abonnement Unibet Coolblue
pi_84450193
Wat mij nou is overkomen!!! Ik heb al drie jaar een hele leuke vriend. Hij heeft me onlangs ten huwelijk gevraagd, een droom die uitkomt. We delen heel veel interesses, maar zijn op andere punten weer heel verschillend waardoor we elkaar goed aanvullen. Tussen de lakens is het al drie jaar één groot feest, niets te klagen. Toen hij me ten huwelijk vroeg vertelde hij me dat hij nog nooit van zijn leven zo gelukkig is geweest als met mij en dat hij me voor geen goud ooit nog kwijt zou willen.
Maar er is iets heel schokkends gebeurd. Ik werk in de zorg en toen ik vanmorgen uit de nachtdienst thuiskwam betrapte ik hem erop dat hij in mijn lingerie door het huis liep!!!!!!!!!
Ik wist niet hoe ik moest reageren en heb de deur achter me dichtgetrokken en ben weggegaan. Nu zit ik bij een vriendin en hij probeert me te bellen, maar ik kan gewoon niet opnemen, weet nog steeds niet wat ik moet zeggen op waar ik vanmorgen mee werd geconfronteerd.
Ik weet niet meer wat ik moet doen!
pi_84450225
Pareltje van een topic. Stel je niet aan TS.
pi_84450244
_O-

Kut voor je
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_84450266
op fok registreren en een topic openen is een goed begin
pi_84450299
:')
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_84450312
Praat er op zijn minst met hem over. Dus neem je telefoon op of ga naar huis. Hij zal het vast uitleggen.


Hij verdiend in ieder geval een kans om het uit te leggen toch?
pi_84450320
_O- _O- _O-
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:07:59 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_84450386
Ik doe niet anders. Vaak doe ik ook mijn ballen tussen m'n benen en gil ik dat ik een meisje ben.

Maar is ie wel van de meisjes? Of bi-curious?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_84450399
goed topic. hier moet ik gepost hebben
pi_84450404
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:06 schreef Suuz_ het volgende:
Praat er op zijn minst met hem over. Dus neem je telefoon op of ga naar huis. Hij zal het vast uitleggen.


Hij verdiend in ieder geval een kans om het uit te leggen toch?
Wat valt er uit te leggen?? Zou jij hiermee kunnen leven dan?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:08:33 #11
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_84450411
Delen jullie blijkbaar nog meer interesses dan je dacht.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_84450432
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:06 schreef Suuz_ het volgende:
Praat er op zijn minst met hem over. Dus neem je telefoon op of ga naar huis. Hij zal het vast uitleggen.


Hij verdiend in ieder geval een kans om het uit te leggen toch?
:')
pi_84450436
Dat je weg kon lopen... :D
Ik zou zonder nadenken roepen: Wat heb jij nou aan??!!! :D :D Staat je sexy!!!

Hmm misschien kan je die ene aflevering van Friends kijken waarin (ik dacht) Joey experimenteert met damesondergoed.. om het een beetje te relativeren voor jezelf.. :)
pi_84450440
Is je vriend ene Biogarde?
pi_84450445
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe niet anders. Vaak doe ik ook mijn ballen tussen m'n benen en gil ik dat ik een meisje ben.

Ik heb het altijd al geweten Bio :') _O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_84450475
oh , had ik ook eens, maar toen liep mijn vriendin rond in mijn onderbroek.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_84450505
Mijn eerste reactie was: praten?

Maar nu denk ik: vraag hem aub. hoe het zit en report het hier, want ik kan me echt niet voorstellen dat dat past. _O-
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:10:45 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84450510
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Delen jullie blijkbaar nog meer interesses dan je dacht.
_O-


Verder TS, als dit serieus is kan er wel een hele goede reden zijn. Je moet eerst met hem praten. Je bent echt een retard en kinderachtig als je niet normaal over dit kan praten. Wil je 3 jaar zomaar weggooien omdat je hem een keer in je lingerie hebt zien rondlopen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:11:50 #19
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_84450564
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:03 schreef stinkdier het volgende:
Wat mij nou is overkomen!!! Ik heb al drie jaar een hele leuke vriend. Hij heeft me onlangs ten huwelijk gevraagd, een droom die uitkomt. We delen heel veel interesses, maar zijn op andere punten weer heel verschillend waardoor we elkaar goed aanvullen. Tussen de lakens is het al drie jaar één groot feest, niets te klagen. Toen hij me ten huwelijk vroeg vertelde hij me dat hij nog nooit van zijn leven zo gelukkig is geweest als met mij en dat hij me voor geen goud ooit nog kwijt zou willen.
Maar er is iets heel schokkends gebeurd. Ik werk in de zorg en toen ik vanmorgen uit de nachtdienst thuiskwam betrapte ik hem erop dat hij in mijn lingerie door het huis liep!!!!!!!!!
Ik wist niet hoe ik moest reageren en heb de deur achter me dichtgetrokken en ben weggegaan. Nu zit ik bij een vriendin en hij probeert me te bellen, maar ik kan gewoon niet opnemen, weet nog steeds niet wat ik moet zeggen op waar ik vanmorgen mee werd geconfronteerd.
Ik weet niet meer wat ik moet doen!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:12:37 #20
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_84450600
Wat een baas! Hij had zeker net the Rocky Horror Picture Show gekeken? :D

U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:14:02 #21
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84450666
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:03 schreef stinkdier het volgende:
Wat mij nou is overkomen!!! Ik heb al drie jaar een hele leuke vriendin. Ze heeft me onlangs ten huwelijk gevraagd, een droom die uitkomt. We delen heel veel interesses, maar zijn op andere punten weer heel verschillend waardoor we elkaar goed aanvullen. Tussen de lakens is het al drie jaar één groot feest, niets te klagen. Toen ze me ten huwelijk vroeg vertelde ze me dat ze nog nooit van haar leven zo gelukkig is geweest als met mij en dat ze me voor geen goud ooit nog kwijt zou willen.
Maar er is iets heel schokkends gebeurd. Ik werk in de zorg en toen ik vanmorgen uit de nachtdienst thuiskwam betrapte ik haar erop dat ze in mijn ondergoed door het huis liep!!!!!!!!!
Ik wist niet hoe ik moest reageren en heb de deur achter me dichtgetrokken en ben weggegaan. Nu zit ik bij een vriend en ze probeert me te bellen, maar ik kan gewoon niet opnemen, weet nog steeds niet wat ik moet zeggen op waar ik vanmorgen mee werd geconfronteerd.
Ik weet niet meer wat ik moet doen!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_84450741
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een baas! Hij had zeker net the Rocky Horror Picture Show gekeken? :D

[ afbeelding ]
Nou...ik heb toch wel een betere smaak qua lingerie dan die vent op jouw foto!
pi_84450762
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef Adames het volgende:
op fok registreren en een topic openen is een goed begin
dat idd. :)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_84450797
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

_O-


Verder TS, als dit serieus is kan er wel een hele goede reden zijn. Je moet eerst met hem praten. Je bent echt een retard en kinderachtig als je niet normaal over dit kan praten. Wil je 3 jaar zomaar weggooien omdat je hem een keer in je lingerie hebt zien rondlopen?
Retard?? Pardon, maar het is vanmorgen gebeurd. Mag ik eerst even over de eerste schock heen komen?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:17:58 #25
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_84450839
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef stinkdier het volgende:

[..]

Nou...ik heb toch wel een betere smaak qua lingerie dan die vent op jouw foto!
Even zonder gekkigheid. Waarom zou je niet gewoon opnemen? :)
Hij heeft vast een of andere fantasie waar hij al tijden mee rondloopt en worstelt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')