Het zal er wel gezellig uitzienquote:Op maandag 19 juli 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De samenvatting is toch erg simpel? "Zie OP".
Oops vandaar geen fotos van da meatquote:Op maandag 19 juli 2010 20:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar had IARL die worstjes wel mee in mogen smeren dan..
Die waren lekker!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar had IARL die worstjes wel mee in mogen smeren dan..
Heb je er nog meer waar wij (peace, Lennon of ik) op staan? Die mag je me ook mailen evt....quote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef iamredleader het volgende:
En daarmee zijn de publiceerbare foto's online
Op verzoek is een cd'tje met alle foto's in full quality beschikbaar, tegen kostprijs
Jullie ook allemaal heel erg bedankt voor een supergezellige avond, ook deze AKQ(SC)oudMeet was een succes
Ik geloof het wel, 1 of 2 stuks. Stuur me svp een PM met je mailadres, dan doe ik dat morgenavond. Ga nu namelijk de computer weer vrijgeven voor Tinuvielquote:Op maandag 19 juli 2010 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
Heb je er nog meer waar wij (peace, Lennon of ik) op staan? Die mag je me ook mailen evt....
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, 1 of 2 stuks. Stuur me svp een PM met je mailadres, dan doe ik dat morgenavond. Ga nu namelijk de computer weer vrijgeven voor Tinuviel
Welke foto's gaat zij dan hier plaatsen?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef iamredleader het volgende:
Ga nu namelijk de computer weer vrijgeven voor Tinuviel
Iarl en Tinuviel, ik neem mijn pet baret voor jullie af. Thx.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef iamredleader het volgende:
Jullie ook allemaal heel erg bedankt voor een supergezellige avond, ook deze AKQ(SC)oudMeet was een succes
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
En toen was ik ineens in de tuin aan het werk....zo maar even kopje thee drinken.
Cobra, wat mooi zeg.![]()
Die reis die je gaat maken, lijkt me trouwens ook erg leuk/mooi!!
Kan ik me voorstellen. Ik hoop voor je dat het doorgaat...quote:Op maandag 19 juli 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik heb er ook erg veel zin in.
Ik ben alleen erg bang dat de bezuiniginsronde van het vorige/komende kabinet er nog wel effect op kan hebben.
Als extra info: De collega waar ik het in een vorige post richting iarl over had kreeg het aanbod om op de zelfde reis mee te gaan. Toeval!?
Volgens de planning minimaal 10 dagen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond
Hoe lang ga je op reis Cobra?
Lekker! Misschien kun je met dat fregat alvast wat van Jill's spullen overbrengen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens de planning minimaal 10 dagen.
Hoi Meisquote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef Tanjaa het volgende:
Hee andy
Drukke vakantie, maar wel leuk
Jij ook al vakantie of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |