Die moet dan eerst door alle moderators en ook alle FA's goedgekeurd worden. Zegt er 1 nee dan kun je het al vergeten.quote:
Misschien zou ik jou ook wel herkennen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou nou mijn grootste angst zijn herkend worden door medefokkers......
Pech voor jou (of geluk voor mij). Dat is binnen de SC geen optie.quote:
De Hr Ms Urania is wel 23 meter.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:43 schreef romika het volgende:
[..]
Knikt! ......een schip is groter dan een boot![]()
Hoe groot is dat "schip" eigenlijk
Ik vrees dat ik vrij makkelijk te herkennen ben. Vandaar dat slechts een select groepje weet hoe ik eruit zie.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien zou ik jou ook wel herkennen.
Pics !?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb eens naast een Fokster gezeten tijdens college. Herkende haar van foto's uit de 'sexy en gewaagd' reeks.
Ik ben de Minister van Justitie, dus bij deze sta ik het toequote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pech voor jou (of geluk voor mij). Dat is binnen de SC geen optie.
De senatoren hebben die wetten nog niet goedgekeurd dus geldt het niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben de Minister van Justitie, dus bij deze sta ik het toe
Ik ben Minister van Defensie. Ik verklaar de Staat van Beleg. Dus ik heb alle macht.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben de Minister van Justitie, dus bij deze sta ik het toe
Zie mijn post. Opgelost.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De senatoren hebben die wetten nog niet goedgekeurd dus geldt het niet.
Goh wat laat zeg.quote:
Volgens mij heeft ze die weggehaald. In elk geval sloeg ze me in een ander topic om de oren dat ik onfatsoenlijk zou zijn, omdat ik geen problemen heb met seks op een eerste date. Zij vond dat je dan geen respect hebt voor jezelf.quote:
* Its-Jojo-4you liefhebber meldt zichquote:Op maandag 19 juli 2010 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers hier een filmpje over het Marine bootje waar ik, als er geen cancelling komt, in september mee ga varen om de fjorden van Noorwegen te bekijken..
Jij hebt alle foto's uit dat topic op je harde schijf staan?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, hints.
Alleen de medeklinkers meegeven, dan kan ik aan de slag.
Ik weet nog wel een leuke Turks/Nederlandse schoonmaakster voor je. forget it. Haar wil ik zelf wel.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mag ik als adoptiezoon meespelen?
Dan krijg je de alimentatie er gratis bij...
Oh jammer, ik zou dat snel voor elkaar hebben gekregen. Een date scoren.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die weggehaald. In elk geval sloeg ze me in een ander topic om de oren dat ik onfatsoenlijk zou zijn, omdat ik geen problemen heb met seks op een eerste date. Zij vond dat je dan geen respect hebt voor jezelf.Echt he, en dat post dan in die reeks.
Achja, alle mannen van Fok konden haar zo zien, maar haar vriendje moest maanden wachten.
Toen had ik nog geen HDD.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij hebt alle foto's uit dat topic op je harde schijf staan?
De muts/sloeriequote:Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die weggehaald. In elk geval sloeg ze me in een ander topic om de oren dat ik onfatsoenlijk zou zijn, omdat ik geen problemen heb met seks op een eerste date. Zij vond dat je dan geen respect hebt voor jezelf.Echt he, en dat post dan in die reeks.
Achja, alle mannen van Fok konden haar zo zien, maar haar vriendje moest maanden wachten.
Mijn kassameisje zou ik nooit aan anderen aanbieden.....quote:Op maandag 19 juli 2010 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke Turks/Nederlandse schoonmaakster voor je. forget it. Haar wil ik zelf wel.
Tijd voor revolutiequote:Op maandag 19 juli 2010 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben Minister van Defensie. Ik verklaar de Staat van Beleg. Dus ik heb alle macht.
Andy, ik ben trouwens nu ook een kassameisjequote:Op maandag 19 juli 2010 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn kassameisje zou ik nooit aan anderen aanbieden.....
Jij bent al onze stuntelkampioen.quote:
Jouw aanmelding had ik nou echt niet verwacht.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4you liefhebber meldt zich
Wat hap je weer makkelijk!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen HDD.
Bovendien gebruik ik mijn HDD voor compleet andere zaken.
Voor je het weet wordt er een topic over je geopend. 'Hoe versier ik het kassameisje?'quote:Op maandag 19 juli 2010 21:55 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Andy, ik ben trouwens nu ook een kassameisjeIk ben gepromoveerd van schoonmaakster naar kassameisje
![]()
Daarmee suggereer ik niets
Helaas niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn kassameisje zou ik nooit aan anderen aanbieden.....
Nah, kassameisje is bezetquote:Op maandag 19 juli 2010 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt er een topic over je geopend. 'Hoe versier ik het kassameisje?'
Niet onder mijn gezag!quote:
Twee hele leuke meiden die allebei kassameisjes zijn. En allebei qua leeftijd te jong. Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan in een vorig leven.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:55 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Andy, ik ben trouwens nu ook een kassameisjeIk ben gepromoveerd van schoonmaakster naar kassameisje
![]()
Daarmee suggereer ik niets
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt er een topic over je geopend. 'Hoe versier ik Tanjaa?'
Dan weet je meer dan ik.....quote:
Het kassameisje heeft nu toch wel een "legale" leeftijd?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Twee hele leuke meiden die allebei kassameisjes zijn. En allebei qua leeftijd te jong. Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan in een vorig leven.
Klopt. The Hunt is On!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kassameisje heeft nu toch wel een "legale" leeftijd?
quote:
Eujeuj!quote:
Veel plezier met je nachtmerriesquote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
En ik ga slapen. Over het huwelijk met Etcie.![]()
Truste Cobraquote:
Moet ik voor jou kiezen?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Eujeuj!
Ik zei toch, kassameisje is bezet
quote:
Laat maarquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
omdat ik geen problemen heb met seks op een eerste date.
Goedemiddag!quote:
Zaterdag 2 maandjesquote:
Ah zo. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Laat maar
Jouw kassameisje is niet bezet,
Kassameisje van McDonalds is bezet ^^
Nouja, ik principe 2 dagen vóór rome, hij werkt in de karwei en ik had een universele stekker nodig(voor rome)quote:
Dat klinkt meer als en SOA dan iets romantisch....quote:
Ik wist het.quote:
Sorry dat ik alweer een slechte grap maak, maar zijn stekker past dus in je wandcontactdoos?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nouja, ik principe 2 dagen vóór rome, hij werkt in de karwei en ik had een universele stekker nodig(voor rome)![]()
Hij had me daarbij geholpen, toevallig ging hij met havo ook mee naar rome
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sorry dat ik alweer een slechte grap maak, maar zijn stekker past dus in je wandcontactdoos?
Leuk verhaal.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nouja, ik principe 2 dagen vóór rome, hij werkt in de karwei en ik had een universele stekker nodig(voor rome)![]()
Hij had me daarbij geholpen, toevallig ging hij met havo ook mee naar rome
omgquote:Op maandag 19 juli 2010 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sorry dat ik alweer een slechte grap maak, maar zijn stekker past dus in je wandcontactdoos?
ja maar...quote:
Maar wel een lekkerequote:
wie is het?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit als foto van je eigen Twitter-account durft te gebruiken...
En heet jij dan Hans van je voornaam?quote:
Ik lieg niet, het is alleen een andere mw. MM dan die je gisteren gezien hebt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lieg niet, het is alleen een andere mw. MM dan die je gisteren gezien hebt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |