Zaterdag 2 maandjesquote:
Ah zo. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Laat maar
Jouw kassameisje is niet bezet,
Kassameisje van McDonalds is bezet ^^
Nouja, ik principe 2 dagen vóór rome, hij werkt in de karwei en ik had een universele stekker nodig(voor rome)quote:
Dat klinkt meer als en SOA dan iets romantisch....quote:
Ik wist het.quote:
Sorry dat ik alweer een slechte grap maak, maar zijn stekker past dus in je wandcontactdoos?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nouja, ik principe 2 dagen vóór rome, hij werkt in de karwei en ik had een universele stekker nodig(voor rome)![]()
Hij had me daarbij geholpen, toevallig ging hij met havo ook mee naar rome
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sorry dat ik alweer een slechte grap maak, maar zijn stekker past dus in je wandcontactdoos?
Leuk verhaal.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nouja, ik principe 2 dagen vóór rome, hij werkt in de karwei en ik had een universele stekker nodig(voor rome)![]()
Hij had me daarbij geholpen, toevallig ging hij met havo ook mee naar rome
omgquote:Op maandag 19 juli 2010 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sorry dat ik alweer een slechte grap maak, maar zijn stekker past dus in je wandcontactdoos?
ja maar...quote:
Maar wel een lekkerequote:
wie is het?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit als foto van je eigen Twitter-account durft te gebruiken...
En heet jij dan Hans van je voornaam?quote:
Ik lieg niet, het is alleen een andere mw. MM dan die je gisteren gezien hebt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lieg niet, het is alleen een andere mw. MM dan die je gisteren gezien hebt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |