Ik hoop het ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Juist/onjuist-vragen zijn heel naar met die correctie voor gokken! Ik hoop voor je dat het gelukt is!Ga je nakijken?
Zo doe ik het altijd!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik hoop het ookMaar nakijken doe ik niet, merk het wel
jank jank jank, en in de winter weer precies hetzelfde gezeik, ' fuckinh koud, ben het beu, waar blijft de zon'quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:03 schreef Mikkie het volgende:
Waarom is het nou vandaag weer fucking tachtig graden. Ik ben die hitte beu
. Laat het maar weer winter worden.
Van kou heb ik minder snel lastquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jank jank jank, en in de winter weer precies hetzelfde gezeik, ' fuckinh koud, ben het beu, waar blijft de zon'
Jij bent ook uitgenodigd?quote:
Wordt vast een prachtige dag! Geniet ervan! Hoe laat begint je dag morgen?quote:
Ik heb MoBlo nog nooit gezien!quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb MoBlo nog nooit gezien!Maar dan kan ik nog wel blij voor d'r zijn
.
Ach, kun je langer genieten van de dag! Ofzo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef Difficult het volgende:
Mijne gaat om 5.30maar dan om te werken niet voor een mooi feestje
Wat wil je daarmee zeggen?quote:
Mooi is dat altijd hè. Vorig jaar met de bruiloft van m'n zus ook. Dat hele gebeuren was 's middags maar je moet 's ochtends echt belachelijk vroeg op om nog van alles te regelen.quote:
uurtje of anderhalf naar huis fietsen... wat normaal een ritje is van 20minquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ach, kun je langer genieten van de dag! Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |