quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
20 euro voor een middag/avond onbeperkt eten en drinken en lol en dan nog een pyjama feestjeen de volgende ochtend allemaal brak aan het ontbijt elkaar niet meer aan durven kijken omdat je nakend aan het slootjespringen was en de modder nog van je gezicht druipt..
Dat is toch geen geld mensen!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik gaat.
Kiek morgen wel weer hoe het er voor staat.
Als ik morgen de juiste persoon tref vraag ik even of ik voor de 11e een stuk of 150 B&J Shorty's kan regelen.
13 pakketjes van 30 bij 25 passen toch wel in de vriezer ergens Oksel?
[ afbeelding ]
Kwam je nou wel, of nietquote:
20 euro (hoop ik, geen belofte nog!) moet toch lukken? En durfen, kom op zeg..quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk nog even aan wie er allemaal komen en of ik geld heb en of ik durf.
De Emmen meet heb je ook al gemistquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
zijn wij niet goed genoeg??quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schramowski, goed goedkoop zuipbier, geweldigquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef vosss het volgende:
Dat is in midden limburg de grens naar duitsland over. Denk niet dat dat een optie is voor jullie?
Dus je wilt je aanmelden? Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente)quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb het in mijn agenda gezet !
Doe ik zodra ik uitsluitsel heb mbt mijn stagecontract etc.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus je wilt je aanmelden? Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente)
Ok, dan horen we het welquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Doe ik zodra ik uitsluitsel heb mbt mijn stagecontract etc.
Ja die bedoelde ik! Ik kwam niet op de naam gisterenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef knep het volgende:
[..]
Schramowski, goed goedkoop zuipbier, geweldig.
In het echt ben ik best aardigquote:Ik moet er niet aan denken dat iemand van ver komt en een kutdag/ avond heeft omdat er een paar omhooggevallen kutusers rondlopen die een zgn reputatie in stand moeten houden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef Oksel het volgende:
Ja, ik hoop dat Stefan komt. In RL moet dat een toffe vent zijn. Gewoon eens een biertje drinken ofzo!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:37 schreef Oksel het volgende:
Wie weet, alhoewel ik meeten in publiek toch wat eng vind. Dan ben je misschien wel verplicht om met hele, hele enge mensen te praten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |