Kan goed ja, weet ik echt nie meer. Hij was superchill in ieder geval. Het maakte hem niet veel uit, als die bank er een beetje fatosenlijk in kon (gewoon boven op alles wat er in lag gesmeten) dan vond hij het goedquote:
Ja best kans dat ik hem ken :p zie hem er wel voor aanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef Swine het volgende:
[..]
Kan goed ja, weet ik echt nie meer. Hij was superchill in ieder geval. Het maakte hem niet veel uit, als die bank er een beetje fatosenlijk in kon (gewoon boven op alles wat er in lag gesmeten) dan vond hij het goed
Dat je dit er uberhaupt durft uit te spuwen. Godverdomme man, de intocht van de Vierdaagse is het mooiste wat je als Nijmegenaar mee kan maken.quote:
Ik maak wel een mooie van zilverfolie als je de 4x40 doet!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:08 schreef Difficult het volgende:
Net de intocht gekeken, zit er stiekem nu wel aan te denken om de vierdaagse nog een keer te lopen
alleen moet ik nu de 50 wil ik een medaille krijgen : (
Vind ik niet eens zon hele slechte deal!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik maak wel een mooie van zilverfolie als je de 4x40 doet!
Doen dan! Wel even volgend jaar quoten!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:50 schreef Difficult het volgende:
[..]
Vind ik niet eens zon hele slechte deal!
Samengevat: Je was dus lam als een zatte gieter?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef Californium het volgende:
Zo! hier is de (zieke) afhaker... Ben deze week alleen wo even geweest, s'avonds was ik moe en beetje bluh... Gister waren er al plannen gemaakt incl. koeltas en stoeltjes. Eerst naar de bioscoop gegaan, maar ben echt niet goed geworden toen we naar buiten gingen, dat mensen me gingen aanstaren van 'Zo! die is zatdus maar vroeg me nest op gegaan en na wat draaien en bonken ben ik in slaap gevallen. Vandaag ging eerst ook al niet zo lekker... al een paar keer misselijk en draaierig geworden, dus straks even kijken of ik nog wil gaan.. moet morgen wel weer werken....
misschien maar even goed uitzieken....
Jepquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Samengevat: Je was dus lam als een zatte gieter?
quote:
quote:
GHB!quote:
Heb het in me agenda gezetquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doen dan! Wel even volgend jaar quoten!![]()
Gefeliciteerd : )quote:
Yep.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:54 schreef Rituals het volgende:
Ik ga volgend jaar ook meelopen! (als ik word ingeloot)Is het stom dat ik er nu al zin in heb?
Ik heb zo'n vermoeden dat ik er ook niet zoveel zin meer in heb als het eenmaal zover is en de eerste dag erop zitquote:
Ik denk dat je het na een half uurtje al moe bent!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik er ook niet zoveel zin meer in heb als het eenmaal zover is en de eerste dag erop zit.
Wat een vertrouwen in mijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je het na een half uurtje al moe bent!
Nee niet eens! Nou ja, zijdelings.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:58 schreef Difficult het volgende:
Zo zwaar is het allemaal niet, en je hebt er nu al zin in omdat je wss de intocht hebt gezien?
Ik zou het nog voor geen meter zoeken. En daarmee haal je de medaille niet!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in mij.
[..]
Nee niet eens! Nou ja, zijdelings.
Ik heb lekker op de sint annastraat gezeten, was gezellig ;Dquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in mij.
[..]
Nee niet eens! Nou ja, zijdelings.
Hou jij het maar bij de feesten dan!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou het nog voor geen meter zoeken. En daarmee haal je de medaille niet!
Het staat al vast met wie ik ga lopen, geen idee of we hetzelfde looptempo hebbenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:03 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik heb lekker op de sint annastraat gezeten, was gezellig ;D
En als je echt gaat lopen probeer iemand te zoeken die een beetje het zelfde loop tempo heeft is vaak wel prettig
Ik ben niet eens echt wezen feesten!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij de feesten dan!![]()
[..]
Het staat al vast met wie ik ga lopen, geen idee of we hetzelfde looptempo hebben. Ze is wat kleiner dan ik, dus wellicht dat ik iets sneller loop...
Je eigen tempo aanpassen kan soms echt klote zijn : ( maar wel gezelligerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij de feesten dan!![]()
[..]
Het staat al vast met wie ik ga lopen, geen idee of we hetzelfde looptempo hebben. Ze is wat kleiner dan ik, dus wellicht dat ik iets sneller loop...
niet meer??quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:14 schreef Rituals het volgende:
Helemaal vergeten dat ik ook nog Affaire-muntjes heb! Ik ga niet meer vanavond. Nou ja, pech.
Ja dat lijkt me inderdaad niet ideaal! Ik ga eind augustus met haar naar Londen, dus wellicht kan ik daar haar looptempo inschattenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:15 schreef Difficult het volgende:
[..]
Je eigen tempo aanpassen kan soms echt klote zijn : ( maar wel gezelliger
Nee, vanmiddag was het einde van de zomerfeesten 2010 voor mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |