Ik krijg spontaan zin om te vliegen met Ryanair. En dan praten met de mensen naast je in het vliegtuig.quote:Reizigers betalen voor spelfout
Steeds meer vliegtuigpassagiers moeten geld betalen omdat ze bij online boekingen hun naam verkeerd hebben gespeld of omdat de naam niet overeenkomt met hun paspoort.
Iemand die vorige week met Ryanair van België naar Ierland wilde vliegen was door zo'n foutje 280 euro kwijt, terwijl het ticket zelf niet meer dan zestig euro kostte. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Volgens PVV-Europarlementariër Laurence Stassen gebruiken luchtvaartmaatschappijen hun passagiers als melkkoe. Ze vraagt de Europese Commissaris van Transport deze praktijken aan te pakken.
smaken verschillen.quote:
Gelukkig welquote:
Wij gaan altijd op vakantie met een gast die de meest creatieve dingen met onze namen & leeftijden doetquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin om te vliegen met Ryanair. En dan praten met de mensen naast je in het vliegtuig.
'Hoeveel moest jij betalen? Zoveel? Nee, ik kan wel mijn naam spellen...'
Verrek, nu herken ik je opeens.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Ik ga trouwens ook maar weer naar mijn oude UI, vind het wel weer mooi geweest met de rage.
Maar wie ben jij dan ook al weer?quote:
quote:
Dag mevrouw die ik wel ken maar ik weet niet meer waarvanquote:
quote:
Waarvanquote:
Oeh, cyanide & happiness.. briljant.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Ik ga trouwens ook maar weer naar mijn oude UI, vind het wel weer mooi geweest met de rage.
Ik ga pas weer naar mn oude UI als MM die klaar heeft...quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Soempie is nu nog helemaal blij met haar uil, maar ik gok dat ze uiterlijk september weer terugschakelt naar haar oude UIquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die UI(l) van Soempie.
Zijn er nog meer mensen die vinden dat Soempie d'r oude UI terug moet zetten?
Voor: I
Tegen:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oeh, cyanide & happiness.. briljant.
[ afbeelding ]
Ja dat snap ikquote:
Schrijven is schrappen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:46 schreef Etcetera het volgende:
Mijn programma van vandaag: hoofdstuk 3 zo ombouwen dat het is in te leveren.
Huidig aantal pagina's: 18.
Doel: minder aantal pagina's
Beetje ben meer een fan van de film Léon.quote:
Volgens heb je toch vaker in de SC gepost?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar nog specifieke topics? Of meer in het algemeen zo van: "oh dat is die eikel"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |