Dan zal ik niet vragen wat er heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:23 schreef Ofyles2 het volgende:
De TT zegt alles.
Ik kan nu al zeggen dat ik een verloren jeugd heb beleefd en dat ik mijn stinkende best moet doen om me te wreken.
Ik had zoveel verder kunnen zijn, maar de pipo's die ik op mijn scholen had probeerden me te vernietigen...
Dat is de helaasheid waarmee ik nu te maken heb. Ik wil op geen enkel manier meer terugblikken op mijn tijd op de basisschool of de middelbare school...
Leef je niet een beetje met een verkeerde instelling als je je wil 'wreken'?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:23 schreef Ofyles2 het volgende:
De TT zegt alles.
Ik kan nu al zeggen dat ik een verloren jeugd heb beleefd en dat ik mijn stinkende best moet doen om me te wreken.
Ik had zoveel verder kunnen zijn, maar de pipo's die ik op mijn scholen had probeerden me te vernietigen...
Dat is de helaasheid waarmee ik nu te maken heb. Ik wil op geen enkel manier meer terugblikken op mijn tijd op de basisschool of de middelbare school...
Bedankt.quote:
Nee, ik zweer geweld altijd af.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Leef je niet een beetje met een verkeerde instelling als je je wil 'wreken'?
Ik ga me er ook verder niet mee 'bemoeien'. Heb vandaag al een iemand boos gemaakt op Fok en dat is wel even genoeg.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal ik niet vragen wat er heeft plaatsgevonden.
Hoeft ook niet met geweld te zijn. Maar wreken is zo negatief, het klinkt een beetje alsof je dan de hele dag gefrustreerd rondloopt. Hoop uiteraard voor je dat dat niet het geval is...quote:
Oeh vertel, sappige FOK!roddelsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga me er ook verder niet mee 'bemoeien'. Heb vandaag al een iemand boos gemaakt op Fok en dat is wel even genoeg.
Dit prikkelt mijn nieuwsgierigheid natuurlijk enormquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga me er ook verder niet mee 'bemoeien'. Heb vandaag al een iemand boos gemaakt op Fok en dat is wel even genoeg.
Geen ouders.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit prikkelt mijn nieuwsgierigheid natuurlijk enorm
Ik kan een aardig potje koken, maar Masterchef ben ik echt niet goed genoeg voorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er komt speciaal voor jou een nieuw programma bij NET5:
http://www.net5.nl/web/show/id=1122082/langid=43
quote:
Ja, direct in de aanval ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oempaloompa bekijkt het maar wat eenzijdig
Alsof niet ieder mens anders op een situatie reageert
Relax, het is maar een forum.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik loop er ook echt bij als een tikkende tijdbom.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoeft ook niet met geweld te zijn. Maar wreken is zo negatief, het klinkt een beetje alsof je dan de hele dag gefrustreerd rondloopt. Hoop uiteraard voor je dat dat niet het geval is...
Nutteloze theorien. Bedoel je daarmee dat het te simpel is of dat je niet inziet waar je het voor nodig hebt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Relax, het is maar een forum.
[..]
Sterker nog, ik loop er ook echt bij als een tikkende tijdbom.
Verder dreigt een foute hattrick: ook mijn studeercarrière dreigt een farce te worden. Als je een technische studie volgt dat verzandt in een cursus waar je doodgegooid wordt met vaak (nutteloze) theorieën...
De manier waarop het huidige onderwijssysteem koste wat het kost komaf wil maken met talenten is echt één van de onderste schuiflade. En dan maar klagen dat de kenniseconomie naar de knoppen gaat. Nee nee, dat doen die technische universiteiten zelf...
Wat een grove brutaliteit...![]()
![]()
Op zich maakt het helemaal niet uit wat je studeert, als je dat papiertje hebt, dan kom je toch wel overal aan de bak... Dus daar hoef je je geen zorgen over te makenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Relax, het is maar een forum.
[..]
Sterker nog, ik loop er ook echt bij als een tikkende tijdbom.
Verder dreigt een foute hattrick: ook mijn studeercarrière dreigt een farce te worden. Als je een technische studie volgt dat verzandt in een cursus waar je doodgegooid wordt met vaak (nutteloze) theorieën...
De manier waarop het huidige onderwijssysteem koste wat het kost komaf wil maken met talenten is echt één van de onderste schuiflade. En dan maar klagen dat de kenniseconomie naar de knoppen gaat. Nee nee, dat doen die technische universiteiten zelf...
Wat een grove brutaliteit...![]()
![]()
Veel van de theorieën heb ik wel ergens gezien, anderen juist weer niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nutteloze theorien. Bedoel je daarmee dat het te simpel is of dat je niet inziet waar je het voor nodig hebt?
Volgens mij denk je dat de hele wereld tegen je is maar ik denk dat er een groot stuk onbegrip van beide kanten zit.
Ik maak me eerder zorgen dat ik op kantoor kom te werken. Dat wil ik koste wat het kost vermijden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Op zich maakt het helemaal niet uit wat je studeert, als je dat papiertje hebt, dan kom je toch wel overal aan de bak... Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
quote:
Dat lijkt me dan meer een sociaal probleem. Heb je geen decaan waar je zulke dingen aan kunt kaarten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Veel van de theorieën heb ik wel ergens gezien, anderen juist weer niet.
Van onbegrip is wel sprake, maar dan aan de kant van de TU's. Nutteloze cursussen uitschrijven waaraan je verplicht moet deelnemen, introductieweken enzovoorts...
Had ik wel geprobeerd, maar ik werd er niet veel wijzer van...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan meer een sociaal probleem. Heb je geen decaan waar je zulke dingen aan kunt kaarten?
lol, dat had wel een leuke steal geweest van iemandquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doet me denken aan Tanjaa die, per ongeluk, in de SC kwam en zich erg lang afvroeg waarom er al een aantal pagina's geen vragen waren gesteld.
En een psycholoog? Lijkt me geen overbodig luxe. Wellicht even via je huisarts een verwijzing vragen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Had ik wel geprobeerd, maar ik werd er niet veel wijzer van...
Als ik hier nu het antwoord op mijn vraag post...dan kan iemand anders....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
lol, dat had wel een leuke steal geweest van iemand
Ik zal het wel overwegen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En een psycholoog? Lijkt me geen overbodig luxe. Wellicht even via je huisarts een verwijzing vragen.
Kun je in ieder geval je frustraties kwijt.
Dan kan met een beetje hulp natuurlijk prima. Ik zou het zeker proberenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal het wel overwegen.
Ik moet een tweede leven beginnen...
Het wentquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen dat ik op kantoor kom te werken. Dat wil ik koste wat het kost vermijden.
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doet me denken aan Tanjaa die, per ongeluk, in de SC kwam en zich erg lang afvroeg waarom er al een aantal pagina's geen vragen waren gesteld.
Al gedaan!quote:
Dat is ook mijn grootste nachtmerrie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen dat ik op kantoor kom te werken. Dat wil ik koste wat het kost vermijden.
Kantoorwerk kan leuk zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste nachtmerrie.
Misschien maar ik ben te bewegelijk voor een kantoorbaantje.quote:
Hangt ervan af idd. Als je de hele dag in een cubicle zit telefoontjes te plegen en dingen invoeren dat vind ik een kantoorbaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is precies de definitie van "op kantoor werken" ?
Ik zit ook een deel van mijn tijd achter een computer, betekent dat dan dat ik een kantoorbaan heb?
Hoeft niet per se.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zit ook een deel van mijn tijd achter een computer, betekent dat dan dat ik een kantoorbaan heb?
Dat zou ik ook nooit willen nee...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hangt ervan af idd. Als je de hele dag in een cubicle zit telefoontjes te plegen en dingen invoeren dat vind ik een kantoorbaan.
Idem voor mij, terwijl ik een groot deel van mijn uren ook in het veld zit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mocht ik ooit een eigen gym hebben zal dat ook voor mij gelden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem voor mij, terwijl ik een groot deel van mijn uren ook in het veld zit.
The officequote:
Hier ook, kom denk ik 10-20% van mijn tijd buiten. Rest is achter pc of aan de vergadertafel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem voor mij, terwijl ik een groot deel van mijn uren ook in het veld zit.
Ik ook, maar ik beweeg de hele dag, kan niet de hele tijd op een stoel zitten achter mijn pc's .quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zeker een felicitatie waard.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
#2000 van de AKQ!AKQ # 2000 Welcome To The Next Millenium!
![]()
![]()
Met natuurlijk een felicitatie voor MaJo.![]()
Avondquote:
Ha IARLquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgend jaar in de zomervakantie maar weer eens mijn zusje opzoeken in Thailand. Beetje trainen, beetje strand, beetje feesten.
Ja ik heb nu ook vakantie. Maar zo voelt het niet echt. ik ben gewoon thuis en doe de dingen die ik normaal ook doe minus werken. Dat is geen vakantie.quote:
Je sport dus alleen extra?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ook vakantie. Maar zo voelt het niet echt. ik ben gewoon thuis en doe de dingen die ik normaal ook doe minus werken. Dat is geen vakantie.
Ja ik kan nu inderdaad een keertje extra trainen. Al mijn vrienden zijn al met vakantie of gaan met vakantie. Dus het is een beetje saai op dit moment.quote:
Je had je moeten inschrijven voor de vierdaagse.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik kan nu inderdaad een keertje extra trainen. Al mijn vrienden zijn al met vakantie of gaan met vakantie. Dus het is een beetje saai op dit moment.
Dat kan ik absoluut niet. Ik vind 20 tot 30 minuten op de loopband al erg.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je had je moeten inschrijven voor de vierdaagse.
Weer iets nieuws bijgeleerd...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:29 schreef Whiteguy het volgende:
Toch maar een toepasselijk vraagje in de strijd gegooid in de AKQ
Kom op zeg, een beetje bikkelen is voor jouw toch geen ramp?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan ik absoluut niet. Ik vind 20 tot 30 minuten op de loopband al erg.
Ik kan diep gaan maar ik ben geen looptype. Ik kan me niet focussen op een doel dat ik niet kan zien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom op zeg, een beetje bikkelen is voor jouw toch geen ramp?
Moet jij niet hard bezig zijn vragen te verzinnen nu ??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan ik absoluut niet. Ik vind 20 tot 30 minuten op de loopband al erg.
Neem een foto mee van de finishquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan diep gaan maar ik ben geen looptype. Ik kan me niet focussen op een doel dat ik niet kan zien.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:52 schreef Soempie het volgende:
Ik vind die awards maar wat vervelend. Straks denken mensen nog dat ik helemaal voor Balkenende ben/ was.
In waaaaahaaaaat?quote:
* motivatie Etcies kant opblaastquote:
quote:
Ja. En het is kutquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
* motivatie Etcies kant opblaast![]()
Je bent met je scriptie bezig?
Waarover gaat ie?quote:
Ja, alsof ik m'n papiertje zo even krijgquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lees eerst dit maar eens door:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ot_het_gaatje_g.html
Ik ben een contactsporter geen duursporter. Ik heb me er al bij neergelegd.quote:
Ik kan slechts de helft van die strategie erin gooien omdat ik de gegevens niet heb, probeer nu targets te verzinnenquote:
Klinkt.... hoe zeg ik dat... spannend.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
Usability onderzoek bij een multimediabedrijf in Groningen. Ben nu iets aan erin aan het verwerken over online strategie en hoe die van hun eruit zou kunnen zien. Blugh.
Maar heb mezelf deze week een hoofdstuk per dag opgelegd dus moet dit afmaken. Vandaag.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:53 schreef Soempie het volgende:
En Romika is veel te lief joh! Andy, jij gaat er met een punt vandoor, terwijl zij het antwoord heeft afgemaakt (Vulcan).
Alleen het eerste woord maakt me zwaar depressief...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
Usability onderzoek bij een multimediabedrijf in Groningen. Ben nu iets aan erin aan het verwerken over online strategie en hoe die van hun eruit zou kunnen zien. Blugh.
Maar heb mezelf deze week een hoofdstuk per dag opgelegd dus moet dit afmaken. Vandaag.
stouterd..................quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan mag zij het punt wel hebben.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef romika het volgende:
[..]
stouterd..................
ben je mal volgende keer beter hoor!
Zie ik hier nou geflirt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef romika het volgende:
[..]
Dus, het hoofdstuk krijg je sowieso niet af vanavond. Kun je net zo goed stoppen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan slechts de helft van die strategie erin gooien omdat ik de gegevens niet heb, probeer nu targets te verzinnen
Okay dan. Sorryquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef romika het volgende:
[..]http://i.fokzine.net/templates/new/i/m/bold.gif
Volgens mij zijn wij diegene die het begin gemist hebben. Niet het deel wat nu nog te zien is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor degenen die zondagavond een deel can top gear gemist hebben is het nu in de herhaling
Wat een begrip vandaag in SC!quote:
Ik wil het zo graag afhebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus, het hoofdstuk krijg je sowieso niet af vanavond. Kun je net zo goed stoppen.![]()
quote:
Met het hoofdstuk of de scriptie?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus, het hoofdstuk krijg je sowieso niet af vanavond. Kun je net zo goed stoppen.![]()
ff profielen checken dan.quote:
Ah vandaar dat ik nooit succes heb bij de dames ik ben altijd de laatste die het merkt als er geflirt wordt.quote:
Als ze koosnaampjes gebruiken, dan zit je goedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik nooit succes heb bij de dames ik ben altijd de laatste die het merkt als er geflirt wordt.
Dan gaan we dat maar hier vragen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:18 schreef Bart het volgende:
[..]
ff profielen checken dan.
edit: hmm, niet te zien of ze bezet zijn of niet.
Misschien moet je het dan eens bij de mannen proberen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik nooit succes heb bij de dames ik ben altijd de laatste die het merkt als er geflirt wordt.
Zit jij nou ook al met Mr. A te flirten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschioen moet je het dan eens bij de mannen proberen.
Nee, dank je!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan eens bij de mannen proberen.
Je hebt de verkeerde smiley gebruikt. Het moet deze zijn:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ergens van de week uitgehuwelijkt aan Cobra. Tegen mijn zin en mag niet scheiden
Ik denk dat iedereen in dit topic wel weet dat ik single ben.quote:
Ze ontwijken tot nu toe je vraag.quote:
Nee, ik heb Etcie al.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Zit jij nou ook al met Mr. A te flirten?
Begrijpelijk, die zitten redelijk dicht naast elkaar!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde smiley gebruikt. Het moet deze zijn:
Dan moet je wel ff je fobo updaten, daar staat nog dat je geen relatie hebt...quote:
Nu vertel je me ook nog hoe ik me moet voelenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde smiley gebruikt. Het moet deze zijn:
Is een huwelijk dan een relatie?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan moet je wel ff je fobo updaten, daar staat nog dat je geen relatie hebt...
Ik weet het. Ik ben lief.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nu vertel je me ook nog hoe ik me moet voelen
In dit geval: nee!quote:
Ik vind je steeds minder liefquote:
Is toch fijn, een vent die je leven een beetje richting geeft?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nu vertel je me ook nog hoe ik me moet voelen
Je kunt nog naar een 'blijf van mijn lijf'-huis.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ergens van de week uitgehuwelijkt aan Cobra. Tegen mijn zin en mag niet scheiden
Met het hoofdstuk, zodat ze hier kan posten.quote:
Vragen staat altijd vrij natuurlijk!quote:
Het schijnt zo ja. In ieder geval wel in mijn foboquote:
Hoe lang?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:27 schreef romika het volgende:
[..]
Vragen staat altijd vrij natuurlijk!
En nee ik ben niet single meer................al heeeeeeeeeeeeeel lang niet meer!
Maar ik vind "stouterd" wel een schatje......
quote:
Ik wil die blunderaward wel alsnog schrappen in ruil voor beste nieuweling ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:52 schreef Soempie het volgende:
Ik vind die awards maar wat vervelend. Straks denken mensen nog dat ik helemaal voor Balkenende ben/ was.
Tegen mijn wil met me getrouwdquote:
Waarom heb je dan ja gezegd?quote:
Ik heb niet eens de kans gehad om nee te zeggen bedoel jequote:
Wow!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:27 schreef romika het volgende:
[..]
Vragen staat altijd vrij natuurlijk!
En nee ik ben niet single meer................al heeeeeeeeeeeeeel lang niet meer!
Maar ik vind "stouterd" wel een schatje......
Maar je hebt dus wel ja gezegd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de kans gehad om nee te zeggen bedoel je
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil die blunderaward wel alsnog schrappen in ruil voor beste nieuweling ofzo?
quote:
Er is me niks gevraagd hoe kan ik dan ja of nee zeggenquote:
maar dat zou zoiets zijn als de Balkenendenorm dus is de Balkenendeaward toch weer op zijn plaats.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet doen. De enige wijziging zou de naam van de award mogen zijn, Dan gaat het de Soempie award worden.
Maar hoe kan je dan getrouwd zijn, je moet toch ja zeggenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er is me niks gevraagd hoe kan ik dan ja of nee zeggen
Zo, 3 targets verzonnen. Nu eens zien of ik een leuk schemaatje kan knutselen.
Ja, vraag dat aan C4, die heeft het geregeldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan getrouwd zijn, je moet toch ja zeggen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow!![]()
Wel jammer dat bezette dames me altijd een schatje vinden. Maar Kassameisje heeft geen concurrentie gekregen!
Waar is je ring dan? Kan je altijd nog verpatsen op marktplaats!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, vraag dat aan C4, die heeft het geregeld
Cobra heeft het glas stuk getrapt en voor ze het wist werd ze op een stoel de lucht in getild en de kamer rondgedragen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan getrouwd zijn, je moet toch ja zeggen.
Ik hoop het! Maar zoals ik al zei ik ben meestal de laatste die merkt of dames mij leuk vinden.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:36 schreef romika het volgende:
[..]
![]()
dat ben je ook volgens mij en er zullen vast een boel onbezette dames het met me eens zijn
Het was gewoon een dienstbevel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, vraag dat aan C4, die heeft het geregeld
---> Kassameisjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het! Maar zoals ik al zei ik ben meestal de laatste die merkt of dames mij leuk vinden.....
En de dames die jij leuk vindt dan? Laat je het hen wel merken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het! Maar zoals ik al zei ik ben meestal de laatste die merkt of dames mij leuk vinden.....
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, ik werk nu een week () en elke dag neem ik me voor de avond nuttig te besteden, maar elke avond plof ik of op de bank met een film of serie of ik zit achter de computer. Hoort dit bij het werkende leven?
![]()
Ik had het me heel anders voorgesteld..![]()
Soms wel/soms niet. Kassameisje lag een beetje gevoelig om de bekende reden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
En de dames die jij leuk vindt dan? Laat je het hen wel merken?
Ik weet niet of ze mij leuk vind of niet idd.quote:
---> V&Aquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze mij leuk vind of niet idd.
Diaan!quote:
Oh crap! De juf is er weer!quote:
Ssstttquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh crap! De juf is er weer!
Ha Diaan
Omdat je de aflossing bent.quote:
Truste Cobraquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat je de aflossing bent.![]()
Ik ga maffen.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Truste CobraDroom maar van Etcie!
Slaap lekker Cobraquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat je de aflossing bent.![]()
Ik ga maffen.
Yep ik heb vakantie. Maar het voelt niet echt zo.quote:
Ach ik ben gewoon thuis. Ik sta om de zelfde tijd op als normaal. Ik ga gewoon sporten maar ik hoef alleen niet naar mijn werk. Dus echt vakantie kan ik het niet noemen. Maar wel relaxed dus dat is wel lekker.quote:
Truste Romikaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:21 schreef romika het volgende:
Dag lieve mensen..............
Ik ben weg, mijn bed roept me en ik moet er weer heel vroeg uit morgen.
Bedankt voor de gezelligheid en nog een hele fijne avond voor de rest van jullie hier.
![]()
Maar dan moet Peace waarschijnlijk wel eerder beginnen als jij?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik nog niet.... ik moet nog een week werken...
Doeiquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar dan moet Peace waarschijnlijk wel eerder beginnen als jij?
Zie het komt altijd weer ergens goed.quote:
Volgende week ben ik op vakantiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:32 schreef Soempie het volgende:
Ik ook. Slaap lekker mensen. Etcie, vergeet niet ook te ontspannen he naast het scriptieschrijven.![]()
Da's balen... maar gelukkig is slopen jou wel toevertrouwd, zo zag ik op de foto's...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef TradeMarkie het volgende:![]()
Wat een drukte hier vanavond, zelf ben ik helemaal gesloopt, eerst gewerkt en daarna geklust.
Ik had een steiger meegenomen van mn werk, past ie op 10 cm niet achter het huis, dus nu moet ik toch eerder dan verwacht de halfbakken bijkeuken slopen.
Dan neem ik vrijdag maar een vrije dag, kan ik die hele teringzooi afbreken en afvoeren...
Ik was vanavond bezig om de rotte vloerbalken weer in orde te maken en ik kan je vertellen dat het opbouwen nu al meer voldoening geeftquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's balen... maar gelukkig is slopen jou wel toevertrouwd, zo zag ik op de foto's...
neequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, ik werk nu een week () en elke dag neem ik me voor de avond nuttig te besteden, maar elke avond plof ik of op de bank met een film of serie of ik zit achter de computer. Hoort dit bij het werkende leven?
![]()
Ik had het me heel anders voorgesteld..![]()
Dat geloof ik graag!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was vanavond bezig om de rotte vloerbalken weer in orde te maken en ik kan je vertellen dat het opbouwen nu al meer voldoening geeft
ok, en wat ga je er aan doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:50 schreef Aalbers het volgende:
Ik heb cumulatief minder berichten dan er topics van de AKQ zijn
Wat een lief kindquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
omg
http://www.thesun.co.uk/s(...)h-to-white-baby.html
Trusten BedMasterquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:18 schreef MadMaster het volgende:
Voor alle wakkere depresievelingen hier: U kunt nu gerust voor de trein springen.
Ik ben namelijk weer thuis na de CD-presentatie van Miss Montreal, die beter was dan ik had verwacht. Johnny de Mol een beetje als meezingende kneus tijdens een song op het podium, Etcie... euh... Giel Beelen die de CD uitreikte en Sanne op d'r blote kakkies in een leren jurkje on stage.
Nog even op het Leidseplein blijven hangen, maar over 5 uur loopt de wekker weer af en dus is het zo douchen en richting meurbaal.
Ik hoor/lees morgen wel wie er na deze depri-avond niet meer is. Moge God's zegen op uw rusten en anders gewoon een lekkere partner...
Het antwoord: nee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me af of Wyccie weer meedoet met de 4 Daagse.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:53 schreef Soempie het volgende:
En Romika is veel te lief joh! Andy, jij gaat er met een punt vandoor, terwijl zij het antwoord heeft afgemaakt (Vulcan).
Befehl ist befehl!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het was gewoon een dienstbevel.
Makkelijker kan het niet.
Ik kan maar niet wennen aan die UI(l) van Soempie.quote:
Poll: Soempie oude UI terug?quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die UI(l) van Soempie.
Zijn er nog meer mensen die vinden dat Soempie d'r oude UI terug moet zetten?
Voor: I
Tegen:
Je hebt me nog wel geholpen met m'n nieuwe!quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegen:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Zolang knipperende bolhoedlampen zijn toegestaan stem ik tegen
Je mag mij komen helpen, ik zit hier alleenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:18 schreef Soempie het volgende:
Trouwens, ik heb even snel geld verdiend.Klant belde te laat af, dus ik mag m'n uren gewoon opschrijven. Enige wat het mij 'gekost' heeft is 40 minuten fietsen. Kom ik daar is ze helemaal verontwaardigd dat Thuiszorg de afmelding niet aan me heeft doorgegeven, terwijl ze net 10 minuten daarvoor had gebeld.
![]()
Lekker een dagje vrij.
Niets mis met je UI.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:18 schreef Soempie het volgende:
Trouwens, ik heb even snel geld verdiend.Klant belde te laat af, dus ik mag m'n uren gewoon opschrijven. Enige wat het mij 'gekost' heeft is 40 minuten fietsen. Kom ik daar is ze helemaal verontwaardigd dat Thuiszorg de afmelding niet aan me heeft doorgegeven, terwijl ze net 10 minuten daarvoor had gebeld.
![]()
Lekker een dagje vrij.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Je mag mij komen helpen, ik zit hier alleen.
quote:
Jawel, maar daar heb ik dus spijt van als haren op mijn hoofd...quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt me nog wel geholpen met m'n nieuwe!
Weinig spijt dus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar daar heb ik dus spijt van als haren op mijn hoofd...
quote:
Is dat de oude?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wel lullig dat ze dan zo weinig haar heeft.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is Soempie in hoogsteigenste persoon...
Welnee, is ideaal, zeker met dit weer...quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Wel lullig dat ze dan zo weinig haar heeft.
Niet voor vrouwenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, is ideaal, zeker met dit weer...
Skin van Skunk Anansie heeft er nog nooit over geklaagd.quote:
Die vond ook iedereen lelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Skin van Skunk Anansie heeft er nog nooit over geklaagd.
Nu ik deze zie, vind ik deze toch wel mooierquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kaal hoofd bij dames hoeft niet per definitie lelijk te zijn. Nooit Natalie Portman in V for Vendetta gezien?quote:
Ja, was ook lelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kaal hoofd bij dames hoeft niet per definitie lelijk te zijn. Nooit Natalie Portman in V for Vendetta gezien?
Ik krijg spontaan zin om te vliegen met Ryanair. En dan praten met de mensen naast je in het vliegtuig.quote:Reizigers betalen voor spelfout
Steeds meer vliegtuigpassagiers moeten geld betalen omdat ze bij online boekingen hun naam verkeerd hebben gespeld of omdat de naam niet overeenkomt met hun paspoort.
Iemand die vorige week met Ryanair van België naar Ierland wilde vliegen was door zo'n foutje 280 euro kwijt, terwijl het ticket zelf niet meer dan zestig euro kostte. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Volgens PVV-Europarlementariër Laurence Stassen gebruiken luchtvaartmaatschappijen hun passagiers als melkkoe. Ze vraagt de Europese Commissaris van Transport deze praktijken aan te pakken.
smaken verschillen.quote:
Gelukkig welquote:
Wij gaan altijd op vakantie met een gast die de meest creatieve dingen met onze namen & leeftijden doetquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin om te vliegen met Ryanair. En dan praten met de mensen naast je in het vliegtuig.
'Hoeveel moest jij betalen? Zoveel? Nee, ik kan wel mijn naam spellen...'
Verrek, nu herken ik je opeens.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Ik ga trouwens ook maar weer naar mijn oude UI, vind het wel weer mooi geweest met de rage.
Maar wie ben jij dan ook al weer?quote:
quote:
Dag mevrouw die ik wel ken maar ik weet niet meer waarvanquote:
quote:
Waarvanquote:
Oeh, cyanide & happiness.. briljant.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Ik ga trouwens ook maar weer naar mijn oude UI, vind het wel weer mooi geweest met de rage.
Ik ga pas weer naar mn oude UI als MM die klaar heeft...quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Soempie is nu nog helemaal blij met haar uil, maar ik gok dat ze uiterlijk september weer terugschakelt naar haar oude UIquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegen:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oeh, cyanide & happiness.. briljant.
[ afbeelding ]
Ja dat snap ikquote:
Schrijven is schrappen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:46 schreef Etcetera het volgende:
Mijn programma van vandaag: hoofdstuk 3 zo ombouwen dat het is in te leveren.
Huidig aantal pagina's: 18.
Doel: minder aantal pagina's
Beetje ben meer een fan van de film Léon.quote:
Volgens heb je toch vaker in de SC gepost?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar nog specifieke topics? Of meer in het algemeen zo van: "oh dat is die eikel"?
Twee keer één post ofzo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens heb je toch vaker in de SC gepost?
Ja daar zit ik al langerquote:
O ja, die heb ik ook nog op de planning staan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga pas weer naar mn oude UI als MM die klaar heeft...![]()
![]()
en belangrijker nog, of het lukt....
Deze is leukerquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet ik deze UI houden of mijn oude Léon en Mathildaicon weer terugnemen?
[ afbeelding ]
Deze past inderdaad wel beter bij mijn usersname!quote:
Ach ja, kleine wereld hequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Dan zal dat het wel zijnOh en aan je posthistory gezien zitten we nog wel eens in dezelfde subfora
Ik bedoelde eigenlijk de Leon-iconquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze past inderdaad wel beter bij mijn usersname!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, die heb ik ook nog op de planning staan.
Best druk in je ééntje...
Die heb ik ook heel lang gebruikt. Maar vind deze nu nog steeds erg leuk.quote:
Ik vind hem te lang wit...quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die heb ik ook heel lang gebruikt. Maar vind deze nu nog steeds erg leuk.
Omgquote:
Ik niet in ieder geval, blijft ook niets van over als je hem verkleind naar 60 x 60...quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Omg
Kan niemand hier een UI voor mij van maken??
Ik wil niet eens gaan raiden in WoW, laat staan dat ik pro-gamer wil wordenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:49 schreef Whiteguy het volgende:
Etc, als je nog pro-gamer wilt worden...
moet je er wel rekening mee houden dat je elke 12 dagen een nieuw keyboard moet kopen
Ding is wel lekker warm hoorquote:
Nee dacht ik al, misschien alleen die kerel doen dan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, blijft ook niets van over als je hem verkleind naar 60 x 60...
Zeker weten. Juist wel lekker met een beetje wind.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:09 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij is skeeleren een stuk beter te doen dan hardlopen nu
Je gaat naar de bibliotheek of gaat je wekker net af?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |