Vuurwerk was cool, 20 minuten lang, heeft zeker 100K gekost.quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:18 schreef SLP_ het volgende:
vuurwerk trouwens gemist, om een of andere reden dachten we dat het om 00:00 zou beginnen
Ooh ok, ach volgend jaar nieuwe kansen. Zo maar es douchen en mn bed opzoeken, om 10 uur gaat de wekker weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Vuurwerk was cool, 20 minuten lang, heeft zeker 100K gekost.
De mijne ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:21 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ooh ok, ach volgend jaar nieuwe kansen. Zo maar es douchen en mn bed opzoeken, om 10 uur gaat de wekker weer
Das kut he, dan kan ik gewoon niet slapen omdat ik blijf denken; oh shit als ik nu in slaap val kan ik nog maar 4,5 uur slapen. en dan een halfuur later oh shit ik heb nog maar 4 uur.. Totdat het 10 uur isquote:
En dan sta je op en zet je koffiequote:Op woensdag 21 juli 2010 05:24 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Das kut he, dan kan ik gewoon niet slapen omdat ik blijf denken; oh shit als ik nu in slaap val kan ik nog maar 4,5 uur slapen. en dan een halfuur later oh shit ik heb nog maar 4 uur.. Totdat het 10 uur is
Normaal begint het ook veel later dan geplandquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:18 schreef SLP_ het volgende:
vuurwerk trouwens gemist, om een of andere reden dachten we dat het om 00:00 zou beginnen
Ik heb denk ik een overdosis vuurwerk gehad het laatste half jaar, ik had er gewoon geen puf voor om er heen te gaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:32 schreef remlof het volgende:
Het vuurwerk was echt best gaaf
Beter dan dat in Arnhem met koninginnedag iig
en dan kom je niet even hoi zeggen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:14 schreef SLP_ het volgende:
net thuiswas gezellig in stad
Nog in dk's favoriete tent geweest
en daar stiekem swarma gespot
Je was zeker weer druk met hosselenquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dan kom je niet even hoi zeggen?
Ow ja, ik bedoel dinges, jeweetwel daarboven de matrixquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:39 schreef swarmahoer het volgende:
en remlof, sinds wanneer is er een vrijthof in nijmegen, heb ik iets gemist?
Ik hoorde geluiden over 200k. En dat was dan nog de besparings-versie, want normaal zit er muziek bij en is het nog duurderquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Vuurwerk was cool, 20 minuten lang, heeft zeker 100K gekost.
Je moet dan ook gewoon naar Nijmegen komenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik keek nog uit m'n raam, maar kon 't vuurwerk net niet zien.
mogguh
Vorig jaar was het ook al zo schrikbarend op tijdquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Normaal begint het ook veel later dan gepland
Ik ben er dit jaar niet bij geweest, te vroeg op, te druk en ik heb het wel een beetje gezien
Je was druk bezigquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dan kom je niet even hoi zeggen?
Met chickies van 12 hosselen! JWT!quote:
De eerste nacht? Waar ergens in Nijmegen woon jij dan? In de Waal?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:21 schreef Rituals het volgende:
Dit was inderdaad de eerste nacht deze zomer dat ik last had van de hitte! Slaapt een stuk minder fijn.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De eerste nacht? Waar ergens in Nijmegen woon jij dan? In de Waal?
Hehequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De eerste nacht? Waar ergens in Nijmegen woon jij dan? In de Waal?
Het is hier dag en nacht 27-28 graden!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had de ventilator op m'n bed gericht en dan is het nog te doen, maar krijg zo langzamerhand wel flink de schurft van die hitte.
Wonen wij samenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is hier dag en nacht 27-28 graden!
Ja toch? Wie is anders die gast die ik de hele tijd Mikkie noem?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wonen wij samenDe gang is hier het koelst in huis en daar is het nu 27,4 graden. Hier is het een stuk warmer, dus de 30 zal ik hier binnen wel halen
.
Gehaald dus?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:38 schreef Rituals het volgende:
Ik zie op het prikbord van Geneeskunde dat het tentamen van gisteren echt héél slecht is gemaakt. Zelfs iemand met maar 15% goed. Niemand van de mensen die gereageerd heeft, heeft een hoger percentage gehaald dan ik
![]()
(eigenlijk is dat schandalig natuurlijk!).
Of je ziet het anders: alle klagers komen daar samen om zielig te zijn, terwijl alle mensen die goed hebben gescoord dat niet nodig hebben en lekker aan het bier zitten ergensquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:38 schreef Rituals het volgende:
Ik zie op het prikbord van Geneeskunde dat het tentamen van gisteren echt héél slecht is gemaakt. Zelfs iemand met maar 15% goed. Niemand van de mensen die gereageerd heeft, heeft een hoger percentage gehaald dan ik
![]()
(eigenlijk is dat schandalig natuurlijk!).
Ik hoop het! Ik heb hoger gehaald dan de vorige norm, maar die kan blijkbaar nog wijzigen (in mijn voor- of nadeel) en er kunnen ook nog sleutelwijzigingen komen (in mijn voor- of nadeel). Maar als ze geen rare dingen gaan doen, dan heb ik hem hopelijk gehaald!quote:
Kan, maar bij vorige tentamens bleek dat mensen met hoge scores graag komen opscheppen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of je ziet het anders: alle klagers komen daar samen om zielig te zijn, terwijl alle mensen die goed hebben gescoord dat niet nodig hebben en lekker aan het bier zitten ergens
Dat is nu dus jouw taak?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Kan, maar bij vorige tentamens bleek dat mensen met hoge scores graag komen opscheppen.
Je stelt vooraf toch de norm af en niet naderhand? Een beetje als een stukje rennen en achteraf bepalen wie het eerste was bij de 112,12m sprint.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik hoop het! Ik heb hoger gehaald dan de vorige norm, maar die kan blijkbaar nog wijzigen (in mijn voor- of nadeel) en er kunnen ook nog sleutelwijzigingen komen (in mijn voor- of nadeel). Maar als ze geen rare dingen gaan doen, dan heb ik hem hopelijk gehaald!
[..]
Kan, maar bij vorige tentamens bleek dat mensen met hoge scores graag komen opscheppen.
Volgens mij bepalen ze die bij Geneeskunde achteraf? Ik weet niet precies hoe het zit. Ik heb meegemaakt dat de norm op 45% (!) heeft gelegen, maar ook dat hij op 55% lag. Hoger dan 55% heb ik nog nooit gezien volgens mij. Wel trouwens, één keer 65%, maar dat was bij een tentamen zonder correctie voor gokken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je stelt vooraf toch de norm af en niet naderhand? Een beetje als een stukje rennen en achteraf bepalen wie het eerste was bij de 112,12m sprint.
40% van het tentamen bestond uit juis/onjuist-vragen. Dat was wel vrij naai, verder scheve verhouding in diepgang op de verschillende stof (ene deel werd uitgemolken, andere hadden met moeite 1 oppervlakkig vraagje).quote:
Juist/onjuist-vragen zijn heel naar met die correctie voor gokken! Ik hoop voor je dat het gelukt is!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:40 schreef Swine het volgende:
[..]
40% van het tentamen bestond uit juis/onjuist-vragen. Dat was wel vrij naai, verder scheve verhouding in diepgang op de verschillende stof (ene deel werd uitgemolken, andere hadden met moeite 1 oppervlakkig vraagje).
Zoals altijd wacht ik weer in spanning af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |