Tijdens het Biketoberfest in Daytona Beach heb ik zoiets ook gezien, waarbij op de buddy-sit van de bijbehorende motor een skelet achterstevoren bevestigd was. Als je er achter rijdt, moet dat een krankzinnig gezicht zijn...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:31 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de motorrijders onder ons:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Waar kan ik die kopenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:31 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de motorrijders onder ons:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Matigjes...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:30 schreef romika het volgende:
Goedemiddag allemaal.........houden jullie het een beetje uit met die wamte?
Lang leve de plafondventilator.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:30 schreef romika het volgende:
Stond de tafel er trouwens de volgenden ochtend nog?quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
Stond de tafel er trouwens de volgenden ochtend nog?
Wat wonen er dan aardige mensen in jouw buurt. Bij mij was die gejat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en inmiddels staat de tafel bij de familie PR+DHR
Tsjah, dan moet je ook in Amstelveen komen wonenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
Wat wonen er dan aardige mensen in jouw buurt. Bij mij was die gejat.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsjah, dan moet je ook in Amstelveen komen wonen
Dat woont er al, en kwam gistermiddag weer bedelen om kip van de barbequequote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat woont er al, en kwam gistermiddag weer bedelen om kip van de barbeque. Hoezo vooroordelen over mensen
Mwah, hele dag schoon staan maken bij mensen. Pff, al die oudjes hebben zulke zware meubels. Echt niet tof.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:30 schreef romika het volgende:
Je hoeft het toch niet op te tillen om schoon te maken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah, hele dag schoon staan maken bij mensen. Pff, al die oudjes hebben zulke zware meubels. Echt niet tof.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah, hele dag schoon staan maken bij mensen. Pff, al die oudjes hebben zulke zware meubels. Echt niet tof.
Zo lekker onder de douche met:
[ afbeelding ]
Van dat spul krijg je het echt koud.
Het staat meestal zo hutje mutje, dat je de enorme stoelen wel weg moet schuiven om er bij te kunnen met de stofzuiger.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet op te tillen om schoon te maken?
Oudjes he, kleiner wonen, maar iets weggooien ho maarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het staat meestal zo hutje mutje, dat je de enorme stoelen wel weg moet schuiven om er bij te kunnen met de stofzuiger.En dan hebben ze meestal ook nog eens hoogpolig tapijt en stofzuigers die enorm lomp en onhandig zijn. Maargoed, weer lekker veel calorieën verbrand.
![]()
Leuk trouwens, nieuwe gezichten in de SC.
Zoiets.quote:
Volgens mij is het goedkoper om gewoon de kraan wat kouder te zetten. Gewoon helemaal koud geeft gegarandeerd kippenvelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets.![]()
Als ik dat spul gebruik kom ik altijd met kippevel onder de douche vandaan. Superlekker met dit weer.
Ja dat hebben ouderen vaak! Ik heb ook ooit eens in een bejaardentehuis gewerkt, pfff daar renden ze de hele occhtend achter me aan omdat ik nergens aan mocht komen. hahahahahaha.....ja dat was wel lachen hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het staat meestal zo hutje mutje, dat je de enorme stoelen wel weg moet schuiven om er bij te kunnen met de stofzuiger.En dan hebben ze meestal ook nog eens hoogpolig tapijt en stofzuigers die enorm lomp en onhandig zijn. Maargoed, weer lekker veel calorieën verbrand.
![]()
Leuk trouwens, nieuwe gezichten in de SC.
Ik heb dat ook eens gedaan met een soortgelijk spulletje, nou ik ben nooit meer warm geworden toen dat was echt een mega-afkoeling die je daarvan kreeg. Ik heb het ook gelijk de vuilnisbak in gegooid toen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets.![]()
Als ik dat spul gebruik kom ik altijd met kippevel onder de douche vandaan. Superlekker met dit weer.
Hoi Yuri.quote:
quote:
Er is helemaal niets mis met vooroodelen over mensen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat woont er al, en kwam gistermiddag weer bedelen om kip van de barbeque. Hoezo vooroordelen over mensen
Ik vond het niet eens zo heel verrassend.quote:
Ga je het land uit?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga eventuele gevolgen van een nieuw kabinet niet afwachten, ik ben al sinds lange tijd bezig met mijn doel.
Er komt speciaal voor jou een nieuw programma bij NET5:quote:
Dan moet ik wel een heel zwak hart hebben...quote:
De laatste tijd is er ook een overkill aan kookprogramma's.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er komt speciaal voor jou een nieuw programma bij NET5:
http://www.net5.nl/web/show/id=1122082/langid=43
Al concrete plannen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een heel zwak hart hebben...
Ik laat me niet wegjagen, maar ik laat me ook niet zonder meer een keurslijf in persen.
Mijn grootouders hebben zich kapot gewerkt voor niets, mijn ouders ook. Ik maak een einde aan deze spiraal.
Ik ben al reeds lang de middelmaat voorbij, nu ook nog de onvermijdelijke '9 tot 17'-rituelen vermijden en zelf met iets speciaals komen en dan ben ik al bijna binnen.
Ik zeg niet helemaal binnen, omdat ik niet wil stilstaan bij situaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |