Moet ik daar nog op antwoordenquote:
Ik denk dat jij er helemaal niet in zitquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet ik daar nog op antwoordenBehalve dat ik het niet kan
Jawel hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er helemaal niet in zit
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet ik daar nog op antwoordenBehalve dat ik het niet kan
Dat je 'm laat inslapen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net zitten staren naar hoe het beestje probeerde overeind te komen met pijn en moeite. Ik voel me aan de andere kant zo schuldig dat ik dit uit zit te plannen
quote:
Dit was echt even goed zoeken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik zat die promo te bekijken, dat shot komt voorbij. Hey, wacht eens! Dat ben ik
Is de juiste keuze.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net zitten staren naar hoe het beestje probeerde overeind te komen met pijn en moeite. Ik voel me aan de andere kant zo schuldig dat ik dit uit zit te plannen
Hey, niks over Star Trek!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het lijkt regelrecht uit Star Trek te komen?
Dr Snuggles!quote:
Ik geloof dat ik 'm zelf al 2 keer bekeken had voordat ik mezelf zagquote:
Het punt is, ze eet nog (en veel) en je ziet de wil nog in dr koppie... maar het lichaam doet gewoon niet mee. En ze kan niet ontspannen, ze ligt de hele tijd te spasten. Ik geef haar maar extra te eten nu... gewoon als... ik weet het nietquote:
Gelukkig. Dan hoef ik me niet te schamen dat het zo lang duurde.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik 'm zelf al 2 keer bekeken had voordat ik mezelf zag
Dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hey, niks over Star Trek!Star Trek is tof.
quote:
Uitstellen heeft geen zin. Dat is alleen maar zielig voor het beestje. De juiste beslissing is genomen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het punt is, ze eet nog (en veel) en je ziet de wil nog in dr koppie... maar het lichaam doet gewoon niet mee. En ze kan niet ontspannen, ze ligt de hele tijd te spasten. Ik geef haar maar extra te eten nu... gewoon als... ik weet het niet
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het punt is, ze eet nog (en veel) en je ziet de wil nog in dr koppie... maar het lichaam doet gewoon niet mee. En ze kan niet ontspannen, ze ligt de hele tijd te spasten. Ik geef haar maar extra te eten nu... gewoon als... ik weet het niet
Lieve PS dat moet je niet doen, het is voor het poezekind veel beter denk ik. Wat heeft het zo voor kwaliteit van leven. Ik denk dat ze beter af is dan dat ze op deze manier verder moet leven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
FUUUUUUUU
Handig zo'n paklijst. Zóóóóó handig! Waar de fuck heb ik 'm gelaten
quote:
Thanksquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:04 schreef romika het volgende:
[..]
Lieve PS dat moet je niet doen, het is voor het poezekind veel beter denk ik. Wat heeft het zo voor kwaliteit van leven. Ik denk dat ze beter af is dan dat ze op deze manier verder moet leven.
Een jong poezebeest moet naar hartelust kunnen bewegen, spelen rennen en springen en geen pijn hoeven lijden of te moeten stuiptrekken.
Je hebt de juiste beslissing genomen!
En dat het moeilijk is en verdrietig dat is helemaal waar. Dit zijn dingen die je liever niet wil doen en er zeker niet over wil beslissen.
Kop op meid, en nogmaals veel sterkte gewenst.
"knuffel"
Onder wat klerenquote:
quote:
Hoe krijg je dat dan voor elkaar!?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Etcetera het volgende:
En niet eens kleren die ik meeneem natuurlijk
Gevalletje oeps dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Beetje stapeltjes verschuiven ofzo denk ik
Ach ja, zo gaat dat hequote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef romika het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel allemaal............
In je lankrat, waar 'ie hoort?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
FUUUUUUUU
quote:
Die is ook mooi jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:04 schreef Soempie het volgende:
Mooie muziek Nem. Ik ben nog aan het luisteren, maar heb er al een aantal toegevoegd aan m'n favorieten.
Ook mooi.
Op de grond half onder m'n bedquote:
Mét datakabel in de lankrant. Maar ik denk dat ik 'm in m'n Mary Poppins tas doequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Je vergeet altijd iets.
ik vergeet meestal mijn camera.
Vroegâh gingen vakantiegangers altijd onvoorbereid weg. Toen waren vakanties nog een belevenis...quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
FUUUUUUUU
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |