quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
20 euro voor een middag/avond onbeperkt eten en drinken en lol en dan nog een pyjama feestjeen de volgende ochtend allemaal brak aan het ontbijt elkaar niet meer aan durven kijken omdat je nakend aan het slootjespringen was en de modder nog van je gezicht druipt..
Dat is toch geen geld mensen!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik gaat.
Kiek morgen wel weer hoe het er voor staat.
Als ik morgen de juiste persoon tref vraag ik even of ik voor de 11e een stuk of 150 B&J Shorty's kan regelen.
13 pakketjes van 30 bij 25 passen toch wel in de vriezer ergens Oksel?
[ afbeelding ]
Kwam je nou wel, of nietquote:
20 euro (hoop ik, geen belofte nog!) moet toch lukken? En durfen, kom op zeg..quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk nog even aan wie er allemaal komen en of ik geld heb en of ik durf.
De Emmen meet heb je ook al gemistquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
zijn wij niet goed genoeg??quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schramowski, goed goedkoop zuipbier, geweldigquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef vosss het volgende:
Dat is in midden limburg de grens naar duitsland over. Denk niet dat dat een optie is voor jullie?
Dus je wilt je aanmelden? Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente)quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb het in mijn agenda gezet !
Doe ik zodra ik uitsluitsel heb mbt mijn stagecontract etc.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus je wilt je aanmelden? Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente)
Ok, dan horen we het welquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Doe ik zodra ik uitsluitsel heb mbt mijn stagecontract etc.
Ja die bedoelde ik! Ik kwam niet op de naam gisterenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef knep het volgende:
[..]
Schramowski, goed goedkoop zuipbier, geweldig.
In het echt ben ik best aardigquote:Ik moet er niet aan denken dat iemand van ver komt en een kutdag/ avond heeft omdat er een paar omhooggevallen kutusers rondlopen die een zgn reputatie in stand moeten houden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef Oksel het volgende:
Ja, ik hoop dat Stefan komt. In RL moet dat een toffe vent zijn. Gewoon eens een biertje drinken ofzo!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:37 schreef Oksel het volgende:
Wie weet, alhoewel ik meeten in publiek toch wat eng vind. Dan ben je misschien wel verplicht om met hele, hele enge mensen te praten..
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij bent klein, jij kan me niet beschermen voor alle enge grote mensen.![]()
je hoeft niet te praten. bovendien kunnen we je toch niet verstaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:37 schreef Oksel het volgende:
Wie weet, alhoewel ik meeten in publiek toch wat eng vind. Dan ben je misschien wel verplicht om met hele, hele enge mensen te praten..
Gaan we nu al beginnen over een accentquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Maanvis het volgende:
je hoeft niet te praten. bovendien kunnen we je toch niet verstaan.
Ik ben lang. Ik bescherm je wel, lievie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
Maar jij bent klein, jij kan me niet beschermen voor alle enge grote mensen.
KLB-user: "Zeggg geil sletje"quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben lang. Ik bescherm je wel, lievie.
Even voor de goede orde; ik heb meer een Goois / Haarlems accent dan Wierdens accent..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hoeft niet te praten. bovendien kunnen we je toch niet verstaan.
zo'n gooische R, wat jammer dat je stembandkanker hebtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef Oksel het volgende:
[..]
Even voor de goede orde; ik heb meer een Goois / Haarlems accent dan Wierdens accent..
Die harde R is er ondertussen wel uit hoor.. maar toen ik van Gouda naar Nunspeet verhuisde keek men mij af en toe vreemd aan.. vooral omdat er een harde R in mijn naam zitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo'n gooische R, wat jammer dat je stembandkanker hebt.
jij bent zelf al kei grootquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij bent klein, jij kan me niet beschermen voor alle enge grote mensen.![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
KLB-user: "Zeggg geil sletje"
Myr: "Socios help!"
Socios: "zeg blijf eens bij Myr weg!"
KLB-user: "kijk daar, een TGV!"
Socios: "Waar!!?!"
KLB-user: *toucheert Myr*
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:24 schreef Sally het volgende:
En dan de meerij-vragen, nu nog niet zo veel:
Wells.p komt met openbaar vervoer maar wil graag mee rijden i.v.m ¤40 reis kosten. Woont in Haarlem.
liesje1979 komt met openbaar vervoer, maar of ze blijft slapen hangt er een beetje vanaf of ze met iemand mee kan rijden, en of die persoon ook blijft slapen. Eventueel twee personen die mee willen rijden. Woont in Den Haag.
En dan de mensen die (misschien) anderen mee kunnen nemen in de auto:
Maanvis, Noordoost-Brabant.
JJH, Zwolle.
remlof, Arnhem.
Overleg even hier en/of per PM of je met elkaar mee kunt rijden.
Voor degenen die met het ov komen: als er iemand een Voordeelurenkaart heeft van de NS, kan die 3 mensen meenemen die ook recht hebben op 40% korting!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wil dit topic blijven volgen dus een TVP.
Niet als je een andre lay-out dan Bagger (of de allernieuwste) gebruikt. Ook in de mobiele lay-out zit niet zo'n knopquote:
quote:
Dat 'volg topic' knopje is er niet eens, achterlijke kutkneus die je bent.quote:
Ach zwakbegaafden slaan wel vaker wartaal uit.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet zon grote mond tegen onze Twentsche schone!
Die heeft lang niet iedereen, hoor.quote:
Ik moet zeggen... Goed verzonnen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:49 schreef Maanvis het volgende:
KLB-user: "Zeggg geil sletje"
Myr: "Socios help!"
Socios: "zeg blijf eens bij Myr weg!"
KLB-user: "kijk daar, een TGV!"
Socios: "Waar!!?!"
KLB-user: *toucheert Myr*
Doodsverwensingquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik moet zeggen... Goed verzonnen.
Maar natuurlijk gaat Myraela voor welke trein dan ook.
Johquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, nee. Ik bedoel dat ik haar verkies boven een trein.
Woeii! Njammie!!!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Woehoe ik heb fans gemaakt met die Ben & Jerry's.
Sally er is inderdaad weer een notensoort.
Dat is met caramel en almondnoten.![]()
Heb het nog niet kunnen vragen dus dat doe ik Maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |