Vuurwerk was cool, 20 minuten lang, heeft zeker 100K gekost.quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:18 schreef SLP_ het volgende:
vuurwerk trouwens gemist, om een of andere reden dachten we dat het om 00:00 zou beginnen
Ooh ok, ach volgend jaar nieuwe kansen. Zo maar es douchen en mn bed opzoeken, om 10 uur gaat de wekker weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Vuurwerk was cool, 20 minuten lang, heeft zeker 100K gekost.
De mijne ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:21 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ooh ok, ach volgend jaar nieuwe kansen. Zo maar es douchen en mn bed opzoeken, om 10 uur gaat de wekker weer
Das kut he, dan kan ik gewoon niet slapen omdat ik blijf denken; oh shit als ik nu in slaap val kan ik nog maar 4,5 uur slapen. en dan een halfuur later oh shit ik heb nog maar 4 uur.. Totdat het 10 uur isquote:
En dan sta je op en zet je koffiequote:Op woensdag 21 juli 2010 05:24 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Das kut he, dan kan ik gewoon niet slapen omdat ik blijf denken; oh shit als ik nu in slaap val kan ik nog maar 4,5 uur slapen. en dan een halfuur later oh shit ik heb nog maar 4 uur.. Totdat het 10 uur is
Normaal begint het ook veel later dan geplandquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:18 schreef SLP_ het volgende:
vuurwerk trouwens gemist, om een of andere reden dachten we dat het om 00:00 zou beginnen
Ik heb denk ik een overdosis vuurwerk gehad het laatste half jaar, ik had er gewoon geen puf voor om er heen te gaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:32 schreef remlof het volgende:
Het vuurwerk was echt best gaaf
Beter dan dat in Arnhem met koninginnedag iig
en dan kom je niet even hoi zeggen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:14 schreef SLP_ het volgende:
net thuiswas gezellig in stad
Nog in dk's favoriete tent geweest
en daar stiekem swarma gespot
Je was zeker weer druk met hosselenquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dan kom je niet even hoi zeggen?
Ow ja, ik bedoel dinges, jeweetwel daarboven de matrixquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:39 schreef swarmahoer het volgende:
en remlof, sinds wanneer is er een vrijthof in nijmegen, heb ik iets gemist?
Ik hoorde geluiden over 200k. En dat was dan nog de besparings-versie, want normaal zit er muziek bij en is het nog duurderquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Vuurwerk was cool, 20 minuten lang, heeft zeker 100K gekost.
Je moet dan ook gewoon naar Nijmegen komenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik keek nog uit m'n raam, maar kon 't vuurwerk net niet zien.
mogguh
Vorig jaar was het ook al zo schrikbarend op tijdquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Normaal begint het ook veel later dan gepland
Ik ben er dit jaar niet bij geweest, te vroeg op, te druk en ik heb het wel een beetje gezien
Je was druk bezigquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dan kom je niet even hoi zeggen?
Met chickies van 12 hosselen! JWT!quote:
De eerste nacht? Waar ergens in Nijmegen woon jij dan? In de Waal?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:21 schreef Rituals het volgende:
Dit was inderdaad de eerste nacht deze zomer dat ik last had van de hitte! Slaapt een stuk minder fijn.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De eerste nacht? Waar ergens in Nijmegen woon jij dan? In de Waal?
Hehequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De eerste nacht? Waar ergens in Nijmegen woon jij dan? In de Waal?
Het is hier dag en nacht 27-28 graden!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had de ventilator op m'n bed gericht en dan is het nog te doen, maar krijg zo langzamerhand wel flink de schurft van die hitte.
Wonen wij samenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is hier dag en nacht 27-28 graden!
Ja toch? Wie is anders die gast die ik de hele tijd Mikkie noem?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wonen wij samenDe gang is hier het koelst in huis en daar is het nu 27,4 graden. Hier is het een stuk warmer, dus de 30 zal ik hier binnen wel halen
.
Gehaald dus?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:38 schreef Rituals het volgende:
Ik zie op het prikbord van Geneeskunde dat het tentamen van gisteren echt héél slecht is gemaakt. Zelfs iemand met maar 15% goed. Niemand van de mensen die gereageerd heeft, heeft een hoger percentage gehaald dan ik
![]()
(eigenlijk is dat schandalig natuurlijk!).
Of je ziet het anders: alle klagers komen daar samen om zielig te zijn, terwijl alle mensen die goed hebben gescoord dat niet nodig hebben en lekker aan het bier zitten ergensquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:38 schreef Rituals het volgende:
Ik zie op het prikbord van Geneeskunde dat het tentamen van gisteren echt héél slecht is gemaakt. Zelfs iemand met maar 15% goed. Niemand van de mensen die gereageerd heeft, heeft een hoger percentage gehaald dan ik
![]()
(eigenlijk is dat schandalig natuurlijk!).
Ik hoop het! Ik heb hoger gehaald dan de vorige norm, maar die kan blijkbaar nog wijzigen (in mijn voor- of nadeel) en er kunnen ook nog sleutelwijzigingen komen (in mijn voor- of nadeel). Maar als ze geen rare dingen gaan doen, dan heb ik hem hopelijk gehaald!quote:
Kan, maar bij vorige tentamens bleek dat mensen met hoge scores graag komen opscheppen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of je ziet het anders: alle klagers komen daar samen om zielig te zijn, terwijl alle mensen die goed hebben gescoord dat niet nodig hebben en lekker aan het bier zitten ergens
Dat is nu dus jouw taak?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Kan, maar bij vorige tentamens bleek dat mensen met hoge scores graag komen opscheppen.
Je stelt vooraf toch de norm af en niet naderhand? Een beetje als een stukje rennen en achteraf bepalen wie het eerste was bij de 112,12m sprint.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik hoop het! Ik heb hoger gehaald dan de vorige norm, maar die kan blijkbaar nog wijzigen (in mijn voor- of nadeel) en er kunnen ook nog sleutelwijzigingen komen (in mijn voor- of nadeel). Maar als ze geen rare dingen gaan doen, dan heb ik hem hopelijk gehaald!
[..]
Kan, maar bij vorige tentamens bleek dat mensen met hoge scores graag komen opscheppen.
Volgens mij bepalen ze die bij Geneeskunde achteraf? Ik weet niet precies hoe het zit. Ik heb meegemaakt dat de norm op 45% (!) heeft gelegen, maar ook dat hij op 55% lag. Hoger dan 55% heb ik nog nooit gezien volgens mij. Wel trouwens, één keer 65%, maar dat was bij een tentamen zonder correctie voor gokken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je stelt vooraf toch de norm af en niet naderhand? Een beetje als een stukje rennen en achteraf bepalen wie het eerste was bij de 112,12m sprint.
40% van het tentamen bestond uit juis/onjuist-vragen. Dat was wel vrij naai, verder scheve verhouding in diepgang op de verschillende stof (ene deel werd uitgemolken, andere hadden met moeite 1 oppervlakkig vraagje).quote:
Juist/onjuist-vragen zijn heel naar met die correctie voor gokken! Ik hoop voor je dat het gelukt is!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:40 schreef Swine het volgende:
[..]
40% van het tentamen bestond uit juis/onjuist-vragen. Dat was wel vrij naai, verder scheve verhouding in diepgang op de verschillende stof (ene deel werd uitgemolken, andere hadden met moeite 1 oppervlakkig vraagje).
Zoals altijd wacht ik weer in spanning af
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Juist/onjuist-vragen zijn heel naar met die correctie voor gokken! Ik hoop voor je dat het gelukt is!Ga je nakijken?
Zo doe ik het altijd!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik hoop het ookMaar nakijken doe ik niet, merk het wel
jank jank jank, en in de winter weer precies hetzelfde gezeik, ' fuckinh koud, ben het beu, waar blijft de zon'quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:03 schreef Mikkie het volgende:
Waarom is het nou vandaag weer fucking tachtig graden. Ik ben die hitte beu
. Laat het maar weer winter worden.
Van kou heb ik minder snel lastquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jank jank jank, en in de winter weer precies hetzelfde gezeik, ' fuckinh koud, ben het beu, waar blijft de zon'
Jij bent ook uitgenodigd?quote:
Wordt vast een prachtige dag! Geniet ervan! Hoe laat begint je dag morgen?quote:
Ik heb MoBlo nog nooit gezien!quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb MoBlo nog nooit gezien!Maar dan kan ik nog wel blij voor d'r zijn
.
Ach, kun je langer genieten van de dag! Ofzo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef Difficult het volgende:
Mijne gaat om 5.30maar dan om te werken niet voor een mooi feestje
Wat wil je daarmee zeggen?quote:
Mooi is dat altijd hè. Vorig jaar met de bruiloft van m'n zus ook. Dat hele gebeuren was 's middags maar je moet 's ochtends echt belachelijk vroeg op om nog van alles te regelen.quote:
uurtje of anderhalf naar huis fietsen... wat normaal een ritje is van 20minquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ach, kun je langer genieten van de dag! Ofzo.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd hè. Vorig jaar met de bruiloft van m'n zus ook. Dat hele gebeuren was 's middags maar je moet 's ochtends echt belachelijk vroeg op om nog van alles te regelen..
Hebben jullie al een idee waar de foto's gemaakt gaan worden?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, kapster komt om 7 uur, omdat we graag foto's in Nijmegen willen makenmaar eigenlijk is, als we op dat tijdstip opstaan, de rest van de dag 'lekker rustig'
als het goed is.
Ach, zie je nog eens wat van de omgeving! Ofzo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:23 schreef Difficult het volgende:
[..]
uurtje of anderhalf naar huis fietsen... wat normaal een ritje is van 20min
Word echt genieten
O, dat moest doorgestreept zijn i.p.v. onderstreept. Ik ben er morgen ook niet bij!quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?Nee, ik ben er morgen niet bij.
Maar je had gerekend op een uitnodiging?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dat moest doorgestreept zijn i.p.v. onderstreept. Ik ben er morgen ook niet bij!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hebben jullie al een idee waar de foto's gemaakt gaan worden?
Mooi! Krijgen wij ook foto's te zien?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Rozentuin in Gofftertpark
Huygensgebouw
Lent met uitzicht op de brug
Nee, want dan had ik weer een cadeau moeten kopen of weer een plant uit mijn huis moeten weggeven.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar je had gerekend op een uitnodiging?
Huygensgebouw?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Rozentuin in Gofftertpark
Huygensgebouw
Lent met uitzicht op de brug
Als het goed is wel!quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:37 schreef Difficult het volgende:
Je hebt iig mooi weer voor de foto's : )
die worden wel gepost jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooi! Krijgen wij ook foto's te zien?
Aha, zo dus! Ik dacht als je in Lent komt te wonen is dat wel leuk. Het Huygensebouw had ik dan weer niet gedaan of je moet er studeren of gestudeerd hebben of een binding ermee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, voor de wat 'andere' foto'sHuygensgebouw is super strak en modern, leek ons wel wat, en de fotograaf ook
enneh, eigenlijk vooral dat we vanaf Lent de foto's doen gericht naar de Waalbrug![]()
niet dat we verder iets met Lent hebben ofzo
Doe mij maar de Hortus Botanicus!quote:
O dan kan dat prima. Ik vind het gebouw gewoon niet zo (net zomin als het Eramusgebouw).quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo studeert er nog, ik heb er gestudeerd, en ik vind 't een fijn en mooi gebouwMr.Mo ook, dus dat komt goed
En waar kan ik dat geleuter draadje vinden?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
er is een trouw-topicmaar daar staat vooral veel geleuter, maar in het kort:
06.30 opstaan en douchen
07.00 Mr.Mo weg naar getuige om om te kleden en de kapster gaat mijn haar doen en we gaan lekker ontbijten en zulks![]()
09.00 ben ik als 't goed is klaar en Mr.Mo ook! Die komt me ophalen, en dan gaan we met de fotograaf, die als het goed is er dan ook is, op pad
09.30 wegrijden voor foto's
12.00 uiterlijke eindtijd foto's en dan richting Doetinchem
12.40 Lunchen in Doetinchem met mijn ouders en zusje, zijn ouders en zus en fotograaf
14.00 Naar de MacDonaldswaar de motorrijders op ons wachten
15.00 aankomst locatie en trouwen
16.00 borrel!
18.00 barbecue
20.00 feest!!
??.?? slapen Neuken met toestemming Gods!
09.30 ontbijt
Jullie trouwen toch wel voor de kerk hè?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
neuken doen we 's ochtends wel
enneh, die staat in LIF
Dus gewoon een contractje tekenen? Romantisch!quote:
Ja he?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:46 schreef Rituals het volgende:
Wat heb ik een luie dag! Ik zit nog in m'n badjas, maar heb wel al gedoucht. Af en toe wel lekker zo'n dagje
.
Jup, zit al de hele dag in mijn onderbroek op de bankquote:
Kleding is overratedquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef Rituals het volgende:
Ik heb het niet warm nee, maar misschien moet ik dadelijk toch even fatsoenlijke kleding aan doen.
die heb ik gisteren ook nog gezien toen ze bijna werd aangereden door een rolstoel op de waalkadequote:Op woensdag 21 juli 2010 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Morgane had ons gespot!![]()
Dure bus heeft die zeg!
Yep! Daar konden wij onze mini-autootje zowat in parkeren in de laadruimte!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:39 schreef LastRequest het volgende:
Dure bus?
Ik heb zin in morgenavond
Moet nu telkens redelijk op tijd op 's ochtends en dan de hele middag werken.. maar vrijdag ben ik vrij!
Even wat recensies bekeken maar da's niks voor mijquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:15 schreef DeKubus het volgende:
Optreden van Cosmic Carnival ga ik vanavond heen.Dat is dan ook het enige leuke vanavond wat er is.
Het ziet er op buienradar wel bewolkt uit, maar niet alsof het flink gaat regenen. Hopen dus. Mini-plu meequote:Op woensdag 21 juli 2010 19:46 schreef royjn het volgende:
Hopen dat het een beetje droog blijft. iig op naar dag 5
Die 'rolstoel' is een vriend van mequote:Op woensdag 21 juli 2010 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
die heb ik gisteren ook nog gezien toen ze bijna werd aangereden door een rolstoel op de waalkade
Hihi dat had ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gister ook swarma gespot maar je was zo druk bezig dat je me niet hoorde
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:04 schreef morgane het volgende:
[..]
Die 'rolstoel' is een vriend van medaar was ik mee die avond
hij heeft me uiteindelijk niet aangereden
Heb jou niet gezien trouwens, was te druk bezig met mijn vrienden niet kwijtraken
De dure bus is overigens niet van mij, maar van 2 vrienden die ook beiden in een rolstoel zitten. Vandaar het formaatoverigens zou ik nog niet eens mogen rijden in een Smart, laat staan in zo'n ding
Heb nu wel Laysa gezien, wat een knappe vrouw zeg
Heb 'r één keer gezien, maar daar moet ik me wel bij aansluiten jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:04 schreef morgane het volgende:
[..]
Als je er zo nog zit, kom ik er wel langsquote:Op donderdag 22 juli 2010 05:39 schreef swarmahoer het volgende:
nu op de kruising heyendaalseweg busbaan bier aan t drinken, wie komen er langs :p?
ja ik ben dus wegquote:Op donderdag 22 juli 2010 07:47 schreef June. het volgende:
[..]
Als je er zo nog zit, kom ik er wel langs
Dan weet ik niet of ik er benquote:Op donderdag 22 juli 2010 07:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik ben dus weg![]()
morgen, deal? ik post zo snel ik er naartoe ga, denk rond half 5
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb 'r één keer gezien, maar daar moet ik me wel bij aansluiten ja. D_K heeft het goed voor elkaar
.
Laysa, wat post je weinig de laatste tijd trouwens...?
Een hele fijne, mooie en prachtige dag Moblo. Geniet ervanquote:Op donderdag 22 juli 2010 07:48 schreef motorbloempje het volgende:
http://m.facebook.com/photo.php?pid=306498&id=1777374007&re14def3c&refid=2
de trouwkapster is er
Ik heb geen FBquote:Op donderdag 22 juli 2010 07:48 schreef motorbloempje het volgende:
de trouwkapster is er
Veel plezier vandaag MoBloquote:Op donderdag 22 juli 2010 07:48 schreef motorbloempje het volgende:
de trouwkapster is er
Aha, dat verklaart een hoop!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:04 schreef morgane het volgende:
[..]
Die 'rolstoel' is een vriend van medaar was ik mee die avond
hij heeft me uiteindelijk niet aangereden
Heb jou niet gezien trouwens, was te druk bezig met mijn vrienden niet kwijtraken
De dure bus is overigens niet van mij, maar van 2 vrienden die ook beiden in een rolstoel zitten. Vandaar het formaatoverigens zou ik nog niet eens mogen rijden in een Smart, laat staan in zo'n ding
Komt ook omdat een bekende van me in die band speelt, vandaar dat we gingen kijken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Even wat recensies bekeken maar da's niks voor mij
quote:
Haha, wat een geweldige ochtend was het! Hoop zatte kutstudenten met banken op straat en een megafoon (mijnes!quote:Op donderdag 22 juli 2010 05:39 schreef swarmahoer het volgende:
nu op de kruising heyendaalseweg busbaan bier aan t drinken, wie komen er langs :p?
Ja die heb ik dus ook gemist!quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:32 schreef swarmahoer het volgende:
waar was cali nu met dr oranje stoeltje, sjaak afhaak!!
morgen weer!!
Wat ben jij onaardig tegen Swine! Heeft ie je soms gedumpt voor een knappe vent?quote:
Zegt voldoende dacht ik zo!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:35 schreef AMDB het volgende:
Gister een vegetarisch broodje kebab op De Affaire gehaald, die dingen zijn echt zó ranzig, niet normaal.
Jij niet dan? NepNijmoquote:
Daar ga ik zondag heen. ben benieuwd of ie niet overhyped isquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij niet dan? NepNijmo. Ik ben ook alle dagen geweest
Zo naar de bios: Inception. Schijnt echt fucking goed te zijn. Daarna nog feesten natuurlijk.
Ik had dinsdag nog tentamen, dus nee, ik ben niet alle dagen geweest!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij niet dan? NepNijmo. Ik ben ook alle dagen geweest
Zo naar de bios: Inception. Schijnt echt fucking goed te zijn. Daarna nog feesten natuurlijk.
Een 9.3 op IMDb na 50k votes lijkt me niet snel overhypedquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:33 schreef royjn het volgende:
[..]
Daar ga ik zondag heen. ben benieuwd of ie niet overhyped is
Ooooooh... lag het daaraanquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had dinsdag nog tentamen, dus nee, ik ben niet alle dagen geweest!
Correctie: 23.30 uur: A Very Special Guest: De Staat! Gaat niet door uit veiligheidsoverwegingen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:46 schreef DeKubus het volgende:
Hele nacht doorgaan aankomende nacht en dan afterparty in de Weezenhof, lopers aanmoedigen met muziek.
Oh en de mystery guest is De Staat!![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:52 schreef Rituals het volgende:
Toppunt van lompheid: een kauwgom willen pakken en je dan vrij diep in je vinger snijden met het 'folie-ding' dat achter de kauwgom zit.
Bloeden! Niet normaal!
Klote ja. Morgen alweer de laatste avondquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:24 schreef AMDB het volgende:
Pff, alweer bijna voorbij. Hier ook alle dagen geweest tot nu toe, vanavond ietsje rustiger doen en dan morgen de nacht vol maken!!
Boerin?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:52 schreef Rituals het volgende:
Toppunt van lompheid: een kauwgom willen pakken en je dan vrij diep in je vinger snijden met het 'folie-ding' dat achter de kauwgom zit.
Bloeden! Niet normaal!
Overhyped... ja en nee. Het was een goede film en je moet wel een beetje wakker zijn, maar de 9,3 van IMDb vond ik 'm niet waard. Eerder een 8,5 ofzo. Goed is ie wel, ook bioswaardig, maar hij wordt wel net een tikje te hoog ingeschat naar mijn mening.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:33 schreef royjn het volgende:
[..]
Daar ga ik zondag heen. ben benieuwd of ie niet overhyped is
Hoe de neuk doe je dat dan weer?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:52 schreef Rituals het volgende:
Bloeden! Niet normaal!
Soms kan ik best een beetje lomp zijn blijkbaarquote:
Wat heb je allemaal gedaan dan dat het zo geweldig was?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 05:52 schreef Rituals het volgende:
Wat een geweldige avond!! Niet normaal!! Heb zooooooooooooooooooooo genoten! Hééééééééérlijke nacht! Zo.
Volgend jaar ga ik meelopen! En dat zeg ik niet omdat ik gedronken heb! Ik ga echt meelopen!
[..]
Soms kan ik best een beetje lomp zijn blijkbaar.
Toen ik hierop antwoord wilde geven, merkte ik dat ik nog wat alcohol in m'n bloed heb. Ik zei dingen die ik helemaal niet op FOK! wil zeggenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan dat het zo geweldig was?. En die belofte... ik ben benieuwd of je 'm kan nakomen. Jaarlijks -tig mensen die dag roepen en die vervolgens toch met een gaar excuus afhaken
.
Delicate verhalenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Toen ik hierop antwoord wilde geven, merkte ik dat ik nog wat alcohol in m'n bloed heb. Ik zei dingen die ik helemaal niet op FOK! wil zeggen.
Daar in de beurt stond ik ook. Bij een tent van het radboud cafe.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:02 schreef Swine het volgende:
UItgezwaaid, bank in een bestelbus van de Blauwe Druif kunne gooien (hadden we aangehouden en hij vond het allemaal wel best), op de St Anne weer eruit ter hoogte van radboud en valdin restaurant en weer de mensen binnenhalen. Wat een geweldig feest, ik ben alleen nog zo ontzettend strontbezopen nu
Kan goed ja, weet ik echt nie meer. Hij was superchill in ieder geval. Het maakte hem niet veel uit, als die bank er een beetje fatosenlijk in kon (gewoon boven op alles wat er in lag gesmeten) dan vond hij het goedquote:
Ja best kans dat ik hem ken :p zie hem er wel voor aanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef Swine het volgende:
[..]
Kan goed ja, weet ik echt nie meer. Hij was superchill in ieder geval. Het maakte hem niet veel uit, als die bank er een beetje fatosenlijk in kon (gewoon boven op alles wat er in lag gesmeten) dan vond hij het goed
Dat je dit er uberhaupt durft uit te spuwen. Godverdomme man, de intocht van de Vierdaagse is het mooiste wat je als Nijmegenaar mee kan maken.quote:
Ik maak wel een mooie van zilverfolie als je de 4x40 doet!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:08 schreef Difficult het volgende:
Net de intocht gekeken, zit er stiekem nu wel aan te denken om de vierdaagse nog een keer te lopen
alleen moet ik nu de 50 wil ik een medaille krijgen : (
Vind ik niet eens zon hele slechte deal!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik maak wel een mooie van zilverfolie als je de 4x40 doet!
Doen dan! Wel even volgend jaar quoten!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:50 schreef Difficult het volgende:
[..]
Vind ik niet eens zon hele slechte deal!
Samengevat: Je was dus lam als een zatte gieter?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef Californium het volgende:
Zo! hier is de (zieke) afhaker... Ben deze week alleen wo even geweest, s'avonds was ik moe en beetje bluh... Gister waren er al plannen gemaakt incl. koeltas en stoeltjes. Eerst naar de bioscoop gegaan, maar ben echt niet goed geworden toen we naar buiten gingen, dat mensen me gingen aanstaren van 'Zo! die is zatdus maar vroeg me nest op gegaan en na wat draaien en bonken ben ik in slaap gevallen. Vandaag ging eerst ook al niet zo lekker... al een paar keer misselijk en draaierig geworden, dus straks even kijken of ik nog wil gaan.. moet morgen wel weer werken....
misschien maar even goed uitzieken....
Jepquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Samengevat: Je was dus lam als een zatte gieter?
quote:
quote:
GHB!quote:
Heb het in me agenda gezetquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doen dan! Wel even volgend jaar quoten!![]()
Gefeliciteerd : )quote:
Yep.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:54 schreef Rituals het volgende:
Ik ga volgend jaar ook meelopen! (als ik word ingeloot)Is het stom dat ik er nu al zin in heb?
Ik heb zo'n vermoeden dat ik er ook niet zoveel zin meer in heb als het eenmaal zover is en de eerste dag erop zitquote:
Ik denk dat je het na een half uurtje al moe bent!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik er ook niet zoveel zin meer in heb als het eenmaal zover is en de eerste dag erop zit.
Wat een vertrouwen in mijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je het na een half uurtje al moe bent!
Nee niet eens! Nou ja, zijdelings.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:58 schreef Difficult het volgende:
Zo zwaar is het allemaal niet, en je hebt er nu al zin in omdat je wss de intocht hebt gezien?
Ik zou het nog voor geen meter zoeken. En daarmee haal je de medaille niet!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in mij.
[..]
Nee niet eens! Nou ja, zijdelings.
Ik heb lekker op de sint annastraat gezeten, was gezellig ;Dquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in mij.
[..]
Nee niet eens! Nou ja, zijdelings.
Hou jij het maar bij de feesten dan!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou het nog voor geen meter zoeken. En daarmee haal je de medaille niet!
Het staat al vast met wie ik ga lopen, geen idee of we hetzelfde looptempo hebbenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:03 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik heb lekker op de sint annastraat gezeten, was gezellig ;D
En als je echt gaat lopen probeer iemand te zoeken die een beetje het zelfde loop tempo heeft is vaak wel prettig
Ik ben niet eens echt wezen feesten!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij de feesten dan!![]()
[..]
Het staat al vast met wie ik ga lopen, geen idee of we hetzelfde looptempo hebben. Ze is wat kleiner dan ik, dus wellicht dat ik iets sneller loop...
Je eigen tempo aanpassen kan soms echt klote zijn : ( maar wel gezelligerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij de feesten dan!![]()
[..]
Het staat al vast met wie ik ga lopen, geen idee of we hetzelfde looptempo hebben. Ze is wat kleiner dan ik, dus wellicht dat ik iets sneller loop...
niet meer??quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:14 schreef Rituals het volgende:
Helemaal vergeten dat ik ook nog Affaire-muntjes heb! Ik ga niet meer vanavond. Nou ja, pech.
Ja dat lijkt me inderdaad niet ideaal! Ik ga eind augustus met haar naar Londen, dus wellicht kan ik daar haar looptempo inschattenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:15 schreef Difficult het volgende:
[..]
Je eigen tempo aanpassen kan soms echt klote zijn : ( maar wel gezelliger
Nee, vanmiddag was het einde van de zomerfeesten 2010 voor mij.quote:
quote:
iedereen werd aangeraden naar huis te gaan las ik ?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef Difficult het volgende:
Dat ze het feest laten doorgaan is ook maar raar, is toch geen leuke sfeer meer
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iedereen werd aangeraden naar huis te gaan las ik ?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef Difficult het volgende:
Dat ze het feest laten doorgaan is ook maar raar, is toch geen leuke sfeer meer
Nop.. Daar zijn andere mensen voor met wel goede camera'squote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:49 schreef Difficult het volgende:
Geen foto's van het vuurwerk gemaakt dinsdag? : )
Zal het dan weer voor een aantal jaar verdwijnen? Geen stad meer die het aandurft dit te organiseren.quote:
Degene die dat besluit heeft genomen wordt natuurlijk knettergek nu.quote:Eigenlijk had het publiek eerst twee kilometer om moeten lopen naar het festivalterrein. De politie was echter bang dat de mensen andere manieren zouden zoeken om op het terrein te komen, en heeft daarom de weg via de tunnel geopend.
Zoals je zietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:41 schreef Sander het volgende:
Fuiken worden opgezet op brede straten, die kunstmatig smaller worden gemaakt. Smalle doorgangen gaan potdicht. Een smalle doorgang kan niet breder, een brede straat kan je altijd nog open gooien als er wat is. Er wordt wel degelijk bij stil gestaan
quote:
Due to the tragical accident at the Love Parade we decided to stop the live stream. Our hearts go out to the casualties and their families.
Aufgrund der tragischen Ereignisse auf der Love Parade wurde der Livestream abgebrochen. Unsere Gedanken und tiefempfundenes Mitgefühl sind bei den Betroffenen und ihren Familien.
The YouTube Team
Jij roggelt toch wel even een FOKbabe om bij te crashen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op zich wel leuk, maar dan moet ik eerst ff een tent regelen.
Die babes roggelen Piet toch juist? Hij hoeft zelf niets te doenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Jij roggelt toch wel even een FOKbabe om bij te crashen?
damn die vrouw in 't wit is al outquote:
Zeker goed jaquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Ook nog wat luchtigers of iets meer actie in de aanbieding?
Klopt. Overigens wel leuk om met meer man te kijken, vond ik. Kun je samen lachen, feest van herkenningquote:
Brrr ja. Ik zou eigenlijk ook gaan en je verwacht altijd dat het je niet overkomt, maar het zal maar net wel zo zijn... Kan nu goed de laatste Love Parade zijn geweest, terwijl het niet door het feest zelf komt eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:06 schreef Swine het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan, denk je ook even een feestje bij te wonen![]()
Brrr...kippevel
Wat een overtrokken reactie van dat wijf zegquote:
Het was ook druk ja, maar doodgedrukt, neh, bij lange niet. Enige wat ik wel merkte is dat mensen niet voor die drukte gemaakt zijn. Sneller geïrriteerd, grover naar elkaar enzo, waardoor situaties sneller escaleren. Dan kan het wel een keer fout gaan ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef Zihuatanejo het volgende:
Klinkt misschien een beetje stom, maar bij Caro Emerald op de waalkade afgelopen donderdag was ik ook een paar momenten bang om doodgedrukt te worden. Het was toen abnormaal druk.
Tijdens Rockin' Park maakte Eddie Vedder daar nog een (indirecte) opmerking over. Dat we op elkaar moesten letten o.i.d.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:13 schreef AMDB het volgende:
Heb het wel eens bij een band gehad, dat groepen naar voren gingen drukken en zeker bij een wat springerige band ben je dan helemaal kapot binnen 10 minuten, is niet leuk.
Zijn in 2000 dacht ik toen nog 9 mensen omgekomen bij een concert van Pearl Jam op Roskilde nadat het geluid halverwege het veld uitviel en mensen steeds verder naar voren gingen om het te kunnen horen. Sindsdien zijn er bij grote festivals altijd voorvakken.
Oh zijn daar die vakken voor? Nooit geweten, weer wat geleerdquote:Op zondag 25 juli 2010 00:13 schreef AMDB het volgende:
Heb het wel eens bij een band gehad, dat groepen naar voren gingen drukken en zeker bij een wat springerige band ben je dan helemaal kapot binnen 10 minuten, is niet leuk.
Zijn in 2000 dacht ik toen nog 9 mensen omgekomen bij een concert van Pearl Jam op Roskilde nadat het geluid halverwege het veld uitviel en mensen steeds verder naar voren gingen om het te kunnen horen. Sindsdien zijn er bij grote festivals altijd voorvakken.
Da's wel erg ja. Aan de andere kant wéét je ook dat dat gaat gebeuren. Daarom zoek ik met Koninginnedag ook Amsterdam niet op.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou dan is het maar goed dat je niet probeerde om met de WK finale een frietje te halen op het museumplein. Eenmaal in de rij kwam ik vanzelf helemaal vooraan doordat iedereen elkaar naar voren drukte. Zo erg dat sommige mensen die vooraan stonden na 1 uur wachten besloten om gewoon weg te gaan voor zover dat kon!
Af en toe blijven mensen toch een stelletje primitievelingen.
Jij bent dan weer te ergquote:Op zondag 25 juli 2010 00:14 schreef Rituals het volgende:
Ik heb een vriendin die in dergelijke situaties heel grof kan worden. Tijdens een normale donderdagavond duwt ze mensen al aan de kant als ze niet fatsoenlijk kan dansen. Hoewel ze dat tegenwoordig minder doet dan een aantal jaar geleden.
Ikzelf ben het type dat niet snel zal duwen en zelfs bijna sorry zal zeggen als mensen mij wegduwen.
Haha wat een vriendinquote:Op zondag 25 juli 2010 00:14 schreef Rituals het volgende:
Ik heb een vriendin die in dergelijke situaties heel grof kan worden. Tijdens een normale donderdagavond duwt ze mensen al aan de kant als ze niet fatsoenlijk kan dansen. Hoewel ze dat tegenwoordig minder doet dan een aantal jaar geleden.
Ikzelf ben het type dat niet snel zal duwen en zelfs bijna sorry zal zeggen als mensen mij wegduwen.
Mensen die bij het station boven- of onderaan de trap gaan stilstaan, doodstraf aubquote:Op zondag 25 juli 2010 00:19 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Haha wat een vriendin![]()
Ik kan opzich wel goed tegen de drukte, maar ze moeten niet voor me voeten gaan treuzelen of niet doorlopen terwijl het wel kan, of mensen die even ergens willen stilstaan, maar dat dan midden op het pad doen. Dan kan ik me wel erg irriteren, mja.. biertje drinken en het is weer goed.
Kan een beetje helpen, maar heb vaak zat kerels die groter en steviger waren dan ik out zien gaan in een drukke(nde) massa....quote:Maar wel klote ja. Heb ik 't voordeel groot en breed te zijn dus kan wel wat hebben, maar toch.
Bij Caro Emerald was het inderdaad druk en op sommige plaatsen werd er flink geduwd zodat je gewoon je benen kon intrekken en dan bleef je toch overeind....en dat stelde dan eigenlijk nog helemaal niks voor. Als er daar ergens paniek was uitgebroken hadden er ook wel ongelukjes kunnen gebeuren, maar er was in ieder geval nog ruimte (naar achteren). Heb me uiteindelijk toch nog best vermaakt toen ik eenmaal langs de bar op geduwd werdquote:Klinkt misschien een beetje stom, maar bij Caro Emerald op de waalkade afgelopen donderdag was ik ook een paar momenten bang om doodgedrukt te worden. Het was toen abnormaal druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |