Mijn BBQ is zojuist afgelopen, maar ik denk niet dat ik nog die kant op kom om er een tweede achteraan te gooienquote:Op zondag 18 juli 2010 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Namens Jojo, Peaceman, Cobra, Physicsrules, DaviniaHR, Tinuviel, Diablosam, zelfs even Puntenslijpsel en ondergetekende de groeten vanuit Amstelveen.
Er is nog plenty vlees, we zijn allemaal (aan de) lam en juliie aanwezigheid wordt dus gemist.
Tot later...
Drukker dan hier. Maar na zo'n middag in een drukke sporthal te hebben gestaan is een beetje rust wel goed.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je hoe druk het bij de BBQ is ?
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drukker dan hier. Maar na zo'n middag in een drukke sporthal te hebben gestaan is een beetje rust wel goed.
Ik zeur niet. Het was een observatie.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Namens Jojo, Peaceman, Cobra, Physicsrules, DaviniaHR, Tinuviel, Diablosam, zelfs even Puntenslijpsel en ondergetekende de groeten vanuit Amstelveen.
Er is nog plenty vlees, we zijn allemaal (aan de) lam en juliie aanwezigheid wordt dus gemist.
Tot later...
Ja, ja....quote:Op zondag 18 juli 2010 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Jammer dat ik niet kon maar ik had beloofd om te werken op een kindersportdag in een sporthal.
Ben ik dan zo onbetrouwbaar?quote:
Nu je het zegt. Ik heb nog niet gegeten.quote:
Dan open je toch een overheerlijk blik babi pangang?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb nog niet gegeten.
Maar even doen nog dan. Ik ga nog even lekker op de bank!!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb nog niet gegeten.
Terwijl ik nog een tonijnovenschotel in de koelkast heb staan?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan open je toch een overheerlijk blik babi pangang?
[ afbeelding ]
Heerlijk bij een blik nasi of bami:
[ afbeelding ]
Ah ok ik heb gelukkig al gegetenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geen idee, het lijkt me niet eerlijk gezegd.
Excuus, excuus, helemaal Diaan vergeten te noemen. Heeft niets te maken met wel of niet aardig zijn (Diaan is zeer aardig...), stomweg vergeten. Bij deze eerherstel...quote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik was er ook bij....
![]()
![]()
En ik was nog wel aardig tegen MM.
![]()
Anyway, we zijn weer thuis. Het was erg gezellig, lekker eten en drinken en Lennon heeft zich prima vermaakt!!
Red en Tinuviel, bedankt voor de gastvrijheid..![]()
Ik kon het niet opbrengen om tot aan de helft te kijken. Weggeklikt. Niet mijn humor.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien al bekend, maar ik kwam em net tegen
Kan gebeuren, ik kan geenstijl vaak niet uitstaanquote:Op maandag 19 juli 2010 00:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik kon het niet opbrengen om tot aan de helft te kijken. Weggeklikt. Niet mijn humor.
Ik wil wel op mijn hoofd gaan staan?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:58 schreef Tanjaa het volgende:
Is er nog iemand wakker? I need entertainment
Hoe moet ik daardoor ge-entertained worden?quote:Op maandag 19 juli 2010 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil wel op mijn hoofd gaan staan?
Misschien een flauwe grap.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:01 schreef Tanjaa het volgende:
Hee ofy,
Heb je nog leuke anekdotes voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juli 2010 01:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien een flauwe grap.
Het is wit en het smijt met geld.:''DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm flauw he...
Waarom kan een ei niet bevriezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ben je familie van Carl?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Jammer dat ik niet kon maar ik had beloofd om te werken op een kindersportdag in een sporthal.
Ik had net de metro gemist, maar was rond 2330 thuis.quote:Op maandag 19 juli 2010 06:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en was je nog een beetje op tijd thuis gisteravond? Voor mij was het weer 55 minunten. Geen avond werkzaamheden dus er kon gewoon doorgereden worden
Geert werkt duidelijk aan zijn imagequote:Fotomodel doet voorlichting PVV
DEN HAAG - Niks geen saaie voorlichtingstypes voor de PVV. De partij van Geert Wilders heeft tegenwoordig een fotomodel annex danseres ingezet voor het versturen van haar persberichten.
Het gaat om de in 1985 in de Oekraïne geboren Stacey Chegodayev, artiestennaam Stacey Capos..
Dat dus.quote:Op maandag 19 juli 2010 07:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus samengevat: het was weer een geslaagde meet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |