Komt ook omdat een bekende van me in die band speelt, vandaar dat we gingen kijken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Even wat recensies bekeken maar da's niks voor mij
quote:
Haha, wat een geweldige ochtend was het! Hoop zatte kutstudenten met banken op straat en een megafoon (mijnes!quote:Op donderdag 22 juli 2010 05:39 schreef swarmahoer het volgende:
nu op de kruising heyendaalseweg busbaan bier aan t drinken, wie komen er langs :p?
Ja die heb ik dus ook gemist!quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:32 schreef swarmahoer het volgende:
waar was cali nu met dr oranje stoeltje, sjaak afhaak!!
morgen weer!!
Wat ben jij onaardig tegen Swine! Heeft ie je soms gedumpt voor een knappe vent?quote:
Zegt voldoende dacht ik zo!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:35 schreef AMDB het volgende:
Gister een vegetarisch broodje kebab op De Affaire gehaald, die dingen zijn echt zó ranzig, niet normaal.
Jij niet dan? NepNijmoquote:
Daar ga ik zondag heen. ben benieuwd of ie niet overhyped isquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij niet dan? NepNijmo. Ik ben ook alle dagen geweest
Zo naar de bios: Inception. Schijnt echt fucking goed te zijn. Daarna nog feesten natuurlijk.
Ik had dinsdag nog tentamen, dus nee, ik ben niet alle dagen geweest!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij niet dan? NepNijmo. Ik ben ook alle dagen geweest
Zo naar de bios: Inception. Schijnt echt fucking goed te zijn. Daarna nog feesten natuurlijk.
Een 9.3 op IMDb na 50k votes lijkt me niet snel overhypedquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:33 schreef royjn het volgende:
[..]
Daar ga ik zondag heen. ben benieuwd of ie niet overhyped is
Ooooooh... lag het daaraanquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had dinsdag nog tentamen, dus nee, ik ben niet alle dagen geweest!
Correctie: 23.30 uur: A Very Special Guest: De Staat! Gaat niet door uit veiligheidsoverwegingen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:46 schreef DeKubus het volgende:
Hele nacht doorgaan aankomende nacht en dan afterparty in de Weezenhof, lopers aanmoedigen met muziek.
Oh en de mystery guest is De Staat!![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:52 schreef Rituals het volgende:
Toppunt van lompheid: een kauwgom willen pakken en je dan vrij diep in je vinger snijden met het 'folie-ding' dat achter de kauwgom zit.
Bloeden! Niet normaal!
Klote ja. Morgen alweer de laatste avondquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:24 schreef AMDB het volgende:
Pff, alweer bijna voorbij. Hier ook alle dagen geweest tot nu toe, vanavond ietsje rustiger doen en dan morgen de nacht vol maken!!
Boerin?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:52 schreef Rituals het volgende:
Toppunt van lompheid: een kauwgom willen pakken en je dan vrij diep in je vinger snijden met het 'folie-ding' dat achter de kauwgom zit.
Bloeden! Niet normaal!
Overhyped... ja en nee. Het was een goede film en je moet wel een beetje wakker zijn, maar de 9,3 van IMDb vond ik 'm niet waard. Eerder een 8,5 ofzo. Goed is ie wel, ook bioswaardig, maar hij wordt wel net een tikje te hoog ingeschat naar mijn mening.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:33 schreef royjn het volgende:
[..]
Daar ga ik zondag heen. ben benieuwd of ie niet overhyped is
Hoe de neuk doe je dat dan weer?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:52 schreef Rituals het volgende:
Bloeden! Niet normaal!
Soms kan ik best een beetje lomp zijn blijkbaarquote:
Wat heb je allemaal gedaan dan dat het zo geweldig was?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 05:52 schreef Rituals het volgende:
Wat een geweldige avond!! Niet normaal!! Heb zooooooooooooooooooooo genoten! Hééééééééérlijke nacht! Zo.
Volgend jaar ga ik meelopen! En dat zeg ik niet omdat ik gedronken heb! Ik ga echt meelopen!
[..]
Soms kan ik best een beetje lomp zijn blijkbaar.
Toen ik hierop antwoord wilde geven, merkte ik dat ik nog wat alcohol in m'n bloed heb. Ik zei dingen die ik helemaal niet op FOK! wil zeggenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan dat het zo geweldig was?. En die belofte... ik ben benieuwd of je 'm kan nakomen. Jaarlijks -tig mensen die dag roepen en die vervolgens toch met een gaar excuus afhaken
.
Delicate verhalenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Toen ik hierop antwoord wilde geven, merkte ik dat ik nog wat alcohol in m'n bloed heb. Ik zei dingen die ik helemaal niet op FOK! wil zeggen.
Daar in de beurt stond ik ook. Bij een tent van het radboud cafe.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:02 schreef Swine het volgende:
UItgezwaaid, bank in een bestelbus van de Blauwe Druif kunne gooien (hadden we aangehouden en hij vond het allemaal wel best), op de St Anne weer eruit ter hoogte van radboud en valdin restaurant en weer de mensen binnenhalen. Wat een geweldig feest, ik ben alleen nog zo ontzettend strontbezopen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |