abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:08:19 #201
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_84298995
Wat is dat met de kwaliteit users van de afgelopen tijd? Alleen maar kut topics.
Deathlift or Die.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:08:52 #202
308046 toxic_virus
Very toxic and dangerous...
pi_84299015
griekjeee ben je al wel eens flink genomen ??
antwoord: nee
doe dat eens dan komt er misschien nog een normaal antwoord uit.
pi_84299019
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Oja jij was die pot die in ieder topic mijn reet liep te likken en nu tegengas geeft, omdat ik je niet wilde geven?

Nu ontopic graag.
Ohooo, nasty!
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:09:22 #204
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299033
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

In de OP niet in ieder geval, dat jij nu bent gaan draaien zodat het los van elkaar is komen te staan dat zie ik wel, maar desalniettemin heb je het falikant verkeerd in je OP verwoord en was deze hele discussie volstrekt overbodig geweest
Ik heb niets verkeerd verwoord, ik heb alleen niet alles letterlijk uitgekauwt omdat dat me niet nodig leek, iedereen met een klein béétje inzicht zou niet over van alles en nog wat zomaar een aanname maken.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_84299037
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:08 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ohooo, nasty!
Neu... gewoon dom en zwak
pi_84299045
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef FANN het volgende:

[..]

excuse me

Ik lik niemands reet schat en zeker niet die afgelikte van jou
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:10:44 #207
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299079
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:09 schreef FANN het volgende:

[..]

Omdat iemand je de waarheid verteld?
pi_84299089
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:06 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Omdat ik dan wellicht de stad leuker zou vinden? Ik vind Amsterdam al een hele leuke stad, ik ben alleen objectief genoeg om te zien dat ook Amsterdam nadelen heeft.
Ik heb die ervaringen niet in Amsterdam, ik weet ook dat die stad internationaal gezien bekend staat aan een gezellige en tolerante stad, vervolgens kom jij met een OP waarin een paar stomme voorbeelden staan en in één adem concludeer je dat de stad minder gezellig en beleefd is dan Brabant en dat dit voor NL boven de grote rivieren geldt.

Dan schaaf je je optreden hier bij door te zeggen dat je mening in de OP niet gebaseerd op de voorbeelden die je aldaar noemde, maar op anderen. Wat ik alleen maar wil zeggen is dat wat je nu zegt niet strookt met de redenatie die je in je OP had. Ik denk alleen dat het nog een pagina of 3 kost voordat je dat kunt toegeven
Een heer met stijl
pi_84299105
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:10 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Omdat iemand je de waarheid verteld?
Linkje lieverd linkje?
of is dat teveel gevraagd?
pi_84299171
De schat is nu vast wanhopig op zoek naar een linkje
pi_84299176
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:09 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ik heb niets verkeerd verwoord, ik heb alleen niet alles letterlijk uitgekauwt omdat dat me niet nodig leek, iedereen met een klein béétje inzicht zou niet over van alles en nog wat zomaar een aanname maken.
Hoe komt het dan dat naast mij de rest van de posters het ook zoals mij hebben opgevat?
Je zei eerst A:

Brabant beter, A'dam + Randstad kut --> zie voorbeelden

Nu zeg je B:

Brabant beter, A'dam + Randstad kut ---> niet door genoemde voorbeelden, maar door alledaagse dingen die ik verscheidene keren heb meegemaakt in A'dam in vergelijking tot Brabant.

In B kan ik me enigzins vinden, in A nog steeds niet, het spreekt elkaar ook tegen

Een heer met stijl
pi_84299197
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:09 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik kan dit alleen beamen vermits ik met een heteroseksueel van doen heb. Zo zijn de regels.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:14:47 #213
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299209
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik heb die ervaringen niet in Amsterdam, ik weet ook dat die stad internationaal gezien bekend staat aan een gezellige en tolerante stad, vervolgens kom jij met een OP waarin een paar stomme voorbeelden staan en in één adem concludeer je dat de stad minder gezellig en beleefd is dan Brabant en dat dit voor NL boven de grote rivieren geldt.

Dan schaaf je je optreden hier bij door te zeggen dat je mening in de OP niet gebaseerd op de voorbeelden die je aldaar noemde, maar op anderen. Wat ik alleen maar wil zeggen is dat wat je nu zegt niet strookt met de redenatie die je in je OP had. Ik denk alleen dat het nog een pagina of 3 kost voordat je dat kunt toegeven
Amsterdam staat internationaal bekend door drugs en hoeren, niet bepaald door zijn gezelligheid.

De redenatie die ik volgens jou in de OP had is klinkklare onzin. Het staat er niet letterlijk en jij bent te arrogant om toe te geven dat je een aanname maakte.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:16:19 #214
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299261
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hoe komt het dan dat naast mij de rest van de posters het ook zoals mij hebben opgevat?
Je zei eerst A:

Nu zeg je B:

Brabant beter, A'dam + Randstad kut ---> niet door genoemde voorbeelden, maar door alledaagse dingen die ik verscheidene keren heb meegemaakt in A'dam in vergelijking tot Brabant.

In B kan ik me enigzins vinden, in A nog steeds niet, het spreekt elkaar ook tegen

Welke 'rest van de posters', die paar stedelingen die beledigd zijn? Ik ga geen verklaringen geven voor andermans incapabiliteit. Wat jij zegt staat er niet.

Bovendien ga je alleen maar door met aannames maken. Ik heb nergens gezegd dat ik A'dam of de randstad kut vind, ik heb zelfs gezegd dat ik Amsterdam een leuke stad vind. Like duh, anders kwam ik er ook nooit.
pi_84299268
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:14 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik kan dit alleen beamen vermits ik met een heteroseksueel van doen heb. Zo zijn de regels.
Ja, je hebt met een heteroseksueel te doen, en met een Amsterdamse en dan ook nog eens eentje die met een Griek is getrouwd.

Nou ga daar maar eens goed voor zitten ...
pi_84299270
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
TS wat lop je te zaniken man amsterdam pesten en afzeiken, ben je wel goed wijs>, als je zo tegen een amsterdamer praat ishet niet alsof je tegen een mouslim zegt dat mohaed een pedofiel is. manometer.
Ik hoop dat je een ban krijgt jij vieze dikzak.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_84299286
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Je zei eerst A:

Nu zeg je B:

Wat ben jij geduldig zeg. Je hebt TS al dertig keer onderuit geluld, maar je blijft proberen het haar uit te leggen.
pi_84299343
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:17 schreef Chule het volgende:

[..]

Wat ben jij geduldig zeg. Je hebt TS al dertig keer onderuit geluld, maar je blijft proberen het haar uit te leggen.
Misschien is hij Amsterdammer, die zijn over het algemeen geduldig en beleefd.
pi_84299414
Ondertussen wacht ik nog steeds op een linkje

Net als de toiletjuffrouw op haar 50 eurocent

Dus ik kan wel gaan slapen denk ik?
pi_84299434
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:14 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Amsterdam staat internationaal bekend door drugs en hoeren, niet bepaald door zijn gezelligheid.
Dus als jij dat niet gezellig vind, dan ìs het niet gezellig, over arrogant gesproken
quote:
De redenatie die ik volgens jou en de rest van de posters in dit topic in de OP had is klinkklare onzin. Het staat er niet letterlijk en jij bent te arrogant om toe te geven dat je een aanname maakte.
Dus jij stelt nu bij deze dat dit:
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:
En het viel me al weer gauw op dat men boven de rivieren een stuk onbeschofter is dan in het gezellige Brabant.
geen enkel verband heeft met dit:
quote:
*Zelfs de zwervers zijn er minder beleefd. Ik zat dus.....

*Een hele tijd later gingen ik en mijn vriendin naar toilet bij La Place. We rekenden......

Klacht: Zwervers die je onder spugen en toilethoeren die je voor leugenaar uitmaken en denken dat je te crappy bent om 25 cent neer te leggen.
en er verder ook geen enkel verband is met de TT
quote:
Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
Klinkt een beetje absurd en vergezocht vind je niet? Ik kan me heus wel voorstellen dat het je nu beter uitkomt om te zeggen dat je geen verband suggereerde, maar ik geloof dus never nooit niet dat dit je opzet was toen je de OP typte. Jij bent te kleinzielig om dit toe te geven
Een heer met stijl
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:21:25 #221
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299447
Zelfs Amsterdammers heb ik het in dit topic eens zien zijn met mijn stelling. Iedereen mag zich hier beledigd voelen maar wát een triestheid zeg. Ik had wel verwacht dat een paar Amsterdammertjes hier op hun achterste benen zouden staan maar toch ook weer niet deze kortzichtigheid bij sommigen.
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:22:46 #222
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84299487
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dus als jij dat niet gezellig vind, dan ìs het niet gezellig, over arrogant gesproken
[..]

Dus jij stelt nu bij deze dat dit:
[..]

geen enkel verband heeft met dit:
[..]

en er verder ook geen enkel verband is met de TT
[..]

Klinkt een beetje absurd en vergezocht vind je niet? Ik kan me heus wel voorstellen dat het je nu beter uitkomt om te zeggen dat je geen verband suggereerde, maar ik geloof dus never nooit niet dat dit je opzet was toen je de OP typte. Jij bent te kleinzielig om dit toe te geven
Godverdomme zeg, wat ben jíj slecht in begrijpend lezen. Ik zeg daar dat Amsterdam om iets anders bekend staat dan zijn gezelligheid, wat heeft dat ermee te maken of ík het er gezellig vind?

Verder beweer ik nergens dat het er geen verband mee heeft, ik zeg dat het er niet op gebaseerd is.

Discussiëren met iemand die zo slecht is in begrijpend lezen en argumentatie heeft voor mij geen zin, ik val continue in herhaling maar je bent gewoon te incapabel om het in te zien. Ik reageer wel weer als je onverwacht nog een minuscuul helder lichtje blijkt te hebben in die zolderkamer.
pi_84299488
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:16 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Welke 'rest van de posters', die paar stedelingen die beledigd zijn? Ik ga geen verklaringen geven voor andermans incapabiliteit. Wat jij zegt staat er niet.
Zie deze post: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
quote:
Bovendien ga je alleen maar door met aannames maken.
Voorbeelden waar is dat doe graag
quote:
Ik heb nergens gezegd dat ik A'dam of de randstad kut vind, ik heb zelfs gezegd dat ik Amsterdam een leuke stad vind. Like duh, anders kwam ik er ook nooit.
Zie mijn wederom laatste alinea hier: Was ik dus zo in Amsterdam vandaag...
Een heer met stijl
pi_84299503
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:21 schreef griekjeee het volgende:
Zelfs Amsterdammers heb ik het in dit topic eens zien zijn met mijn stelling. Iedereen mag zich hier beledigd voelen maar wát een triestheid zeg. Ik had wel verwacht dat een paar Amsterdammertjes hier op hun achterste benen zouden staan maar toch ook weer niet deze kortzichtigheid bij sommigen.

Welke Amsterdammer staat hier dan op zijn achterste benen?

Ik niet hoor, ik geniet...
pi_84299533
3 provinciale Oma Manders voor dit topic:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')