En jij moet dan eerst op Fok! kijken voor het antwoord?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
pff ze zijn hier aan het auditen... dus veel vragen op me afgevuurd!!
Dat heb ik 3 weken geleden al gedaan.... er wordt dus eigenlijk op mij terug geschoten.quote:
nee, daar ga ik het niet vinden. Maar is wel een leuke afleiding.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En jij moet dan eerst op Fok! kijken voor het antwoord?
ISO?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
pff ze zijn hier aan het auditen... dus veel vragen op me afgevuurd!!
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En jij moet dan eerst op Fok! kijken voor het antwoord?
de trouwfoto's?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..], ze was stiekem even aan het kijken of de foto's van gisteren er al op staan.
Nee, soort van interne controle die dan voorgelegd kan worden aan de landelijke accountantsdienst.quote:
Ja die arme Twan zat maar thuis te wachten........quote:Op maandag 19 juli 2010 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, soort van interne controle die dan voorgelegd kan worden aan de landelijke accountantsdienst.
Ik was idd wel benieuwd naar de foto's. We waren zelf vergeten het fototoestel mee te nemen, maar we waren wel meer vergeten.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja die arme Twan zat maar thuis te wachten........
quote:
Er is toch niet opeens een groot aantal mensen met voedselvergiftiging en/of alcoholvergiftiging opgenomen ... in het ziekenhuis hoop ik?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan filmpje hier niet kijken.... maar wat is het rustig hier zeg...
Is het al 17:00 uur...
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er is toch niet opeens een groot aantal mensen met voedselvergiftiging en/of alcoholvergiftiging opgenomen ... in het ziekenhuis hoop ik?
Dat zou je dan idd wel gemerkt hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, ik ben er nog en ben voor zover ik weet nog niet ziek
De zilvere wagen ziet er trouwens bijzonder uit. Jojo en ik zagen 'm langs rijden toen we weg gingen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:57 schreef iamredleader het volgende:
zo, even een minuutje rust
Iedereen nogmaals bedankt voor een hele gezellige middag/avond, de rommel is overal opgeruimd, de foto's staan op de computer (uploaden komt binnenkort), en er is inderdaad nog best wat leftover
De kleine is weer wakker, ik ben
Nouja.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze instructie hoe je Wiebel moet beklimmen komt van Soempie?
Ah, bah.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:27 schreef Cobra4 het volgende:
Je gaat die luier toch niet als aandenken bewaren?
Dan heb ik het maar makkelijk. Op bijna al ons wapentuig staat "FRONT (toward enemy)"quote:Op maandag 19 juli 2010 17:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, bah.![]()
Man wat een geklooi met die luier. Er was ook niemand aan wie ik het kon vragen. Gelukkig moest ze de hele tijd om me lachen en begon ze er niet om te huilen. Ik kon niet vinden wat nu de voorkant was, dus in eerste instantie had ik hem verkeerd om. Bleek totaal niet goed te zitten, dus moest hij weer uit en omgedraaid.
Hoe oud was die vrouw dan eigenlijk!?quote:En zij maar schateren, gelukkig.![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Oja, en mensen die zeggen dat babypoep niet stinkt zijn gek.
Ik bedoelde de baby.quote:
Ik dacht dat je het over een klusje in de thuiszorg had.quote:
Zeker met Claymores en anti-tankraketten scheelt dat heel wat slachtoffers aan onze kant.quote:Wel slim dat op jullie wapentuig staat aangegeven wat de voorkant is.
Net als Lennon gisteren. Die heeft denk ik de dag van zijn leven gehad.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:45 schreef Soempie het volgende:
Maar ze heeft de hele middag niet gehuild. Alleen maar heel veel om m'n gekke bekken en spelletjes gelachen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een klusje in de thuiszorg had.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net als Lennon gisteren. Die heeft denk ik de dag van zijn leven gehad.![]()
Nou is dat natuurlijk niet echt een prestatie op zo'n leeftijd.
Maar vanavond zullen er wel foto's verschijnen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat er geen filmpjes gemaakt zijn.
Crap, shit, kak, oeps. Ik zie nu dat ik over het woordje baby voor poep heen heb gelezen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nee, gelukkig niet. Heb inderdaad ook weleens luiers bij volwassenen moeten verschonen, maar dat is dan gewoon zo'n luierbroek.
Je had die woorden niet hoeven door te strepen.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Crap, shit, kak, oeps. Ik zie nu dat ik over het woordje baby voor poep heen heb gelezen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef iamredleader het volgende:
Foto's zodirect, eerst Jair naar bed brengen en een kopje koffie zetten
Helaas helaas, het gaat in de volgorde die ik heb aangegevenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
Eerst de foto's, dan de koffie, en als je die op hebt slaapt Jair toch wel.
Ik heb het publiek al een intermezzo van 10 minuten aangeboden. Starting countdown.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas helaas, het gaat in de volgorde die ik heb aangegeven
Krijgt het publiek ook een 'Geld terug'-garantie?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het publiek al een intermezzo van 10 minuten aangeboden. Starting countdown.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:46 schreef romika het volgende:
Fjorden![]()
Hoop voor je dat het doorgaat, is prachtig om te doen.........
Minimaal drie kwartier.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken de grootte van de emmers koffie die in huize IARL worden gewschonken inmiddels, dus die foto's gaan nog wel even duren...
Een zwarte balk noodzakelijk?quote:Zit zelf eigenlijk helemaal niet zo op die foto's te wachten, maar daar houdt IARL vast wel rekening mee...
Jullie hebben al betaald via de belastingdienst, waarvoor mijn dank, dus nee.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Krijgt het publiek ook een 'Geld terug'-garantie?
* Ofyles2 overigens geen kaartje heeft gekocht en niets kan terugvorderen...
Zal voor jequote:Op maandag 19 juli 2010 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook echt dat het reisje met Hare Majesteits Urania niet gecancelled gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |