Stuk of 50 meen ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
Aan de hoeveel mensen zitten jullie nu eigenlijk al?
Ik zou kunnen tellen natuurlijk. Maar. lui.![]()
Weet je wel zeker dat je komt? Deze meet is geen grapje.quote:
In het aanmeldtopic is iedere avond een lijst te zien met aanmeldingen. De laatste staat daar ook in de OP.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
Aan de hoeveel mensen zitten jullie nu eigenlijk al?
Ik zou kunnen tellen natuurlijk. Maar. lui.![]()
Had je je hier al gemeld? Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef cherrycoke het volgende:
IK KOM!! mag ik in me cherrycoke shirt komen?
Ik spreek mss voor mijn beurt, maar ik begreep dat Oksel en zijn vriendin er alleen wonenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:13 schreef vosss het volgende:
Hey Oksel,
Is dat eigenlijk jouw/jullie huis? Of hebben we ergens diep in de nacht te maken met klagende ouders van jou of de muziek wat zachter kan?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:01 schreef justmattie het volgende:
Weet je wel zeker dat je komt? Deze meet is geen grapje.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat 'volg topic' knopje is er niet eens, achterlijke kutkneus die je bent.
En dan ook nog een post van dagen geleden (wat niet eens meer van toepassing is) gaan quoten![]()
[..]
Ach zwakbegaafden slaan wel vaker wartaal uit.![]()
Klopt ja, dit is geen ONZ-meet, hè.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:01 schreef justmattie het volgende:
ja had me aangemeldquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Had je je hier al gemeld? Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente)
Dit topic is meer voor overleg bedoeld
Edit: en tuurlijk mag je je cherrycokeshirt aandoen!
klinkt echt super Oksel.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:05 schreef Oksel het volgende:
Samenvatting: 11 september een bier & BBQ meet in Wierden, kampeerplek voor iedereen. De meeting is Fok! breed, gewoon, omdat het leuk is. Geschatte kosten: 20-25 euro per persoon. Daar krijg je voor terug: onbeperkt BBQ, onbeperkt bier/wijn, muziek, een dixie, een koelwagen, biertafels, kampvuren, partytent, kampeerplek, ontbijt. Kortom; geen geld.
We hebben wel flink wat mensen nodig om het allemaal uit te kunnen laten gaan dus nodig vooral je favo-mede-Fok!er uit!
Over het bier; ik heb het gevraagd bij de Lidl, en we kunnen daar 50 kratten Oettinger bestellen. Heerlijk biertje, en betaalbaar. Beter dan blik. Enige wat jullie mij moeten beloven is dat je niet elkaar de hersens inslaat met een leeg bierflesje.![]()
Oettinger Bier
Verder qua BBQ ga ik kijken wat de Turkse slager voor ons kan betekenen. Goed vlees, geen varken, lekker gekruid en weer eens wat anders dan bratwurst, voorgekookte hamburgers en speklanzen. En ook lekker Turks brood..
dat bier is meer dan prima te drinkenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:05 schreef Oksel het volgende:
Samenvatting: 11 september een bier & BBQ meet in Wierden, kampeerplek voor iedereen. De meeting is Fok! breed, gewoon, omdat het leuk is. Geschatte kosten: 20-25 euro per persoon. Daar krijg je voor terug: onbeperkt BBQ, onbeperkt bier/wijn, muziek, een dixie, een koelwagen, biertafels, kampvuren, partytent, kampeerplek, ontbijt. Kortom; geen geld.
We hebben wel flink wat mensen nodig om het allemaal uit te kunnen laten gaan dus nodig vooral je favo-mede-Fok!er uit!
Over het bier; ik heb het gevraagd bij de Lidl, en we kunnen daar 50 kratten Oettinger bestellen. Heerlijk biertje, en betaalbaar. Beter dan blik. Enige wat jullie mij moeten beloven is dat je niet elkaar de hersens inslaat met een leeg bierflesje.![]()
Oettinger Bier
Verder qua BBQ ga ik kijken wat de Turkse slager voor ons kan betekenen. Goed vlees, geen varken, lekker gekruid en weer eens wat anders dan bratwurst, voorgekookte hamburgers en speklanzen. En ook lekker Turks brood..
Voor 1 september betalen is zeker ingeschreven staan. Je kunt je ook al aanmelden via het form, daar kun je invullen dat je 'misschien' komt, je krijgt dan toch een PM met de gegevens om te betalen, kun je alsnog beslissen.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:27 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
klinkt echt super Oksel.![]()
ik moet nog ff denken of ik kom. is er iets van een uiterste inschrijf datum?
Voor jullie geldt hetzelfdequote:Op maandag 26 juli 2010 11:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat bier is meer dan prima te drinken
Ik ga het even bespreken met mijn lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |