Maar lekker sarcastisch bashen hoort wel bij FOK! En dit was toch een FOK!meet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar.Laten we aub elke user in zijn of haar waarde laten. Dat misselijke gebash hoort niet bij een gezellige meet.
Zou niet beginnen aan BSE-vleesquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heeft iemand nog een boerderij waar koeien met BSE rondlopen, Geiten met de Q koorts, Varkens met de pest of whatever?
Ik wil bbq en slacht het zelf wel
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar lekker sarcastisch bashen hoort wel bij FOK! En dit was toch een FOK!meet?
Je hebt volgens mij geen idee wat voor leed dat bij iemand veroorzaakt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar lekker sarcastisch bashen hoort wel bij FOK! En dit was toch een FOK!meet?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij geen idee wat voor leed dat bij iemand veroorzaakt.
Wat is anders de bedoeling van die tentjes dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan moet er ook geneukt worden natuurlijk.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wut? AP trekt 90% van die aandacht zelf. Heb je z'n laatste FB pareltje gezien. Hoop gejank over iets wat hij ook weer zelf had aangezwengeld.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zijn er ook dozen tissues in de begroting meegenomen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:23 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis meldt zich voor de R&P-biertafel
Daar zijn de mouwen toch voor van je buurman/vrouw?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn er ook dozen tissues in de begroting meegenomen?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan er weer even een serieuze toon komen?
die was niet serieus.quote:
Ik ben niet van spotify, we gaan werken met ene laptop met daarop BPM Studio, begrijpelijk voor een ieder (Na wat zoeken misschien).quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Wat dacht je van gewoon Spotify met wat leuke playlist
Kunnen evt. van tevoren al opgezocht worden en hier gepost door mensen
Tuurlijk joh.quote:
Je hebt echt geen flauw benul he.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:22 schreef kwiwi het volgende:Misschien moet je niet alles zo serieus nemen.
Mdrop mijn muzikale held!!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:04 schreef Mdrop het volgende:
Dan nu wel een serieus punt:
Binnen de organisatie ga ik over de muziek van de komende meet, helaas voor sommige gebruikers hier ben ik vooral van de trance/dance/techno/hardstyle en de commerciële top40 muziek. Deze genres zullen dan ook wel goed vertegenwoordigd zijn maar dit zal niet gelden voor de overige genres,mensen met een andere smaak die nog wel door het grote publiek aangehoord kan worden (Dus niet te snel/racistisch/haat dragend of weet ik wat) en willen helpen om een zo breed mogelijk muziekaanbod te krijgen (in de vorm van mp3's!) kunnen mij PM'n met een aantal artiesten / bands / verzamelalbum's enzovoort, ik zal ze zelf wel downloaden maar moet namen hebben!
-Mdrop
Ik wil Ratelschatteke niet op de tenen trappen dus vandaar deze rectificatie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:33 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wat als er 74 mensen komen mét AdvancedPower?
Ik ga jou nog aanspreken tussen nu en de meetquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Mdrop ik heb een kleine 100GB aan muziek
BPM ziet er misschien heel moeilijk/bijzonder/professioneel uit maar werkt perfect vooral omdat mensen geen mp3's moeten zoeken in de windows verkenner, daarbij heb ik (nog) geen idee of er internet is en spotify is natuurlijk met reclame als je niet betaald toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom allemaal zo lastig een professionele MP3 () mixer gebruiken als je toch de muziek download dus het gewoon normale kwaliteit is.
Pleur gewoon iets als Spotify aan, met wat playlists er in gerammed. Heb je zo voor uuuuuuuuuren muziek zonder omkijken. Er komt 75 - 150 man, die willen gewoon zuipen en lekker een praatje houden, alsof die naar een DJ-show willen luisteren
Dito hier, maar dan meer dan het 3voudigequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mdrop ik heb een kleine 100GB aan muziek
Zoek een beetje spul uit en je hebt de hele avond muziek.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:50 schreef Daywalk3r het volgende:
En het stomme is dat ik altijd internetradio luister![]()
Daar zat ik ook zo ongeveer aan te denken, daarbij is het voor mensen natuurlijk altijd mogelijk een USB (VIRUS VRIJ!!) stick met muziek mee te nemen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Dan zit de helft de hele avond op internet te kijken denk ik.
Dat is ook niet wat.
Gewoon muziek op random en gaan.
Laptop locken en goed droog opbergen.
Juustem, installatie er op aansluiten, goeie speakers en voila.quote:
nee man.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Dan zit de helft de hele avond op internet te kijken denk ik.
Inderdaad, ik heb geen flauw benul. Rare kwiwi.. Zomaar grapjes durven maken, hoe durft zequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
[..]
Je hebt echt geen flauw benul he.
Ik moet er niet aan denken dat iemand van ver komt en een kutdag/ avond heeft omdat er een paar omhooggevallen kutusers rondlopen die een zgn reputatie in stand moeten houden.
Normaal zou ik er nooit over beginnen maar als iemand die in de organisatie zit als 'grapje' een user bij voorbaat al uitsluit vind ik dat een behoorlijke afknapper.
Idd rare kwiwi om daar grapjes over te maken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb geen flauw benul. Rare kwiwi.. Zomaar grapjes durven maken, hoe durft ze![]()
En het sarcasme droop van Snuitebolletje z'n post af. Ik mag hopen dat je niet alles zo serieus neemt altijd, zeker hier op FOK!.
Daarbij lijkt het me sterk dat users 25 euro betalen, helemaal naar die meet komen, om vervolgens mensen te gaan zitten bashen. Dan hadden ze beter gratis en makkelijk achter hun laptop kunnen blijven zitten.
Maar goed, dit gaat niet meer geheel over de meet. Daarbij heb ik inmiddels honger gekregen van al dat BBQ gepraat
Jeetjequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik gaat.
Kiek morgen wel weer hoe het er voor staat.
Als ik morgen de juiste persoon tref vraag ik even of ik voor de 11e een stuk of 150 B&J Shorty's kan regelen.
13 pakketjes van 30 bij 25 passen toch wel in de vriezer ergens Oksel?
[ afbeelding ]
Hmm, hiermee maak je de meet wel erg aantrekkelijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik gaat.
Als ik morgen de juiste persoon tref vraag ik even of ik voor de 11e een stuk of 150 B&J Shorty's kan regelen.
[ afbeelding ]
Als je dat kan regelen..quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik gaat.
[ afbeelding ]
Jij hebt daar een babe magnet van jewelste gepost!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik gaat.
[ afbeelding ]
Dus je komt ook?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, hiermee maak je de meet wel erg aantrekkelijk
20 euro voor een middag/avond onbeperkt eten en drinken en lol en dan nog een pyjama feestjequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:24 schreef Oksel het volgende:
Overigens denk ik wel dat ik de kosten naar 20 euro PP kan krijgen. Hopelijk. Sowieso als er VEEL mensen komen gaat dat lukken. Bij lagere aantallen wordt het gewoon moeilijker..
Dusssss; iedereen lekker komen!
Kan ik nog ergens een webcam incl. livestream komen plaatsen van tevoren?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
20 euro voor een middag/avond onbeperkt eten en drinken en lol en dan nog een pyjama feestjeen de volgende ochtend allemaal brak aan het ontbijt elkaar niet meer aan durven kijken omdat je nakend aan het slootjespringen was en de modder nog van je gezicht druipt..
Dat is toch geen geld mensen!
Als er internet is dan doet ik wel zorgen voor een webcam van het tereinquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Kan ik nog ergens een webcam incl. livestream komen plaatsen van tevoren?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
20 euro voor een middag/avond onbeperkt eten en drinken en lol en dan nog een pyjama feestjeen de volgende ochtend allemaal brak aan het ontbijt elkaar niet meer aan durven kijken omdat je nakend aan het slootjespringen was en de modder nog van je gezicht druipt..
Dat is toch geen geld mensen!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik gaat.
[ afbeelding ]
Kwam je nou wel, of nietquote:
20 euro (hoop ik, geen belofte nog!) moet toch lukken? En durfen, kom op zeg..quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk nog even aan wie er allemaal komen en of ik geld heb en of ik durf.
De Emmen meet heb je ook al gemistquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
zijn wij niet goed genoeg??quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schramowski, goed goedkoop zuipbier, geweldigquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef vosss het volgende:
Dat is in midden limburg de grens naar duitsland over. Denk niet dat dat een optie is voor jullie?
Dus je wilt je aanmelden? Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente)quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb het in mijn agenda gezet !
Doe ik zodra ik uitsluitsel heb mbt mijn stagecontract etc.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus je wilt je aanmelden? Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente)
Ok, dan horen we het welquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Doe ik zodra ik uitsluitsel heb mbt mijn stagecontract etc.
Ja die bedoelde ik! Ik kwam niet op de naam gisterenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef knep het volgende:
[..]
Schramowski, goed goedkoop zuipbier, geweldig.
In het echt ben ik best aardigquote:Ik moet er niet aan denken dat iemand van ver komt en een kutdag/ avond heeft omdat er een paar omhooggevallen kutusers rondlopen die een zgn reputatie in stand moeten houden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef Oksel het volgende:
Ja, ik hoop dat Stefan komt. In RL moet dat een toffe vent zijn. Gewoon eens een biertje drinken ofzo!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:37 schreef Oksel het volgende:
Wie weet, alhoewel ik meeten in publiek toch wat eng vind. Dan ben je misschien wel verplicht om met hele, hele enge mensen te praten..
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij bent klein, jij kan me niet beschermen voor alle enge grote mensen.![]()
je hoeft niet te praten. bovendien kunnen we je toch niet verstaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:37 schreef Oksel het volgende:
Wie weet, alhoewel ik meeten in publiek toch wat eng vind. Dan ben je misschien wel verplicht om met hele, hele enge mensen te praten..
Gaan we nu al beginnen over een accentquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Maanvis het volgende:
je hoeft niet te praten. bovendien kunnen we je toch niet verstaan.
Ik ben lang. Ik bescherm je wel, lievie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
Maar jij bent klein, jij kan me niet beschermen voor alle enge grote mensen.
KLB-user: "Zeggg geil sletje"quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben lang. Ik bescherm je wel, lievie.
Even voor de goede orde; ik heb meer een Goois / Haarlems accent dan Wierdens accent..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hoeft niet te praten. bovendien kunnen we je toch niet verstaan.
zo'n gooische R, wat jammer dat je stembandkanker hebtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef Oksel het volgende:
[..]
Even voor de goede orde; ik heb meer een Goois / Haarlems accent dan Wierdens accent..
Die harde R is er ondertussen wel uit hoor.. maar toen ik van Gouda naar Nunspeet verhuisde keek men mij af en toe vreemd aan.. vooral omdat er een harde R in mijn naam zitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo'n gooische R, wat jammer dat je stembandkanker hebt.
jij bent zelf al kei grootquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij bent klein, jij kan me niet beschermen voor alle enge grote mensen.![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
KLB-user: "Zeggg geil sletje"
Myr: "Socios help!"
Socios: "zeg blijf eens bij Myr weg!"
KLB-user: "kijk daar, een TGV!"
Socios: "Waar!!?!"
KLB-user: *toucheert Myr*
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:24 schreef Sally het volgende:
En dan de meerij-vragen, nu nog niet zo veel:
Wells.p komt met openbaar vervoer maar wil graag mee rijden i.v.m ¤40 reis kosten. Woont in Haarlem.
liesje1979 komt met openbaar vervoer, maar of ze blijft slapen hangt er een beetje vanaf of ze met iemand mee kan rijden, en of die persoon ook blijft slapen. Eventueel twee personen die mee willen rijden. Woont in Den Haag.
En dan de mensen die (misschien) anderen mee kunnen nemen in de auto:
Maanvis, Noordoost-Brabant.
JJH, Zwolle.
remlof, Arnhem.
Overleg even hier en/of per PM of je met elkaar mee kunt rijden.
Voor degenen die met het ov komen: als er iemand een Voordeelurenkaart heeft van de NS, kan die 3 mensen meenemen die ook recht hebben op 40% korting!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wil dit topic blijven volgen dus een TVP.
Niet als je een andre lay-out dan Bagger (of de allernieuwste) gebruikt. Ook in de mobiele lay-out zit niet zo'n knopquote:
quote:
Dat 'volg topic' knopje is er niet eens, achterlijke kutkneus die je bent.quote:
Ach zwakbegaafden slaan wel vaker wartaal uit.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet zon grote mond tegen onze Twentsche schone!
Die heeft lang niet iedereen, hoor.quote:
Ik moet zeggen... Goed verzonnen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:49 schreef Maanvis het volgende:
KLB-user: "Zeggg geil sletje"
Myr: "Socios help!"
Socios: "zeg blijf eens bij Myr weg!"
KLB-user: "kijk daar, een TGV!"
Socios: "Waar!!?!"
KLB-user: *toucheert Myr*
Doodsverwensingquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik moet zeggen... Goed verzonnen.
Maar natuurlijk gaat Myraela voor welke trein dan ook.
Johquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, nee. Ik bedoel dat ik haar verkies boven een trein.
Woeii! Njammie!!!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Woehoe ik heb fans gemaakt met die Ben & Jerry's.
Sally er is inderdaad weer een notensoort.
Dat is met caramel en almondnoten.![]()
Heb het nog niet kunnen vragen dus dat doe ik Maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |