quote:Op maandag 19 juli 2010 19:55 schreef romika het volgende:
[..]
Zal voor jedat het doorgaat!! Moet een prachtige ervaring worden lijkt me
Veel!!quote:
Ik heb er 14 geselecteerd die ik hier ga plaatsenquote:
Nieuwe Nickname "Carl N.".quote:Op maandag 19 juli 2010 20:11 schreef iamredleader het volgende:
DiabloSam vond Aviva ook erg leuk
[ afbeelding ]
De samenvatting is toch erg simpel? "Zie OP".quote:Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef Etcetera het volgende:
Hoofdstuk 1 (van de 4) herschreven en een samenvatting erbij gemaakt voor de managementsamenvatting. Leek me handig om dat per hoofdstuk te doen en ze dan onder elkaar te plakken want ik zuig in het schrijven van samenvattingen
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
Net op tijd voor de foto'sIk wacht nog even met thee en ramenlappen...
Daar had IARL die worstjes wel mee in mogen smeren dan..quote:
Het zal er wel gezellig uitzienquote:Op maandag 19 juli 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De samenvatting is toch erg simpel? "Zie OP".
Oops vandaar geen fotos van da meatquote:Op maandag 19 juli 2010 20:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar had IARL die worstjes wel mee in mogen smeren dan..
Die waren lekker!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar had IARL die worstjes wel mee in mogen smeren dan..
Heb je er nog meer waar wij (peace, Lennon of ik) op staan? Die mag je me ook mailen evt....quote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef iamredleader het volgende:
En daarmee zijn de publiceerbare foto's online
Op verzoek is een cd'tje met alle foto's in full quality beschikbaar, tegen kostprijs
Jullie ook allemaal heel erg bedankt voor een supergezellige avond, ook deze AKQ(SC)oudMeet was een succes
Ik geloof het wel, 1 of 2 stuks. Stuur me svp een PM met je mailadres, dan doe ik dat morgenavond. Ga nu namelijk de computer weer vrijgeven voor Tinuvielquote:Op maandag 19 juli 2010 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
Heb je er nog meer waar wij (peace, Lennon of ik) op staan? Die mag je me ook mailen evt....
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, 1 of 2 stuks. Stuur me svp een PM met je mailadres, dan doe ik dat morgenavond. Ga nu namelijk de computer weer vrijgeven voor Tinuviel
Welke foto's gaat zij dan hier plaatsen?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef iamredleader het volgende:
Ga nu namelijk de computer weer vrijgeven voor Tinuviel
Iarl en Tinuviel, ik neem mijn pet baret voor jullie af. Thx.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef iamredleader het volgende:
Jullie ook allemaal heel erg bedankt voor een supergezellige avond, ook deze AKQ(SC)oudMeet was een succes
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
En toen was ik ineens in de tuin aan het werk....zo maar even kopje thee drinken.
Cobra, wat mooi zeg.![]()
Die reis die je gaat maken, lijkt me trouwens ook erg leuk/mooi!!
Kan ik me voorstellen. Ik hoop voor je dat het doorgaat...quote:Op maandag 19 juli 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik heb er ook erg veel zin in.
Ik ben alleen erg bang dat de bezuiniginsronde van het vorige/komende kabinet er nog wel effect op kan hebben.
Als extra info: De collega waar ik het in een vorige post richting iarl over had kreeg het aanbod om op de zelfde reis mee te gaan. Toeval!?
Volgens de planning minimaal 10 dagen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond
Hoe lang ga je op reis Cobra?
Lekker! Misschien kun je met dat fregat alvast wat van Jill's spullen overbrengen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens de planning minimaal 10 dagen.
Hoi Meisquote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef Tanjaa het volgende:
Hee andy
Drukke vakantie, maar wel leuk
Jij ook al vakantie of niet?
Zwaai je alleen naar Andy!?quote:
Hij vroeg me of ik een fijne vakantie had in het gewone akq topic, dus ik heb even hier geantwoord voordat ze weer gaan zeikenquote:
Jij hebt toch Etcie al.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lekker! Misschien kun je met dat fregat alvast wat van Jill's spullen overbrengen.
Fregat!?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lekker! Misschien kun je met dat fregat alvast wat van Jill's spullen overbrengen.
Hier ben je altijd welkom Tanjaa.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hij vroeg me of ik een fijne vakantie had in het gewone akq topic, dus ik heb even hier geantwoord voordat ze weer gaan zeiken![]()
Hoi c4
Hoi de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat niet lukken met Jill's spullen denk ik..... Ben vorige keer 2 dagen bezig geweest om haar te helpen verhuizen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Fregat!?
Dit is de Hr MS Urania:
[ afbeelding ]
Ha Romikaquote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef romika het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Prachtige boot hoor Cobra
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog één flauwe mop:
Het is geen schip, maar toch doet het er vreselijk lang over Engeland te bereiken!:'DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noem je iets dat wit is en ontploft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
Vroeger ooit aan wedstrijdzeilen gedaan?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Fregat!?
Dit is de Hr Ms Urania:
[ afbeelding ]
Mag ik daar zelf ook nog iets over te zeggen hebben alsjeblieft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
romikaquote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef romika het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Prachtige boot hoor Cobra
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
romika
Dat roep ik ook al jaren. Maar volgens de Marine is het een schip.
Nee. Conform de regels van de SC ben jij mijn vrouw.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mag ik daar zelf ook nog iets over te zeggen hebben alsjeblieft?
Dat is ook mijn gedachte!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:37 schreef romika het volgende:
[..]
hahahahaha........schip, boot......wat maakt het uit .......
Prima.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Conform de regels van de SC ben jij mijn vrouw.
We moeten snel afspreken. Men verwacht foto's van ons huwelijk.
Dat zou nou mijn grootste angst zijn herkend worden door medefokkers......quote:Op maandag 19 juli 2010 21:38 schreef Soempie het volgende:
Nah, de foto's zijn niet zo duidelijk. Maar misschien dat ik jojo en jou wel zou herkennen.
Knikt! ......een schip is groter dan een bootquote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gedachte!![]()
Maar het heeft iets te maken met het feit dat een schip een boot aan boord kan nemen en niet anders om.
quote:
Die moet dan eerst door alle moderators en ook alle FA's goedgekeurd worden. Zegt er 1 nee dan kun je het al vergeten.quote:
Misschien zou ik jou ook wel herkennen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou nou mijn grootste angst zijn herkend worden door medefokkers......
Pech voor jou (of geluk voor mij). Dat is binnen de SC geen optie.quote:
De Hr Ms Urania is wel 23 meter.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:43 schreef romika het volgende:
[..]
Knikt! ......een schip is groter dan een boot![]()
Hoe groot is dat "schip" eigenlijk
Ik vrees dat ik vrij makkelijk te herkennen ben. Vandaar dat slechts een select groepje weet hoe ik eruit zie.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien zou ik jou ook wel herkennen.
Pics !?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb eens naast een Fokster gezeten tijdens college. Herkende haar van foto's uit de 'sexy en gewaagd' reeks.
Ik ben de Minister van Justitie, dus bij deze sta ik het toequote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pech voor jou (of geluk voor mij). Dat is binnen de SC geen optie.
De senatoren hebben die wetten nog niet goedgekeurd dus geldt het niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben de Minister van Justitie, dus bij deze sta ik het toe
Ik ben Minister van Defensie. Ik verklaar de Staat van Beleg. Dus ik heb alle macht.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben de Minister van Justitie, dus bij deze sta ik het toe
Zie mijn post. Opgelost.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De senatoren hebben die wetten nog niet goedgekeurd dus geldt het niet.
Goh wat laat zeg.quote:
Volgens mij heeft ze die weggehaald. In elk geval sloeg ze me in een ander topic om de oren dat ik onfatsoenlijk zou zijn, omdat ik geen problemen heb met seks op een eerste date. Zij vond dat je dan geen respect hebt voor jezelf.quote:
* Its-Jojo-4you liefhebber meldt zichquote:Op maandag 19 juli 2010 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers hier een filmpje over het Marine bootje waar ik, als er geen cancelling komt, in september mee ga varen om de fjorden van Noorwegen te bekijken..
Jij hebt alle foto's uit dat topic op je harde schijf staan?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, hints.
Alleen de medeklinkers meegeven, dan kan ik aan de slag.
Ik weet nog wel een leuke Turks/Nederlandse schoonmaakster voor je. forget it. Haar wil ik zelf wel.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mag ik als adoptiezoon meespelen?
Dan krijg je de alimentatie er gratis bij...
Oh jammer, ik zou dat snel voor elkaar hebben gekregen. Een date scoren.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die weggehaald. In elk geval sloeg ze me in een ander topic om de oren dat ik onfatsoenlijk zou zijn, omdat ik geen problemen heb met seks op een eerste date. Zij vond dat je dan geen respect hebt voor jezelf.Echt he, en dat post dan in die reeks.
Achja, alle mannen van Fok konden haar zo zien, maar haar vriendje moest maanden wachten.
Toen had ik nog geen HDD.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij hebt alle foto's uit dat topic op je harde schijf staan?
De muts/sloeriequote:Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die weggehaald. In elk geval sloeg ze me in een ander topic om de oren dat ik onfatsoenlijk zou zijn, omdat ik geen problemen heb met seks op een eerste date. Zij vond dat je dan geen respect hebt voor jezelf.Echt he, en dat post dan in die reeks.
Achja, alle mannen van Fok konden haar zo zien, maar haar vriendje moest maanden wachten.
Mijn kassameisje zou ik nooit aan anderen aanbieden.....quote:Op maandag 19 juli 2010 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke Turks/Nederlandse schoonmaakster voor je. forget it. Haar wil ik zelf wel.
Tijd voor revolutiequote:Op maandag 19 juli 2010 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben Minister van Defensie. Ik verklaar de Staat van Beleg. Dus ik heb alle macht.
Andy, ik ben trouwens nu ook een kassameisjequote:Op maandag 19 juli 2010 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn kassameisje zou ik nooit aan anderen aanbieden.....
Jij bent al onze stuntelkampioen.quote:
Jouw aanmelding had ik nou echt niet verwacht.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4you liefhebber meldt zich
Wat hap je weer makkelijk!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen HDD.
Bovendien gebruik ik mijn HDD voor compleet andere zaken.
Voor je het weet wordt er een topic over je geopend. 'Hoe versier ik het kassameisje?'quote:Op maandag 19 juli 2010 21:55 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Andy, ik ben trouwens nu ook een kassameisjeIk ben gepromoveerd van schoonmaakster naar kassameisje
![]()
Daarmee suggereer ik niets
Helaas niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn kassameisje zou ik nooit aan anderen aanbieden.....
Nah, kassameisje is bezetquote:Op maandag 19 juli 2010 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt er een topic over je geopend. 'Hoe versier ik het kassameisje?'
Niet onder mijn gezag!quote:
Twee hele leuke meiden die allebei kassameisjes zijn. En allebei qua leeftijd te jong. Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan in een vorig leven.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:55 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Andy, ik ben trouwens nu ook een kassameisjeIk ben gepromoveerd van schoonmaakster naar kassameisje
![]()
Daarmee suggereer ik niets
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt er een topic over je geopend. 'Hoe versier ik Tanjaa?'
Dan weet je meer dan ik.....quote:
Het kassameisje heeft nu toch wel een "legale" leeftijd?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Twee hele leuke meiden die allebei kassameisjes zijn. En allebei qua leeftijd te jong. Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan in een vorig leven.
Klopt. The Hunt is On!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kassameisje heeft nu toch wel een "legale" leeftijd?
quote:
Eujeuj!quote:
Veel plezier met je nachtmerriesquote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
En ik ga slapen. Over het huwelijk met Etcie.![]()
Truste Cobraquote:
Moet ik voor jou kiezen?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Eujeuj!
Ik zei toch, kassameisje is bezet
quote:
Laat maarquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
omdat ik geen problemen heb met seks op een eerste date.
Goedemiddag!quote:
Zaterdag 2 maandjesquote:
Ah zo. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Laat maar
Jouw kassameisje is niet bezet,
Kassameisje van McDonalds is bezet ^^
Nouja, ik principe 2 dagen vóór rome, hij werkt in de karwei en ik had een universele stekker nodig(voor rome)quote:
Dat klinkt meer als en SOA dan iets romantisch....quote:
Ik wist het.quote:
Sorry dat ik alweer een slechte grap maak, maar zijn stekker past dus in je wandcontactdoos?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nouja, ik principe 2 dagen vóór rome, hij werkt in de karwei en ik had een universele stekker nodig(voor rome)![]()
Hij had me daarbij geholpen, toevallig ging hij met havo ook mee naar rome
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sorry dat ik alweer een slechte grap maak, maar zijn stekker past dus in je wandcontactdoos?
Leuk verhaal.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nouja, ik principe 2 dagen vóór rome, hij werkt in de karwei en ik had een universele stekker nodig(voor rome)![]()
Hij had me daarbij geholpen, toevallig ging hij met havo ook mee naar rome
omgquote:Op maandag 19 juli 2010 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sorry dat ik alweer een slechte grap maak, maar zijn stekker past dus in je wandcontactdoos?
ja maar...quote:
Maar wel een lekkerequote:
wie is het?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit als foto van je eigen Twitter-account durft te gebruiken...
En heet jij dan Hans van je voornaam?quote:
Ik lieg niet, het is alleen een andere mw. MM dan die je gisteren gezien hebt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lieg niet, het is alleen een andere mw. MM dan die je gisteren gezien hebt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Gisteren toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer live dan toen kan ik me niet vertonen...
Alhoewel:
10 Jaar en wat extra kilo's geleden...![]()
That's my girl...quote:Op maandag 19 juli 2010 22:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
uhuh![]()
http://www.nufoto.nl/foto(...)dt-op-in-arnhem.html
Ben jij degenequote:Op maandag 19 juli 2010 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren toch wel?
Alhoewel:
10 Jaar en wat extra kilo's geleden...
Truste Jojoquote:Op maandag 19 juli 2010 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dames en heren, het was me weer een waar genoegen, maar ik ben er weer vandoor
Ja, ik ook.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dames en heren, het was me weer een waar genoegen, maar ik ben er weer vandoor
Ik zeg niksquote:Op maandag 19 juli 2010 22:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik ook.![]()
Morgen weer de hele dag schoonmaken...
Yep...quote:Op maandag 19 juli 2010 22:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben jij degenedie zegt dat er een stuk of 100.000 in zitten?
Ik mag hopen dat jij vanaf nu een lichamelijke of geestelijke afwijking krijgt, voor zover je die niet al hebt...quote:Op maandag 19 juli 2010 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
E-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-echt w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-waar?!
Ik heb geen afwijking, ik ben gewoon surrealistisch aangelegd.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij vanaf nu een lichamelijke of geestelijke afwijking krijgt, voor zover je die niet al hebt...
Ga lekker in het Stedelijk Museum hangen dan...quote:Op maandag 19 juli 2010 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb geen afwijking, ik ben gewoon surrealistisch aangelegd.
doe eens liefquote:Op maandag 19 juli 2010 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij vanaf nu een lichamelijke of geestelijke afwijking krijgt, voor zover je die niet al hebt...
Ja, echt waar...
Volgens QI zijn de enige vaartuigen die in de Engelse marine boten heten onderzeeërs plus grut als dinghy's en zo. Het had er weinig tot niets mee te maken dat een schip boten aan boord kan nemen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gedachte!![]()
Maar het heeft iets te maken met het feit dat een schip een boot aan boord kan nemen en niet anders om.
hmmmm, wat doe ik dan hier?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:03 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Uitslapen, dat is een luxe voor mensen zonder kinderen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:34 schreef MaJo het volgende:
ik ben weer terug uit parijs
was een leuk weekend
Een zeilreisje naar Noorwegen met een MArine zeilschip.quote:Cobra, voor wat voor reis ben je gevraagd?
Een jaar alweer!?quote:Hoe was de meet? Ziet er gezellig uitwisten jullie trouwens dat de meet precies een jaar na die van vorig jaar was? Dat was namelijk toen de dag nadat ik X heb ontmoet en gisteren hadden we een jaar
Dat ga ik morgen maar eens doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 06:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Af en toe zou uitslapen best prettig zijn....
Nee, rond het tijdstip dat je bovenstaande postte, kwam de wagen voorrijden...quote:
Betaal ik daar aan mee of...?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een zeilreisje naar Noorwegen met een MArine zeilschip.
Was het er niet verschrikkelijk warm?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:34 schreef MaJo het volgende:
ik ben weer terug uit parijs
was een leuk weekend
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:03 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Uitslapen, dat is een luxe voor mensen zonder kinderen
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren toch wel?
Alhoewel:
10 Jaar en wat extra kilo's geleden...
In elk geval niet bij de minister van financiënquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:19 schreef MadMaster het volgende:
Waar kan ik mijn vakanties declareren?
Die foto van Jojo en mij in dat badje wil ik niet online hebben...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Red, had je trouwens nog foto's van de twee kleine mannetjes in het zwembad? Ik dacht dat je daar ook nog een foto van had gemaakt.... en miste ik in de serie.
Nee, dat kan ik me wel voorstellen...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die foto van Jojo en mij in dat badje wil ik niet online hebben...
Dubbel gefeliciteerd Diaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me wel voorstellen...![]()
Lennon en ik gaan op pad, mn oma is jarig vandaag!! ze is trouwens de 1e chemokuur vrij goed doorgekomen tot nu!!
Jazeker, die zijn er ook, stuur je me nog een PM met je mailadres?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Red, had je trouwens nog foto's van de twee kleine mannetjes in het zwembad? Ik dacht dat je daar ook nog een foto van had gemaakt.... en miste ik in de serie.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon en ik gaan op pad, mn oma is jarig vandaag!! ze is trouwens de 1e chemokuur vrij goed doorgekomen tot nu!!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Op het Campzone forum loopt een topic waarom de vriendinnen niet gratis naar binnen mogen. Want de lans waar meneer heen gaat (in Belgie) is dat blijkbaar standaard. Nu moet ik de eerste lan in Nederland nog tegenkomen waar ik als vriendin-van-deelnemer gratis naar binnen mag. Ik regel hoogstens korting doordat ik iets doe als crewmember van het een of ander
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Op het Campzone forum loopt een topic waarom de vriendinnen niet gratis naar binnen mogen. Want de lans waar meneer heen gaat (in Belgie) is dat blijkbaar standaard. Nu moet ik de eerste lan in Nederland nog tegenkomen waar ik als vriendin-van-deelnemer gratis naar binnen mag. Ik regel hoogstens korting doordat ik iets doe als crewmember van het een of ander
Wat ga je eten? Vlees van de barbecue?quote:
Dat is inmiddels helemaal opquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat ga je eten? Vlees van de barbecue?
Doe maar geëmancipeerd en betaal gewoonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Misschien heeft hij als verweer dat hij politieagent is....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe dom ben je dan...
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-op-Schiphol.dhtml
Oh dus ik mag niet heen, ondanks dat ik mijn pc meeneem en daadwerkelijk waar wel eens game?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat ze uberhaupt naar binnen mogen, aanhang leidt toch alleen maar af?
Maar dat is ook logisch lijkt me, want ze neemt niet deel aan het hoofddoel van zo'n proeverijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij whiskyproeverijen eis ik ook altijd dat mw. MM als BOB (of met aanzienlijke korting) gratis naar binnen mag.
Maar het BOB-verhaal gaat bij Campzone waarschijnlijk niet op.
Om bij hun vriend te zijnquote:Waarom/Met welk doel zou mevrouw mee willen naar een lan-party zonder actief deel te nemen?
Precies, als je een vakantie gaat boeken zeg je toch ook niet tegen de reisorgranisatie 'kan mijn vriendin gratis mee, die wil graag bij mij zijn'quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Om bij hun vriend te zijnIk ben dan in zoverre een uitzondering dat ik lannen gewoon erg leuk vind
![]()
En om dan te zeggen dat de vrouwen gratis naar binnen mogen is bij zo'n evenement gewoon onzinnig. Ze nemen misschien niet allemaal een pc mee maar maken wel gebruik van de faciliteiten die door de organisatie gehuurd moet worden
Jawel, maar dan moet je je aanhang thuis latenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dus ik mag niet heen, ondanks dat ik mijn pc meeneem en daadwerkelijk waar wel eens game?
/hap
[..]
Ok, ik denk dat je m'n punt even mist. Ik ben de aanhangquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet je je aanhang thuis laten
Je neemt je pc toch mee, dan ben je deelneemsterquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat je m'n punt even mist. Ik ben de aanhang
Check. En mijn vriend heeft me meegesleept. Dus ben ik eigenlijk nog steeds aanhangquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je neemt je pc toch mee, dan ben je deelneemster
Klopt, maar het ging hier over aanhang die er maar wat bijhangt. Of wil je ook gratis naar binnen, ondanks dat je meedoet? :pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Check. En mijn vriend heeft me meegesleept. Dus ben ik eigenlijk nog steeds aanhang
Ik zou geen nee zeggen als ik gratis naar binnen kon hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Klopt, maar het ging hier over aanhang die er maar wat bijhangt. Of wil je ook gratis naar binnen, ondanks dat je meedoet? :p
*uitstaptquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Jullie draaien rondjes. Dit is geen discussie maar een draaimolen.
Dat idee had ik ook alquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Jullie draaien rondjes. Dit is geen discussie maar een draaimolen.
succes!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*uitstapt
Moet met m'n scriptie verder
Met uitstappen?quote:
Ik zag hetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb de eerste nominaties als uitgedeeld!
Prima het duurt nog even voor het 7 augustus is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zag het
Ik ga komend weekeind, tijdens mijn nachtdiensten, de lijst invullen.
En slaapt ie dan de hele nacht door?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef Diaan73 het volgende:en weer thuis.... Lennon ligt al in bed... nu even rustig zitten. Het is veeeeel te warm.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En slaapt ie dan de hele nacht door?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
ja, van 's middags 1 tot de volgende ochtend half 9
Toen de zon er niet door was, was het nog warmer dan nu... bah. Ik heb het zo gehad met dit hete weer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier valt het met de hitte nog wel mee, de zon wil er ook niet echt doorkomen
Mijn nichtje was hele nachten onrustig als ze s'middags had geslapen. Vandaar de vraag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Nou dat is ook niet erg gezellig. Hij slaapt nu denk ik nog tot ong. 16:00 uur en gaat dan rond half 8 weer naar boven. Vandaag iets later misschien omdat we vanmiddag na het eten ook nog even naar mn oma gaan, dan gaat Peace mee.
Lennon in goede doen lees: geen tandenpijn of ziekjes slaapt altijd goed.. en met dit warme weer nog meer eigenlijk. Als ik hem bijv. om 15:00 uur wakker zou maken, heb ik een chagerijnig kind, dus maar lekker laten slapen totdat hij zelf wakker wordt. Zoals zondag had hij overdag maar 1 uur geslapen, maar dan vermaakt hij zich zo dat hij er niet echt last van heeft. Wel handig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn nichtje was hele nachten onrustig als ze s'middags had geslapen. Vandaar de vraag.
Mijn nichtje is ook niet chagerijnig. Ze heeft alleen niet zo veel slaap nodig om uitgerust te raken. Dus als ze s'middags sliep was ze s'avonds niet moe genoeg en was ze dus of tot laat op of steeds even wakker/even slapen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon in goede doen lees: geen tandenpijn of ziekjes slaapt altijd goed.. en met dit warme weer nog meer eigenlijk. Als ik hem bijv. om 15:00 uur wakker zou maken, heb ik een chagerijnig kind, dus maar lekker laten slapen totdat hij zelf wakker wordt. Zoals zondag had hij overdag maar 1 uur geslapen, maar dan vermaakt hij zich zo dat hij er niet echt last van heeft. Wel handig.
Dat maakt bij Lennon niet uit... hij kan zelfs tot half 6 slapen en dan rond 8 uu rweer naar bed. Rond 8 uur is zijn lontje gewoon op, wel of niet veel geslapen... dan is het gewoon bedtijd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn nichtje is ook niet chagerijnig. Ze heeft alleen niet zo veel slaap nodig om uitgerust te raken. Dus als ze s'middags sliep was ze s'avonds niet moe genoeg en was ze dus of tot laat op of steeds even wakker/even slapen.
Lastig is een groot woord hoor. Elk kind heeft zn eigen (slaap) gewoonte en ontwikkeling... wij hebben het wel getroffen met Lennons slaapgedrag, hij heeft vanaf de geboorte altijd al goed en lang geslapen. Zijn we ook zeer dankbaar voor.quote:
Verder is mijn nichtje een lief kind hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lastig is een groot woord hoor. Elk kind heeft zn eigen (slaap) gewoonte en ontwikkeling... wij hebben het wel getroffen met Lennons slaapgedrag, hij heeft vanaf de geboorte altijd al goed en lang geslapen. Zijn we ook zeer dankbaar voor.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Verder is mijn nichtje een lief kind hoor.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Verder is mijn nichtje een lief kind hoor.
Moet Diaan toch kennen...quote:Toen Koreander net geboren was, gebeurde het wel eens dat het kraambezoek naar de wieg liep en zei: "Ja, ja, o tja... ja. 't Is een mooi kind, hoor.
Tuurlijk is 't een mooi kind, ben je gek, wat zullen we nou krijgen. Nee hoor, best wel een mooi kind.
Kijk, dat zou ik nooit doen. Als een kind echt niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, akkoord, je kunt natuurlijk moeilijk zeggen: "Wat is dát een lelijk kind!" Dat kan niet. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik: "Het is een lief kind".
Onze buren, bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien".
Het zit nou ook in het tehuis voor lieve kinderen.
Dat ken ik inderdaad....quote:
Tijdens het Biketoberfest in Daytona Beach heb ik zoiets ook gezien, waarbij op de buddy-sit van de bijbehorende motor een skelet achterstevoren bevestigd was. Als je er achter rijdt, moet dat een krankzinnig gezicht zijn...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:31 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de motorrijders onder ons:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Waar kan ik die kopenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:31 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de motorrijders onder ons:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Matigjes...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:30 schreef romika het volgende:
Goedemiddag allemaal.........houden jullie het een beetje uit met die wamte?
Lang leve de plafondventilator.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:30 schreef romika het volgende:
Stond de tafel er trouwens de volgenden ochtend nog?quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
Stond de tafel er trouwens de volgenden ochtend nog?
Wat wonen er dan aardige mensen in jouw buurt. Bij mij was die gejat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en inmiddels staat de tafel bij de familie PR+DHR
Tsjah, dan moet je ook in Amstelveen komen wonenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
Wat wonen er dan aardige mensen in jouw buurt. Bij mij was die gejat.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsjah, dan moet je ook in Amstelveen komen wonen
Dat woont er al, en kwam gistermiddag weer bedelen om kip van de barbequequote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat woont er al, en kwam gistermiddag weer bedelen om kip van de barbeque. Hoezo vooroordelen over mensen
Mwah, hele dag schoon staan maken bij mensen. Pff, al die oudjes hebben zulke zware meubels. Echt niet tof.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:30 schreef romika het volgende:
Je hoeft het toch niet op te tillen om schoon te maken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah, hele dag schoon staan maken bij mensen. Pff, al die oudjes hebben zulke zware meubels. Echt niet tof.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah, hele dag schoon staan maken bij mensen. Pff, al die oudjes hebben zulke zware meubels. Echt niet tof.
Zo lekker onder de douche met:
[ afbeelding ]
Van dat spul krijg je het echt koud.
Het staat meestal zo hutje mutje, dat je de enorme stoelen wel weg moet schuiven om er bij te kunnen met de stofzuiger.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet op te tillen om schoon te maken?
Oudjes he, kleiner wonen, maar iets weggooien ho maarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het staat meestal zo hutje mutje, dat je de enorme stoelen wel weg moet schuiven om er bij te kunnen met de stofzuiger.En dan hebben ze meestal ook nog eens hoogpolig tapijt en stofzuigers die enorm lomp en onhandig zijn. Maargoed, weer lekker veel calorieën verbrand.
![]()
Leuk trouwens, nieuwe gezichten in de SC.
Zoiets.quote:
Volgens mij is het goedkoper om gewoon de kraan wat kouder te zetten. Gewoon helemaal koud geeft gegarandeerd kippenvelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets.![]()
Als ik dat spul gebruik kom ik altijd met kippevel onder de douche vandaan. Superlekker met dit weer.
Ja dat hebben ouderen vaak! Ik heb ook ooit eens in een bejaardentehuis gewerkt, pfff daar renden ze de hele occhtend achter me aan omdat ik nergens aan mocht komen. hahahahahaha.....ja dat was wel lachen hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het staat meestal zo hutje mutje, dat je de enorme stoelen wel weg moet schuiven om er bij te kunnen met de stofzuiger.En dan hebben ze meestal ook nog eens hoogpolig tapijt en stofzuigers die enorm lomp en onhandig zijn. Maargoed, weer lekker veel calorieën verbrand.
![]()
Leuk trouwens, nieuwe gezichten in de SC.
Ik heb dat ook eens gedaan met een soortgelijk spulletje, nou ik ben nooit meer warm geworden toen dat was echt een mega-afkoeling die je daarvan kreeg. Ik heb het ook gelijk de vuilnisbak in gegooid toen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets.![]()
Als ik dat spul gebruik kom ik altijd met kippevel onder de douche vandaan. Superlekker met dit weer.
Hoi Yuri.quote:
quote:
Er is helemaal niets mis met vooroodelen over mensen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat woont er al, en kwam gistermiddag weer bedelen om kip van de barbeque. Hoezo vooroordelen over mensen
Ik vond het niet eens zo heel verrassend.quote:
Ga je het land uit?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga eventuele gevolgen van een nieuw kabinet niet afwachten, ik ben al sinds lange tijd bezig met mijn doel.
Er komt speciaal voor jou een nieuw programma bij NET5:quote:
Dan moet ik wel een heel zwak hart hebben...quote:
De laatste tijd is er ook een overkill aan kookprogramma's.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er komt speciaal voor jou een nieuw programma bij NET5:
http://www.net5.nl/web/show/id=1122082/langid=43
Al concrete plannen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een heel zwak hart hebben...
Ik laat me niet wegjagen, maar ik laat me ook niet zonder meer een keurslijf in persen.
Mijn grootouders hebben zich kapot gewerkt voor niets, mijn ouders ook. Ik maak een einde aan deze spiraal.
Ik ben al reeds lang de middelmaat voorbij, nu ook nog de onvermijdelijke '9 tot 17'-rituelen vermijden en zelf met iets speciaals komen en dan ben ik al bijna binnen.
Ik zeg niet helemaal binnen, omdat ik niet wil stilstaan bij situaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |