The officequote:
Hier ook, kom denk ik 10-20% van mijn tijd buiten. Rest is achter pc of aan de vergadertafel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem voor mij, terwijl ik een groot deel van mijn uren ook in het veld zit.
Ik ook, maar ik beweeg de hele dag, kan niet de hele tijd op een stoel zitten achter mijn pc's .quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is precies de definitie van "op kantoor werken" ?
Ik zit ook een deel van mijn tijd achter een computer, betekent dat dan dat ik een kantoorbaan heb?
Zeker een felicitatie waard.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
#2000 van de AKQ!AKQ # 2000 Welcome To The Next Millenium!
![]()
![]()
Met natuurlijk een felicitatie voor MaJo.![]()
Avondquote:
Ha IARLquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgend jaar in de zomervakantie maar weer eens mijn zusje opzoeken in Thailand. Beetje trainen, beetje strand, beetje feesten.
Ja ik heb nu ook vakantie. Maar zo voelt het niet echt. ik ben gewoon thuis en doe de dingen die ik normaal ook doe minus werken. Dat is geen vakantie.quote:
Je sport dus alleen extra?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ook vakantie. Maar zo voelt het niet echt. ik ben gewoon thuis en doe de dingen die ik normaal ook doe minus werken. Dat is geen vakantie.
Ja ik kan nu inderdaad een keertje extra trainen. Al mijn vrienden zijn al met vakantie of gaan met vakantie. Dus het is een beetje saai op dit moment.quote:
Je had je moeten inschrijven voor de vierdaagse.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik kan nu inderdaad een keertje extra trainen. Al mijn vrienden zijn al met vakantie of gaan met vakantie. Dus het is een beetje saai op dit moment.
Dat kan ik absoluut niet. Ik vind 20 tot 30 minuten op de loopband al erg.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je had je moeten inschrijven voor de vierdaagse.
Weer iets nieuws bijgeleerd...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:29 schreef Whiteguy het volgende:
Toch maar een toepasselijk vraagje in de strijd gegooid in de AKQ
Kom op zeg, een beetje bikkelen is voor jouw toch geen ramp?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan ik absoluut niet. Ik vind 20 tot 30 minuten op de loopband al erg.
Ik kan diep gaan maar ik ben geen looptype. Ik kan me niet focussen op een doel dat ik niet kan zien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom op zeg, een beetje bikkelen is voor jouw toch geen ramp?
Moet jij niet hard bezig zijn vragen te verzinnen nu ??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan ik absoluut niet. Ik vind 20 tot 30 minuten op de loopband al erg.
Neem een foto mee van de finishquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan diep gaan maar ik ben geen looptype. Ik kan me niet focussen op een doel dat ik niet kan zien.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:52 schreef Soempie het volgende:
Ik vind die awards maar wat vervelend. Straks denken mensen nog dat ik helemaal voor Balkenende ben/ was.
In waaaaahaaaaat?quote:
* motivatie Etcies kant opblaastquote:
quote:
Ja. En het is kutquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
* motivatie Etcies kant opblaast![]()
Je bent met je scriptie bezig?
Waarover gaat ie?quote:
Ja, alsof ik m'n papiertje zo even krijgquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lees eerst dit maar eens door:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ot_het_gaatje_g.html
Ik ben een contactsporter geen duursporter. Ik heb me er al bij neergelegd.quote:
Ik kan slechts de helft van die strategie erin gooien omdat ik de gegevens niet heb, probeer nu targets te verzinnenquote:
Klinkt.... hoe zeg ik dat... spannend.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
Usability onderzoek bij een multimediabedrijf in Groningen. Ben nu iets aan erin aan het verwerken over online strategie en hoe die van hun eruit zou kunnen zien. Blugh.
Maar heb mezelf deze week een hoofdstuk per dag opgelegd dus moet dit afmaken. Vandaag.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:53 schreef Soempie het volgende:
En Romika is veel te lief joh! Andy, jij gaat er met een punt vandoor, terwijl zij het antwoord heeft afgemaakt (Vulcan).
Alleen het eerste woord maakt me zwaar depressief...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
Usability onderzoek bij een multimediabedrijf in Groningen. Ben nu iets aan erin aan het verwerken over online strategie en hoe die van hun eruit zou kunnen zien. Blugh.
Maar heb mezelf deze week een hoofdstuk per dag opgelegd dus moet dit afmaken. Vandaag.
stouterd..................quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan mag zij het punt wel hebben.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef romika het volgende:
[..]
stouterd..................
ben je mal volgende keer beter hoor!
Zie ik hier nou geflirt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef romika het volgende:
[..]
Dus, het hoofdstuk krijg je sowieso niet af vanavond. Kun je net zo goed stoppen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan slechts de helft van die strategie erin gooien omdat ik de gegevens niet heb, probeer nu targets te verzinnen
Okay dan. Sorryquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef romika het volgende:
[..]http://i.fokzine.net/templates/new/i/m/bold.gif
Volgens mij zijn wij diegene die het begin gemist hebben. Niet het deel wat nu nog te zien is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor degenen die zondagavond een deel can top gear gemist hebben is het nu in de herhaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |