abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:08:19 #201
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_84298995
Wat is dat met de kwaliteit users van de afgelopen tijd? Alleen maar kut topics.
Deathlift or Die.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:08:52 #202
308046 toxic_virus
Very toxic and dangerous...
pi_84299015
griekjeee ben je al wel eens flink genomen ??
antwoord: nee
doe dat eens dan komt er misschien nog een normaal antwoord uit.
pi_84299019
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Oja jij was die pot die in ieder topic mijn reet liep te likken en nu tegengas geeft, omdat ik je niet wilde geven?

Nu ontopic graag.
Ohooo, nasty!
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:09:22 #204
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299033
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

In de OP niet in ieder geval, dat jij nu bent gaan draaien zodat het los van elkaar is komen te staan dat zie ik wel, maar desalniettemin heb je het falikant verkeerd in je OP verwoord en was deze hele discussie volstrekt overbodig geweest
Ik heb niets verkeerd verwoord, ik heb alleen niet alles letterlijk uitgekauwt omdat dat me niet nodig leek, iedereen met een klein béétje inzicht zou niet over van alles en nog wat zomaar een aanname maken.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_84299037
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:08 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ohooo, nasty!
Neu... gewoon dom en zwak
pi_84299045
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef FANN het volgende:

[..]

excuse me

Ik lik niemands reet schat en zeker niet die afgelikte van jou
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:10:44 #207
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299079
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:09 schreef FANN het volgende:

[..]

Omdat iemand je de waarheid verteld?
pi_84299089
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:06 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Omdat ik dan wellicht de stad leuker zou vinden? Ik vind Amsterdam al een hele leuke stad, ik ben alleen objectief genoeg om te zien dat ook Amsterdam nadelen heeft.
Ik heb die ervaringen niet in Amsterdam, ik weet ook dat die stad internationaal gezien bekend staat aan een gezellige en tolerante stad, vervolgens kom jij met een OP waarin een paar stomme voorbeelden staan en in één adem concludeer je dat de stad minder gezellig en beleefd is dan Brabant en dat dit voor NL boven de grote rivieren geldt.

Dan schaaf je je optreden hier bij door te zeggen dat je mening in de OP niet gebaseerd op de voorbeelden die je aldaar noemde, maar op anderen. Wat ik alleen maar wil zeggen is dat wat je nu zegt niet strookt met de redenatie die je in je OP had. Ik denk alleen dat het nog een pagina of 3 kost voordat je dat kunt toegeven
Een heer met stijl
pi_84299105
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:10 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Omdat iemand je de waarheid verteld?
Linkje lieverd linkje?
of is dat teveel gevraagd?
pi_84299171
De schat is nu vast wanhopig op zoek naar een linkje
pi_84299176
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:09 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ik heb niets verkeerd verwoord, ik heb alleen niet alles letterlijk uitgekauwt omdat dat me niet nodig leek, iedereen met een klein béétje inzicht zou niet over van alles en nog wat zomaar een aanname maken.
Hoe komt het dan dat naast mij de rest van de posters het ook zoals mij hebben opgevat?
Je zei eerst A:

Brabant beter, A'dam + Randstad kut --> zie voorbeelden

Nu zeg je B:

Brabant beter, A'dam + Randstad kut ---> niet door genoemde voorbeelden, maar door alledaagse dingen die ik verscheidene keren heb meegemaakt in A'dam in vergelijking tot Brabant.

In B kan ik me enigzins vinden, in A nog steeds niet, het spreekt elkaar ook tegen

Een heer met stijl
pi_84299197
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:09 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik kan dit alleen beamen vermits ik met een heteroseksueel van doen heb. Zo zijn de regels.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:14:47 #213
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299209
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik heb die ervaringen niet in Amsterdam, ik weet ook dat die stad internationaal gezien bekend staat aan een gezellige en tolerante stad, vervolgens kom jij met een OP waarin een paar stomme voorbeelden staan en in één adem concludeer je dat de stad minder gezellig en beleefd is dan Brabant en dat dit voor NL boven de grote rivieren geldt.

Dan schaaf je je optreden hier bij door te zeggen dat je mening in de OP niet gebaseerd op de voorbeelden die je aldaar noemde, maar op anderen. Wat ik alleen maar wil zeggen is dat wat je nu zegt niet strookt met de redenatie die je in je OP had. Ik denk alleen dat het nog een pagina of 3 kost voordat je dat kunt toegeven
Amsterdam staat internationaal bekend door drugs en hoeren, niet bepaald door zijn gezelligheid.

De redenatie die ik volgens jou in de OP had is klinkklare onzin. Het staat er niet letterlijk en jij bent te arrogant om toe te geven dat je een aanname maakte.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:16:19 #214
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299261
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hoe komt het dan dat naast mij de rest van de posters het ook zoals mij hebben opgevat?
Je zei eerst A:

Nu zeg je B:

Brabant beter, A'dam + Randstad kut ---> niet door genoemde voorbeelden, maar door alledaagse dingen die ik verscheidene keren heb meegemaakt in A'dam in vergelijking tot Brabant.

In B kan ik me enigzins vinden, in A nog steeds niet, het spreekt elkaar ook tegen

Welke 'rest van de posters', die paar stedelingen die beledigd zijn? Ik ga geen verklaringen geven voor andermans incapabiliteit. Wat jij zegt staat er niet.

Bovendien ga je alleen maar door met aannames maken. Ik heb nergens gezegd dat ik A'dam of de randstad kut vind, ik heb zelfs gezegd dat ik Amsterdam een leuke stad vind. Like duh, anders kwam ik er ook nooit.
pi_84299268
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:14 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik kan dit alleen beamen vermits ik met een heteroseksueel van doen heb. Zo zijn de regels.
Ja, je hebt met een heteroseksueel te doen, en met een Amsterdamse en dan ook nog eens eentje die met een Griek is getrouwd.

Nou ga daar maar eens goed voor zitten ...
pi_84299270
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
TS wat lop je te zaniken man amsterdam pesten en afzeiken, ben je wel goed wijs>, als je zo tegen een amsterdamer praat ishet niet alsof je tegen een mouslim zegt dat mohaed een pedofiel is. manometer.
Ik hoop dat je een ban krijgt jij vieze dikzak.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_84299286
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Je zei eerst A:

Nu zeg je B:

Wat ben jij geduldig zeg. Je hebt TS al dertig keer onderuit geluld, maar je blijft proberen het haar uit te leggen.
pi_84299343
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:17 schreef Chule het volgende:

[..]

Wat ben jij geduldig zeg. Je hebt TS al dertig keer onderuit geluld, maar je blijft proberen het haar uit te leggen.
Misschien is hij Amsterdammer, die zijn over het algemeen geduldig en beleefd.
pi_84299414
Ondertussen wacht ik nog steeds op een linkje

Net als de toiletjuffrouw op haar 50 eurocent

Dus ik kan wel gaan slapen denk ik?
pi_84299434
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:14 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Amsterdam staat internationaal bekend door drugs en hoeren, niet bepaald door zijn gezelligheid.
Dus als jij dat niet gezellig vind, dan ìs het niet gezellig, over arrogant gesproken
quote:
De redenatie die ik volgens jou en de rest van de posters in dit topic in de OP had is klinkklare onzin. Het staat er niet letterlijk en jij bent te arrogant om toe te geven dat je een aanname maakte.
Dus jij stelt nu bij deze dat dit:
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:
En het viel me al weer gauw op dat men boven de rivieren een stuk onbeschofter is dan in het gezellige Brabant.
geen enkel verband heeft met dit:
quote:
*Zelfs de zwervers zijn er minder beleefd. Ik zat dus.....

*Een hele tijd later gingen ik en mijn vriendin naar toilet bij La Place. We rekenden......

Klacht: Zwervers die je onder spugen en toilethoeren die je voor leugenaar uitmaken en denken dat je te crappy bent om 25 cent neer te leggen.
en er verder ook geen enkel verband is met de TT
quote:
Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
Klinkt een beetje absurd en vergezocht vind je niet? Ik kan me heus wel voorstellen dat het je nu beter uitkomt om te zeggen dat je geen verband suggereerde, maar ik geloof dus never nooit niet dat dit je opzet was toen je de OP typte. Jij bent te kleinzielig om dit toe te geven
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:21:25 #221
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299447
Zelfs Amsterdammers heb ik het in dit topic eens zien zijn met mijn stelling. Iedereen mag zich hier beledigd voelen maar wát een triestheid zeg. Ik had wel verwacht dat een paar Amsterdammertjes hier op hun achterste benen zouden staan maar toch ook weer niet deze kortzichtigheid bij sommigen.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:22:46 #222
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299487
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dus als jij dat niet gezellig vind, dan ìs het niet gezellig, over arrogant gesproken
[..]

Dus jij stelt nu bij deze dat dit:
[..]

geen enkel verband heeft met dit:
[..]

en er verder ook geen enkel verband is met de TT
[..]

Klinkt een beetje absurd en vergezocht vind je niet? Ik kan me heus wel voorstellen dat het je nu beter uitkomt om te zeggen dat je geen verband suggereerde, maar ik geloof dus never nooit niet dat dit je opzet was toen je de OP typte. Jij bent te kleinzielig om dit toe te geven
Godverdomme zeg, wat ben jíj slecht in begrijpend lezen. Ik zeg daar dat Amsterdam om iets anders bekend staat dan zijn gezelligheid, wat heeft dat ermee te maken of ík het er gezellig vind?

Verder beweer ik nergens dat het er geen verband mee heeft, ik zeg dat het er niet op gebaseerd is.

Discussiëren met iemand die zo slecht is in begrijpend lezen en argumentatie heeft voor mij geen zin, ik val continue in herhaling maar je bent gewoon te incapabel om het in te zien. Ik reageer wel weer als je onverwacht nog een minuscuul helder lichtje blijkt te hebben in die zolderkamer.
pi_84299488
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:16 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Welke 'rest van de posters', die paar stedelingen die beledigd zijn? Ik ga geen verklaringen geven voor andermans incapabiliteit. Wat jij zegt staat er niet.
Zie deze post: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
quote:
Bovendien ga je alleen maar door met aannames maken.
Voorbeelden waar is dat doe graag
quote:
Ik heb nergens gezegd dat ik A'dam of de randstad kut vind, ik heb zelfs gezegd dat ik Amsterdam een leuke stad vind. Like duh, anders kwam ik er ook nooit.
Zie mijn wederom laatste alinea hier: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
Een heer met stijl
pi_84299503
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:21 schreef griekjeee het volgende:
Zelfs Amsterdammers heb ik het in dit topic eens zien zijn met mijn stelling. Iedereen mag zich hier beledigd voelen maar wát een triestheid zeg. Ik had wel verwacht dat een paar Amsterdammertjes hier op hun achterste benen zouden staan maar toch ook weer niet deze kortzichtigheid bij sommigen.

Welke Amsterdammer staat hier dan op zijn achterste benen?

Ik niet hoor, ik geniet...
pi_84299533
3 provinciale Oma Manders voor dit topic:
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:25:29 #226
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299579
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zie deze post: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
[..]

Voorbeelden waar is dat doe graag
[..]

Zie mijn wederom laatste alinea hier: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
Voorbeelden waar je dat doet? Ja er direct onder dus.

En over die link, zeg ikd aar dat ik Amsterdam kut vind? Echt ik kap ermee en verwijs je naar mijn voorgaande post.
pi_84299589
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:22 schreef griekjeee het volgende:

[..]
Godverdomme zeg,
Ah gut, een beetje boos?
quote:
wat ben jíj slecht in begrijpend lezen.
Het verhaal van die sukkel in de klas die een rekensom niet begrijpt en zegt dat de meester het niet begrijpt of het boek het fout heeft, lastig hè zelfkritiek
quote:
Ik zeg daar dat Amsterdam om iets anders bekend staat dan zijn gezelligheid, wat heeft dat ermee te maken of ík het er gezellig vind?
Ik zeg dat het bekend staat op gezelligheid, nu vind dat ook, weliswaar door hoeren en door drugs, maar je vind het wel. Net sprak je me daar nog op tegen, is het nu leuk om jezelf steeds vaster te lullen?
Een heer met stijl
pi_84299607
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:25 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Voorbeelden waar je dat doet? Ja er direct onder dus.
Quote ze maar, en druk ze vet, iets zomaar iets roepen kunnen je klasgenoten in groep 2 ook
Een heer met stijl
pi_84299633
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:17 schreef Chule het volgende:

[..]

Ach ik kan het gewoon niet laten
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:27:30 #230
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299641
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ah gut, een beetje boos?
[..]

Het verhaal van die sukkel in de klas die een rekensom niet begrijpt en zegt dat de meester het niet begrijpt of het boek het fout heeft, lastig hè zelfkritiek
[..]

Ik zeg dat het bekend staat op gezelligheid, nu vind dat ook, weliswaar door hoeren en door drugs, maar je vind het wel. Net sprak je me daar nog op tegen, is het nu leuk om jezelf steeds vaster te lullen
Ja, want dat kun je echt opmaken zo zonder intonatie.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:28:16 #231
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299662
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Quote ze maar, en druk ze vet, iets zomaar iets roepen kunnen je klasgenoten in groep 2 ook
Nee het staat heel duidelijk in die post, is dit jouw manier om eronder uit te komen? Hoeft niet hoor.
pi_84299665
Amsterdam
A.F.C.A.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:29:35 #233
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299695
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ah gut, een beetje boos?
[..]

[..]

Ik zeg dat het bekend staat op gezelligheid, nu vind dat ook, weliswaar door hoeren en door drugs, maar je vind het wel. Net sprak je me daar nog op tegen, is het nu leuk om jezelf steeds vaster te lullen?
Waar sprak ik je op tegen? Je hebt echt geen idee he? Ik hoop voor je dat je een troll bent. Een persoon kan bijna niet zo slecht zijn in begrijpend lezen.
pi_84299701
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:20 schreef FANN het volgende:
Ondertussen wacht ik nog steeds op een linkje

Net als de toiletjuffrouw op haar 50 eurocent

Dus ik kan wel gaan slapen denk ik?
Misschien morgen die linkjes

Kali Nichta Griekjeeee of op zijn Amsterdams gezegd Mazzel en Welterusten !

pi_84299704
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:27 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ja, want dat kun je echt opmaken zo zonder intonatie.
Ah ziehier, we zijn op het punt gekomen dat je niet meer inhoudelijk op me in kunt gaan en het uitsluitend over mijn manier van doen kunt hebben

Moeilijk hè om te zien dat je faalt in je OP, faalt in het verdedigen van je standpunten en faalt in het verbaal bestrijden van je opponent in een discussie?
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:30:45 #236
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_84299730
DOE GOVVERDOMME EENS NORMAAL IEDEREEN
dit is een vrolijke forum zonder stommigheden ja
en amsterdam is koel
en brabant is stom
Deathlift or Die.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:32:10 #237
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299758
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ah ziehier, we zijn op het punt gekomen dat je niet meer inhoudelijk op me in kunt gaan en het uitsluitend over mijn manier van doen kunt hebben

Moeilijk hè om te zien dat je faalt in je OP, faalt in het verdedigen van je standpunten en faalt in het verbaal bestrijden van je opponent in een discussie?
Dat is een inhoudelijke reactie, misschien moet je het woord even googlen. Zwaai smileys zijn trouwens wel typerend voor users die een discussie niet kunnen winnen.

Ik heb je nergens met ook maar één inhoudelijk punt zien komen, zodra je dat doet geef je maar een gil.
pi_84299808
Zo'n zeikerige, nietszeggende klacht en dan zo happen op de comments in je eigen topic
pi_84299832
Al anderhalf uur aan het discussiëren
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:35:11 #240
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299847
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
Zo'n zeikerige, nietszeggende klacht en dan zo happen op de comments in je eigen topic
pi_84299854
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:32 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Dat is een inhoudelijke reactie, misschien moet je het woord even googlen.
Het gaat niet over het onderwerp, maar over mijn interpretatievermogen en dus over mijn persoon, niet echt sterk hè persoonlijk te worden?
quote:
Zwaai smileys zijn trouwens wel typerend voor users die een discussie niet kunnen winnen?
Slechts een aanvulling, ik zal niet snel een post typen met alleen maar smiley's en zei je nu discussies winnen? Tja sorry hoor, maar om deze infantiliteit kan ik niet anders dan lachen, wat ik uitbeeld door: ja
quote:
Ik heb je nergens met ook maar één inhoudelijk punt zien komen, zodra je dat doet geef je maar een gil.
Ah mijn eerste post dan maar: wat precies is hier niet-inhoudelijk aan?

Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:37:32 #242
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299897
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het gaat niet over het onderwerp, maar over mijn interpretatievermogen en dus over mijn persoon, niet echt sterk hè persoonlijk te woorden.
[..]

Slechts een aanvulling, ik zal niet snel een post typen met alleen maar smiley's en zei je nu discussies winnen, tja sorry hoor, maar om deze infantiliteit kan ik niet anders dan lachen, wat ik uitbeeld door: ja
[..]

Ah mijn eerste post dan maar: wat precies is hier niet-inhoudelijk aan?
Ik heb je eerste post al helemaal weerlegt mijn beste. Je begon over een bedrijfsleider waar het mij totaal niet om ging, dat was 1. Verder lees je mijn reply op die post maar door, want deze post zou niet veel anders worden.
Jouw verdraaiingen van mijn woorden, misvattingen en falend begrijpend lezen wijzen op jouw incapabiliteit.
Verder was dat wel degelijk een inhoudelijke reactie maar voor de kinders onder ons zal ik je wel even uitleggen wat ik ermee bedoelde. Jij kan nooit aan dat woordje hebben gezien of ik wel of niet boos ben en/of het mij emotioneel raakt. Daarvoor mis je intonatie.
pi_84299900
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:35 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Relevante shit heb je daar
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:39:25 #244
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299942
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:37 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Relevante shit heb je daar
Best wel ja.
pi_84299963
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:37 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ik heb je eerste post al helemaal weerlegt mijn beste.
Ja en ik heb al je post al tig keer heb weerlegt
quote:
Je begon over een bedrijfsleider waar het mij totaal niet om ging, dat was 1.
Stond er wel in en dit was een vriendelijk persoon, dus laakt het je punt dat er louter onbeleefde en onvriendelijke mensen in Amsterdam zijn
quote:
Verder lees je mijn reply op die post maar door, want deze post zou niet veel anders worden.
Jouw verdraaiingen van mijn woorden, misvattingen en falend begrijpend lezen wijzen op jouw incapabiliteit.
Lees mijn reply daar op maar door, lees het hele topic maar door, ga ik ook nog eens doen als me wat minder vrolijk voel (ja dit is een inhoudsloze post, maar wel op een inhoudsloze quote )
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:42:05 #246
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84300005
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja en ik heb al je post al tig keer heb weerlegt
[..]

Stond er wel in en dit was een vriendelijk persoon, dus laakt het je punt dat er louter onbeleefde en onvriendelijke mensen in Amsterdam zijn
[..]

Lees mijn reply daar op maar door, lees het hele topic maar door, ga ik ook nog eens doen als me wat minder vrolijk voel (ja dit is een inhoudsloze post, maar wel op een inhoudsloze quote )
'Neehoor, ik heb juist jouw post al tig keer weerlegt'. Gaat het zo'n verhaal worden ja? Een wellus nietus spelletje?
Verder weaar the fuck zeg ik dat er ALLEEN MAAR onvriendelijke/onbeleefde mensen in de randstad zijn dan?

En ja dit was een vriendelijk persoon, jij begon in jouw post waarom ik daarover aan het zeiken was terwijl ik daar niets op aan te merken heb. Net zoals je overal in begrijpend lezen faalt dus.
pi_84300014
[img]http://http://cdn.picapp.com/ftp/Images/9/c/9/c/PicImg_Vicky_Leandros_Album_c89d.jpg[/img]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:42:27 #248
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_84300015
van die gare kutprovencialen die onze stad komen vervuilen..
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:42:29 #249
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_84300016
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:08 schreef Fenomeno het volgende:
NL had trouwens wel échte kolonies, in plaats van alleen kongo omdat de andere landen ons zielig vonden

NL was ook zo kankerdom om New York weg te geven aan de Britten.
*Hosselcopter*
pi_84300052
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:42 schreef Dibble het volgende:

[..]

NL was ook zo kankerdom om New York weg te geven aan de Britten.
Ruilen voor Suriname, toch?
pi_84300056
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:37 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ik heb je eerste post al helemaal weerlegt mijn beste. Je begon over een bedrijfsleider waar het mij totaal niet om ging, dat was 1. Verder lees je mijn reply op die post maar door, want deze post zou niet veel anders worden.
Verder was dat wel degelijk een inhoudelijke reactie maar voor de kinders onder ons zal ik je wel even uitleggen wat ik ermee bedoelde. Jij kan nooit aan dat woordje hebben gezien of ik wel of niet boos ben en/of het mij emotioneel raakt. Daarvoor mis je intonatie.
Oh je moest even nadenken omdat je niet adequaat genoeg was je mening in 1 keer te ventileren, dit kan, het getuigd echter wel weer van je zwakheid, maar dat zijn we inmiddels wel van je gewend
quote:
Och mijn arme ziel, benoem het beestje eens bij zijn naam, ik kan ook wel zeggen wat ik allemaal van jou vind, maar het slaat kant nog wel zonder de juiste voorbeelden erbij
quote:
Verder was dat wel degelijk een inhoudelijke reactie
Ah dus het punt dat je geen enkele inhoudelijke reactie van mij hebt gezien heb ik hiermee ook alweer ontkracht, je maakt het me weer lekker makkelijk
quote:
maar voor de kinders onder ons zal ik je wel even uitleggen wat ik ermee bedoelde. Jij kan nooit aan dat woordje hebben gezien of ik wel of niet boos ben en/of het mij emotioneel raakt. Daarvoor mis je intonatie.
Zei ik dan dat je boos werd? Ik vroeg het alleen, er staat nog een vraagteken achter ook, moeilijk hè 'begrijpend lezen'

oh wacht, ik mocht ook al niet meer lachen ....proest
Een heer met stijl
pi_84300100
pi_84300103
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:42 schreef griekjeee het volgende:

[..]

'Neehoor, ik heb juist jouw post al tig keer weerlegt'. Gaat het zo'n verhaal worden ja? Een wellus nietus spelletje?
Nee dat moeten we niet hebben natuurlijk, ik snap ook niet waarom je dat steeds doet
quote:
Verder weaar the fuck zeg ik dat er ALLEEN MAAR onvriendelijke/onbeleefde mensen in de randstad zijn dan?
In je OP
quote:
En ja dit was een vriendelijk persoon, jij begon in jouw post waarom ik daarover aan het zeiken was terwijl ik daar niets op aan te merken heb.
Het 'counterbalanst' de rest van je OP
quote:
Net zoals je overal in begrijpend lezen faalt dus.
En nu kan ik zeggen dat jij in begrijpend schrijven faalt en wordt het een welles-nietes spelletje en dat wilde je niet hebben
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:47:05 #254
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84300111
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Oh je moest even nadenken omdat je niet adequaat genoeg was je mening in 1 keer te ventileren, dit kan, het getuigd echter wel weer van je zwakheid, maar dat zijn we inmiddels wel van je gewend
[..]

Och mijn arme ziel, benoem het beestje eens bij zijn naam, ik kan ook wel zeggen wat ik allemaal van jou vind, maar het slaat kant nog wel zonder de juiste voorbeelden erbij
[..]

Ah dus het punt dat je geen enkele inhoudelijke reactie van mij hebt gezien heb ik hiermee ook alweer ontkracht, je maakt het me weer lekker makkelijk
[..]

Zei ik dan dat je boos werd? Ik vroeg het alleen, er staat nog een vraagteken achter ook, moeilijk hè 'begrijpend lezen'

Iedere post van jou is een voorbeeld. En ik blijf er nog steeds bij dat ik geen inhoudelijke reactie op mijn OP heb gezien, alleen maar op wat jij dénkt te hebben gelezen.
En ja tuurlijk, je stelt die vraag omdat je níet denkt dat het zo is.

Ik ga slapen, have fun trollin' alone.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:47:19 #255
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_84300114
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:44 schreef Noordenaar het volgende:

[..]

Ruilen voor Suriname, toch?
Goede ruil
*Hosselcopter*
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:47:24 #256
308046 toxic_virus
pi_84300117
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Spreek voor jezelf niet voor anderen
pi_84300120
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:46 schreef TeringHenkie het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt nog gelijk ook
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:47:48 #258
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_84300123
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:47 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Iedere post van jou is een voorbeeld. En ik blijf er nog steeds bij dat ik geen inhoudelijke reactie op mijn OP heb gezien, alleen maar op wat jij dénkt te hebben gelezen.

CYA!
*Hosselcopter*
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:48:18 #259
308046 toxic_virus
pi_84300133
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:46 schreef TeringHenkie het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de 1ste x van je leven heb je gelijk -_-
pi_84300140
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:47 schreef toxic_virus het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf niet voor anderen
Ik had het over de anderen die hier schaterlachend over mijn schouder mee aan het kijken zijn, die waren dat inmiddels wel van hem gewend en aangezien het er een stuk of 12 zijn, is toch de meervoudvorm 'we' van toepassing
Een heer met stijl
pi_84300141
Waar is Triggershot?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_84300147
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:47 schreef Dibble het volgende:

[..]

Goede ruil
Precies
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:51:37 #263
308046 toxic_virus
pi_84300191
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik had het over de anderen die hier schaterlachend over mijn schouder mee aan het kijken zijn, die waren dat inmiddels wel van hem gewend en aangezien het er een stuk of 12 zijn, is toch de meervoudvorm 'we' van toepassing
ik ben het ook helemaal met je eens maar dan hoef je nog niet voor anderen te praten
pi_84300203
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:47 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Iedere post van jou is een voorbeeld.
Juist en nu de onderbouwing voor dat statement
quote:
En ik blijf er nog steeds bij dat ik geen inhoudelijke reactie op mijn OP heb gezien, alleen maar op wat jij dénkt te hebben gelezen.
Net vond je het wel inhoudelijk en nu ineens niet meer
quote:
Wat een aannames gebruik je weer
quote:
Zou ik ook zeggen als ik het niet meer aan kon, geeft niks hoor je hebt je best gedaan, je bent alleen geen partij voor mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:52:28 #265
308046 toxic_virus
pi_84300208
IMPORTANT MESSAGE: IK GA SLAPEN

veel plezier samen
pi_84300219
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:51 schreef toxic_virus het volgende:

[..]

ik ben het ook helemaal met je eens maar dan hoef je nog niet voor anderen te praten
Die anderen willen dat ik dat doe, ze hebben alleen allemaal geen account en vroegen of ik het ook namens hun kon zeggen, van die anderen mag het en van de moderatie ook, dus ik hoef wel voor anderen te praten
Een heer met stijl
pi_84300251
Nou ja dit was het dan, TS heeft het opgegeven en jammerlijk 'verloren' om maar in zijn termen te spreken, ik kijk daarentegen terug op een avond 'vol overwinnigen'
Een heer met stijl
pi_84300272
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:57:24 #269
308046 toxic_virus
pi_84300295
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die anderen willen dat ik dat doe, ze hebben alleen allemaal geen account en vroegen of ik het ook namens hun kon zeggen, van die anderen mag het en van de moderatie ook, dus ik hoef wel voor anderen te praten
Keep on dreaming
pi_84300310
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:57 schreef toxic_virus het volgende:

[..]

Keep on dreaming
Kan ik beter tegen jou zeggen, jij zou toch gaan slapen?
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 01:00:21 #271
308046 toxic_virus
pi_84300340
Het spijt me maar ik moet je ff wakker maken met deze post aangezien je slaapt en kut aan het dromen bent.
Dag baron IQ 0.0
  woensdag 21 juli 2010 @ 01:02:12 #272
269373 Futureone
Got shit on your face.
pi_84300370
Je kon die man toch wel een vuurtje geven.
Vieze arrogante egoïstische stinkhoer, ik had het hem nog gratis gegeven.
Hot Tub Time Machine
pi_84300386
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:00 schreef toxic_virus het volgende:
Het spijt me maar ik moet je ff wakker maken met deze post aangezien je slaapt en kut aan het dromen bent.
Graag een volledige uiteenzetting onderverdeeld in paragrafen en subparagrafen waarop je dit baseert
quote:
Dag baron IQ 0.0
Mensen die denken dat er mensen zijn met IQ van 0.0 hebben in ieder geval sowieso een lager IQ dan ik heb

Ik hoop maar dat Pieter een beetje om dit topic kan lachen, ach ik vraag het hem zaterdag wel! Indien je er toch bent: 'Dag Pieter!
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 01:04:17 #274
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_84300410
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Kan ik beter tegen jou zeggen, jij zou toch gaan slapen?
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHHAHHAHAHAHA JIJ BENT ECHT EEN BAAS MAN,JIJ BENT ONOVERWINNELIJK GEWOON NIET NORMAAL MEER ECHT EEN BAAS MAN

Kneus
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_84300452
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:04 schreef Masterboy het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHHAHHAHAHAHA JIJ BENT ECHT EEN BAAS MAN,JIJ BENT ONOVERWINNELIJK GEWOON NIET NORMAAL MEER ECHT EEN BAAS MAN

Kneus
Zo hé iemand noemt me kneus, dit is toch wel de meest inhoudelijke post van dit topic. Een beetje jaloers zeker omdat jij de TS niet zo hebt kunnen aanpakken?
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 01:08:21 #276
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_84300487
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zo hé iemand noemt me kneus, dit is toch wel de meest inhoudelijke post van dit topic. Een beetje jaloers zeker omdat jij de TS niet zo hebt kunnen aanpakken?
Ja man ik ben zo jaloers op jou e-penis van 100 cm
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_84300555
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:08 schreef Masterboy het volgende:

[..]

Ja man ik ben zo jaloers op jou e-penis van 100 cm
Werkelijk? Mij kan mijn internetstatus gestolen worden, jij geeft er kennelijk wel om
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 01:14:17 #278
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_84300601
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Werkelijk? Mij kan mijn internetstatus gestolen worden, jij geeft er kennelijk wel om
Echt wel dat is mijn lust en leven maar dat snap jij natuurlijk niet want jij bent een baron
pi_84300664
Liever in mokum zonder poen, dan in brabant met een miljoen
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_84300708
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:14 schreef Masterboy het volgende:

[..]

Echt wel dat is mijn lust en leven maar dat snap jij natuurlijk niet want jij bent een baron
Och...je kan je beter wat vaker begeven in de echte wereld...oh dat weet je natuurlijk niet, maar als je je computer afsluit (ja dat kan!) en je kamer uitgaat, nog iets verder dan de wc dan loop je op den duur naar buiten, nou en dat is nu 'de echte wereld'. Daar bevind ik me nou regelmatig, de zeldzame momenten dat ik me in deze wereld bevind benut ik goed, dat moet ik toegeven.

Maar de omgang met mensen irl gaat boven elke vorm van het internetcommunities voor mij, ik weet dat het eng is voor iemand als jij, maar probeer het gewoon eens, je kan altijd weer terug naar dat stinkende zolderkamertje waar je nu zit
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 01:23:42 #281
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_84300795
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Och...je kan je beter wat vaker begeven in de echte wereld...oh dat weet je natuurlijk niet, maar als je je computer afsluit (ja dat kan!) en je kamer uitgaat, nog iets verder dan de wc dan loop je op den duur naar buiten, nou en dat is nu 'de echte wereld'. Daar bevind ik me nou regelmatig, de zeldzame momenten dat ik me in deze wereld bevind benut ik goed, dat moet ik toegeven.

Maar de omgang met mensen irl gaat boven elke vorm van het internetcommunities voor mij, ik weet dat het eng is voor iemand als jij, maar probeer het gewoon eens, je kan altijd weer terug naar dat stinkende zolderkamertje waar je nu zit
WOW bedankt voor de tip man,je hebt m'n leven gered

Mensen die posts om 1 uur s nachts serieus nemen
pi_84300876
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:23 schreef Masterboy het volgende:

[..]

Nee geen WOW, je snapt me verkeerd
quote:
Jij nam de mijne kennelijk wel serieus anders zou je dit nu niet typen
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 01:34:01 #283
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_84300934
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nee geen WOW, je snapt me verkeerd
[..]

Jij nam de mijne kennelijk wel serieus anders zou je dit nu niet typen
Jij nam mij vanaf het begin al serieus en nu nog steeds
pi_84300953
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:34 schreef Masterboy het volgende:

[..]

Jij nam mij vanaf het begin al serieus en nu nog steeds
Ik speel gewoon zeer overtuigend mee +

Een heer met stijl
pi_84301148
Halen jullie hier nou veel voldoening uit? Gelijk proberen te krijgen op internet?
pi_84301197
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:48 schreef TeringHenkie het volgende:
Halen jullie hier nou veel voldoening uit? Gelijk proberen te krijgen op internet?
pi_84301365
Wat een briljant topic, ik ga echt stuk hier

Voor TS:

Voor de rest:

Ik zeg; Een goede nacht!
  woensdag 21 juli 2010 @ 08:42:55 #288
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_84303327
Amsterdammers hebben tenminste niet zo'n kutaccent
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_84303669
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:48 schreef TeringHenkie het volgende:
Nee maar het was wel verrekte grappig
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:12:20 #290
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84303830
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Juist en nu de onderbouwing voor dat statement
[..]

Net vond je het wel inhoudelijk en nu ineens niet meer
[..]

Wat een aannames gebruik je weer
[..]

Zou ik ook zeggen als ik het niet meer aan kon, geeft niks hoor je hebt je best gedaan, je bent alleen geen partij voor mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach gut het ging nog in zijn eentje door. Zoals ik al eerder aangaf, jij geeft bij iedere post een reactie op wat jij dénkt dat ik bedoelde, niet wat er daadwerkelijk staat. Ondanks dat ik dit aangeef denk jij toch te weten wat ik bedoeld moet hebben En dan denk je dat anderen lachend over jouw schouder meekijken? Ze zullen wellicht naar je lachen, maar het zal geen toelachen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door griekjeee op 21-07-2010 09:20:55 ]
pi_84303851
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
Dit topic komt vol te staan met provincialen die denken dat hun provincie ertoe doet, randstedelingen die denken dat iedereen uit de provincie achterlijk is, reacties als "Limburg " en "Brabant ", mensen die Youtubevideo's van Guus Meeuwis posten, debielen die Brabantse vlaggen posten en Triggershot.
Brabant
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:14:38 #292
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84303867
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:23 schreef Masterboy het volgende:

[..]

Zo te zien was ik niet de enige waarmee hij moeite had interpretatie en begrijpend lezen.
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:17:22 #293
81894 godigita
Trollercoaster
pi_84303914
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef BoemBats het volgende:
Lekker gek en leuk naar Amsterdam gaan met koffie en broodjes ham en kaas
"Wedde gij nog een broodsje?"
pi_84304058
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:17 schreef godigita het volgende:

[..]

"Wedde gij nog een broodsje?"
Hé?

"Wilde gij nog un brooike?" Dat is Brabants.
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:25:00 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_84304067
Gelukkig is dit kansloze, provinciaalse kuttopic ook weer dicht zo, calimero's .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_84304129
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:12 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ach gut het ging nog in zijn eentje door. Zoals ik al eerder aangaf, jij geeft bij iedere post een reactie op wat jij dénkt dat ik bedoelde, niet wat er daadwerkelijk staat. Ondanks dat ik dit aangeef denk jij toch te weten wat ik bedoeld moet hebben En dan denk je dat anderen lachend over jouw schouder meekijken? Ze zullen wellicht naar je lachen, maar het zal geen toelachen zijn.
Ah je durft het weer aan na uitgehuild te hebben bij mammie? Nee mijn, ik daagde jou uit om te zeggen wat je dan wel bedoelde, jij vertelde dat en er kwam heel wat anders uit dan in je OP, zie hier: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...

En ik mag dan slecht zijn in begrijpend lezen, jij bent er nog slechter in, als mensen over mijn schouder mij lachen is hun gezicht niet richting mij gekeerd, dus met mij zal het weinig te maken hebben, toch jammer dat jij je alleen tot personen kunt richten omdat je inhoudelijk en verbaal zoveel tekortschiet
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:14 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Zo te zien was ik niet de enige waarmee hij moeite had interpretatie en begrijpend lezen.
Ja en gelukkig was ik niet de enige die je OP en al je quotes succesvol onderuit haalde, mensen die zich gesterkt voelen als anderen dezelfde mening als zij zijn toegedaan
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:29:20 #297
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84304158
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig is dit kansloze, provinciaalse kuttopic ook weer dicht zo, calimero's .
Ja want ik ga natuurlijk naar Amsterdam omdat ik er geen reet aan vind en alles kut vind. Leer eens wat kritiek hebben man. Alles heeft zijn voor- en nadelen, de vriendelijkheid vind ik over het algemeen nogal al wat te wensen over laten in Amsterdam.
pi_84304168
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ah je durft het weer aan na uitgehuild te hebben bij mammie? Nee mijn, ik daagde jou uit om te zeggen wat je dan wel bedoelde, jij vertelde dat en er kwam heel wat anders uit dan in je OP, zie hier: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...

En ik mag dan slecht zijn in begrijpend lezen, jij bent er nog slechter in, als mensen over mijn schouder mij lachen is hun gezicht niet richting mij gekeerd, dus met mij zal het weinig te maken hebben, toch jammer dat jij je alleen tot personen kunt richten omdat je inhoudelijk en verbaal zoveel tekortschiet
Wat kan jij zeveren zeg en wat boeit jou het nou wat zij er van vind. Ga je gedragen kleuter.
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:31:24 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_84304198
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:29 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ja want ik ga natuurlijk naar Amsterdam omdat ik er geen reet aan vind en alles kut vind. Leer eens wat kritiek hebben man. Alles heeft zijn voor- en nadelen, de vriendelijkheid vind ik over het algemeen nogal al wat te wensen over laten in Amsterdam.

Je vergeet alleen dat er elke dag wel weer topics over Amsterdam zijn. Zoek eens een nieuw frusti-object ofzo...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_84304200
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:29 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Je bent zo een type die vind dat ie kritiek mag hebben, best, maar je kan dan natuurlijk de donder op zeggen dat mensen daar ook weer kritiek op hebben en dat kan jij dan weer niet hebben (al beweer je van wel), lees eens hoe je vanaf het begin reageert naar anderen die een andere mening zijn toegedaan en dan heb ik het niet eens over mezelf. Naar iedereen toe zit er een goedkope persoonlijke aanval bij, zwak en kinderlijk
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:29 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Wat kan jij zeveren zeg en wat boeit jou het nou wat zij er van vind. Ga je gedragen kleuter.
Je snapt het niet mijn beste, het had niks met zeveren, haar mening of gelijk halen te maken. Het is gewoon geweldig om iemand zich zo voor lul te laten zetten, okee het doet ook afbreuk aan mijn geloofwaardigheid en het is misschien op de lange duur net zo kinderachtig, maarja dit is Fok!
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')