Twee keer één post ofzo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens heb je toch vaker in de SC gepost?
Ja daar zit ik al langerquote:
O ja, die heb ik ook nog op de planning staan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga pas weer naar mn oude UI als MM die klaar heeft...![]()
![]()
en belangrijker nog, of het lukt....
Deze is leukerquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet ik deze UI houden of mijn oude Léon en Mathildaicon weer terugnemen?
[ afbeelding ]
Deze past inderdaad wel beter bij mijn usersname!quote:
Ach ja, kleine wereld hequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Dan zal dat het wel zijnOh en aan je posthistory gezien zitten we nog wel eens in dezelfde subfora
Ik bedoelde eigenlijk de Leon-iconquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze past inderdaad wel beter bij mijn usersname!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, die heb ik ook nog op de planning staan.
Best druk in je ééntje...
Die heb ik ook heel lang gebruikt. Maar vind deze nu nog steeds erg leuk.quote:
Ik vind hem te lang wit...quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die heb ik ook heel lang gebruikt. Maar vind deze nu nog steeds erg leuk.
Omgquote:
Ik niet in ieder geval, blijft ook niets van over als je hem verkleind naar 60 x 60...quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Omg
Kan niemand hier een UI voor mij van maken??
Ik wil niet eens gaan raiden in WoW, laat staan dat ik pro-gamer wil wordenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:49 schreef Whiteguy het volgende:
Etc, als je nog pro-gamer wilt worden...
moet je er wel rekening mee houden dat je elke 12 dagen een nieuw keyboard moet kopen
Ding is wel lekker warm hoorquote:
Nee dacht ik al, misschien alleen die kerel doen dan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, blijft ook niets van over als je hem verkleind naar 60 x 60...
Zeker weten. Juist wel lekker met een beetje wind.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:09 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij is skeeleren een stuk beter te doen dan hardlopen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |