Dan zal ik niet vragen wat er heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:23 schreef Ofyles2 het volgende:
De TT zegt alles.
Ik kan nu al zeggen dat ik een verloren jeugd heb beleefd en dat ik mijn stinkende best moet doen om me te wreken.
Ik had zoveel verder kunnen zijn, maar de pipo's die ik op mijn scholen had probeerden me te vernietigen...
Dat is de helaasheid waarmee ik nu te maken heb. Ik wil op geen enkel manier meer terugblikken op mijn tijd op de basisschool of de middelbare school...
Leef je niet een beetje met een verkeerde instelling als je je wil 'wreken'?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:23 schreef Ofyles2 het volgende:
De TT zegt alles.
Ik kan nu al zeggen dat ik een verloren jeugd heb beleefd en dat ik mijn stinkende best moet doen om me te wreken.
Ik had zoveel verder kunnen zijn, maar de pipo's die ik op mijn scholen had probeerden me te vernietigen...
Dat is de helaasheid waarmee ik nu te maken heb. Ik wil op geen enkel manier meer terugblikken op mijn tijd op de basisschool of de middelbare school...
Bedankt.quote:
Nee, ik zweer geweld altijd af.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Leef je niet een beetje met een verkeerde instelling als je je wil 'wreken'?
Ik ga me er ook verder niet mee 'bemoeien'. Heb vandaag al een iemand boos gemaakt op Fok en dat is wel even genoeg.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal ik niet vragen wat er heeft plaatsgevonden.
Hoeft ook niet met geweld te zijn. Maar wreken is zo negatief, het klinkt een beetje alsof je dan de hele dag gefrustreerd rondloopt. Hoop uiteraard voor je dat dat niet het geval is...quote:
Oeh vertel, sappige FOK!roddelsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga me er ook verder niet mee 'bemoeien'. Heb vandaag al een iemand boos gemaakt op Fok en dat is wel even genoeg.
Dit prikkelt mijn nieuwsgierigheid natuurlijk enormquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga me er ook verder niet mee 'bemoeien'. Heb vandaag al een iemand boos gemaakt op Fok en dat is wel even genoeg.
Geen ouders.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit prikkelt mijn nieuwsgierigheid natuurlijk enorm
Ik kan een aardig potje koken, maar Masterchef ben ik echt niet goed genoeg voorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er komt speciaal voor jou een nieuw programma bij NET5:
http://www.net5.nl/web/show/id=1122082/langid=43
quote:
Ja, direct in de aanval ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oempaloompa bekijkt het maar wat eenzijdig
Alsof niet ieder mens anders op een situatie reageert
Relax, het is maar een forum.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik loop er ook echt bij als een tikkende tijdbom.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoeft ook niet met geweld te zijn. Maar wreken is zo negatief, het klinkt een beetje alsof je dan de hele dag gefrustreerd rondloopt. Hoop uiteraard voor je dat dat niet het geval is...
Nutteloze theorien. Bedoel je daarmee dat het te simpel is of dat je niet inziet waar je het voor nodig hebt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Relax, het is maar een forum.
[..]
Sterker nog, ik loop er ook echt bij als een tikkende tijdbom.
Verder dreigt een foute hattrick: ook mijn studeercarrière dreigt een farce te worden. Als je een technische studie volgt dat verzandt in een cursus waar je doodgegooid wordt met vaak (nutteloze) theorieën...
De manier waarop het huidige onderwijssysteem koste wat het kost komaf wil maken met talenten is echt één van de onderste schuiflade. En dan maar klagen dat de kenniseconomie naar de knoppen gaat. Nee nee, dat doen die technische universiteiten zelf...
Wat een grove brutaliteit...![]()
![]()
Op zich maakt het helemaal niet uit wat je studeert, als je dat papiertje hebt, dan kom je toch wel overal aan de bak... Dus daar hoef je je geen zorgen over te makenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Relax, het is maar een forum.
[..]
Sterker nog, ik loop er ook echt bij als een tikkende tijdbom.
Verder dreigt een foute hattrick: ook mijn studeercarrière dreigt een farce te worden. Als je een technische studie volgt dat verzandt in een cursus waar je doodgegooid wordt met vaak (nutteloze) theorieën...
De manier waarop het huidige onderwijssysteem koste wat het kost komaf wil maken met talenten is echt één van de onderste schuiflade. En dan maar klagen dat de kenniseconomie naar de knoppen gaat. Nee nee, dat doen die technische universiteiten zelf...
Wat een grove brutaliteit...![]()
![]()
Veel van de theorieën heb ik wel ergens gezien, anderen juist weer niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nutteloze theorien. Bedoel je daarmee dat het te simpel is of dat je niet inziet waar je het voor nodig hebt?
Volgens mij denk je dat de hele wereld tegen je is maar ik denk dat er een groot stuk onbegrip van beide kanten zit.
Ik maak me eerder zorgen dat ik op kantoor kom te werken. Dat wil ik koste wat het kost vermijden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Op zich maakt het helemaal niet uit wat je studeert, als je dat papiertje hebt, dan kom je toch wel overal aan de bak... Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |