abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84314561
Welkom in het discussietopic over de Fok! brede kampeermeeting in het prachtige Twente!

Ver weg? Jep. Maar wel een ideale locatie.
Slapen dus? Jep. Eigen tent mee, ruimte zat.
BBQ? Zeker.
Bier? Ja, heel veel. Wel vanuit praktische en financiele redenen blikbier..

Hier verder voor tips, adviezen en gratis spullen die we zouden gebruiken..

Het aanmeldtopic:

Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente)
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 10:50 schreef Oksel het volgende:
Goed, hier verder..

11 september in mijn achtertuin een onbeperkt eten/drinken feest met life muziek, en genoeg ruimte om je tent op te zetten.. Feest zal de hele dag duren, mensen zijn vanaf het begin van de middag meer dan welkom om gezellig te komen en hun tent op te zetten. Voor ontbijt wordt gezorgd. We mikken op 100 man, 150 is het maximum. Het zal een forum-brede meet worden.

Vorige topics:

FOK! 10jaar meet @ 11/09 @ Wierden
FOK! 10jaar meet @ 11/09 @ Wierden II

Advies is welkom, mensen die dingen beter weten nog meer, en zijn van harte welkom de organisatie crew te joinen. Verder mensen die gratis spullen kunnen regelen qua grote partytenten / geluidsinstallaties / koelwagens, etc. etc. Graag!

In de algemene organisatie zitten:
Oksel
Guitarist
Snuitebolletje

Financien: Sally
Bier & eten: Flexoo
Muziek: Mdrop
Promotoie: HeatWave
Uitsmijter: Armageddon

De kosten zijn eerst RUIM geschat op 25pp, dit kan nog omlaag gaan.

Poll: BBQ of onbeperkt snacks (patat/friet/etc) eten?
  • BBQ natuurlijk!
  • Lekker vette friet vreten. (Patat)
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier

• [ Bericht 68% gewijzigd door Oksel op 21-07-2010 14:53:47 ]
      woensdag 21 juli 2010 @ 14:17:18 #2
    311174 FopNegert
    Van alle markten thuis.
    pi_84314588
    huur zo'n grote legertent kunnen we gezellig allemaal met de slaapzak tegen elkaar liggen
    Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
      woensdag 21 juli 2010 @ 14:20:51 #3
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_84314726
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Oksel het volgende:

[..]

Onderschat Armageddon niet.. Dat zal onze live moderator worden..

Verder is dat prima te controleren.. Is over nagedacht!
    ja maar stel een markante user (bijv. yvonne) staat voor de deur en ze heeft niet betaald stuur je haar dan weer terug naar dordrecht? doe niet zo mal! meteen 30 dronken fokkers eromheen (heeeeey yvonne) en dan mag ze niet.. dat wordt knokken!
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      woensdag 21 juli 2010 @ 14:26:20 #4
    141104 Patje1987
    Madre me quiero un frikandel.
    pi_84314935
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 14:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja maar stel een markante user (bijv. yvonne) staat voor de deur en ze heeft niet betaald stuur je haar dan weer terug naar dordrecht? doe niet zo mal! meteen 30 dronken fokkers eromheen (heeeeey yvonne) en dan mag ze niet.. dat wordt knokken!
    Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
    Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
    Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
    Aan ons de victorie aan RKC!
    pi_84315010

Oh, Yvonne kwam niet
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_84315071
    Een meet in Wierden? Maar.. maar.. daar woon ik?

Waarom is wierden een ideale locatie?
    Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
    pi_84315144
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 14:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
    quote:
    Maar.. maar.. daar woon ik?
    Sorry, te makkelijk
    pi_84315182
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 14:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
    We dachten: we houden rekening met jou.
    pi_84315329
    Hahah
    Naja ik heb al eventjes bijgelezen en het lijkt mij iig hartstikke leuk. Dus ik kan sowieso even langskomen en hoi zeggen
    pi_84315444
    wat zijn alle kosten dan tot nu toe?
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_84315482
    Oksel, woon je toevallig aan die weg naar het Lageveld? Achter t station?
      woensdag 21 juli 2010 @ 14:49:45 #12
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84315761
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 14:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
    Oksel, woon je toevallig aan die weg naar het Lageveld? Achter t station?
    Ja.

En het is een ideale locatie om er 150 man kan blijven kamperen en herrie niet zo'n groot probleem is..
      woensdag 21 juli 2010 @ 14:50:30 #13
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84315781
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 14:40 schreef swarmahoer het volgende:
    wat zijn alle kosten dan tot nu toe?
    Het enige wat tot nu toe vast staat is een Dixie voor ¤70 inclusief brengen, halen en schoonmaken.

De rest is nog variabel, en moeten nog bevestigd worden door degene die de dienst/product leveren.
    pi_84317303
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 14:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk weer het extreme. Maar ik denk ik zeker wel dat je gewoon een soort 'deurbeleid' moet hebben. Niet alleen om te voorkomen dat er een zooitje 'op goed geluk' naar Wierden trekt, maar het is ook vrij oneerlijk naar de betalende mensen als je op de dag zelf een zooi voor nop binnen laat. En om 'aan de deur' massaal toegang te verkopen lijkt me weer funest voor een goede organisatie, want dan weet je totaal niet hoeveel je in moet slaan.

Vandaar mijn idee/voorstel/hersenspinsel; geef mensen tot 1 september de tijd en daarna inschrijving gesloten. Mensen die twijfelen of het nog niet weten hebben dan zelf de keuze; of ze dokken en lopen risico dat het geld 'weg' is, of ze dokken niet en lopen risico dat ze wél kunnen maar geen toegang hebben.

En natuurlijk kan je altijd nog een beetje wat regelen voor een enkeling, of zeggen er altijd weer mensen af die dan misschien wat kunnen regelen met mensen die last minute toch wel willen ofzo.

Maar als je nu al gaat roepen dat het niet te controleren is en iedereen tot de 11e zelf heeft om te beslissen denk ik dat je inkoop erg lastig word
    pi_84317832
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 14:49 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ja.

En het is een ideale locatie om er 150 man kan blijven kamperen en herrie niet zo'n groot probleem is..
    Dan zal ik vanmiddag wel even zwaaien als ik dr langs kom

/offtopic
      † In Memoriam † woensdag 21 juli 2010 @ 15:46:53 #16
    127870 Ratelslangetje
    Lady
    pi_84317919
    Ik wil dit topic blijven volgen dus een TVP.
    Giftig, Fel
    Agressief en
    Razendsnel
      woensdag 21 juli 2010 @ 15:46:58 #17
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_84317924
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk weer het extreme. Maar ik denk ik zeker wel dat je gewoon een soort 'deurbeleid' moet hebben. Niet alleen om te voorkomen dat er een zooitje 'op goed geluk' naar Wierden trekt, maar het is ook vrij oneerlijk naar de betalende mensen als je op de dag zelf een zooi voor nop binnen laat. En om 'aan de deur' massaal toegang te verkopen lijkt me weer funest voor een goede organisatie, want dan weet je totaal niet hoeveel je in moet slaan.

Vandaar mijn idee/voorstel/hersenspinsel; geef mensen tot 1 september de tijd en daarna inschrijving gesloten. Mensen die twijfelen of het nog niet weten hebben dan zelf de keuze; of ze dokken en lopen risico dat het geld 'weg' is, of ze dokken niet en lopen risico dat ze wél kunnen maar geen toegang hebben.

En natuurlijk kan je altijd nog een beetje wat regelen voor een enkeling, of zeggen er altijd weer mensen af die dan misschien wat kunnen regelen met mensen die last minute toch wel willen ofzo.

Maar als je nu al gaat roepen dat het niet te controleren is en iedereen tot de 11e zelf heeft om te beslissen denk ik dat je inkoop erg lastig word
    Nee, daarom ook mijn idee om aan de deur verkoop toch toe te staan met meerprijs. Dat risico kun je incalculeren . Geen toegang hebben kun je niet maken daar, dan krijg je gezeik dat niet te overzien is voor het kleine clubje dat 't organiseert. En natuurlijk mensen die op goed geluk komen die moeten ook gewoon betalen -> Aan de deur!
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_84318025
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 15:46 schreef Maanvis het volgende:
    Nee, daarom ook mijn idee om aan de deur verkoop toch toe te staan met meerprijs. Dat risico kun je incalculeren . Geen toegang hebben kun je niet maken daar, dan krijg je gezeik dat niet te overzien is voor het kleine clubje dat 't organiseert. En natuurlijk mensen die op goed geluk komen die moeten ook gewoon betalen -> Aan de deur!
    Oke je punt is duidelijk je wilt dus tegen meerprijs alsnog mensen toe laten, we nemen het punt mee.

Ander onderwerp .
      woensdag 21 juli 2010 @ 16:08:02 #19
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84318732
    Het moeten uitzonderingen zijn, geen regel. Dat is het probleem. Dus maken we er geen regels over, dan blijft het een uitzondering. Komen = betalen voor 1 september. Sim-pel.
      woensdag 21 juli 2010 @ 16:16:33 #20
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_84319045
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 16:08 schreef Oksel het volgende:
    Het moeten uitzonderingen zijn, geen regel. Dat is het probleem. Dus maken we er geen regels over, dan blijft het een uitzondering. Komen = betalen voor 1 september. Sim-pel.
    Zo werkt het niet op FOK! meets. Veel mensen bepalen pas op de dag zelf of ze komen. Dus het wordt zeker geen uitzondering .
    Een gedicht over Maanvis
    pi_84319374
    Even dit topic blijven volgen, kom zelf uit Rijssen, zal even kijken of ik, als ik ga, nog meer mensen kan meekrijgen...
      woensdag 21 juli 2010 @ 16:37:12 #22
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84319814
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 16:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zo werkt het niet op FOK! meets. Veel mensen bepalen pas op de dag zelf of ze komen. Dus het wordt zeker geen uitzondering .
    Gelukkig bepaald de organisatie wat wel en niet werkt.. En de ene meet is de andere niet. Vorige meet waar ik was, had IEDEREEN keurig vooruit betaald. 15 man, Onzinmeet. De laatste meet die ik organiseerde (Fietsmeet) betaalde niemand vooruit, iedereen de dag zelf. Het ligt dus aan de situatie. En die kunnen wij prima inschatten.. maar bedankt voor het meedenken! En nogmaals; uitzonderingen zijn er altijd.
      woensdag 21 juli 2010 @ 16:43:40 #23
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_84320106
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 16:37 schreef Oksel het volgende:

[..]

Gelukkig bepaald de organisatie wat wel en niet werkt.. En de ene meet is de andere niet. Vorige meet waar ik was, had IEDEREEN keurig vooruit betaald. 15 man, Onzinmeet. De laatste meet die ik organiseerde (Fietsmeet) betaalde niemand vooruit, iedereen de dag zelf. Het ligt dus aan de situatie. En die kunnen wij prima inschatten.. maar bedankt voor het meedenken! En nogmaals; uitzonderingen zijn er altijd.
    Okay, ik adviseer je wel nog ff om hieromtrent de meningen van degenen die de 5 jaar meet georganiseerd hadden, te checken . en nogmaals, let op je houding

En voor degenen die met weemoed terugdenken aan de 5 jaar meet:
    http://www.xs4all.nl/~qyroz/fok/5jaarmeet/index.html
    Bedankt quieroz
    Een gedicht over Maanvis
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 juli 2010 @ 16:45:54 #24
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_84320188
    Ehm, FOK! bestaat straks in september/oktober toch 11 jaar
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      woensdag 21 juli 2010 @ 16:46:21 #25
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84320208
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 16:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Okay, ik adviseer je wel nog ff om hieromtrent de meningen van degenen die de 5 jaar meet georganiseerd hadden, te checken . en nogmaals, let op je houding

En voor degenen die met weemoed terugdenken aan de 5 jaar meet:
    http://www.xs4all.nl/~qyroz/fok/5jaarmeet/index.html
    Bedankt quieroz
    Ja ja ja, komt wel goed..

Wie is wie?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')