Het gaat niet over het onderwerp, maar over mijn interpretatievermogen en dus over mijn persoon, niet echt sterk hè persoonlijk te worden?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is een inhoudelijke reactie, misschien moet je het woord even googlen.

Slechts een aanvulling, ik zal niet snel een post typen met alleen maar smiley's en zei je nu discussies winnen? Tja sorry hoor, maar om deze infantiliteit kan ik niet anders dan lachen, wat ik uitbeeld door:quote:Zwaai smileys zijn trouwens wel typerend voor users die een discussie niet kunnen winnen?

ja
  jaAh mijn eerste post dan maar: wat precies is hier niet-inhoudelijk aan?quote:Ik heb je nergens met ook maar één inhoudelijk punt zien komen, zodra je dat doet geef je maar een gil.

Ik heb je eerste post al helemaal weerlegt mijn beste. Je begon over een bedrijfsleider waar het mij totaal niet om ging, dat was 1. Verder lees je mijn reply op die post maar door, want deze post zou niet veel anders worden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het gaat niet over het onderwerp, maar over mijn interpretatievermogen en dus over mijn persoon, niet echt sterk hè persoonlijk te woorden.
[..]
Slechts een aanvulling, ik zal niet snel een post typen met alleen maar smiley's en zei je nu discussies winnen, tja sorry hoor, maar om deze infantiliteit kan ik niet anders dan lachen, wat ik uitbeeld door:

ja
[..]
Ah mijn eerste post dan maar: wat precies is hier niet-inhoudelijk aan?

Best wel ja.quote:

Ja en ik heb al je post al tig keer heb weerlegtquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb je eerste post al helemaal weerlegt mijn beste.

Stond er wel in en dit was een vriendelijk persoon, dus laakt het je punt dat er louter onbeleefde en onvriendelijke mensen in Amsterdam zijnquote:Je begon over een bedrijfsleider waar het mij totaal niet om ging, dat was 1.

Lees mijn reply daar op maar door, lees het hele topic maar door, ga ik ook nog eens doen als me wat minder vrolijk voel (ja dit is een inhoudsloze post, maar wel op een inhoudsloze quotequote:Verder lees je mijn reply op die post maar door, want deze post zou niet veel anders worden.
Jouw verdraaiingen van mijn woorden, misvattingen en falend begrijpend lezen wijzen op jouw incapabiliteit.
 )
 )

'Neehoor, ik heb juist jouw post al tig keer weerlegt'. Gaat het zo'n verhaal worden ja? Een wellus nietus spelletje?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en ik heb al je post al tig keer heb weerlegt
[..]
Stond er wel in en dit was een vriendelijk persoon, dus laakt het je punt dat er louter onbeleefde en onvriendelijke mensen in Amsterdam zijn
[..]
Lees mijn reply daar op maar door, lees het hele topic maar door, ga ik ook nog eens doen als me wat minder vrolijk voel (ja dit is een inhoudsloze post, maar wel op een inhoudsloze quote)

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:08 schreef Fenomeno het volgende:
NL had trouwens wel échte kolonies, in plaats van alleen kongo omdat de andere landen ons zielig vonden

Ruilen voor Suriname, toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:42 schreef Dibble het volgende:
[..]
NL was ook zo kankerdom om New York weg te geven aan de Britten.

Oh je moest even nadenken omdat je niet adequaat genoeg was je mening in 1 keer te ventileren, dit kan, het getuigd echter wel weer van je zwakheid, maar dat zijn we inmiddels wel van je gewendquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb je eerste post al helemaal weerlegt mijn beste. Je begon over een bedrijfsleider waar het mij totaal niet om ging, dat was 1. Verder lees je mijn reply op die post maar door, want deze post zou niet veel anders worden.
Jouw verdraaiingen van mijn woorden, misvattingen en falend begrijpend lezen wijzen op jouw incapabiliteit.
Verder was dat wel degelijk een inhoudelijke reactie maar voor de kinders onder ons zal ik je wel even uitleggen wat ik ermee bedoelde. Jij kan nooit aan dat woordje hebben gezien of ik wel of niet boos ben en/of het mij emotioneel raakt. Daarvoor mis je intonatie.

Och mijn arme ziel, benoem het beestje eens bij zijn naam, ik kan ook wel zeggen wat ik allemaal van jou vind, maar het slaat kant nog wel zonder de juiste voorbeelden erbijquote:Jouw verdraaiingen van mijn woorden, misvattingen en falend begrijpend lezen wijzen op jouw incapabiliteit.

Ah dus het punt dat je geen enkele inhoudelijke reactie van mij hebt gezien heb ik hiermee ook alweer ontkracht, je maakt het me weer lekker makkelijkquote:Verder was dat wel degelijk een inhoudelijke reactie

Zei ik dan dat je boos werd? Ik vroeg het alleen, er staat nog een vraagteken achter ook, moeilijk hè 'begrijpend lezen'quote:maar voor de kinders onder ons zal ik je wel even uitleggen wat ik ermee bedoelde. Jij kan nooit aan dat woordje hebben gezien of ik wel of niet boos ben en/of het mij emotioneel raakt. Daarvoor mis je intonatie.

....proest
 ....proest

Nee dat moeten we niet hebben natuurlijk, ik snap ook niet waarom je dat steeds doetquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
'Neehoor, ik heb juist jouw post al tig keer weerlegt'. Gaat het zo'n verhaal worden ja? Een wellus nietus spelletje?

In je OPquote:Verder weaar the fuck zeg ik dat er ALLEEN MAAR onvriendelijke/onbeleefde mensen in de randstad zijn dan?

Het 'counterbalanst' de rest van je OPquote:En ja dit was een vriendelijk persoon, jij begon in jouw post waarom ik daarover aan het zeiken was terwijl ik daar niets op aan te merken heb.

En nu kan ik zeggen dat jij in begrijpend schrijven faalt en wordt het een welles-nietes spelletje en dat wilde je niet hebbenquote:Net zoals je overal in begrijpend lezen faalt dus.

Iedere post van jou is een voorbeeld. En ik blijf er nog steeds bij dat ik geen inhoudelijke reactie op mijn OP heb gezien, alleen maar op wat jij dénkt te hebben gelezen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh je moest even nadenken omdat je niet adequaat genoeg was je mening in 1 keer te ventileren, dit kan, het getuigd echter wel weer van je zwakheid, maar dat zijn we inmiddels wel van je gewend
[..]
Och mijn arme ziel, benoem het beestje eens bij zijn naam, ik kan ook wel zeggen wat ik allemaal van jou vind, maar het slaat kant nog wel zonder de juiste voorbeelden erbij
[..]
Ah dus het punt dat je geen enkele inhoudelijke reactie van mij hebt gezien heb ik hiermee ook alweer ontkracht, je maakt het me weer lekker makkelijk
[..]
Zei ik dan dat je boos werd? Ik vroeg het alleen, er staat nog een vraagteken achter ook, moeilijk hè 'begrijpend lezen'

oh wacht, ik mocht ook al niet meer lachen
....proest

Spreek voor jezelf niet voor anderenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh je moest even nadenken omdat je niet adequaat genoeg was je mening in 1 keer te ventileren, dit kan, het getuigd echter wel weer van je zwakheid, maar dat zijn we inmiddels wel van je gewend
[..]
Och mijn arme ziel, benoem het beestje eens bij zijn naam, ik kan ook wel zeggen wat ik allemaal van jou vind, maar het slaat kant nog wel zonder de juiste voorbeelden erbij
[..]
Ah dus het punt dat je geen enkele inhoudelijke reactie van mij hebt gezien heb ik hiermee ook alweer ontkracht, je maakt het me weer lekker makkelijk
[..]
Zei ik dan dat je boos werd? Ik vroeg het alleen, er staat nog een vraagteken achter ook, moeilijk hè 'begrijpend lezen'

oh wacht, ik mocht ook al niet meer lachen
....proest

CYA!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Iedere post van jou is een voorbeeld. En ik blijf er nog steeds bij dat ik geen inhoudelijke reactie op mijn OP heb gezien, alleen maar op wat jij dénkt te hebben gelezen.
En ja tuurlijk, je stelt die vraag omdat je níet denkt dat het zo is.
Ik ga slapen, have fun trollin' alone.

Ik had het over de anderen die hier schaterlachend over mijn schouder mee aan het kijken zijn, die waren dat inmiddels wel van hem gewend en aangezien het er een stuk of 12 zijn, is toch de meervoudvorm 'we' van toepassingquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:47 schreef toxic_virus het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf niet voor anderen

ik ben het ook helemaal met je eens maar dan hoef je nog niet voor anderen te pratenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had het over de anderen die hier schaterlachend over mijn schouder mee aan het kijken zijn, die waren dat inmiddels wel van hem gewend en aangezien het er een stuk of 12 zijn, is toch de meervoudvorm 'we' van toepassing

Juist en nu de onderbouwing voor dat statementquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Iedere post van jou is een voorbeeld.

Net vond je het wel inhoudelijk en nu ineens niet meerquote:En ik blijf er nog steeds bij dat ik geen inhoudelijke reactie op mijn OP heb gezien, alleen maar op wat jij dénkt te hebben gelezen.

Wat een aannames gebruik je weerquote:En ja tuurlijk, je stelt die vraag omdat je níet denkt dat het zo is.

Zou ik ook zeggen als ik het niet meer aan kon, geeft niks hoor je hebt je best gedaan, je bent alleen geen partij voor mij.quote:Ik ga slapen, have fun trollin' alone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl

Die anderen willen dat ik dat doe, ze hebben alleen allemaal geen account en vroegen of ik het ook namens hun kon zeggen, van die anderen mag het en van de moderatie ook, dus ik hoef wel voor anderen te pratenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:51 schreef toxic_virus het volgende:
[..]
ik ben het ook helemaal met je eens maar dan hoef je nog niet voor anderen te praten

Keep on dreamingquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die anderen willen dat ik dat doe, ze hebben alleen allemaal geen account en vroegen of ik het ook namens hun kon zeggen, van die anderen mag het en van de moderatie ook, dus ik hoef wel voor anderen te praten

Graag een volledige uiteenzetting onderverdeeld in paragrafen en subparagrafen waarop je dit baseertquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:00 schreef toxic_virus het volgende:
Het spijt me maar ik moet je ff wakker maken met deze post aangezien je slaapt en kut aan het dromen bent.

Mensen die denken dat er mensen zijn met IQ van 0.0 hebben in ieder geval sowieso een lager IQ dan ik hebquote:Dag baron IQ 0.0

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHHAHHAHAHAHA JIJ BENT ECHT EEN BAAS MAN,JIJ BENT ONOVERWINNELIJK GEWOON NIET NORMAAL MEER ECHT EEN BAAS MANquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan ik beter tegen jou zeggen, jij zou toch gaan slapen?

Zo hé iemand noemt me kneus, dit is toch wel de meest inhoudelijke post van dit topic. Een beetje jaloers zeker omdat jij de TS niet zo hebt kunnen aanpakken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:04 schreef Masterboy het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHHAHHAHAHAHA JIJ BENT ECHT EEN BAAS MAN,JIJ BENT ONOVERWINNELIJK GEWOON NIET NORMAAL MEER ECHT EEN BAAS MAN
Kneus

Ja man ik ben zo jaloers op jou e-penis van 100 cmquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo hé iemand noemt me kneus, dit is toch wel de meest inhoudelijke post van dit topic. Een beetje jaloers zeker omdat jij de TS niet zo hebt kunnen aanpakken?

Werkelijk? Mij kan mijn internetstatus gestolen worden, jij geeft er kennelijk wel omquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:08 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Ja man ik ben zo jaloers op jou e-penis van 100 cm

Echt wel dat is mijn lust en leven maar dat snap jij natuurlijk niet want jij bent een baronquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Werkelijk? Mij kan mijn internetstatus gestolen worden, jij geeft er kennelijk wel om

Och...je kan je beter wat vaker begeven in de echte wereld...oh dat weet je natuurlijk niet, maar als je je computer afsluit (ja dat kan!) en je kamer uitgaat, nog iets verder dan de wc dan loop je op den duur naar buiten, nou en dat is nu 'de echte wereld'. Daar bevind ik me nou regelmatig, de zeldzame momenten dat ik me in deze wereld bevind benut ik goed, dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:14 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Echt wel dat is mijn lust en leven maar dat snap jij natuurlijk niet want jij bent een baron

WOW bedankt voor de tip man,je hebt m'n leven geredquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och...je kan je beter wat vaker begeven in de echte wereld...oh dat weet je natuurlijk niet, maar als je je computer afsluit (ja dat kan!) en je kamer uitgaat, nog iets verder dan de wc dan loop je op den duur naar buiten, nou en dat is nu 'de echte wereld'. Daar bevind ik me nou regelmatig, de zeldzame momenten dat ik me in deze wereld bevind benut ik goed, dat moet ik toegeven.
Maar de omgang met mensen irl gaat boven elke vorm van het internetcommunities voor mij, ik weet dat het eng is voor iemand als jij, maar probeer het gewoon eens, je kan altijd weer terug naar dat stinkende zolderkamertje waar je nu zit

Nee geen WOW, je snapt me verkeerdquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:23 schreef Masterboy het volgende:
[..]
WOW bedankt voor de tip man,je hebt m'n leven gered

Jij nam de mijne kennelijk wel serieus anders zou je dit nu niet typenquote:Mensen die posts om 1 uur s nachts serieus nemen

Jij nam mij vanaf het begin al serieus en nu nog steedsquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee geen WOW, je snapt me verkeerd

[..]
Jij nam de mijne kennelijk wel serieus anders zou je dit nu niet typen

Ik speel gewoon zeer overtuigend meequote:Op woensdag 21 juli 2010 01:34 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Jij nam mij vanaf het begin al serieus en nu nog steeds

+
 +  

quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:48 schreef TeringHenkie het volgende:
Halen jullie hier nou veel voldoening uit? Gelijk proberen te krijgen op internet?

Nee maar het was wel verrekte grappigquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:48 schreef TeringHenkie het volgende:
Halen jullie hier nou veel voldoening uit? Gelijk proberen te krijgen op internet?

quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Juist en nu de onderbouwing voor dat statement
[..]
Net vond je het wel inhoudelijk en nu ineens niet meer
[..]
Wat een aannames gebruik je weer
[..]
Zou ik ook zeggen als ik het niet meer aan kon, geeft niks hoor je hebt je best gedaan, je bent alleen geen partij voor mij.Ach gut het ging nog in zijn eentje door. Zoals ik al eerder aangaf, jij geeft bij iedere post een reactie op wat jij dénkt dat ik bedoelde, niet wat er daadwerkelijk staat. Ondanks dat ik dit aangeef denk jij toch te weten wat ik bedoeld moet hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan denk je dat anderen lachend over jouw schouder meekijken? Ze zullen wellicht naar je lachen, maar het zal geen toelachen zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door griekjeee op 21-07-2010 09:20:55 ]Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_

Brabantquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
Dit topic komt vol te staan met provincialen die denken dat hun provincie ertoe doet, randstedelingen die denken dat iedereen uit de provincie achterlijk is, reacties als "Limburg" en "Brabant
", mensen die Youtubevideo's van Guus Meeuwis posten, debielen die Brabantse vlaggen posten en Triggershot.

Zo te zien was ik niet de enige waarmee hij moeite had interpretatie en begrijpend lezen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:23 schreef Masterboy het volgende:
[..]
WOW bedankt voor de tip man,je hebt m'n leven gered
Mensen die posts om 1 uur s nachts serieus nemen

"Wedde gij nog een broodsje?"quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef BoemBats het volgende:
Lekker gek en leuk naar Amsterdam gaan met koffie en broodjes ham en kaas

.
.

Ah je durft het weer aan na uitgehuild te hebben bij mammie?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach gut het ging nog in zijn eentje door. Zoals ik al eerder aangaf, jij geeft bij iedere post een reactie op wat jij dénkt dat ik bedoelde, niet wat er daadwerkelijk staat. Ondanks dat ik dit aangeef denk jij toch te weten wat ik bedoeld moet hebbenEn dan denk je dat anderen lachend over jouw schouder meekijken? Ze zullen wellicht naar je lachen, maar het zal geen toelachen zijn.
 Nee mijn, ik daagde jou uit om te zeggen wat je dan wel bedoelde, jij vertelde dat en er kwam heel wat anders uit dan in je OP, zie hier: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
  Nee mijn, ik daagde jou uit om te zeggen wat je dan wel bedoelde, jij vertelde dat en er kwam heel wat anders uit dan in je OP, zie hier: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
Ja en gelukkig was ik niet de enige die je OP en al je quotes succesvol onderuit haalde, mensen die zich gesterkt voelen als anderen dezelfde mening als zij zijn toegedaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo te zien was ik niet de enige waarmee hij moeite had interpretatie en begrijpend lezen.

Ja want ik ga natuurlijk naar Amsterdam omdat ik er geen reet aan vind en alles kut vind. Leer eens wat kritiek hebben man. Alles heeft zijn voor- en nadelen, de vriendelijkheid vind ik over het algemeen nogal al wat te wensen over laten in Amsterdam.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig is dit kansloze, provinciaalse kuttopic ook weer dicht zo, calimero's.

Wat kan jij zeveren zeg en wat boeit jou het nou wat zij er van vind.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah je durft het weer aan na uitgehuild te hebben bij mammie?Nee mijn, ik daagde jou uit om te zeggen wat je dan wel bedoelde, jij vertelde dat en er kwam heel wat anders uit dan in je OP, zie hier: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
En ik mag dan slecht zijn in begrijpend lezen, jij bent er nog slechter in, als mensen over mijn schouder mij lachen is hun gezicht niet richting mij gekeerd, dus met mij zal het weinig te maken hebben, toch jammer dat jij je alleen tot personen kunt richten omdat je inhoudelijk en verbaal zoveel tekortschiet
 Ga je gedragen kleuter.
 Ga je gedragen kleuter.

quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want ik ga natuurlijk naar Amsterdam omdat ik er geen reet aan vind en alles kut vind. Leer eens wat kritiek hebben man. Alles heeft zijn voor- en nadelen, de vriendelijkheid vind ik over het algemeen nogal al wat te wensen over laten in Amsterdam.

Je bent zo een type die vind dat ie kritiek mag hebben, best, maar je kan dan natuurlijk de donder op zeggen dat mensen daar ook weer kritiek op hebben en dat kan jij dan weer niet hebben (al beweer je van wel), lees eens hoe je vanaf het begin reageert naar anderen die een andere mening zijn toegedaan en dan heb ik het niet eens over mezelf. Naar iedereen toe zit er een goedkope persoonlijke aanval bij, zwak en kinderlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want ik ga natuurlijk naar Amsterdam omdat ik er geen reet aan vind en alles kut vind. Leer eens wat kritiek hebben man. Alles heeft zijn voor- en nadelen, de vriendelijkheid vind ik over het algemeen nogal al wat te wensen over laten in Amsterdam.

Je snapt het niet mijn beste, het had niks met zeveren, haar mening of gelijk halen te maken. Het is gewoon geweldig om iemand zich zo voor lul te laten zetten, okee het doet ook afbreuk aan mijn geloofwaardigheid en het is misschien op de lange duur net zo kinderachtig, maarja dit is Fok!quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wat kan jij zeveren zeg en wat boeit jou het nou wat zij er van vind.Ga je gedragen kleuter.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |