quote:Op zondag 18 juli 2010 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Excuus, excuus, helemaal Diaan vergeten te noemen. Heeft niets te maken met wel of niet aardig zijn (Diaan is zeer aardig...), stomweg vergeten. Bij deze eerherstel...
Ja, om bij Deventer weer even wakker te worden... is toen wel weer verder gaan slapen. Thuis meteen in bed gelegd en is toen weer verder gaan slapen. Goed te doen zo.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Viel hij als een blok in slaap toen jullie wegreden?
Goedemorgen...quote:
Het is geen geplofte olieput in de Golf van Mexico dus...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Okay.... er zit dus verder geen druk achter. Dat is wel prettig.....
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is geen geplofte olieput in de Golf van Mexico dus...
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:17 schreef MadMaster het volgende:
Is die fles whisky gisteren nog 'soldaat' gemaakt?
Goeiemorgen Etcie.quote:
Heb je daarop geslapen?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:33 schreef PhysicsRules het volgende:
Red, het was gezellig gisteren, en bedankt voor de tuinbank
quote:NEW ORLEANS - Voor het eerst sinds april stroomt er geen olie meer de Golf van Mexico in. Een kap die BP over het olielek had laten plaatsen, lijkt er vooralsnog in te zijn geslaagd de lekkage te dichten.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zozo, nu al
Ik gok op slecht nieuws binnen 48 uur.
tevens![]()
![]()
![]()
Och, Nostradamus zat er ook wel eens een paar uurtjes naast.quote:laatst gewijzigd: 19-07-2010 08:31
'Nieuwe kap BP werkt niet meer'
Experts hebben ontdekt dat er gassen uit de zeebodem opborrelen in de buurt van het net afgesloten olielek in de Golf van Mexico. Het opborrelen van koolwaterstoffen kan beteken dat er olie wegstroomt uit het gebied bij de bron.
Allen
Thad Allen, die namens de Amerikaanse overheid het bestrijden van de olieramp coördineert, heeft oliemaatschappij BP opdracht gegeven binnen 24 uur een plan in te dienen voor het heropenen van de bron. Dit moet zo snel mogelijk gebeuren als er inderdaad olie wegsijpelt. In zijn brief aan BP repte Allen ook van andere, niet nader omschreven, onregelmatigheden bij de oliebron.
Olieput
BP plaatste vorige week een nieuwe kap op de lekkende olieput op 1500 meter diepte. Daardoor stroomt voor het eerst sinds 20 april geen olie meer in zee. Sinds donderdag voert BP tests uit om te zien of de boorput en de zeebodem tegen de druk bestand zijn nu het olielek is afgesloten.
Bubbels
BP erkende eerder op de dag dat er wat bubbels verschenen bij de bron, maar bleef optimistisch dat de kap kon blijven zitten. "Op twee plaatsen hebben we een paar bubbels gezien. Dit is niet ongewoon, maar we houden alles nauwlettend in de gaten." Hoofd operaties bij BP, Doug Suttles, noemde de testresultaten na drie dagen bemoedigend. Volgens hem steeg de druk in de bron langzaam zoals verwacht.
Explosie
In april verwoestte een explosie het door BP geëxploiteerde olieplatform Deepwater Horizon, dat na de ontploffing zonk. Sindsdien stroomden vele miljoenen liters olie de zee in.
Mogguhquote:
Ik zou er je beroep van makenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Och, Nostradamus zat er ook wel eens een paar uurtjes naast.
Ik vind het nu nog wel lekker. Net even een uurtje op het balkon gezeten met een kop koffie. Heerlijk!quote:
Dit riekt naar een smerige promotiestunt(lees: aandachtshoer). Welke dwaas loopt er nou met een pak fotos op zak? WELKE DWAAS neemt een pak fotos mee in een luchtballon?quote:Ondanks de instructie om bij de landing door de knieën te gaan deden niet alle passagiers dat.
Van Toor weet echter niet hoe het met hen is afgelopen, 'want ik ben gelijk foto's gaan uitdelen aan de samengeschoolde menigte'.
Volgens hem was het een 'prachtige vlucht' met een 'prima landing' die iets te hard was door plaatsgebrek. "Niks aan de hand. Altijd blijven lachen", besluit hij.
Een echte clownquote:Op maandag 19 juli 2010 10:24 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren was er nogal wat te doen over een "noodlanding" van 1 of andere luchtballon. Blijkt dat Bassie erin zat.
En nu lees ik het volgende artikel:
http://www.nu.nl/achterkl(...)van-noodlanding.html
Citaat:
[..]
Dit riekt naar een smerige promotiestunt(lees: aandachtshoer). Welke dwaas loopt er nou met een pak fotos op zak? WELKE DWAAS neemt een pak fotos mee in een luchtballon?
http://www.gebruikershand(...)eiding-5-120691.htmlquote:Op maandag 19 juli 2010 10:35 schreef Etcetera het volgende:
Lieve creatieve genieën van de SC: ik ben op zoek naar een handleiding over hoe je het spel Cluedo in het echt speelt. Heb al gegoogeld (echt waar MM) maar ik zoek verkeerd ofzo denk ik.
Dezelfde dwaas die een ballon van zichtzelf heeftquote:Op maandag 19 juli 2010 10:24 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren was er nogal wat te doen over een "noodlanding" van 1 of andere luchtballon. Blijkt dat Bassie erin zat.
En nu lees ik het volgende artikel:
http://www.nu.nl/achterkl(...)van-noodlanding.html
Citaat:
[..]
Dit riekt naar een smerige promotiestunt(lees: aandachtshoer). Welke dwaas loopt er nou met een pak fotos op zak? WELKE DWAAS neemt een pak fotos mee in een luchtballon?
Bonusklacht:
[ afbeelding ]
Die heeft dus de komende week genoeg voedsel en drank in huis...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Red heeft dus nu een Highland Park in zijn kast staan.
Dat is geen ballon dat is Bassie!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dezelfde dwaas die een ballon van zichtzelf heeft
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft dus de komende week genoeg voedsel en drank in huis...
Mijn voorspelling is dat ik daar niet al te veel mee kan verdienen.quote:
Deze instructie hoe je Wiebel moet beklimmen komt van Soempie?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen die ooit nog de klim-de-wiebel-ladder-op-en-pak-geld attractie op de kermis wil proberen: zo moet het dus
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze instructie hoe je Wiebel moet beklimmen komt van Soempie?
Wat een niveau weer zegquote:Op maandag 19 juli 2010 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
moordspel, moordweekend, murder mystery. Daar moet je naar zoeken en dan even door de commerciele oplossing heenwaden.quote:
De theorie is leuk maar die dingen hangen vaan zo schuin/steil dat je nooit op dat zijtouw kunt lopen.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen die ooit nog de klim-de-wiebel-ladder-op-en-pak-geld attractie op de kermis wil proberen: zo moet het dus
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terug schieten!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
pff ze zijn hier aan het auditen... dus veel vragen op me afgevuurd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |