waarop ik hem uiteraard vertelde dat hij heel snel op moest rotten uit mijn blikveld. Waarop hij ging stampvoeten (
 waarop ik hem uiteraard vertelde dat hij heel snel op moest rotten uit mijn blikveld. Waarop hij ging stampvoeten (  ) en al spugend
 ) en al spugend   

meedeelde dat ik dat ook wel normaal kon zeggen. Ik zag nog net een druppel spuug op mijn hand belanden. Gad-ver-dam-me. Ik heb me de hele tijd vies gevoeld tot ik mijn hand eindelijk kon wassen.
 meedeelde dat ik dat ook wel normaal kon zeggen. Ik zag nog net een druppel spuug op mijn hand belanden. Gad-ver-dam-me. Ik heb me de hele tijd vies gevoeld tot ik mijn hand eindelijk kon wassen.   

" en "Brabant
" en "Brabant  ", mensen die Youtubevideo's van Guus Meeuwis posten, debielen die Brabantse vlaggen posten en Triggershot.
", mensen die Youtubevideo's van Guus Meeuwis posten, debielen die Brabantse vlaggen posten en Triggershot.

Ik was er wel heel trots op ja, dat die zwerver mij uitkoos.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
Wauw een griekje-topic over mannelijke aandacht SHOCKER

Die 25 cent aan klanten vraagt om naar het toilet te gaan
 Die 25 cent aan klanten vraagt om naar het toilet te gaan

Ja weet ík veel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef Biels het volgende:
Rembrandplein. Dan vraag je er ook een klein beetje om.

inb4 trigger inderdaadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
Dit topic komt vol te staan met provincialen die denken dat hun provincie ertoe doet, randstedelingen die denken dat iedereen uit de provincie achterlijk is, reacties als "Limburg" en "Brabant
", mensen die Youtubevideo's van Guus Meeuwis posten, debielen die Brabantse vlaggen posten en Triggershot.

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:
En het viel me al weer gauw op dat men boven de rivieren een stuk onbeschofter is dan in het gezellige Brabant.
Gelukkig ben je zelf een stuk beleefderquote:Zelfs de zwervers zijn er minder beleefd. Ik zat dus zo te zitten met mijn vriendin op het Rembrandplein oid, komt er een dronken-vieze-stinkende-ranzige-strontzwerver om een vuurtje vragen. Hij kwam zo wat tegen me aan staan.,waarop ik hem uiteraard vertelde dat hij heel snel op moest rotten uit mijn blikveld.

Ja en? Wat is nu het probleem? Ik vind die bedrijfsleider grootmoediger en vriendelijker dan jij in dit hele verhaal en wellicht in je hele leven bent geweestquote:Een hele tijd later gingen ik en mijn vriendin naar toilet bij La Place. We rekenden van te voren af, er stond immers ook een bordje met 'vooraf betalen.' Toen we klaar waren werd ik ineens tegen gehouden door dezelfde toiletjuffrouw die er op de heenweg ook stond.
Toilethoer: Ja hallo! *al wijzend naar het 25 cent bordje
Ik: Ja? We hebben op de heenweg al betaald
Toilethoer: Dat is helemaal niet waar! En je vriendin moet ook nog betalen!
Ik: Je moet zelfs van te voren betalen, hoe kunnen we dat nou niet gedaan hebben dan.
Toen hing ze een heel verhaal dat ze alleen maar 50 eurocent van onze voorgangers had gehad en niets van ons, en dat alles op camera was vastgelegd enzo.
Ik trok mijn vriendin mee en ging naar de bedrijfsleider, waarvan ze op d'r flikker kreeg en wij kregen nog een drankje.

Niks met de stad te maken, kon overal gebeuren, kijk ik weet ook heus wel dat Brabanders gezelliger zijn dan randstedelingen, echter in de binnenstad van A'dam geldt dat niet zozeer en mocht het al gelden, je voorbeelden slaan gewoon nergens opquote:Klacht: Zwervers die je onder spugen en toilethoeren die je voor leugenaar uitmaken en denken dat je te crappy bent om 25 cent neer te leggen.

en dan met een volle zak muntjes in een portiek gaat zitten schijtenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef JohnDDD het volgende:
La PlaceDie 25 cent aan klanten vraagt om naar het toilet te gaan

Ik was de stoere puber die zijn eigen moderne westerse land met al zijn rijkdommen en vrijheden kanker noemt vergeten.quote:

Dat dus, dom wijfquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gelukkig ben je zelf een stuk beleefder

Jij zou beleefder zijn tegen dronken, ongewassen mannen die bijna tegen je aan staan rijen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja en? Wat is nu het probleem? Ik vind die bedrijfsleider grootmoediger en vriendelijker dan jij in dit hele verhaal en wellicht in je hele leven bent geweest
[..]
Niks met de stad te maken, kon overal gebeuren, kijk ik weet ook heus wel dat Brabanders gezelliger zijn dan randstedelingen, echter in de binnenstad van A'dam geldt dat niet zozeer en mocht het al gelden, je voorbeelden slaan gewoon nergens op

Ik vind Amsterdam wel tof, maar er mag over het algemeen wel wat vriendelijker gedaan worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Dartanion het volgende:
Wat had jij in onze prachtige hoofdstad te zoeken als provinciaaltje?

Haha, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef Zwansen het volgende:
Het wachten is op Heatwave die vervolgens in 68 posts in dit topic gaat verkondigen hoe weinig Amsterdammers zich aantrekken van mensen buiten de randstad, inc. hijzelf.

Oh, wacht, Noord-Holland is geen provincie hè, dus die inwoners zijn idd geen provincialen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Dartanion het volgende:
Wat had jij in onze prachtige hoofdstad te zoeken als provinciaaltje?
 Alle inwoners van dit land zijn boeren.
 Alle inwoners van dit land zijn boeren.

en jij vindt die zwerver onbeleefd ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:
En het viel me al weer gauw op dat men boven de rivieren een stuk onbeschofter is dan in het gezellige Brabant.
Zelfs de zwervers zijn er minder beleefd. Ik zat dus zo te zitten met mijn vriendin op het Rembrandplein oid, komt er een dronken-vieze-stinkende-ranzige-strontzwerver om een vuurtje vragen. Hij kwam zo wat tegen me aan staan.,waarop ik hem uiteraard vertelde dat hij heel snel op moest rotten uit mijn blikveld.

wtfquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
TS wat lop je te zaniken man amsterdam pesten en afzeiken, ben je wel goed wijs>, als je zo tegen een amsterdamer praat ishet niet alsof je tegen een mouslim zegt dat mohaed een pedofiel is. manometer.
Ik hoop dat je een ban krijgt jij vieze dikzak.

Jij bent ook niet vriendelijk. De manier waarop jij over de toiletjuffrouw praat is niet bepaald vriendelijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam wel tof, maar er mag over het algemeen wel wat vriendelijker gedaan worden.

Zie ergens een bovenstaande post. Als je bijna tegen iemand aan gaat staan- ook nog eens als dronken zwerver zijnde notabene- dan kun je zo'n antwoord verwachten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij vindt die zwerver onbeleefd ?
je had hem ook een vuurtje kunnen geven of zeggen dat je geen vuur had...
p.s. in Amsterdam worden de dames die de toiletten schoonmaken toiletjuffrouw genoemd
geen toilethoer.

Ik ben niet vriendelijk op momenten dat het gepast is, of ben jij zo'n mongooltje dat altijd maar over zich heen laat lopen? Verder zeg ik nergens problemen te hebben met directheid, wel met onbeleefdheid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:50 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jij bent ook niet vriendelijk. De manier waarop jij over de toiletjuffrouw praat is niet bepaald vriendelijk.
En dat jij niet tegen directe en efficiënte communicatie kan moet je vooral wegblijven

Mensen als jij moeten gewoon lekker weg blijven uit Amsterdamquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zie ergens een bovenstaande post. Als je bijna tegen iemand aan gaat staan- ook nog eens als dronken zwerver zijnde notabene- dan kun je zo'n antwoord verwachten.
En iemand die zich zo gedraagt is een toilethoer, geen toiletjuffrouw.

Neuh.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Mensen als jij moeten gewoon lekker weg blijven uit Amsterdam

Ik laat niet over mij heen lopen, maar ik tracht wel altijd correct te blijvenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben niet vriendelijk op momenten dat het gepast is, of ben jij zo'n mongooltje dat altijd maar over zich heen laat lopen? Verder zeg ik nergens problemen te hebben met directheid, wel met onbeleefdheid.

Het dik gedrukte deelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij zou beleefder zijn tegen dronken, ongewassen mannen die bijna tegen je aan staan rijen?

Verder heb ik toch nergens problemen met die bedrijfsleider?
En wat ik zeg is echt wel zo, Amsterdammers zijn een heel stuk directer en daardoor ook minder beleefd. Voel je je nu op je pik getrapt ofzo?

Dan moet je ook niat afzaniken man, wat is jou problem, als ik het niet leuk vind om met een meisje te zoenen dan doe ik het ook niet toch jij wel?quote:

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:53 schreef toxic_virus het volgende:
In amsterdam is wel een lol iets genaamd de Amsterdam Dungeon.
Dat was best leuk, dus Amsterdam is niet kut alleen heel druk.
En in de 8baan zat een lkkr ding naast me =)

Amsterdam Dungeon
 Amsterdam Dungeon  

Waar ben ik volgens jou niet correct dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:55 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik laat niet over mij heen lopen, maar ik tracht wel altijd correct te blijven
Overigens wil ik je wijzen op deze uitspraken van jou
[..]
Het dik gedrukte deel

Er staat letterlijk dat jij Amsterdammers minder beleefd vindtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar ben ik volgens jou niet correct dan?
En nogmaals goed lezen, ik zeg nergens problemen te hebben met het directe.

Natuurlijk, in eerste instantie wel, iemand van dat kaliber heeft niet zoveel kaas gegeten van allerlei sociale conventies en etiquettesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij zou beleefder zijn tegen dronken, ongewassen mannen die bijna tegen je aan staan rijen?

Enkel en alleen omdat jij dat zegt natuurlijkquote:Verder heb ik toch nergens problemen met die bedrijfsleider?
En wat ik zeg is echt wel zo...

Kan wellicht onbeleefd overkomen, maar je hebt het categorie directe mensen, type grote mond, klein hart. Maar je kan niet verwachten dat mensen beleefd tegen je doen als je het zelf ook niet bentquote:...., Amsterdammers zijn een heel stuk directer en daardoor ook veelal minder beleefd.

Waarom zou ik? Ten eerste ik woon in Leiden, en mocht je ook iets tegen die stad hebben dan boeit het me ook geen donder, ik ben niet zo van de ene plaats is beter dan de andere. Ten tweede, ik vind je argumentatie en redenatie onterecht, waar ik je vervolgens stevig op wijs, iets wat jij kennelijk slecht kan hebbenquote:Voel je je nu op je pik getrapt ofzo?
 Nu we het er toch overhebben, volgens mij voel je je niet alleen op je pik getrapt, maar vind je ook dat je in je aars bent genaaid door die Amsterdammers
  Nu we het er toch overhebben, volgens mij voel je je niet alleen op je pik getrapt, maar vind je ook dat je in je aars bent genaaid door die Amsterdammers   

Ja en ik heb toch problemen met het onbeleefde niet met het directe, hoe vaak wil je dat nog van me horen? Moet ik het spellen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:59 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Er staat letterlijk dat jij Amsterdammers minder beleefd vindt

Antwerpen is echt een smerige kankerzooi manquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:00 schreef FoolWithMokey het volgende:
Amsterdam is echt een kutstad een dorpje vergeleken met brussle, brussel is een echte stad, maar fokker zijn waarschijnlijk nog nooit buiten hun eigen dorpje geweest, nederland heeft lelijke steden vergeleken met belgie,
Brussel > antwerpen > Luik > leuven > .......................... > ............................ > ........................ ergens aan het eeinde is nederlandse steden te vinden.

Ga weg jonheh, jij weet geen eens wat een echte stad inhoud, met je nederlandse dorpjes, en new york ruilen tegen surinamenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:02 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Antwerpen is echt een smerige kankerzooi man
Brussel, gent & bruggie zijn wel mooie steden.
 hoe dom kun je zijn dacht ik zo,
  hoe dom kun je zijn dacht ik zo,

Omdat ik met tegenargumenten kom op jouw nonargumenten kom je maar de redenatie dat ik 'het slecht kan hebben?'quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan wellicht onbeleefd overkomen, maar je hebt het categorie directe mensen, type grote mond, klein hart. Maar je kan niet verwachten dat mensen beleefd tegen je doen als je het zelf ook niet bent
[..]
Waarom zou ik? Ten eerste ik woon in Leiden, en mocht je ook iets tegen die stad hebben dan boeit het me ook geen donder, ik ben niet zo van de ene plaats is beter dan de andere. Ten tweede, ik vind je argumentatie en redenatie onterecht, waar ik je vervolgens stevig op wijs, iets wat jij kennelijk slecht kan hebbenNu we het er toch overhebben, volgens mij voel je je niet alleen op je pik getrapt, maar vind je ook dat je in je aars bent genaaid door die Amsterdammers

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:59 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Er staat letterlijk dat jij Amsterdammers minder beleefd vindt
Komt in de buurtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:

Overmatig relativeren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ga weg jonheh, jij weet geen eens wat een echte stad inhoud, met je nederlandse dorpjes, en new york ruilen tegen surinamenhoe dom kun je zijn dacht ik zo,

Om de 100 meter hondedrollen ontwijken vind jij een echte stad?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ga weg jonheh, jij weet geen eens wat een echte stad inhoud, met je nederlandse dorpjes, en new york ruilen tegen surinamenhoe dom kun je zijn dacht ik zo,

Ik bestrijd jou met je eigen middelen en doe het nu weer, omdat jij mijn tegenargumenten uit mijn eerste post niet kon hebben, zou ik ineens op mijn pik getrapt zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat ik met tegenargumenten kom op jouw nonargumenten kom je maar de redenatie dat ik 'het slecht kan hebben?'

En jij niet wou je zeggen? Omdat je nu 2 van de tienduizenden mensen bent tegengekomen in Amsterdam is Brabant gezelliger dan de Randstadquote:Verder maak je nogal wat aannames. Ik ben zelf doorgaans wel beleefd, ténzij de situatie vraagt om directheid zoals in deze.

Brabant.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:
Zelfs de zwervers zijn er minder beleefd. Ik zat dus zo te zitten met mijn vriendin op het Rembrandplein oid, komt er een dronken-vieze-stinkende-ranzige-strontzwerver om een vuurtje vragen. Hij kwam zo wat tegen me aan staan.,waarop ik hem uiteraard vertelde dat hij heel snel op moest rotten uit mijn blikveld. Waarop hij ging stampvoeten (
) en al spugend

Een hele tijd later gingen ik en mijn vriendin naar toilet bij La Place. We rekenden van te voren af, er stond immers ook een bordje met 'vooraf betalen.' Toen we klaar waren werd ik ineens tegen gehouden door dezelfde toiletjuffrouw die er op de heenweg ook stond.
Toilethoer: Ja hallo! *al wijzend naar het 25 cent bordje
Ik: Ja? We hebben op de heenweg al betaald
Toilethoer: Dat is helemaal niet waar! En je vriendin moet ook nog betalen!
Ik: Je moet zelfs van te voren betalen, hoe kunnen we dat nou niet gedaan hebben dan.
Toen hing ze een heel verhaal dat ze alleen maar 50 eurocent van onze voorgangers had gehad en niets van ons, en dat alles op camera was vastgelegd enzo.
Ik trok mijn vriendin mee en ging naar de bedrijfsleider, waarvan ze op d'r flikker kreeg en wij kregen nog een drankje.
Klacht: Zwervers die je onder spugen en toilethoeren die je voor leugenaar uitmaken en denken dat je te crappy bent om 25 cent neer te leggen.

..maar dat dan weer niet filmen.
 ..maar dat dan weer niet filmen.   

Ah we hebben weer een kutbelgje dat hier komst posten omdat België geen fok heeft, of een kutallochtoontje dat wel de lusten en niet de lasten van dit land wilt hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]

Over welke tegenargumenten heb je het in godsnaam? Ik wacht er namelijk nog steeds op. Het enige wat je nu doet is zeggen dat ik niets te zeggen heb en ondertussen niet op mij ingaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bestrijd jou met je eigen middelen en doe het nu weer, omdat jij mijn tegenargumenten uit mijn eerste post niet kon hebben, zou ik ineens op mijn pik getrapt zijn
[..]
En jij niet wou je zeggen? Omdat je nu 2 van de tienduizenden mensen bent tegengekomen in Amsterdam is Brabant gezelliger dan de Randstad

Overmatig relatviren?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:06 schreef cumulus007 het volgende:
[..]
Overmatig relativeren.
Houd.
Surinamen.

JIJ ben zelf een kutquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah we hebben weer een kutbelgje dat hier komst posten omdat België geen fok heeft, of een kutallochtoontje dat wel de lusten en niet de lasten van dit land wilt hebben

Denken dat de pelshandel van Nieuw-Amsterdam meer opbrengt dan de suikerriet van Surinamequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]

Belgen en hun niet bestaande handelsgeest
 Belgen en hun niet bestaande handelsgeest  

Kijk, dank u.quote:

Niggah niet mij beginnen met discuseren, ik ben veels te goed, ik maak je daarin af ik flesh jou kapot jonge bezem, gedist.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:11 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Goed argument man, en nou friet bakken en juup halen voor ons

Dit is niet toegestaan op het forum dus je kan je nu aan de gedragsregels gaan houden of je word waarschijnlijk snel gebanned met al je beledigingen: kutallochtoontje, kutbelgjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah we hebben weer een kutbelgje dat hier komst posten omdat België geen fok heeft, of een kutallochtoontje dat wel de lusten en niet de lasten van dit land wilt hebben

Om te kotsen, asociale honde
 Om te kotsen, asociale honde

Noem een vorbeeld dan>quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Altijd lachen met die Belgen hier, de enige stad van hun die groter is, is Brussel, vooral gegroeid dankzij Europa, niet dankzij Verhofstad en zijn vrindjes. Behalve deze stad zijn zowat alle steden kleiner dan de Nederlandse. Antwerpen heeft allang elke machtstrijd verloren van Rotterdam, Vlamingen worden daar al jaren gepest door de Walen die alles bepalen.
Bovendien zit er een ongelooflijke kronkel in het systeem, doofpotaffaires, de een na de andere, zag je nu weer met dat kerkelijke misbruik, waarbij een commissie niks meer kon doen omdat ze van hogerhand werden tegengewerkt. In NL komt het met enige vetraging aan het licht en worden de kopstukken door het slijk gehaald. België is eigenlijk in alles wat ze kunnen en hebben zwaar inferieur aan Nederland (behalve bier brouwen) en dat weten ze ook, daarom doen ze altijd zo verongelijkt op internet en voegen ze in elk wikipedia artikel loze onzin toe over hoe zus en zo in België zit

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef toxic_virus het volgende:
[..]
Dit is niet toegestaan op het forum dus je kan je nu aan de gedragsregels gaan houden of je word waarschijnlijk snel gebanned met al je beledigingen: kutallochtoontje, kutbelgje
@Crew SLOTJE
 . Jij bent een user om te volgen.
 . Jij bent een user om te volgen.

Welk stuk van Gelderland? Die toevoeging vind ik twijfelachtig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Brabant, stukje Gelderland en Limburg maken Nederland, de rest is het uitschot dat hoort bij Ijsland of zo.

Zeeuwen zijn ook wel goei volkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Brabant, stukje Gelderland en Limburg maken Nederland, de rest is het uitschot dat hoort bij Ijsland of zo.

Nijmegen bijv.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Welk stuk van Gelderland? Die toevoeging vind ik twijfelachtig.

Gelderlandquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Welk stuk van Gelderland? Die toevoeging vind ik twijfelachtig.

Kennelijk kan jij niet tussen de regels doorlezen, mijn mening hier dat je dit onbeschofte gedrag verdiend met het argument dat je zelf beleefd moet zijn om andermans beleefdheid te verdienen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Over welke tegenargumenten heb je het in godsnaam? Ik wacht er namelijk nog steeds op. Het enige wat je nu doet is zeggen dat ik niets te zeggen heb en ondertussen niet op mij ingaan.
[quote]Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hier geef ik geen tegenargument, maar vraag me gewoon simpelweg af wat nou eigenlijk je probleem is, denk je echt dat zo een situatie nooit voorkomt in Brabant, het feit dat je dit toevallig in Amsterdam meemaakt zegt statisch helemaal niks. Dit vind ik pas kortzichtig en generaliserendquote:Ja en? Wat is nu het probleem? Ik vind die bedrijfsleider grootmoediger en vriendelijker dan jij in dit hele verhaal en wellicht in je hele leven bent geweest
[..]

Dat zwakt het hoogstens wat af, er staat nog steeds letterlijk dat met in Brabant gezelliger is dan in de Randstad/Amsterdam en daar heb ik nou nog geen goed argument voor gelezen. Wel grappig dat wat je mij steeds verwijt, jijzelf in het kwardraat doetquote:Wat ben jij verder kortzichtig zeg. Waar maak jij uit op dat ik dat baseer op twee incidenten? Ik spreek in mijn OP al met 'weer'. Goed lezen.

Dit slaat echt nergens op.quote:En het viel me al weer gauw op dat men boven de rivieren een stuk onbeschofter is dan in het gezellige Brabant.

Limburgquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
 Als het ergens ontzettend slecht gaat is het wel in die kutprovincie.
  Als het ergens ontzettend slecht gaat is het wel in die kutprovincie.

Trollquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Niggah niet mij beginnen met discuseren, ik ben veels te goed, ik maak je daarin af ik flesh jou kapot jonge bezem, gedist.

Ik draai hier al lang genoeg mee om te weten dat dit klinklare onzin isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef toxic_virus het volgende:
[..]
Dit is niet toegestaan op het forum dus je kan je nu aan de gedragsregels gaan houden of je word waarschijnlijk snel gebanned met al je beledigingen: kutallochtoontje, kutbelgje
@Crew SLOTJE

Weer. WEER. En verder hoop ik echt voor jou dat jij trollt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:20 schreef toxic_virus het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op.
Dus omdat jij 2 licht gestoorde Amsterdammers bent tegen gekomen zijn alle steden en dorpen boven de rivieren onbeschoft ??
Zou deze reactie aan jou IQ liggen of aan het IQ van heel Brabant ??

Ik daag jouw bij deze uit om een discussie op hoog niveau te voeren over de goedheid van Nederland en de slechtheid van bepaalde allochtonen, zoals waarschijnlijk jijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Niggah niet mij beginnen met discuseren, ik ben veels te goed, ik maak je daarin af ik flesh jou kapot jonge bezem, gedist.

EENSCH!!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:23 schreef nattermann het volgende:
Limburg
De mooiste provincie van Nederland.

Limburg
 Limburg  

Zuid-Limburg
 Zuid-Limburg  

Omdat ik minpunten zie aan Amsterdam en haar volk? Jij bent zeker ook zo'n Amsterdammer die slecht tegen kritiek kan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:21 schreef kres het volgende:
TS komt niet vaak buiten Brabant.
TS is beetje wereldvreemd..
Oh ja en TS ziet Amsterdam als een grote boze stad.

Mijn allerbest heetgebakerd, aangebrand gebakje, in je OP staat dit:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weer. WEER. En verder hoop ik echt voor jou dat jij trollt.
Wat schuingedrukt staat maakt het vetgedrukte absoluut niet genuanceerder, geenzins zelfsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:

Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:24 schreef nattermann het volgende:
Lieve TS,
boven de rivieren kan men minder goed met kritiek omgaan dan onder de rivieren.
Lieve groetjes,
nattermann.

Limburg is al mooi, maar als al dat PVV-volk hier zou vertrekken zou het inderdaad nog mooier worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef Fenomeno het volgende:
Als je limburg zou zuiveren (op de Adolf H. manier) van alle wilders stemmers zou je er best een mooi stukje land van kunnen maken

Wat voor punt wil je nu maken dan? Ik heb nog maar tig keer gezegd dat dat inderdaad is wat ik vind.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn allerbest heetgebakerd, aangebrand gebakje, in je OP staat dit:
[..]
Wat schuingedrukt staat maakt het vetgedrukte absoluut niet genuanceerder, geenzins zelfs

Omdat je generaliseert, omdat je na een ervaring of twee concludeert- pardon 'weer gauw' concludeert (quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat ik minpunten zie aan Amsterdam en haar volk? Jij bent zeker ook zo'n Amsterdammer die slecht tegen kritiek kan?
 ) dat het er veeeeeel minder gezellig is dan in Brabant en dat dat voor de hele randstad geldt. En omdat je slecht tegen kritiek kan als mensen je daar op aanspreken
 ) dat het er veeeeeel minder gezellig is dan in Brabant en dat dat voor de hele randstad geldt. En omdat je slecht tegen kritiek kan als mensen je daar op aanspreken   

Bahbah.
 Bahbah.  

Nee ik woon in het midden van het land.. Werk in Amsterdam.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat ik minpunten zie aan Amsterdam en haar volk? Jij bent zeker ook zo'n Amsterdammer die slecht tegen kritiek kan?
 )
  ) )
 )

Ik kan goed tegen goed onderbouwde kritiek , jammer alleen dat jij die niet kunt leveren. En ik heb al in meerdere posts duidelijk gemaakt dat het niet om één of twee ervaringen gaat, maar dat zal er deze keer denk ik ook niet bij jou ingaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat je generaliseert, omdat je na een ervaring of twee concludeert- pardon 'weer gauw' concludeert () dat het er veeeeeel minder gezellig is dan in Brabant en dat dat voor de hele randstad geldt. En omdat je slecht tegen kritiek kan als mensen je daar op aanspreken

Nee gij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:30 schreef toxic_virus het volgende:
Maarja het komt er op neer dat griekjeeee:
1. Een laag IQ heef.
2. Een kut leven heeft.
3. Wereldvreeemd is.
4. Niet met commentaar om kan gaan.
5. Een onzeker klein meisje is.
@Crew SLOTJE (topic opgelost)

Dat je een droeftoeter bent om je je mening formuleert op grond van incidenten die allerminst gelardeerd hoeven te zijn aan een potentieel reëel beeld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat voor punt wil je nu maken dan? Ik heb nog maar tig keer gezegd dat dat inderdaad is wat ik vind.

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik daag jouw bij deze uit om een discussie op hoog niveau te voeren over de goedheid van Nederland en de slechtheid van bepaalde allochtonen, zoals waarschijnlijk jij

Leg uit.quote:goedheid van Nederland
Sommige allochtonen zijn idd slecht, je punt?quote:slechtheid van bepaalde allochtonen

Jao das ook mooi maar ik hou van de heuvelsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eikel, midden Limburg is ook mooi ja. Ik eis een extra 2

Waarom komen die mafkezen altijd naar Amsterdam voor hun vrijgezellen feestjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kijk dan hoe al die gekke randstadders zijn. Neem nou een voorbeeld van een paar weken geleden, ik had een vrijgezelle feest in Amsterdam, maar iedereen was zo dom terwijl daar de gekste kut mongolen lopen zoals de gekste allo's of de gekste alto's... Allemaal serieuze kuttenten 's avonds. Nee niet mijn soort volk.Bahbah.

Ga weg, waarom wil je zo graag een slotje?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:31 schreef toxic_virus het volgende:
1. Een laag IQ heef.
2. Een kut leven heeft.
3. Wereldvreeemd is.

Jammer dat jij dit niet al zodanig herkend, bovendien als iemand maar wat loopt te blaten, ongegrond en ongefundeerd dan kan je daar ook geen goed onderbouwde kritiek op leverenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kan goed tegen goed onderbouwde kritiek , jammer alleen dat jij die niet kunt leveren.

Noem die anderen dan eens, wellicht dat ik het dan zelfs met je eens benquote:En ik heb al in meerdere posts duidelijk gemaakt dat het niet om één of twee ervaringen gaat, maar dat zal er deze keer denk ik ook niet bij jou ingaan.

)
 )

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat je een droeftoeter bent om je je mening formuleert op grond van incidenten die allerminst gelardeerd hoeven te zijn aan een potentieel reëel beeld.
Stel je voor ik ga een dagje naar Utrecht en er rijd een auto tegen een andere auto met parkeren, even later lazert iemand van diens fiets, vervolgens concludeer ik 'de mensen zijn in Utrecht toch stukken minder verkeersvaardig dan in Leiden zeg, dit blijk al gauw weer
Ik kan goed tegen goed onderbouwde kritiek , jammer alleen dat jij die niet kunt leveren. En ik heb al in meerdere posts duidelijk gemaakt dat het niet om één of twee ervaringen gaat, maar dat zal er deze keer denk ik ook niet bij jou ingaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat je generaliseert, omdat je na een ervaring of twee concludeert- pardon 'weer gauw' concludeert () dat het er veeeeeel minder gezellig is dan in Brabant en dat dat voor de hele randstad geldt. En omdat je slecht tegen kritiek kan als mensen je daar op aanspreken

Klopt, Brabant was een stuk beter geweest maar aangezien we dat al vaker hadden gehad wilde we wat anders maar dat is inderdaad sterk af te raden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom komen die mafkezen altijd naar Amsterdam voor hun vrijgezellen feestjes
Doe dat dan lekker in je eigen stad.

Dat is allemaal te verklaren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:31 schreef toxic_virus het volgende:
1. Een laag IQ heef.
2. Een kut leven heeft.
3. Wereldvreeemd is.

Ah... vertel eens iets meer over je andere ervaringenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kan goed tegen goed onderbouwde kritiek , jammer alleen dat jij die niet kunt leveren. En ik heb al in meerdere posts duidelijk gemaakt dat het niet om één of twee ervaringen gaat, maar dat zal er deze keer denk ik ook niet bij jou ingaan.
Je komt met nonargumenten in je eerste post over een bedrijfsleider waar ik problemen mee zou hebben, terwijl dat er enkel en alleen op duidt dat jij mijn OP niet eens goed hebt doorgelezen. Verder bestaan je 'argumenten' ook alleen maar uit aannames. Wat voor reactie verwacht je daar nu helemaal op?

Nee want als ik ergens op in ga dan loop jij vervolgens te verkondigen dat ik niets te zeggen heb, wat een zwaktebod is. Wtf moet ik daarmee?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer dat jij dit niet al zodanig herkend, bovendien als iemand maar wat loopt te blaten, ongegrond en ongefundeerd dan kan je daar ook geen goed onderbouwde kritiek op leveren
[..]
Noem die anderen dan eens, wellicht dat ik het dan zelfs met je eens ben

Opzouten !quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Dat is allemaal te verklaren.
1. Een laag IQ. Net als alle andere Grieken.

Omdat de sociaal-zwakkeren het beter hebben dan in Suriname, Marokko, de VS, eigenlijk dan elk land behalve de Scandinavische landen. Omdat de meerderheid ondanks het gekut van de meeste allochtonen nog steeds vinden dat ze een kans verdienen, omdat er minder corruptie plaats vindt dan om ons heen, (belastinggeld gaat niet naar JP). Ach wat ik ook zeg het komt toch niet aan, jullie willen dit land niet omdat jullie dat zo geleerd hebben en geven het geen eerlijke kans. Laat me denken aan een ander topic, over iemand die NL zat was, enige tijd in een ander land en je gaat het hier waarderen.quote:

Dat was mijn puntquote:Sommige allochtonen zijn idd slecht, je punt?

Nou dan bestaan er 2 uitzonderingen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Opzouten !
Want ik ben er mee getrouwd en die is zeker niet dom, wat dan weer niet wil zeggen dat
TS niet dom is alleen omdat ze Grieks is.
Zie je ... ik generaliseer niet

Waar doe ik dat? Even een quote plaatsen, dingen uit de lucht grijpen kan ik ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee want als ik ergens op in ga dan loop jij vervolgens te verkondigen dat ik niets te zeggen heb, wat een zwaktebod is. Wtf moet ik daarmee?

Wat is hier onbeleefd aan? Vraag 2: hoe gaat dat in een Brabantse winkel? En dan weer mijn punt, dit zijn dan 3 punten, genoeg om een hele stad af te schrijven als minder gezellig en onvriendelijker? Je mist met mijn punt, geen zwaktebod, want je doet het niet bewust geloof ik zolangzamerhand, wel zwak dat je het niet zietquote:Verder wil ik je best een voorbeeld geven. Een winkelbediende die vraagt of ik al klaar ben met een kledingstuk dat ik in mijn hand heb zodat ze het aan een ander klant kan geven, omdat ze niet naar achteren wil lopen.

Ik doe wat ik wil, als je het er niet mee eens bent, moet je maar hier klikken:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef griekjeee het volgende:
Ontopic reageren of opzouten. Maak maar je eigen topic over die bullshit.

Tering flikker eens op ofzo. Stom wijf.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:41 schreef toxic_virus het volgende:
1. Een laag IQ heef.
2. Een kut leven heeft.
3. Wereldvreeemd is.

Mwah ik ben best wel met je eens.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat de sociaal-zwakkeren het beter hebben dan in Suriname, Marokko, de VS, eigenlijk dan elk land behalve de Scandinavische landen. Omdat de meerderheid ondanks het gekut van de meeste allochtonen nog steeds vinden dat ze een kans verdienen, omdat er minder corruptie plaats vindt dan om ons heen, (belastinggeld gaat niet naar JP). Ach wat ik ook zeg het komt toch niet aan, jullie willen dit land niet omdat jullie dat zo geleerd hebben en geven het geen eerlijke kans. Laat me denken aan een ander topic, over iemand die NL zat was, enige tijd in een ander land en je gaat het hier waarderen.
Waarom denk je dat al die allochtonen niet terug willen, ze weten zelf ook wel dat het hier beter is, maar ze willen dat de cultuur exact zo wordt als in hun thuisland en tegelijkertijd wel alle voordelen ontvangen, de huidige cultuur is maar dom en achterlijk en moet eigenlijk direct geüpgrade worden naar de allochtone cultuur nietwaar?
[..]
Dat was mijn punt

Meisjes van 17 klein noemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:41 schreef Fortitude het volgende:
Kunnen jullie wel met zijn allen tegen zo'n klein meisje. Ze is 17 hoor.

Precies mijn punt, misschien snapt ie het van jou welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:41 schreef McFearless het volgende:
TS heeft wel een beetje gelijk, wij zijn inderdaad directer en komen daardoor soms wat minder aardig over. De voorbeelden zijn vrij dom, want dit kan je ook overkomen in welke stad dan ook in Brabant, Limburg of waar dan ook ter wereld.

Komt me over als iemand die nogal snel op zijn pik getrapt isquote:Kortom: TS gaat naar Amsterdam en ipv een leuke dag te hebben laat ze die verpesten door een zwerver en een toilethoer.
Dat vind ik bijzonder.
Groetjes,

Reageer is normaal neurootje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Tering flikker eens op ofzo. Stom wijf.

Waar lees jij dat ik mijn dag erdoor laat verpesten dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:41 schreef McFearless het volgende:
TS heeft wel een beetje gelijk, wij zijn inderdaad directer en komen daardoor soms wat minder aardig over. De voorbeelden zijn vrij dom, want dit kan je ook overkomen in welke stad dan ook in Brabant, Limburg of waar dan ook ter wereld. Kortom: TS gaat naar Amsterdam en ipv een leuke dag te hebben laat ze die verpesten door een zwerver en een toilethoer.
Dat vind ik bijzonder.
Groetjes,

Klopt, maar kop op, Wilders vertegenwoordig nog steeds slechts 24/150 * 100 = 16% van de bevolking, 84% der nederlanders is het met hem oneensquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:42 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Mwah ik ben best wel met je eens.
Alleen laatste tijd met komst van Wilders is het iets minder geworden, lijkt wel alsof allochtonen mindere mensen zijn dan autochtonen (volgens sommigen dan)

Als je dan eindelijk eens uit een zou zetten waar je mening nu eigenlijk wel op gebaseerd is zou dit al een hoop schelen denk ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik mijn dag erdoor laat verpesten dan?
[q]
En zoals ik al meerdere keren heb aangegeven zijn dit slechts voorbeeldjes en is mijn mening hier niet op gebaseerd.

Neujh, je doet uiteindelijk ook gewoon wat je van de modjes wel of niet mag hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil, als je het er niet mee eens bent, moet je maar hier klikken:
[KLB FB]

16 % van de bevolking die gestemd heeftquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, maar kop op, Wilders vertegenwoordig nog steeds slechts 24/150 * 100 = 16% van de bevolking, 84% der nederlanders is het met hem oneens

Ik gaf al een ander voorbeeld, jij verwacht dat ik met álle voorbeelden kom waardoor ik tot dit oordeel ben gekomen? Dan kun je lang wachten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je dan eindelijk eens uit een zou zetten waar je mening nu eigenlijk wel op gebaseerd is zou dit al een hoop schelen denk ik

In de 7 jaar dat ik hier zit ben ik nog nooit in aanraking gekomen met een mod en heb altijd gezegd en gedaan wat ik wilde, mijn manier van doen botst kennelijk niet met de crew en zodoende kan ik hier zeggen wat ik wil.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neujh, je doet uiteindelijk ook gewoon wat je van de modjes wel of niet mag hoor.

Brussel mooier vinden dan Amsterdamquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:00 schreef FoolWithMokey het volgende:
Amsterdam is echt een kutstad een dorpje vergeleken met brussle, brussel is een echte stad, maar fokker zijn waarschijnlijk nog nooit buiten hun eigen dorpje geweest, nederland heeft lelijke steden vergeleken met belgie,
Brussel > antwerpen > Luik > leuven > .......................... > ............................ > ........................ ergens aan het eeinde is nederlandse steden te vinden.
 ___!
 ___!

7 jaar internetervaring op een forum, ik ben onder de indruk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In de 7 jaar dat ik hier zit ben ik nog nooit in aanraking gekomen met een mod en heb altijd gezegd en gedaan wat ik wilde, mijn manier van doen botst kennelijk niet met de crew en zodoende kan ik hier zeggen wat ik wil.

Dus je stelt hier nu dat je mening niet gebaseerd is op die 2 voorbeelden uit de OP, maar dat dat 3e voorbeeld over die winkeljuffrouw het verschil maakt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik gaf al een ander voorbeeld, jij verwacht dat ik met álle voorbeelden kom waardoor ik tot dit oordeel ben gekomen? Dan kun je lang wachten.

Daar ging ik een beetje vanuit, mijn fout, maar de voorbeelden die je noemt lijken mij een reden om te lachen. Kom op, een leipe zwerver en een debiel wijf bij de toiletten, is dat zo erg?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik mijn dag erdoor laat verpesten dan?
En zoals ik al meerdere keren heb aangegeven zijn dit slechts voorbeeldjes en is mijn mening hier niet op gebaseerd.

Nee dat zeg ik niet. Lees die post opnieuw en doe een nieuwe poging.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dus je stelt hier nu dat je mening niet gebaseerd is op die 2 voorbeelden uit de OP, maar dat dat 3e voorbeeld over die winkeljuffrouw het verschil maakt?
Heerlijk dit

Grappig dat jij je door dat soort dingen laat imponeren en daar gevoelig voor bent, was generzijds mijn bedoeling, slechts een constatering met betrekking tot mijn vrijheid van meningsuiting in relatie tot de moderatiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
7 jaar internetervaring op een forum, ik ben onder de indruk.

Nog een paar voorbeelden zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik gaf al een ander voorbeeld, jij verwacht dat ik met álle voorbeelden kom waardoor ik tot dit oordeel ben gekomen?

helemaal met je eensquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dus je stelt hier nu dat je mening niet gebaseerd is op die 2 voorbeelden uit de OP, maar dat dat 3e voorbeeld over die winkeljuffrouw het verschil maakt?
Heerlijk dit

Ja, zo simpel is het eigenlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:52 schreef Buitendam het volgende:
Dus dit hele topic had voorkomen kunnen worden door een simpele: "Nee, sorry. Ik heb geen vuur"?

Als gast zijnde is het misschien een ander verhaal, maar ik vond het allerminst prettig zo'n dronken vent die bijna tegen je aanstaat en niet in één keer weg wilt gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Daar ging ik een beetje vanuit, mijn fout, maar de voorbeelden die je noemt lijken mij een reden om te lachen. Kom op, een leipe zwerver en een debiel wijf bij de toiletten, is dat zo erg?

Nee, zwervers moeten gewoon minimaal 50 meter afstand houden van griekjeee. Lelijke mensen ook maar gelijk anders gaat ze daar weer een topic over openen.quote:

Dit zei jij:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Lees die post opnieuw en doe een nieuwe poging.
Kennelijk bedoelde jij dus de 2 voorbeelden uit je OP, die worden hier afgedaan als voorbeeldje waar je je mening niet op gebaseerd hebt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef griekjeee het volgende:
Dus daaruit leidt ik af dat dit hèt ultieme voorbeeld moet zijn waar jij je mening op gebaseerd hebt, maargoed zie ik dat verkeerd, echter de vraag blijft nog steeds: waarop heb je nou eigenlijk je mening gebaseerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik gaf al een ander voorbeeld, jij verwacht dat ik met álle voorbeelden kom waardoor ik tot dit oordeel ben gekomen? Dan kun je lang wachten.

Volledig begrijpelijk wat je hier zegt, echter dit is niet waar ik vind dat je naast de pot pist, dat is op het punt waar je beweert dat dit kenmerkend is voor Amsterdam en de Randstad en niet voor Brabant -pardon, dat je weer gauw ziet-quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als gast zijnde is het misschien een ander verhaal, maar ik vond het allerminst prettig zo'n dronken vent die bijna tegen je aanstaat en niet in één keer weg wilt gaan.
Over dat andere, ik vind het debiel en klachtwaardig dat iemand zo weinig besef heeft van hoe met klanten om te gaan, maar als je vraagt of ik het echt erg vind? Nee natuurlijk niet. Maar dat zeg ik dan ook nergens.

Alledaagse dingen die je de hele dag meemaakt, precies zoals de voorbeeldjes. En ik ben genoeg in zowel Amsterdam als Brabant geweest om die verschillen op te merken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit zei jij:
[..]
Kennelijk bedoelde jij dus de 2 voorbeelden uit je OP, die worden hier afgedaan als voorbeeldje waar je je mening niet op gebaseerd hebt.
Vervolgens vraag ik waar je dit dan wel op hebt en dan zeg jij dit:
[..]
Dus daaruit leidt ik af dat dit hèt ultieme voorbeeld moet zijn waar jij je mening op gebaseerd hebt, maargoed zie ik dat verkeerd, echter de vraag blijft nog steeds: waarop heb je nou eigenlijk je mening gebaseerd

Ik zeg niet dat zulke incidenten kenmerkend zijn voor de randstad of Amsterdam, wat ik beweer is dat Amsterdam over het algemeen wat directer en minder vriendelijk is. Dat is een verschil wat jij onlosmakelijk van elkaar lijkt te zien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volledig begrijpelijk wat je hier zegt, echter dit is niet waar ik vind dat je naast de pot pist, dat is op het punt waar je beweert dat dit kenmerkend is voor Amsterdam en de Randstad en niet voor Brabant -pardon, dat je weer gauw ziet-

Dat mag.quote:

Heus niet, wat weet jij er nou van, was je erbij? Laat TS met rust.quote:

Als je in brussel ben voelt het alsof je in een ECTHE grote stad bent, amsterdam voelt echter als een dorpje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
Brussel mooier vinden dan Amsterdam___!

je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heus niet, wat weet jij er nou van, was je erbij? Laat TS met rust.
LEAVE TS ALOOOOOOOOOOOOOOOONE

Oja jij was die pot die in ieder topic mijn reet liep te likken en nu tegengas geeft, omdat ik je niet wilde geven?quote:

Wat ook volgens je eigen OP niet onlosmakelijk is:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat zulke incidenten kenmerkend zijn voor de randstad of Amsterdam, wat ik beweer is dat Amsterdam over het algemeen wat directer en minder vriendelijk is. Dat is een verschil wat jij onlosmakelijk van elkaar lijkt te zien.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:
-Voorbeelden

Omdat dat toevallig vandaag gebeurde, kun je het één nu echt niet los van het ander zien?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ook volgens je eigen OP niet onlosmakelijk is:
[..]

Kijk, nu komen we ergens. *Insert popcorn plaatje.*quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja jij was die pot die in ieder topic mijn reet liep te likken en nu tegengas geeft, omdat ik je niet wilde geven?
Nu ontopic graag.

excuse mequote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja jij was die pot die in ieder topic mijn reet liep te likken en nu tegengas geeft, omdat ik je niet wilde geven?
Nu ontopic graag.

Valt weinig tegen in te brengen, mag je uiteraard zo zien, ik ben het er zelf absoluut niet mee eens en ik denk dat je het zelf anders zou zien als je er langer zou verblijven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alledaagse dingen die je de hele dag meemaakt, precies zoals de voorbeeldjes. En ik ben genoeg in zowel Amsterdam als Brabant geweest om die verschillen op te merken.

Ik heb topics genoeg geopend waar jouw kwijl all over is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
excuse me
Ik lik niemands reet schat en zeker niet die afgelikte van jou

Stop maar meer weg ...quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens. *Insert popcorn plaatje.*

Omdat ik dan wellicht de stad leuker zou vinden? Ik vind Amsterdam al een hele leuke stad, ik ben alleen objectief genoeg om te zien dat ook Amsterdam nadelen heeft.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Valt weinig tegen in te brengen, mag je uiteraard zo zien, ik ben het er zelf absoluut niet mee eens en ik denk dat je het zelf anders zou zien als je er langer zou verblijven.

In de OP niet in ieder geval, dat jij nu bent gaan draaien zodat het los van elkaar is komen te staan dat zie ik wel, maar desalniettemin heb je het falikant verkeerd in je OP verwoord en was deze hele discussie volstrekt overbodig geweestquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat dat toevallig vandaag gebeurde, kun je het één nu echt niet los van het ander zien?

LINKJES ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb topics genoeg geopend waar jouw kwijl all over is.

Ohooo, nasty!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nu ontopic graag.

Ik heb niets verkeerd verwoord, ik heb alleen niet alles letterlijk uitgekauwt omdat dat me niet nodig leek, iedereen met een klein béétje inzicht zou niet over van alles en nog wat zomaar een aanname maken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In de OP niet in ieder geval, dat jij nu bent gaan draaien zodat het los van elkaar is komen te staan dat zie ik wel, maar desalniettemin heb je het falikant verkeerd in je OP verwoord en was deze hele discussie volstrekt overbodig geweest

quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
excuse me
Ik lik niemands reet schat en zeker niet die afgelikte van jou

Omdat iemand je de waarheid verteld?quote:

Ik heb die ervaringen niet in Amsterdam, ik weet ook dat die stad internationaal gezien bekend staat aan een gezellige en tolerante stad, vervolgens kom jij met een OP waarin een paar stomme voorbeelden staan en in één adem concludeer je dat de stad minder gezellig en beleefd is dan Brabant en dat dit voor NL boven de grote rivieren geldt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat ik dan wellicht de stad leuker zou vinden? Ik vind Amsterdam al een hele leuke stad, ik ben alleen objectief genoeg om te zien dat ook Amsterdam nadelen heeft.

Linkje lieverd linkje?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat iemand je de waarheid verteld?

Hoe komt het dan dat naast mij de rest van de posters het ook zoals mij hebben opgevat?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb niets verkeerd verwoord, ik heb alleen niet alles letterlijk uitgekauwt omdat dat me niet nodig leek, iedereen met een klein béétje inzicht zou niet over van alles en nog wat zomaar een aanname maken.

Amsterdam staat internationaal bekend door drugs en hoeren, niet bepaald door zijn gezelligheid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb die ervaringen niet in Amsterdam, ik weet ook dat die stad internationaal gezien bekend staat aan een gezellige en tolerante stad, vervolgens kom jij met een OP waarin een paar stomme voorbeelden staan en in één adem concludeer je dat de stad minder gezellig en beleefd is dan Brabant en dat dit voor NL boven de grote rivieren geldt.
Dan schaaf je je optreden hier bij door te zeggen dat je mening in de OP niet gebaseerd op de voorbeelden die je aldaar noemde, maar op anderen. Wat ik alleen maar wil zeggen is dat wat je nu zegt niet strookt met de redenatie die je in je OP had. Ik denk alleen dat het nog een pagina of 3 kost voordat je dat kunt toegeven

Welke 'rest van de posters', die paar stedelingen die beledigd zijn? Ik ga geen verklaringen geven voor andermans incapabiliteit. Wat jij zegt staat er niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat naast mij de rest van de posters het ook zoals mij hebben opgevat?
Je zei eerst A:
Brabant beter, A'dam + Randstad kut --> zie voorbeelden
Nu zeg je B:
Brabant beter, A'dam + Randstad kut ---> niet door genoemde voorbeelden, maar door alledaagse dingen die ik verscheidene keren heb meegemaakt in A'dam in vergelijking tot Brabant.
In B kan ik me enigzins vinden, in A nog steeds niet, het spreekt elkaar ook tegen

Ja, je hebt met een heteroseksueel te doen, en met een Amsterdamse en dan ook nog eens eentje die met een Griek is getrouwd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:14 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik kan dit alleen beamen vermits ik met een heteroseksueel van doen heb. Zo zijn de regels.

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
TS wat lop je te zaniken man amsterdam pesten en afzeiken, ben je wel goed wijs>, als je zo tegen een amsterdamer praat ishet niet alsof je tegen een mouslim zegt dat mohaed een pedofiel is. manometer.
Ik hoop dat je een ban krijgt jij vieze dikzak.

Wat ben jij geduldig zeg. Je hebt TS al dertig keer onderuit geluld, maar je blijft proberen het haar uit te leggen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat naast mij de rest van de posters het ook zoals mij hebben opgevat?
Je zei eerst A:
Brabant beter, A'dam + Randstad kut --> zie voorbeelden
Nu zeg je B:
Brabant beter, A'dam + Randstad kut ---> niet door genoemde voorbeelden, maar door alledaagse dingen die ik verscheidene keren heb meegemaakt in A'dam in vergelijking tot Brabant.
In B kan ik me enigzins vinden, in A nog steeds niet, het spreekt elkaar ook tegen

Misschien is hij Amsterdammer, die zijn over het algemeen geduldig en beleefd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:17 schreef Chule het volgende:
[..]
Wat ben jij geduldig zeg. Je hebt TS al dertig keer onderuit geluld, maar je blijft proberen het haar uit te leggen.

Dus als jij dat niet gezellig vind, dan ìs het niet gezellig, over arrogant gesprokenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Amsterdam staat internationaal bekend door drugs en hoeren, niet bepaald door zijn gezelligheid.

Dus jij stelt nu bij deze dat dit:quote:De redenatie die ik volgens jou en de rest van de posters in dit topic in de OP had is klinkklare onzin. Het staat er niet letterlijk en jij bent te arrogant om toe te geven dat je een aanname maakte.
geen enkel verband heeft met dit:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:
en er verder ook geen enkel verband is met de TTquote:*Zelfs de zwervers zijn er minder beleefd. Ik zat dus.....
*Een hele tijd later gingen ik en mijn vriendin naar toilet bij La Place. We rekenden......
Klacht: Zwervers die je onder spugen en toilethoeren die je voor leugenaar uitmaken en denken dat je te crappy bent om 25 cent neer te leggen.
Klinkt een beetje absurd en vergezocht vind je niet? Ik kan me heus wel voorstellen dat het je nu beter uitkomt om te zeggen dat je geen verband suggereerde, maar ik geloof dus never nooit niet dat dit je opzet was toen je de OP typte. Jij bent te kleinzielig om dit toe te gevenquote:Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...

Godverdomme zeg, wat ben jíj slecht in begrijpend lezen. Ik zeg daar dat Amsterdam om iets anders bekend staat dan zijn gezelligheid, wat heeft dat ermee te maken of ík het er gezellig vind?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dus als jij dat niet gezellig vind, dan ìs het niet gezellig, over arrogant gesproken
[..]
Dus jij stelt nu bij deze dat dit:
[..]
geen enkel verband heeft met dit:
[..]
en er verder ook geen enkel verband is met de TT
[..]
Klinkt een beetje absurd en vergezocht vind je niet? Ik kan me heus wel voorstellen dat het je nu beter uitkomt om te zeggen dat je geen verband suggereerde, maar ik geloof dus never nooit niet dat dit je opzet was toen je de OP typte. Jij bent te kleinzielig om dit toe te geven

Zie deze post: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Welke 'rest van de posters', die paar stedelingen die beledigd zijn? Ik ga geen verklaringen geven voor andermans incapabiliteit. Wat jij zegt staat er niet.
Voorbeelden waar is dat doe graagquote:Bovendien ga je alleen maar door met aannames maken.

Zie mijn wederom laatste alinea hier: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...quote:Ik heb nergens gezegd dat ik A'dam of de randstad kut vind, ik heb zelfs gezegd dat ik Amsterdam een leuke stad vind. Like duh, anders kwam ik er ook nooit.

quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:21 schreef griekjeee het volgende:
Zelfs Amsterdammers heb ik het in dit topic eens zien zijn met mijn stelling. Iedereen mag zich hier beledigd voelen maar wát een triestheid zeg. Ik had wel verwacht dat een paar Amsterdammertjes hier op hun achterste benen zouden staan maar toch ook weer niet deze kortzichtigheid bij sommigen.

Voorbeelden waar je dat doet? Ja er direct onder dus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zie deze post: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
[..]
Voorbeelden waar is dat doe graag
[..]
Zie mijn wederom laatste alinea hier: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
 Echt ik kap ermee en verwijs je  naar mijn voorgaande post.
 Echt ik kap ermee en verwijs je  naar mijn voorgaande post. 

Ah gut, een beetje boos?quote:

Het verhaal van die sukkel in de klas die een rekensom niet begrijpt en zegt dat de meester het niet begrijpt of het boek het fout heeft, lastig hè zelfkritiekquote:wat ben jíj slecht in begrijpend lezen.

Ik zeg dat het bekend staat op gezelligheid, nu vind dat ook, weliswaar door hoeren en door drugs, maar je vind het wel. Net sprak je me daar nog op tegen, is het nu leuk om jezelf steeds vaster te lullen?quote:Ik zeg daar dat Amsterdam om iets anders bekend staat dan zijn gezelligheid, wat heeft dat ermee te maken of ík het er gezellig vind?

Quote ze maar, en druk ze vet, iets zomaar iets roepen kunnen je klasgenoten in groep 2 ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Voorbeelden waar je dat doet? Ja er direct onder dus.

Ach ik kan het gewoon niet latenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:17 schreef Chule het volgende:
[..]
Wat ben jij geduldig zeg. Je hebt TS al dertig keer onderuit geluld, maar je blijft proberen het haar uit te leggen.

Ja, want dat kun je echt opmaken zo zonder intonatie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah gut, een beetje boos?

[..]
Het verhaal van die sukkel in de klas die een rekensom niet begrijpt en zegt dat de meester het niet begrijpt of het boek het fout heeft, lastig hè zelfkritiek
[..]
Ik zeg dat het bekend staat op gezelligheid, nu vind dat ook, weliswaar door hoeren en door drugs, maar je vind het wel. Net sprak je me daar nog op tegen, is het nu leuk om jezelf steeds vaster te lullen

Nee het staat heel duidelijk in die post, is dit jouw manier om eronder uit te komen? Hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Quote ze maar, en druk ze vet, iets zomaar iets roepen kunnen je klasgenoten in groep 2 ook

Waar sprak ik je op tegen? Je hebt echt geen idee he? Ik hoop voor je dat je een troll bent. Een persoon kan bijna niet zo slecht zijn in begrijpend lezen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah gut, een beetje boos?

[..]
Het verhaal van die sukkel in de klas die een rekensom niet begrijpt en zegt dat de meester het niet begrijpt of het boek het fout heeft, lastig hè zelfkritiek
[..]
Ik zeg dat het bekend staat op gezelligheid, nu vind dat ook, weliswaar door hoeren en door drugs, maar je vind het wel. Net sprak je me daar nog op tegen, is het nu leuk om jezelf steeds vaster te lullen?

Misschien morgen die linkjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:20 schreef FANN het volgende:
Ondertussen wacht ik nog steeds op een linkje
Net als de toiletjuffrouw op haar 50 eurocent
Dus ik kan wel gaan slapen denk ik?

Ah ziehier, we zijn op het punt gekomen dat je niet meer inhoudelijk op me in kunt gaan en het uitsluitend over mijn manier van doen kunt hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, want dat kun je echt opmaken zo zonder intonatie.

Dat is een inhoudelijke reactie, misschien moet je het woord even googlen. Zwaai smileys zijn trouwens wel typerend voor users die een discussie niet kunnen winnen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah ziehier, we zijn op het punt gekomen dat je niet meer inhoudelijk op me in kunt gaan en het uitsluitend over mijn manier van doen kunt hebben
Moeilijk hè om te zien dat je faalt in je OP, faalt in het verdedigen van je standpunten en faalt in het verbaal bestrijden van je opponent in een discussie?

Woonplaats: in de randstad.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
Zo'n zeikerige, nietszeggende klacht en dan zo happen op de comments in je eigen topic

Het gaat niet over het onderwerp, maar over mijn interpretatievermogen en dus over mijn persoon, niet echt sterk hè persoonlijk te worden?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is een inhoudelijke reactie, misschien moet je het woord even googlen.

Slechts een aanvulling, ik zal niet snel een post typen met alleen maar smiley's en zei je nu discussies winnen? Tja sorry hoor, maar om deze infantiliteit kan ik niet anders dan lachen, wat ik uitbeeld door:quote:Zwaai smileys zijn trouwens wel typerend voor users die een discussie niet kunnen winnen?

ja
  jaAh mijn eerste post dan maar: wat precies is hier niet-inhoudelijk aan?quote:Ik heb je nergens met ook maar één inhoudelijk punt zien komen, zodra je dat doet geef je maar een gil.

Ik heb je eerste post al helemaal weerlegt mijn beste. Je begon over een bedrijfsleider waar het mij totaal niet om ging, dat was 1. Verder lees je mijn reply op die post maar door, want deze post zou niet veel anders worden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het gaat niet over het onderwerp, maar over mijn interpretatievermogen en dus over mijn persoon, niet echt sterk hè persoonlijk te woorden.
[..]
Slechts een aanvulling, ik zal niet snel een post typen met alleen maar smiley's en zei je nu discussies winnen, tja sorry hoor, maar om deze infantiliteit kan ik niet anders dan lachen, wat ik uitbeeld door:

ja
[..]
Ah mijn eerste post dan maar: wat precies is hier niet-inhoudelijk aan?

Best wel ja.quote:

Ja en ik heb al je post al tig keer heb weerlegtquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb je eerste post al helemaal weerlegt mijn beste.

Stond er wel in en dit was een vriendelijk persoon, dus laakt het je punt dat er louter onbeleefde en onvriendelijke mensen in Amsterdam zijnquote:Je begon over een bedrijfsleider waar het mij totaal niet om ging, dat was 1.

Lees mijn reply daar op maar door, lees het hele topic maar door, ga ik ook nog eens doen als me wat minder vrolijk voel (ja dit is een inhoudsloze post, maar wel op een inhoudsloze quotequote:Verder lees je mijn reply op die post maar door, want deze post zou niet veel anders worden.
Jouw verdraaiingen van mijn woorden, misvattingen en falend begrijpend lezen wijzen op jouw incapabiliteit.
 )
 )

'Neehoor, ik heb juist jouw post al tig keer weerlegt'. Gaat het zo'n verhaal worden ja? Een wellus nietus spelletje?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en ik heb al je post al tig keer heb weerlegt
[..]
Stond er wel in en dit was een vriendelijk persoon, dus laakt het je punt dat er louter onbeleefde en onvriendelijke mensen in Amsterdam zijn
[..]
Lees mijn reply daar op maar door, lees het hele topic maar door, ga ik ook nog eens doen als me wat minder vrolijk voel (ja dit is een inhoudsloze post, maar wel op een inhoudsloze quote)

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:08 schreef Fenomeno het volgende:
NL had trouwens wel échte kolonies, in plaats van alleen kongo omdat de andere landen ons zielig vonden

Ruilen voor Suriname, toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:42 schreef Dibble het volgende:
[..]
NL was ook zo kankerdom om New York weg te geven aan de Britten.

Oh je moest even nadenken omdat je niet adequaat genoeg was je mening in 1 keer te ventileren, dit kan, het getuigd echter wel weer van je zwakheid, maar dat zijn we inmiddels wel van je gewendquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb je eerste post al helemaal weerlegt mijn beste. Je begon over een bedrijfsleider waar het mij totaal niet om ging, dat was 1. Verder lees je mijn reply op die post maar door, want deze post zou niet veel anders worden.
Jouw verdraaiingen van mijn woorden, misvattingen en falend begrijpend lezen wijzen op jouw incapabiliteit.
Verder was dat wel degelijk een inhoudelijke reactie maar voor de kinders onder ons zal ik je wel even uitleggen wat ik ermee bedoelde. Jij kan nooit aan dat woordje hebben gezien of ik wel of niet boos ben en/of het mij emotioneel raakt. Daarvoor mis je intonatie.

Och mijn arme ziel, benoem het beestje eens bij zijn naam, ik kan ook wel zeggen wat ik allemaal van jou vind, maar het slaat kant nog wel zonder de juiste voorbeelden erbijquote:Jouw verdraaiingen van mijn woorden, misvattingen en falend begrijpend lezen wijzen op jouw incapabiliteit.

Ah dus het punt dat je geen enkele inhoudelijke reactie van mij hebt gezien heb ik hiermee ook alweer ontkracht, je maakt het me weer lekker makkelijkquote:Verder was dat wel degelijk een inhoudelijke reactie

Zei ik dan dat je boos werd? Ik vroeg het alleen, er staat nog een vraagteken achter ook, moeilijk hè 'begrijpend lezen'quote:maar voor de kinders onder ons zal ik je wel even uitleggen wat ik ermee bedoelde. Jij kan nooit aan dat woordje hebben gezien of ik wel of niet boos ben en/of het mij emotioneel raakt. Daarvoor mis je intonatie.

....proest
 ....proest

Nee dat moeten we niet hebben natuurlijk, ik snap ook niet waarom je dat steeds doetquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
'Neehoor, ik heb juist jouw post al tig keer weerlegt'. Gaat het zo'n verhaal worden ja? Een wellus nietus spelletje?

In je OPquote:Verder weaar the fuck zeg ik dat er ALLEEN MAAR onvriendelijke/onbeleefde mensen in de randstad zijn dan?

Het 'counterbalanst' de rest van je OPquote:En ja dit was een vriendelijk persoon, jij begon in jouw post waarom ik daarover aan het zeiken was terwijl ik daar niets op aan te merken heb.

En nu kan ik zeggen dat jij in begrijpend schrijven faalt en wordt het een welles-nietes spelletje en dat wilde je niet hebbenquote:Net zoals je overal in begrijpend lezen faalt dus.

Iedere post van jou is een voorbeeld. En ik blijf er nog steeds bij dat ik geen inhoudelijke reactie op mijn OP heb gezien, alleen maar op wat jij dénkt te hebben gelezen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh je moest even nadenken omdat je niet adequaat genoeg was je mening in 1 keer te ventileren, dit kan, het getuigd echter wel weer van je zwakheid, maar dat zijn we inmiddels wel van je gewend
[..]
Och mijn arme ziel, benoem het beestje eens bij zijn naam, ik kan ook wel zeggen wat ik allemaal van jou vind, maar het slaat kant nog wel zonder de juiste voorbeelden erbij
[..]
Ah dus het punt dat je geen enkele inhoudelijke reactie van mij hebt gezien heb ik hiermee ook alweer ontkracht, je maakt het me weer lekker makkelijk
[..]
Zei ik dan dat je boos werd? Ik vroeg het alleen, er staat nog een vraagteken achter ook, moeilijk hè 'begrijpend lezen'

oh wacht, ik mocht ook al niet meer lachen
....proest

Spreek voor jezelf niet voor anderenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh je moest even nadenken omdat je niet adequaat genoeg was je mening in 1 keer te ventileren, dit kan, het getuigd echter wel weer van je zwakheid, maar dat zijn we inmiddels wel van je gewend
[..]
Och mijn arme ziel, benoem het beestje eens bij zijn naam, ik kan ook wel zeggen wat ik allemaal van jou vind, maar het slaat kant nog wel zonder de juiste voorbeelden erbij
[..]
Ah dus het punt dat je geen enkele inhoudelijke reactie van mij hebt gezien heb ik hiermee ook alweer ontkracht, je maakt het me weer lekker makkelijk
[..]
Zei ik dan dat je boos werd? Ik vroeg het alleen, er staat nog een vraagteken achter ook, moeilijk hè 'begrijpend lezen'

oh wacht, ik mocht ook al niet meer lachen
....proest

CYA!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Iedere post van jou is een voorbeeld. En ik blijf er nog steeds bij dat ik geen inhoudelijke reactie op mijn OP heb gezien, alleen maar op wat jij dénkt te hebben gelezen.
En ja tuurlijk, je stelt die vraag omdat je níet denkt dat het zo is.
Ik ga slapen, have fun trollin' alone.

Ik had het over de anderen die hier schaterlachend over mijn schouder mee aan het kijken zijn, die waren dat inmiddels wel van hem gewend en aangezien het er een stuk of 12 zijn, is toch de meervoudvorm 'we' van toepassingquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:47 schreef toxic_virus het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf niet voor anderen

ik ben het ook helemaal met je eens maar dan hoef je nog niet voor anderen te pratenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had het over de anderen die hier schaterlachend over mijn schouder mee aan het kijken zijn, die waren dat inmiddels wel van hem gewend en aangezien het er een stuk of 12 zijn, is toch de meervoudvorm 'we' van toepassing

Juist en nu de onderbouwing voor dat statementquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Iedere post van jou is een voorbeeld.

Net vond je het wel inhoudelijk en nu ineens niet meerquote:En ik blijf er nog steeds bij dat ik geen inhoudelijke reactie op mijn OP heb gezien, alleen maar op wat jij dénkt te hebben gelezen.

Wat een aannames gebruik je weerquote:En ja tuurlijk, je stelt die vraag omdat je níet denkt dat het zo is.

Zou ik ook zeggen als ik het niet meer aan kon, geeft niks hoor je hebt je best gedaan, je bent alleen geen partij voor mij.quote:Ik ga slapen, have fun trollin' alone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl

Die anderen willen dat ik dat doe, ze hebben alleen allemaal geen account en vroegen of ik het ook namens hun kon zeggen, van die anderen mag het en van de moderatie ook, dus ik hoef wel voor anderen te pratenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:51 schreef toxic_virus het volgende:
[..]
ik ben het ook helemaal met je eens maar dan hoef je nog niet voor anderen te praten

Keep on dreamingquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die anderen willen dat ik dat doe, ze hebben alleen allemaal geen account en vroegen of ik het ook namens hun kon zeggen, van die anderen mag het en van de moderatie ook, dus ik hoef wel voor anderen te praten

Graag een volledige uiteenzetting onderverdeeld in paragrafen en subparagrafen waarop je dit baseertquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:00 schreef toxic_virus het volgende:
Het spijt me maar ik moet je ff wakker maken met deze post aangezien je slaapt en kut aan het dromen bent.

Mensen die denken dat er mensen zijn met IQ van 0.0 hebben in ieder geval sowieso een lager IQ dan ik hebquote:Dag baron IQ 0.0

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHHAHHAHAHAHA JIJ BENT ECHT EEN BAAS MAN,JIJ BENT ONOVERWINNELIJK GEWOON NIET NORMAAL MEER ECHT EEN BAAS MANquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan ik beter tegen jou zeggen, jij zou toch gaan slapen?

Zo hé iemand noemt me kneus, dit is toch wel de meest inhoudelijke post van dit topic. Een beetje jaloers zeker omdat jij de TS niet zo hebt kunnen aanpakken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:04 schreef Masterboy het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHHAHHAHAHAHA JIJ BENT ECHT EEN BAAS MAN,JIJ BENT ONOVERWINNELIJK GEWOON NIET NORMAAL MEER ECHT EEN BAAS MAN
Kneus

Ja man ik ben zo jaloers op jou e-penis van 100 cmquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo hé iemand noemt me kneus, dit is toch wel de meest inhoudelijke post van dit topic. Een beetje jaloers zeker omdat jij de TS niet zo hebt kunnen aanpakken?

Werkelijk? Mij kan mijn internetstatus gestolen worden, jij geeft er kennelijk wel omquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:08 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Ja man ik ben zo jaloers op jou e-penis van 100 cm

Echt wel dat is mijn lust en leven maar dat snap jij natuurlijk niet want jij bent een baronquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Werkelijk? Mij kan mijn internetstatus gestolen worden, jij geeft er kennelijk wel om

Och...je kan je beter wat vaker begeven in de echte wereld...oh dat weet je natuurlijk niet, maar als je je computer afsluit (ja dat kan!) en je kamer uitgaat, nog iets verder dan de wc dan loop je op den duur naar buiten, nou en dat is nu 'de echte wereld'. Daar bevind ik me nou regelmatig, de zeldzame momenten dat ik me in deze wereld bevind benut ik goed, dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:14 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Echt wel dat is mijn lust en leven maar dat snap jij natuurlijk niet want jij bent een baron

WOW bedankt voor de tip man,je hebt m'n leven geredquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och...je kan je beter wat vaker begeven in de echte wereld...oh dat weet je natuurlijk niet, maar als je je computer afsluit (ja dat kan!) en je kamer uitgaat, nog iets verder dan de wc dan loop je op den duur naar buiten, nou en dat is nu 'de echte wereld'. Daar bevind ik me nou regelmatig, de zeldzame momenten dat ik me in deze wereld bevind benut ik goed, dat moet ik toegeven.
Maar de omgang met mensen irl gaat boven elke vorm van het internetcommunities voor mij, ik weet dat het eng is voor iemand als jij, maar probeer het gewoon eens, je kan altijd weer terug naar dat stinkende zolderkamertje waar je nu zit

Nee geen WOW, je snapt me verkeerdquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:23 schreef Masterboy het volgende:
[..]
WOW bedankt voor de tip man,je hebt m'n leven gered

Jij nam de mijne kennelijk wel serieus anders zou je dit nu niet typenquote:Mensen die posts om 1 uur s nachts serieus nemen

Jij nam mij vanaf het begin al serieus en nu nog steedsquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee geen WOW, je snapt me verkeerd

[..]
Jij nam de mijne kennelijk wel serieus anders zou je dit nu niet typen

Ik speel gewoon zeer overtuigend meequote:Op woensdag 21 juli 2010 01:34 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Jij nam mij vanaf het begin al serieus en nu nog steeds

+
 +  

quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:48 schreef TeringHenkie het volgende:
Halen jullie hier nou veel voldoening uit? Gelijk proberen te krijgen op internet?

Nee maar het was wel verrekte grappigquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:48 schreef TeringHenkie het volgende:
Halen jullie hier nou veel voldoening uit? Gelijk proberen te krijgen op internet?

quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Juist en nu de onderbouwing voor dat statement
[..]
Net vond je het wel inhoudelijk en nu ineens niet meer
[..]
Wat een aannames gebruik je weer
[..]
Zou ik ook zeggen als ik het niet meer aan kon, geeft niks hoor je hebt je best gedaan, je bent alleen geen partij voor mij.Ach gut het ging nog in zijn eentje door. Zoals ik al eerder aangaf, jij geeft bij iedere post een reactie op wat jij dénkt dat ik bedoelde, niet wat er daadwerkelijk staat. Ondanks dat ik dit aangeef denk jij toch te weten wat ik bedoeld moet hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan denk je dat anderen lachend over jouw schouder meekijken? Ze zullen wellicht naar je lachen, maar het zal geen toelachen zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door griekjeee op 21-07-2010 09:20:55 ]Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_

Brabantquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
Dit topic komt vol te staan met provincialen die denken dat hun provincie ertoe doet, randstedelingen die denken dat iedereen uit de provincie achterlijk is, reacties als "Limburg" en "Brabant

Zo te zien was ik niet de enige waarmee hij moeite had interpretatie en begrijpend lezen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:23 schreef Masterboy het volgende:
[..]
WOW bedankt voor de tip man,je hebt m'n leven gered
Mensen die posts om 1 uur s nachts serieus nemen

"Wedde gij nog een broodsje?"quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef BoemBats het volgende:
Lekker gek en leuk naar Amsterdam gaan met koffie en broodjes ham en kaas

.
.

Ah je durft het weer aan na uitgehuild te hebben bij mammie?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach gut het ging nog in zijn eentje door. Zoals ik al eerder aangaf, jij geeft bij iedere post een reactie op wat jij dénkt dat ik bedoelde, niet wat er daadwerkelijk staat. Ondanks dat ik dit aangeef denk jij toch te weten wat ik bedoeld moet hebbenEn dan denk je dat anderen lachend over jouw schouder meekijken? Ze zullen wellicht naar je lachen, maar het zal geen toelachen zijn.
 Nee mijn, ik daagde jou uit om te zeggen wat je dan wel bedoelde, jij vertelde dat en er kwam heel wat anders uit dan in je OP, zie hier: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
  Nee mijn, ik daagde jou uit om te zeggen wat je dan wel bedoelde, jij vertelde dat en er kwam heel wat anders uit dan in je OP, zie hier: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
Ja en gelukkig was ik niet de enige die je OP en al je quotes succesvol onderuit haalde, mensen die zich gesterkt voelen als anderen dezelfde mening als zij zijn toegedaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo te zien was ik niet de enige waarmee hij moeite had interpretatie en begrijpend lezen.

Ja want ik ga natuurlijk naar Amsterdam omdat ik er geen reet aan vind en alles kut vind. Leer eens wat kritiek hebben man. Alles heeft zijn voor- en nadelen, de vriendelijkheid vind ik over het algemeen nogal al wat te wensen over laten in Amsterdam.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig is dit kansloze, provinciaalse kuttopic ook weer dicht zo, calimero's.

Wat kan jij zeveren zeg en wat boeit jou het nou wat zij er van vind.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah je durft het weer aan na uitgehuild te hebben bij mammie?Nee mijn, ik daagde jou uit om te zeggen wat je dan wel bedoelde, jij vertelde dat en er kwam heel wat anders uit dan in je OP, zie hier: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
En ik mag dan slecht zijn in begrijpend lezen, jij bent er nog slechter in, als mensen over mijn schouder mij lachen is hun gezicht niet richting mij gekeerd, dus met mij zal het weinig te maken hebben, toch jammer dat jij je alleen tot personen kunt richten omdat je inhoudelijk en verbaal zoveel tekortschiet
 Ga je gedragen kleuter.
 Ga je gedragen kleuter.

quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want ik ga natuurlijk naar Amsterdam omdat ik er geen reet aan vind en alles kut vind. Leer eens wat kritiek hebben man. Alles heeft zijn voor- en nadelen, de vriendelijkheid vind ik over het algemeen nogal al wat te wensen over laten in Amsterdam.

Je bent zo een type die vind dat ie kritiek mag hebben, best, maar je kan dan natuurlijk de donder op zeggen dat mensen daar ook weer kritiek op hebben en dat kan jij dan weer niet hebben (al beweer je van wel), lees eens hoe je vanaf het begin reageert naar anderen die een andere mening zijn toegedaan en dan heb ik het niet eens over mezelf. Naar iedereen toe zit er een goedkope persoonlijke aanval bij, zwak en kinderlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want ik ga natuurlijk naar Amsterdam omdat ik er geen reet aan vind en alles kut vind. Leer eens wat kritiek hebben man. Alles heeft zijn voor- en nadelen, de vriendelijkheid vind ik over het algemeen nogal al wat te wensen over laten in Amsterdam.

Je snapt het niet mijn beste, het had niks met zeveren, haar mening of gelijk halen te maken. Het is gewoon geweldig om iemand zich zo voor lul te laten zetten, okee het doet ook afbreuk aan mijn geloofwaardigheid en het is misschien op de lange duur net zo kinderachtig, maarja dit is Fok!quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wat kan jij zeveren zeg en wat boeit jou het nou wat zij er van vind.Ga je gedragen kleuter.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |