quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:52 schreef Soempie het volgende:
Ik vind die awards maar wat vervelend. Straks denken mensen nog dat ik helemaal voor Balkenende ben/ was.
In waaaaahaaaaat?quote:
* motivatie Etcies kant opblaastquote:
quote:
Ja. En het is kutquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
* motivatie Etcies kant opblaast![]()
Je bent met je scriptie bezig?
Waarover gaat ie?quote:
Ja, alsof ik m'n papiertje zo even krijgquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lees eerst dit maar eens door:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ot_het_gaatje_g.html
Ik ben een contactsporter geen duursporter. Ik heb me er al bij neergelegd.quote:
Ik kan slechts de helft van die strategie erin gooien omdat ik de gegevens niet heb, probeer nu targets te verzinnenquote:
Klinkt.... hoe zeg ik dat... spannend.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
Usability onderzoek bij een multimediabedrijf in Groningen. Ben nu iets aan erin aan het verwerken over online strategie en hoe die van hun eruit zou kunnen zien. Blugh.
Maar heb mezelf deze week een hoofdstuk per dag opgelegd dus moet dit afmaken. Vandaag.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:53 schreef Soempie het volgende:
En Romika is veel te lief joh! Andy, jij gaat er met een punt vandoor, terwijl zij het antwoord heeft afgemaakt (Vulcan).
Alleen het eerste woord maakt me zwaar depressief...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
Usability onderzoek bij een multimediabedrijf in Groningen. Ben nu iets aan erin aan het verwerken over online strategie en hoe die van hun eruit zou kunnen zien. Blugh.
Maar heb mezelf deze week een hoofdstuk per dag opgelegd dus moet dit afmaken. Vandaag.
stouterd..................quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan mag zij het punt wel hebben.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef romika het volgende:
[..]
stouterd..................
ben je mal volgende keer beter hoor!
Zie ik hier nou geflirt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef romika het volgende:
[..]
Dus, het hoofdstuk krijg je sowieso niet af vanavond. Kun je net zo goed stoppen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan slechts de helft van die strategie erin gooien omdat ik de gegevens niet heb, probeer nu targets te verzinnen
Okay dan. Sorryquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef romika het volgende:
[..]http://i.fokzine.net/templates/new/i/m/bold.gif
Volgens mij zijn wij diegene die het begin gemist hebben. Niet het deel wat nu nog te zien is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor degenen die zondagavond een deel can top gear gemist hebben is het nu in de herhaling
Wat een begrip vandaag in SC!quote:
Ik wil het zo graag afhebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus, het hoofdstuk krijg je sowieso niet af vanavond. Kun je net zo goed stoppen.![]()
quote:
Met het hoofdstuk of de scriptie?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus, het hoofdstuk krijg je sowieso niet af vanavond. Kun je net zo goed stoppen.![]()
ff profielen checken dan.quote:
Ah vandaar dat ik nooit succes heb bij de dames ik ben altijd de laatste die het merkt als er geflirt wordt.quote:
Als ze koosnaampjes gebruiken, dan zit je goedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik nooit succes heb bij de dames ik ben altijd de laatste die het merkt als er geflirt wordt.
Dan gaan we dat maar hier vragen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:18 schreef Bart het volgende:
[..]
ff profielen checken dan.
edit: hmm, niet te zien of ze bezet zijn of niet.
Misschien moet je het dan eens bij de mannen proberen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik nooit succes heb bij de dames ik ben altijd de laatste die het merkt als er geflirt wordt.
Zit jij nou ook al met Mr. A te flirten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschioen moet je het dan eens bij de mannen proberen.
Nee, dank je!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan eens bij de mannen proberen.
Je hebt de verkeerde smiley gebruikt. Het moet deze zijn:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ergens van de week uitgehuwelijkt aan Cobra. Tegen mijn zin en mag niet scheiden
Ik denk dat iedereen in dit topic wel weet dat ik single ben.quote:
Ze ontwijken tot nu toe je vraag.quote:
Nee, ik heb Etcie al.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Zit jij nou ook al met Mr. A te flirten?
Begrijpelijk, die zitten redelijk dicht naast elkaar!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde smiley gebruikt. Het moet deze zijn:
Dan moet je wel ff je fobo updaten, daar staat nog dat je geen relatie hebt...quote:
Nu vertel je me ook nog hoe ik me moet voelenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde smiley gebruikt. Het moet deze zijn:
Is een huwelijk dan een relatie?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan moet je wel ff je fobo updaten, daar staat nog dat je geen relatie hebt...
Ik weet het. Ik ben lief.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nu vertel je me ook nog hoe ik me moet voelen
In dit geval: nee!quote:
Ik vind je steeds minder liefquote:
Is toch fijn, een vent die je leven een beetje richting geeft?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nu vertel je me ook nog hoe ik me moet voelen
Je kunt nog naar een 'blijf van mijn lijf'-huis.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ergens van de week uitgehuwelijkt aan Cobra. Tegen mijn zin en mag niet scheiden
Met het hoofdstuk, zodat ze hier kan posten.quote:
Vragen staat altijd vrij natuurlijk!quote:
Het schijnt zo ja. In ieder geval wel in mijn foboquote:
Hoe lang?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:27 schreef romika het volgende:
[..]
Vragen staat altijd vrij natuurlijk!
En nee ik ben niet single meer................al heeeeeeeeeeeeeel lang niet meer!
Maar ik vind "stouterd" wel een schatje......
quote:
Ik wil die blunderaward wel alsnog schrappen in ruil voor beste nieuweling ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:52 schreef Soempie het volgende:
Ik vind die awards maar wat vervelend. Straks denken mensen nog dat ik helemaal voor Balkenende ben/ was.
Tegen mijn wil met me getrouwdquote:
Waarom heb je dan ja gezegd?quote:
Ik heb niet eens de kans gehad om nee te zeggen bedoel jequote:
Wow!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:27 schreef romika het volgende:
[..]
Vragen staat altijd vrij natuurlijk!
En nee ik ben niet single meer................al heeeeeeeeeeeeeel lang niet meer!
Maar ik vind "stouterd" wel een schatje......
Maar je hebt dus wel ja gezegd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de kans gehad om nee te zeggen bedoel je
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil die blunderaward wel alsnog schrappen in ruil voor beste nieuweling ofzo?
quote:
Er is me niks gevraagd hoe kan ik dan ja of nee zeggenquote:
maar dat zou zoiets zijn als de Balkenendenorm dus is de Balkenendeaward toch weer op zijn plaats.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet doen. De enige wijziging zou de naam van de award mogen zijn, Dan gaat het de Soempie award worden.
Maar hoe kan je dan getrouwd zijn, je moet toch ja zeggenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er is me niks gevraagd hoe kan ik dan ja of nee zeggen
Zo, 3 targets verzonnen. Nu eens zien of ik een leuk schemaatje kan knutselen.
Ja, vraag dat aan C4, die heeft het geregeldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan getrouwd zijn, je moet toch ja zeggen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow!![]()
Wel jammer dat bezette dames me altijd een schatje vinden. Maar Kassameisje heeft geen concurrentie gekregen!
Waar is je ring dan? Kan je altijd nog verpatsen op marktplaats!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, vraag dat aan C4, die heeft het geregeld
Cobra heeft het glas stuk getrapt en voor ze het wist werd ze op een stoel de lucht in getild en de kamer rondgedragen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan getrouwd zijn, je moet toch ja zeggen.
Ik hoop het! Maar zoals ik al zei ik ben meestal de laatste die merkt of dames mij leuk vinden.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:36 schreef romika het volgende:
[..]
![]()
dat ben je ook volgens mij en er zullen vast een boel onbezette dames het met me eens zijn
Het was gewoon een dienstbevel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, vraag dat aan C4, die heeft het geregeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |