quote:Op maandag 19 juli 2010 19:55 schreef romika het volgende:
[..]
Zal voor jedat het doorgaat!! Moet een prachtige ervaring worden lijkt me
Veel!!quote:
Ik heb er 14 geselecteerd die ik hier ga plaatsenquote:
Nieuwe Nickname "Carl N.".quote:Op maandag 19 juli 2010 20:11 schreef iamredleader het volgende:
DiabloSam vond Aviva ook erg leuk
[ afbeelding ]
De samenvatting is toch erg simpel? "Zie OP".quote:Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef Etcetera het volgende:
Hoofdstuk 1 (van de 4) herschreven en een samenvatting erbij gemaakt voor de managementsamenvatting. Leek me handig om dat per hoofdstuk te doen en ze dan onder elkaar te plakken want ik zuig in het schrijven van samenvattingen
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
Net op tijd voor de foto'sIk wacht nog even met thee en ramenlappen...
Daar had IARL die worstjes wel mee in mogen smeren dan..quote:
Het zal er wel gezellig uitzienquote:Op maandag 19 juli 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De samenvatting is toch erg simpel? "Zie OP".
Oops vandaar geen fotos van da meatquote:Op maandag 19 juli 2010 20:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar had IARL die worstjes wel mee in mogen smeren dan..
Die waren lekker!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar had IARL die worstjes wel mee in mogen smeren dan..
Heb je er nog meer waar wij (peace, Lennon of ik) op staan? Die mag je me ook mailen evt....quote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef iamredleader het volgende:
En daarmee zijn de publiceerbare foto's online
Op verzoek is een cd'tje met alle foto's in full quality beschikbaar, tegen kostprijs
Jullie ook allemaal heel erg bedankt voor een supergezellige avond, ook deze AKQ(SC)oudMeet was een succes
Ik geloof het wel, 1 of 2 stuks. Stuur me svp een PM met je mailadres, dan doe ik dat morgenavond. Ga nu namelijk de computer weer vrijgeven voor Tinuvielquote:Op maandag 19 juli 2010 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
Heb je er nog meer waar wij (peace, Lennon of ik) op staan? Die mag je me ook mailen evt....
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, 1 of 2 stuks. Stuur me svp een PM met je mailadres, dan doe ik dat morgenavond. Ga nu namelijk de computer weer vrijgeven voor Tinuviel
Welke foto's gaat zij dan hier plaatsen?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef iamredleader het volgende:
Ga nu namelijk de computer weer vrijgeven voor Tinuviel
Iarl en Tinuviel, ik neem mijn pet baret voor jullie af. Thx.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef iamredleader het volgende:
Jullie ook allemaal heel erg bedankt voor een supergezellige avond, ook deze AKQ(SC)oudMeet was een succes
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
En toen was ik ineens in de tuin aan het werk....zo maar even kopje thee drinken.
Cobra, wat mooi zeg.![]()
Die reis die je gaat maken, lijkt me trouwens ook erg leuk/mooi!!
Kan ik me voorstellen. Ik hoop voor je dat het doorgaat...quote:Op maandag 19 juli 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik heb er ook erg veel zin in.
Ik ben alleen erg bang dat de bezuiniginsronde van het vorige/komende kabinet er nog wel effect op kan hebben.
Als extra info: De collega waar ik het in een vorige post richting iarl over had kreeg het aanbod om op de zelfde reis mee te gaan. Toeval!?
Volgens de planning minimaal 10 dagen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond
Hoe lang ga je op reis Cobra?
Lekker! Misschien kun je met dat fregat alvast wat van Jill's spullen overbrengen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens de planning minimaal 10 dagen.
Hoi Meisquote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef Tanjaa het volgende:
Hee andy
Drukke vakantie, maar wel leuk
Jij ook al vakantie of niet?
Zwaai je alleen naar Andy!?quote:
Hij vroeg me of ik een fijne vakantie had in het gewone akq topic, dus ik heb even hier geantwoord voordat ze weer gaan zeikenquote:
Jij hebt toch Etcie al.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lekker! Misschien kun je met dat fregat alvast wat van Jill's spullen overbrengen.
Fregat!?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lekker! Misschien kun je met dat fregat alvast wat van Jill's spullen overbrengen.
Hier ben je altijd welkom Tanjaa.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hij vroeg me of ik een fijne vakantie had in het gewone akq topic, dus ik heb even hier geantwoord voordat ze weer gaan zeiken![]()
Hoi c4
Hoi de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat niet lukken met Jill's spullen denk ik..... Ben vorige keer 2 dagen bezig geweest om haar te helpen verhuizen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Fregat!?
Dit is de Hr MS Urania:
[ afbeelding ]
Ha Romikaquote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef romika het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Prachtige boot hoor Cobra
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog één flauwe mop:
Het is geen schip, maar toch doet het er vreselijk lang over Engeland te bereiken!:'DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noem je iets dat wit is en ontploft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
Vroeger ooit aan wedstrijdzeilen gedaan?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Fregat!?
Dit is de Hr Ms Urania:
[ afbeelding ]
Mag ik daar zelf ook nog iets over te zeggen hebben alsjeblieft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
romikaquote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef romika het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Prachtige boot hoor Cobra
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
romika
Dat roep ik ook al jaren. Maar volgens de Marine is het een schip.
Nee. Conform de regels van de SC ben jij mijn vrouw.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mag ik daar zelf ook nog iets over te zeggen hebben alsjeblieft?
Dat is ook mijn gedachte!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:37 schreef romika het volgende:
[..]
hahahahaha........schip, boot......wat maakt het uit .......
Prima.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Conform de regels van de SC ben jij mijn vrouw.
We moeten snel afspreken. Men verwacht foto's van ons huwelijk.
Dat zou nou mijn grootste angst zijn herkend worden door medefokkers......quote:Op maandag 19 juli 2010 21:38 schreef Soempie het volgende:
Nah, de foto's zijn niet zo duidelijk. Maar misschien dat ik jojo en jou wel zou herkennen.
Knikt! ......een schip is groter dan een bootquote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gedachte!![]()
Maar het heeft iets te maken met het feit dat een schip een boot aan boord kan nemen en niet anders om.
quote:
Die moet dan eerst door alle moderators en ook alle FA's goedgekeurd worden. Zegt er 1 nee dan kun je het al vergeten.quote:
Misschien zou ik jou ook wel herkennen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou nou mijn grootste angst zijn herkend worden door medefokkers......
Pech voor jou (of geluk voor mij). Dat is binnen de SC geen optie.quote:
De Hr Ms Urania is wel 23 meter.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:43 schreef romika het volgende:
[..]
Knikt! ......een schip is groter dan een boot![]()
Hoe groot is dat "schip" eigenlijk
Ik vrees dat ik vrij makkelijk te herkennen ben. Vandaar dat slechts een select groepje weet hoe ik eruit zie.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien zou ik jou ook wel herkennen.
Pics !?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb eens naast een Fokster gezeten tijdens college. Herkende haar van foto's uit de 'sexy en gewaagd' reeks.
Ik ben de Minister van Justitie, dus bij deze sta ik het toequote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pech voor jou (of geluk voor mij). Dat is binnen de SC geen optie.
De senatoren hebben die wetten nog niet goedgekeurd dus geldt het niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben de Minister van Justitie, dus bij deze sta ik het toe
Ik ben Minister van Defensie. Ik verklaar de Staat van Beleg. Dus ik heb alle macht.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben de Minister van Justitie, dus bij deze sta ik het toe
Zie mijn post. Opgelost.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De senatoren hebben die wetten nog niet goedgekeurd dus geldt het niet.
Goh wat laat zeg.quote:
Volgens mij heeft ze die weggehaald. In elk geval sloeg ze me in een ander topic om de oren dat ik onfatsoenlijk zou zijn, omdat ik geen problemen heb met seks op een eerste date. Zij vond dat je dan geen respect hebt voor jezelf.quote:
* Its-Jojo-4you liefhebber meldt zichquote:Op maandag 19 juli 2010 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers hier een filmpje over het Marine bootje waar ik, als er geen cancelling komt, in september mee ga varen om de fjorden van Noorwegen te bekijken..
Jij hebt alle foto's uit dat topic op je harde schijf staan?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, hints.
Alleen de medeklinkers meegeven, dan kan ik aan de slag.
Ik weet nog wel een leuke Turks/Nederlandse schoonmaakster voor je. forget it. Haar wil ik zelf wel.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mag ik als adoptiezoon meespelen?
Dan krijg je de alimentatie er gratis bij...
Oh jammer, ik zou dat snel voor elkaar hebben gekregen. Een date scoren.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die weggehaald. In elk geval sloeg ze me in een ander topic om de oren dat ik onfatsoenlijk zou zijn, omdat ik geen problemen heb met seks op een eerste date. Zij vond dat je dan geen respect hebt voor jezelf.Echt he, en dat post dan in die reeks.
Achja, alle mannen van Fok konden haar zo zien, maar haar vriendje moest maanden wachten.
Toen had ik nog geen HDD.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij hebt alle foto's uit dat topic op je harde schijf staan?
De muts/sloeriequote:Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die weggehaald. In elk geval sloeg ze me in een ander topic om de oren dat ik onfatsoenlijk zou zijn, omdat ik geen problemen heb met seks op een eerste date. Zij vond dat je dan geen respect hebt voor jezelf.Echt he, en dat post dan in die reeks.
Achja, alle mannen van Fok konden haar zo zien, maar haar vriendje moest maanden wachten.
Mijn kassameisje zou ik nooit aan anderen aanbieden.....quote:Op maandag 19 juli 2010 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke Turks/Nederlandse schoonmaakster voor je. forget it. Haar wil ik zelf wel.
Tijd voor revolutiequote:Op maandag 19 juli 2010 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben Minister van Defensie. Ik verklaar de Staat van Beleg. Dus ik heb alle macht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |