gewoon een flesje water met wodka meenemenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:52 schreef AMDB het volgende:
Ik ben gisteren ook het terrein van De Affaire afgezet omdat ik met eigen bier rondliep, toen weer via een andere ingang naar binnen gegaan.
Ik heb overigens ook wel muntjes en sponsor het festival dan ook door bij hen bier te kopen hoor, maar de hele week is wel duur
Ik hoop niet dat je bedoelt dat ik het moet mixenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:53 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon een flesje water met wodka meenemen
alpha mannetjes drinken sterke drank puurquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je bedoelt dat ik het moet mixen
sorry ik dacht dat je het in de trein dronk , dat vind ik nogal pauperquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik was nog op het station en er werd gedreigd met 60 euro boete. heb meer bij me dus keus was snel gemaakt. gers ga jij maar extra geld uitgeven dan drink ik nog een paar eigen koude pilsjesmet je pauper
Echte mannen drinken bier op de motorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:58 schreef gers het volgende:
[..]
sorry ik dacht dat je het in de trein dronk , dat vind ik nogal pauper
Je mag op straat nergens drinken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:01 schreef gers het volgende:
maar waarom mag je niet drinken op wijchen cs eigenlijk
Aahh klote! Beterschap!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:13 schreef Californium het volgende:
Ik heb zoveel hoofdpijn dat ik er misselijk van word
Paracetamol en vroeg erin!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:13 schreef Californium het volgende:
Ik heb zoveel hoofdpijn dat ik er misselijk van word
misschien een domme opmerking hoor maar ik heb nooit 200 euro in mijn wallequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:13 schreef Rituals het volgende:
Ik pakte net een portomonnee die ik zelden gebruik en dacht dat ik ¤200,- zag!Helaas bleek het 200 Dirham te zijn
(is nog geen ¤20,-)
Dit is mijn 'vakantieportemonnee' en dan heb ik weleens veel geld bij mequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef gers het volgende:
[..]
misschien een domme opmerking hoor maar ik heb nooit 200 euro in mijn walle
Ik ook niet! Klote klein geld!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef gers het volgende:
[..]
Das elk jaar hetzelfde! Maar speciaal voor jou:quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das elk jaar hetzelfde! Maar speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Daar moet ik het dan ook maar weer mee doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das elk jaar hetzelfde! Maar speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Haha! Staat er net pontificaal een studiegenoot van me in beeld, zingt die mee in dat achtergrondgevalquote:
Die blonde (niet degene die ik bedoelde btw) is oud-collega, die jongen rechts vooraan is studiegenoot van mequote:
Ik zie wel weer hoe jullie feesten in Nijmegenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Swine het volgende:
[..]
Die blonde (niet degene die ik bedoelde btw) is oud-collega, die jongen rechts vooraan is studiegenoot van me
Pauper!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef gers het volgende:
[..]
Dat dus. Geld in je broekzak ftwquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:41 schreef Swine het volgende:
[..]
Daar moet ik het dan ook maar weer mee doenIk gok er maar weer op dat morgen al de bestudeerde stof op zijn plek valt, want het is nu totale chaos in mijn hoofd
Morgen tentamen? Veel succes!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:18 schreef Swine het volgende:
Ik ga zachtjes huilend naar bed...![]()
Ik hoop écht dat ik er wat van kan maken morgen
Bedoel je diegene die op de schouders zat? Daar stond ik vlak naast! Leuke griet, nog even mee gebabbeldquote:
En iedereen compleet uit z'n dak hè...geniaal. Echt, die lui verdienen een dikke kip in hun kont, enkel vanwege het concept al.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:19 schreef Swine het volgende:
Dat die poco loco jongens zo groot zijn ondertussen is onbegrijpelijkWat een stteltje randdebielen
Hoe simpel concept wil je hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |