quote:
iedereen werd aangeraden naar huis te gaan las ik ?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef Difficult het volgende:
Dat ze het feest laten doorgaan is ook maar raar, is toch geen leuke sfeer meer
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iedereen werd aangeraden naar huis te gaan las ik ?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef Difficult het volgende:
Dat ze het feest laten doorgaan is ook maar raar, is toch geen leuke sfeer meer
Nop.. Daar zijn andere mensen voor met wel goede camera'squote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:49 schreef Difficult het volgende:
Geen foto's van het vuurwerk gemaakt dinsdag? : )
Zal het dan weer voor een aantal jaar verdwijnen? Geen stad meer die het aandurft dit te organiseren.quote:
Degene die dat besluit heeft genomen wordt natuurlijk knettergek nu.quote:Eigenlijk had het publiek eerst twee kilometer om moeten lopen naar het festivalterrein. De politie was echter bang dat de mensen andere manieren zouden zoeken om op het terrein te komen, en heeft daarom de weg via de tunnel geopend.
Zoals je zietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:41 schreef Sander het volgende:
Fuiken worden opgezet op brede straten, die kunstmatig smaller worden gemaakt. Smalle doorgangen gaan potdicht. Een smalle doorgang kan niet breder, een brede straat kan je altijd nog open gooien als er wat is. Er wordt wel degelijk bij stil gestaan
quote:
Due to the tragical accident at the Love Parade we decided to stop the live stream. Our hearts go out to the casualties and their families.
Aufgrund der tragischen Ereignisse auf der Love Parade wurde der Livestream abgebrochen. Unsere Gedanken und tiefempfundenes Mitgefühl sind bei den Betroffenen und ihren Familien.
The YouTube Team
Jij roggelt toch wel even een FOKbabe om bij te crashen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op zich wel leuk, maar dan moet ik eerst ff een tent regelen.
Die babes roggelen Piet toch juist? Hij hoeft zelf niets te doenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Jij roggelt toch wel even een FOKbabe om bij te crashen?
damn die vrouw in 't wit is al outquote:
Zeker goed jaquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Ook nog wat luchtigers of iets meer actie in de aanbieding?
Klopt. Overigens wel leuk om met meer man te kijken, vond ik. Kun je samen lachen, feest van herkenningquote:
Brrr ja. Ik zou eigenlijk ook gaan en je verwacht altijd dat het je niet overkomt, maar het zal maar net wel zo zijn... Kan nu goed de laatste Love Parade zijn geweest, terwijl het niet door het feest zelf komt eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:06 schreef Swine het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan, denk je ook even een feestje bij te wonen![]()
Brrr...kippevel
Wat een overtrokken reactie van dat wijf zegquote:
Het was ook druk ja, maar doodgedrukt, neh, bij lange niet. Enige wat ik wel merkte is dat mensen niet voor die drukte gemaakt zijn. Sneller geïrriteerd, grover naar elkaar enzo, waardoor situaties sneller escaleren. Dan kan het wel een keer fout gaan ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef Zihuatanejo het volgende:
Klinkt misschien een beetje stom, maar bij Caro Emerald op de waalkade afgelopen donderdag was ik ook een paar momenten bang om doodgedrukt te worden. Het was toen abnormaal druk.
Tijdens Rockin' Park maakte Eddie Vedder daar nog een (indirecte) opmerking over. Dat we op elkaar moesten letten o.i.d.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:13 schreef AMDB het volgende:
Heb het wel eens bij een band gehad, dat groepen naar voren gingen drukken en zeker bij een wat springerige band ben je dan helemaal kapot binnen 10 minuten, is niet leuk.
Zijn in 2000 dacht ik toen nog 9 mensen omgekomen bij een concert van Pearl Jam op Roskilde nadat het geluid halverwege het veld uitviel en mensen steeds verder naar voren gingen om het te kunnen horen. Sindsdien zijn er bij grote festivals altijd voorvakken.
Oh zijn daar die vakken voor? Nooit geweten, weer wat geleerdquote:Op zondag 25 juli 2010 00:13 schreef AMDB het volgende:
Heb het wel eens bij een band gehad, dat groepen naar voren gingen drukken en zeker bij een wat springerige band ben je dan helemaal kapot binnen 10 minuten, is niet leuk.
Zijn in 2000 dacht ik toen nog 9 mensen omgekomen bij een concert van Pearl Jam op Roskilde nadat het geluid halverwege het veld uitviel en mensen steeds verder naar voren gingen om het te kunnen horen. Sindsdien zijn er bij grote festivals altijd voorvakken.
Da's wel erg ja. Aan de andere kant wéét je ook dat dat gaat gebeuren. Daarom zoek ik met Koninginnedag ook Amsterdam niet op.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou dan is het maar goed dat je niet probeerde om met de WK finale een frietje te halen op het museumplein. Eenmaal in de rij kwam ik vanzelf helemaal vooraan doordat iedereen elkaar naar voren drukte. Zo erg dat sommige mensen die vooraan stonden na 1 uur wachten besloten om gewoon weg te gaan voor zover dat kon!
Af en toe blijven mensen toch een stelletje primitievelingen.
Jij bent dan weer te ergquote:Op zondag 25 juli 2010 00:14 schreef Rituals het volgende:
Ik heb een vriendin die in dergelijke situaties heel grof kan worden. Tijdens een normale donderdagavond duwt ze mensen al aan de kant als ze niet fatsoenlijk kan dansen. Hoewel ze dat tegenwoordig minder doet dan een aantal jaar geleden.
Ikzelf ben het type dat niet snel zal duwen en zelfs bijna sorry zal zeggen als mensen mij wegduwen.
Haha wat een vriendinquote:Op zondag 25 juli 2010 00:14 schreef Rituals het volgende:
Ik heb een vriendin die in dergelijke situaties heel grof kan worden. Tijdens een normale donderdagavond duwt ze mensen al aan de kant als ze niet fatsoenlijk kan dansen. Hoewel ze dat tegenwoordig minder doet dan een aantal jaar geleden.
Ikzelf ben het type dat niet snel zal duwen en zelfs bijna sorry zal zeggen als mensen mij wegduwen.
Mensen die bij het station boven- of onderaan de trap gaan stilstaan, doodstraf aubquote:Op zondag 25 juli 2010 00:19 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Haha wat een vriendin![]()
Ik kan opzich wel goed tegen de drukte, maar ze moeten niet voor me voeten gaan treuzelen of niet doorlopen terwijl het wel kan, of mensen die even ergens willen stilstaan, maar dat dan midden op het pad doen. Dan kan ik me wel erg irriteren, mja.. biertje drinken en het is weer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |