quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon en ik gaan op pad, mn oma is jarig vandaag!! ze is trouwens de 1e chemokuur vrij goed doorgekomen tot nu!!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Op het Campzone forum loopt een topic waarom de vriendinnen niet gratis naar binnen mogen. Want de lans waar meneer heen gaat (in Belgie) is dat blijkbaar standaard. Nu moet ik de eerste lan in Nederland nog tegenkomen waar ik als vriendin-van-deelnemer gratis naar binnen mag. Ik regel hoogstens korting doordat ik iets doe als crewmember van het een of ander
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Op het Campzone forum loopt een topic waarom de vriendinnen niet gratis naar binnen mogen. Want de lans waar meneer heen gaat (in Belgie) is dat blijkbaar standaard. Nu moet ik de eerste lan in Nederland nog tegenkomen waar ik als vriendin-van-deelnemer gratis naar binnen mag. Ik regel hoogstens korting doordat ik iets doe als crewmember van het een of ander
Wat ga je eten? Vlees van de barbecue?quote:
Dat is inmiddels helemaal opquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat ga je eten? Vlees van de barbecue?
Doe maar geëmancipeerd en betaal gewoonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Misschien heeft hij als verweer dat hij politieagent is....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe dom ben je dan...
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-op-Schiphol.dhtml
Oh dus ik mag niet heen, ondanks dat ik mijn pc meeneem en daadwerkelijk waar wel eens game?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat ze uberhaupt naar binnen mogen, aanhang leidt toch alleen maar af?
Maar dat is ook logisch lijkt me, want ze neemt niet deel aan het hoofddoel van zo'n proeverijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij whiskyproeverijen eis ik ook altijd dat mw. MM als BOB (of met aanzienlijke korting) gratis naar binnen mag.
Maar het BOB-verhaal gaat bij Campzone waarschijnlijk niet op.
Om bij hun vriend te zijnquote:Waarom/Met welk doel zou mevrouw mee willen naar een lan-party zonder actief deel te nemen?
Precies, als je een vakantie gaat boeken zeg je toch ook niet tegen de reisorgranisatie 'kan mijn vriendin gratis mee, die wil graag bij mij zijn'quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Om bij hun vriend te zijnIk ben dan in zoverre een uitzondering dat ik lannen gewoon erg leuk vind
![]()
En om dan te zeggen dat de vrouwen gratis naar binnen mogen is bij zo'n evenement gewoon onzinnig. Ze nemen misschien niet allemaal een pc mee maar maken wel gebruik van de faciliteiten die door de organisatie gehuurd moet worden
Jawel, maar dan moet je je aanhang thuis latenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dus ik mag niet heen, ondanks dat ik mijn pc meeneem en daadwerkelijk waar wel eens game?
/hap
[..]
Ok, ik denk dat je m'n punt even mist. Ik ben de aanhangquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet je je aanhang thuis laten
Je neemt je pc toch mee, dan ben je deelneemsterquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat je m'n punt even mist. Ik ben de aanhang
Check. En mijn vriend heeft me meegesleept. Dus ben ik eigenlijk nog steeds aanhangquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je neemt je pc toch mee, dan ben je deelneemster
Klopt, maar het ging hier over aanhang die er maar wat bijhangt. Of wil je ook gratis naar binnen, ondanks dat je meedoet? :pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Check. En mijn vriend heeft me meegesleept. Dus ben ik eigenlijk nog steeds aanhang
Ik zou geen nee zeggen als ik gratis naar binnen kon hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Klopt, maar het ging hier over aanhang die er maar wat bijhangt. Of wil je ook gratis naar binnen, ondanks dat je meedoet? :p
*uitstaptquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Jullie draaien rondjes. Dit is geen discussie maar een draaimolen.
Dat idee had ik ook alquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Jullie draaien rondjes. Dit is geen discussie maar een draaimolen.
succes!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*uitstapt
Moet met m'n scriptie verder
Met uitstappen?quote:
Ik zag hetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb de eerste nominaties als uitgedeeld!
Prima het duurt nog even voor het 7 augustus is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zag het
Ik ga komend weekeind, tijdens mijn nachtdiensten, de lijst invullen.
En slaapt ie dan de hele nacht door?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef Diaan73 het volgende:en weer thuis.... Lennon ligt al in bed... nu even rustig zitten. Het is veeeeel te warm.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En slaapt ie dan de hele nacht door?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
ja, van 's middags 1 tot de volgende ochtend half 9
Toen de zon er niet door was, was het nog warmer dan nu... bah. Ik heb het zo gehad met dit hete weer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier valt het met de hitte nog wel mee, de zon wil er ook niet echt doorkomen
Mijn nichtje was hele nachten onrustig als ze s'middags had geslapen. Vandaar de vraag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Nou dat is ook niet erg gezellig. Hij slaapt nu denk ik nog tot ong. 16:00 uur en gaat dan rond half 8 weer naar boven. Vandaag iets later misschien omdat we vanmiddag na het eten ook nog even naar mn oma gaan, dan gaat Peace mee.
Lennon in goede doen lees: geen tandenpijn of ziekjes slaapt altijd goed.. en met dit warme weer nog meer eigenlijk. Als ik hem bijv. om 15:00 uur wakker zou maken, heb ik een chagerijnig kind, dus maar lekker laten slapen totdat hij zelf wakker wordt. Zoals zondag had hij overdag maar 1 uur geslapen, maar dan vermaakt hij zich zo dat hij er niet echt last van heeft. Wel handig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn nichtje was hele nachten onrustig als ze s'middags had geslapen. Vandaar de vraag.
Mijn nichtje is ook niet chagerijnig. Ze heeft alleen niet zo veel slaap nodig om uitgerust te raken. Dus als ze s'middags sliep was ze s'avonds niet moe genoeg en was ze dus of tot laat op of steeds even wakker/even slapen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon in goede doen lees: geen tandenpijn of ziekjes slaapt altijd goed.. en met dit warme weer nog meer eigenlijk. Als ik hem bijv. om 15:00 uur wakker zou maken, heb ik een chagerijnig kind, dus maar lekker laten slapen totdat hij zelf wakker wordt. Zoals zondag had hij overdag maar 1 uur geslapen, maar dan vermaakt hij zich zo dat hij er niet echt last van heeft. Wel handig.
Dat maakt bij Lennon niet uit... hij kan zelfs tot half 6 slapen en dan rond 8 uu rweer naar bed. Rond 8 uur is zijn lontje gewoon op, wel of niet veel geslapen... dan is het gewoon bedtijd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn nichtje is ook niet chagerijnig. Ze heeft alleen niet zo veel slaap nodig om uitgerust te raken. Dus als ze s'middags sliep was ze s'avonds niet moe genoeg en was ze dus of tot laat op of steeds even wakker/even slapen.
Lastig is een groot woord hoor. Elk kind heeft zn eigen (slaap) gewoonte en ontwikkeling... wij hebben het wel getroffen met Lennons slaapgedrag, hij heeft vanaf de geboorte altijd al goed en lang geslapen. Zijn we ook zeer dankbaar voor.quote:
Verder is mijn nichtje een lief kind hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lastig is een groot woord hoor. Elk kind heeft zn eigen (slaap) gewoonte en ontwikkeling... wij hebben het wel getroffen met Lennons slaapgedrag, hij heeft vanaf de geboorte altijd al goed en lang geslapen. Zijn we ook zeer dankbaar voor.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Verder is mijn nichtje een lief kind hoor.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Verder is mijn nichtje een lief kind hoor.
Moet Diaan toch kennen...quote:Toen Koreander net geboren was, gebeurde het wel eens dat het kraambezoek naar de wieg liep en zei: "Ja, ja, o tja... ja. 't Is een mooi kind, hoor.
Tuurlijk is 't een mooi kind, ben je gek, wat zullen we nou krijgen. Nee hoor, best wel een mooi kind.
Kijk, dat zou ik nooit doen. Als een kind echt niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, akkoord, je kunt natuurlijk moeilijk zeggen: "Wat is dát een lelijk kind!" Dat kan niet. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik: "Het is een lief kind".
Onze buren, bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien".
Het zit nou ook in het tehuis voor lieve kinderen.
Dat ken ik inderdaad....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |