Frontpage.quote:
Rokenquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Kak. Verkeerde document weggeklikt. 'Wilt u saven' Neuh....
Ben je veel kwijt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Kak. Verkeerde document weggeklikt. 'Wilt u saven' Neuh....
Neequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:17 schreef Soempie het volgende:
Er begint me geloof ik iets te dagen. Ging je vrijwillig weg bij GAM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |