dan zou je onderhand security moeten inhuren en een vergunning moeten regelen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:59 schreef Mikkie het volgende:
Dat lijkt me ook ja. Prima als je niemand kent dat je een bekende meeneemt, maar het is toch de bedoeling dat het een fok-meet blijft, lijkt me, en niet een [insert willekeurige user]+50 vrienden-bierzuip-en-de-rotzooi-bij-een-ander-achterlaat-festijn.
wel een leuke eh.. boerderijquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:59 schreef Oksel het volgende:
Mensen overdrijven, hou daar even rekening mee.
2 kippen..quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
wel een leuke eh.. boerderij![]()
heb je ook land of dieren?
Zolang je geen kalkoen hebt vind ik alles goed, he bhzakje?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:23 schreef Oksel het volgende:
[..]
2 kippen..En de buurman zet op "ons" land zijn schapen af en toe..
Checkquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zal mij hier ook nog even melden als misschiener, dan kan dat linkje achter mijn naam weg
Als ik kom zou ik graag met iemand meerijden (Den Haag) en is de kans groot dat ik blijf slapen.
Arma komt uit Den Haagquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zal mij hier ook nog even melden als misschiener, dan kan dat linkje achter mijn naam weg
Als ik kom zou ik graag met iemand meerijden (Den Haag) en is de kans groot dat ik blijf slapen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik gaat.
Kiek morgen wel weer hoe het er voor staat.
Als ik morgen de juiste persoon tref vraag ik even of ik voor de 11e een stuk of 150 B&J Shorty's kan regelen.
13 pakketjes van 30 bij 25 passen toch wel in de vriezer ergens Oksel?
Dus je wil nog als misschien staan?quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef nikky het volgende:
Ik kom ook, maar weet nog niet of ik blijf slapen.
Van waar kom je? En als je met de auto komt, kun je evt. mensen meenemen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef nikky het volgende:
Ik kom ook, maar weet nog niet of ik blijf slapen.
Eh, soort van spontane actie, sinds een weekje ofzo.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:49 schreef brunette82 het volgende:
een vraagje, het lijkt mij wel een erge leuke spontane actie. Maar ehh, iedereen kent iedereen hier al?
of dat niet? ik ben zo bang dat, als ik kom, als enige gek kom, die niemand kent...
ik ken nog niet iedereen maar wel een hoop, maar nieuwen worden altijd leuk opgenomen hoor. het is heel gezellig met heel normale gekke mensen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:49 schreef brunette82 het volgende:
een vraagje, het lijkt mij wel een erge leuke spontane actie. Maar ehh, iedereen kent iedereen hier al?
of dat niet? ik ben zo bang dat, als ik kom, als enige gek kom, die niemand kent...
Ik kom uit Roden en er kunnen wel wat mensen meerijden, maar wil dan op een centrale plek medepaggagiers oppikken. Bijvoorbeeld bij een carpoolplaats naast de snelweg.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Van waar kom je? En als je met de auto komt, kun je evt. mensen meenemen?
Zelfde vraag is voor omearosAl kom jij niet van zo ver, dus wellicht hoeven er geen mensen met je mee te rijden
Gewoon komen. De eerste keer is wat spannend maar je zult zien dat het beregezellig is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:49 schreef brunette82 het volgende:
Prima, zal het iig in de lijst zetten, en dan komt het in de OP. Moet je zelf maar even afspreken als mensen zich bij je melden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik kom uit Roden en er kunnen wel wat mensen meerijden, maar wil dan op een centrale plek medepaggagiers oppikken. Bijvoorbeeld bij een carpoolplaats naast de snelweg.
Ken je een andere Roden dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Prima, zal het iig in de lijst zetten, en dan komt het in de OP. Moet je zelf maar even afspreken als mensen zich bij je melden.
Roden (DR)?
Nee, maar ik wist zelf niet waar het lag, dus ik denk: ik zet er ff bij waar het ongeveer ligtquote:
Is het dan Misschien? Of toch iets vaster?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:59 schreef DaDude1987 het volgende:
Hier voorzichtige interesse! Ik ken niemand, maar met een krat bier en BBQ wordt het altijd gezellig!
kun je die nog aanpassen met de woonplaats van herkomst?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:03 schreef Sally het volgende:
We hebben een nieuwe manier van aanmelden, heel makkelijk invulformulier! Je kunt zelfs dieetwensen opgeven.
Klik hier om het formulier voor jouw aanmelding in te vullen Je kunt ook 'misschien' invullen!
Graag zien we dat de mensen die zich al hebben aangemeld ook dit form gebruiken, maar dat hoeft niet.
Ik zal het vragen, ook al iets over de privacy nagevraagd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kun je die nog aanpassen met de woonplaats van herkomst?
wel makkelijk om te weten voor 't meerijden.
zorgen dat je die niet verplicht in hoeft te vullen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zal het vragen, ook al iets over de privacy nagevraagd.
Er komt bij te staan (ahgi) dat we contact opnemen als je PM-box niet aan staat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zorgen dat je die niet verplicht in hoeft te vullen.
Dat kun je helemaal zelf bepalen. Je hebt ook maar plek voor zeg 4 extra mensen. Je kunt gewoon afspreken met mensen waar ze wonen of waar ze opgehaald kunnen worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:20 schreef Maanvis het volgende:
ik heb zoiets van, ik kan wel mensen meenemen vanuit brabant (uden) maar ik heb absoluut geen zin dat die mijn reisschema gaan bepalen
Ik ken er tot nu toe ongeveer euh... eentje van de lijst. Dus niets te vrezen. Als brunette heb je sowieso een streepje voorquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:49 schreef brunette82 het volgende:
Ik ben wel eens in Uden geweest voor mn werk. Elke maand een keer of 2quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:20 schreef Maanvis het volgende:
ik heb zoiets van, ik kan wel mensen meenemen vanuit brabant (uden) maar ik heb absoluut geen zin dat die mijn reisschema gaan bepalen
Als ik het lijstje zo zie dan ken ik maar 1 iemandquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:49 schreef brunette82 het volgende:
het gaat niet zozeer om de afstand, eerder om dat ik dan niet meer helemaal kan bepalen wanneer ik vertrekquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal zelf bepalen. Je hebt ook maar plek voor zeg 4 extra mensen. Je kunt gewoon afspreken met mensen waar ze wonen of waar ze opgehaald kunnen worden.
Het is jouw auto, als mensen te ver weg wonen, gaat het feest niet door
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het gaat niet zozeer om de afstand, eerder om dat ik dan niet meer helemaal kan bepalen wanneer ik vertrek
hoezo, dat snap ik niet helemaal!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ken er tot nu toe ongeveer euh... eentje van de lijst. Dus niets te vrezen. Als brunette heb je sowieso een streepje voor
Ik ken alleen oksel van persoon, dus als jij ook maar 1 persoon kent, kennen we er samen 2!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:49 schreef brunette82 het volgende:
, iedereen kent iedereen hier al? of dat niet?
Paar weken terug had ik ook een fok meet waarvan ik niemand kende, nu nieuwe vrienden erbijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:43 schreef brunette82 het volgende:
ik ken hier helemaal niemand captain fabulous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |