---> Kassameisjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het! Maar zoals ik al zei ik ben meestal de laatste die merkt of dames mij leuk vinden.....

En de dames die jij leuk vindt dan? Laat je het hen wel merken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het! Maar zoals ik al zei ik ben meestal de laatste die merkt of dames mij leuk vinden.....

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, ik werk nu een week () en elke dag neem ik me voor de avond nuttig te besteden, maar elke avond plof ik of op de bank met een film of serie of ik zit achter de computer. Hoort dit bij het werkende leven?
![]()
Ik had het me heel anders voorgesteld..![]()

Soms wel/soms niet. Kassameisje lag een beetje gevoelig om de bekende reden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
En de dames die jij leuk vindt dan? Laat je het hen wel merken?

Ik weet niet of ze mij leuk vind of niet idd.quote:

---> V&Aquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze mij leuk vind of niet idd.

Diaan!quote:

Oh crap! De juf is er weer!quote:

Ssstttquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh crap! De juf is er weer!
Ha Diaan

Omdat je de aflossing bent.quote:

Truste Cobraquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat je de aflossing bent.![]()
Ik ga maffen.

Zal ik doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Truste CobraDroom maar van Etcie!

Slaap lekker Cobraquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat je de aflossing bent.![]()
Ik ga maffen.

Yep ik heb vakantie. Maar het voelt niet echt zo.quote:

Ach ik ben gewoon thuis. Ik sta om de zelfde tijd op als normaal. Ik ga gewoon sporten maar ik hoef alleen niet naar mijn werk. Dus echt vakantie kan ik het niet noemen. Maar wel relaxed dus dat is wel lekker.quote:

Truste Romikaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:21 schreef romika het volgende:
Dag lieve mensen..............
Ik ben weg, mijn bed roept me en ik moet er weer heel vroeg uit morgen.
Bedankt voor de gezelligheid en nog een hele fijne avond voor de rest van jullie hier.
![]()

Maar dan moet Peace waarschijnlijk wel eerder beginnen als jij?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik nog niet.... ik moet nog een week werken...

Doeiquote:

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar dan moet Peace waarschijnlijk wel eerder beginnen als jij?

Zie het komt altijd weer ergens goed.quote:

Volgende week ben ik op vakantiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:32 schreef Soempie het volgende:
Ik ook. Slaap lekker mensen. Etcie, vergeet niet ook te ontspannen he naast het scriptieschrijven.![]()

Da's balen... maar gelukkig is slopen jou wel toevertrouwd, zo zag ik op de foto's...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef TradeMarkie het volgende:![]()
Wat een drukte hier vanavond, zelf ben ik helemaal gesloopt, eerst gewerkt en daarna geklust.
Ik had een steiger meegenomen van mn werk, past ie op 10 cm niet achter het huis, dus nu moet ik toch eerder dan verwacht de halfbakken bijkeuken slopen.
Dan neem ik vrijdag maar een vrije dag, kan ik die hele teringzooi afbreken en afvoeren...

Ik was vanavond bezig om de rotte vloerbalken weer in orde te maken en ik kan je vertellen dat het opbouwen nu al meer voldoening geeftquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's balen... maar gelukkig is slopen jou wel toevertrouwd, zo zag ik op de foto's...

neequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, ik werk nu een week () en elke dag neem ik me voor de avond nuttig te besteden, maar elke avond plof ik of op de bank met een film of serie of ik zit achter de computer. Hoort dit bij het werkende leven?
![]()
Ik had het me heel anders voorgesteld..![]()

Dat geloof ik graag!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was vanavond bezig om de rotte vloerbalken weer in orde te maken en ik kan je vertellen dat het opbouwen nu al meer voldoening geeft

ok, en wat ga je er aan doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:50 schreef Aalbers het volgende:
Ik heb cumulatief minder berichten dan er topics van de AKQ zijn

Wat een lief kindquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
omg
http://www.thesun.co.uk/s(...)h-to-white-baby.html

Trusten BedMasterquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:18 schreef MadMaster het volgende:
Voor alle wakkere depresievelingen hier: U kunt nu gerust voor de trein springen.
Ik ben namelijk weer thuis na de CD-presentatie van Miss Montreal, die beter was dan ik had verwacht. Johnny de Mol een beetje als meezingende kneus tijdens een song op het podium, Etcie... euh... Giel Beelen die de CD uitreikte en Sanne op d'r blote kakkies in een leren jurkje on stage.
Nog even op het Leidseplein blijven hangen, maar over 5 uur loopt de wekker weer af en dus is het zo douchen en richting meurbaal.
Ik hoor/lees morgen wel wie er na deze depri-avond niet meer is. Moge God's zegen op uw rusten en anders gewoon een lekkere partner...

Het antwoord: nee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me af of Wyccie weer meedoet met de 4 Daagse.

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:53 schreef Soempie het volgende:
En Romika is veel te lief joh! Andy, jij gaat er met een punt vandoor, terwijl zij het antwoord heeft afgemaakt (Vulcan).

Befehl ist befehl!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het was gewoon een dienstbevel.
Makkelijker kan het niet.

Ik kan maar niet wennen aan die UI(l) van Soempie.quote:

Poll: Soempie oude UI terug?quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die UI(l) van Soempie.
Zijn er nog meer mensen die vinden dat Soempie d'r oude UI terug moet zetten?
Voor: I
Tegen:

Je hebt me nog wel geholpen met m'n nieuwe!quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die UI(l) van Soempie.
Zijn er nog meer mensen die vinden dat Soempie d'r oude UI terug moet zetten?
Voor: I
Tegen:

quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Zolang knipperende bolhoedlampen zijn toegestaan stem ik tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |