't Is wel goedquote:
Dan trek je toch een trui aan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't Is wel goedIk kan erg slecht over kou, koel ook ontzettend snel af als ik uit de zon ben gegaan en ik word er chagerijnig van
Ik vond dat het na 1 shirt met lange mouwen en daarover aan een trui van de landmacht (zo'n mooie groenequote:
02:19 met het groene shirt.quote:
Ligt aan de temperatuur.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vond dat het na 1 shirt met lange mouwen en daarover aan een trui van de landmacht (zo'n mooie groene) dat ik wel genoeg aanhad.
Je hebt nooit genoeg aan als het alternatief een Snuggie is. maar als je dan toch bezig en koud bent.... zijn er manieren om jou en Pitt extra heet te krijgen;quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vond dat het na 1 shirt met lange mouwen en daarover aan een trui van de landmacht (zo'n mooie groene) dat ik wel genoeg aanhad.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je hebt nooit genoeg aan als het alternatief een Snuggie is. maar als je dan toch bezig en koud bent.... zijn er manieren om jou en Pitt extra heet te krijgen;
http://thesnuggiesutra.com/
Alstu
dat dacht ik ook. Was alleen bang dat het heel misschien wel een meneer kon zijnquote:
als ie het maar veilig doetquote:
Dat gaat erop Campzone vast zo aan toe:quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je hebt nooit genoeg aan als het alternatief een Snuggie is. maar als je dan toch bezig en koud bent.... zijn er manieren om jou en Pitt extra heet te krijgen;
http://thesnuggiesutra.com/
Alstu
Nope. Alhoewel het me niet verbaasd, moest zelf ook even kijken. Maar dat is/was een meid van het activiteitenteamquote:
hahaquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gaat erop Campzone vast zo aan toe:
The King James
[ afbeelding ]
En dan bedoel ik de persoon met petje.quote:
Dat snapte ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan bedoel ik de persoon met petje.
Op 32 seconden zit ook een groen shirtquote:
Ok, dan 00:59 liggend op de bank?quote:
Hmmm, volgende poging. 02:37quote:
quote:
Moet ik daar nog op antwoordenquote:
Ik denk dat jij er helemaal niet in zitquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet ik daar nog op antwoordenBehalve dat ik het niet kan
Jawel hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er helemaal niet in zit
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet ik daar nog op antwoordenBehalve dat ik het niet kan
Dat je 'm laat inslapen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net zitten staren naar hoe het beestje probeerde overeind te komen met pijn en moeite. Ik voel me aan de andere kant zo schuldig dat ik dit uit zit te plannen
quote:
Dit was echt even goed zoeken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik zat die promo te bekijken, dat shot komt voorbij. Hey, wacht eens! Dat ben ik
Is de juiste keuze.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net zitten staren naar hoe het beestje probeerde overeind te komen met pijn en moeite. Ik voel me aan de andere kant zo schuldig dat ik dit uit zit te plannen
Hey, niks over Star Trek!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het lijkt regelrecht uit Star Trek te komen?
Dr Snuggles!quote:
Ik geloof dat ik 'm zelf al 2 keer bekeken had voordat ik mezelf zagquote:
Het punt is, ze eet nog (en veel) en je ziet de wil nog in dr koppie... maar het lichaam doet gewoon niet mee. En ze kan niet ontspannen, ze ligt de hele tijd te spasten. Ik geef haar maar extra te eten nu... gewoon als... ik weet het nietquote:
Gelukkig. Dan hoef ik me niet te schamen dat het zo lang duurde.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik 'm zelf al 2 keer bekeken had voordat ik mezelf zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |