Als gast zijnde is het misschien een ander verhaal, maar ik vond het allerminst prettig zo'n dronken vent die bijna tegen je aanstaat en niet in één keer weg wilt gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Daar ging ik een beetje vanuit, mijn fout, maar de voorbeelden die je noemt lijken mij een reden om te lachen. Kom op, een leipe zwerver en een debiel wijf bij de toiletten, is dat zo erg?

Nee, zwervers moeten gewoon minimaal 50 meter afstand houden van griekjeee. Lelijke mensen ook maar gelijk anders gaat ze daar weer een topic over openen.quote:

Dit zei jij:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Lees die post opnieuw en doe een nieuwe poging.
Kennelijk bedoelde jij dus de 2 voorbeelden uit je OP, die worden hier afgedaan als voorbeeldje waar je je mening niet op gebaseerd hebt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef griekjeee het volgende:
En zoals ik al meerdere keren heb aangegeven zijn dit slechts voorbeeldjes en is mijn mening hier niet op gebaseerd.
Dus daaruit leidt ik af dat dit hèt ultieme voorbeeld moet zijn waar jij je mening op gebaseerd hebt, maargoed zie ik dat verkeerd, echter de vraag blijft nog steeds: waarop heb je nou eigenlijk je mening gebaseerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik gaf al een ander voorbeeld, jij verwacht dat ik met álle voorbeelden kom waardoor ik tot dit oordeel ben gekomen? Dan kun je lang wachten.

Volledig begrijpelijk wat je hier zegt, echter dit is niet waar ik vind dat je naast de pot pist, dat is op het punt waar je beweert dat dit kenmerkend is voor Amsterdam en de Randstad en niet voor Brabant -pardon, dat je weer gauw ziet-quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als gast zijnde is het misschien een ander verhaal, maar ik vond het allerminst prettig zo'n dronken vent die bijna tegen je aanstaat en niet in één keer weg wilt gaan.
Over dat andere, ik vind het debiel en klachtwaardig dat iemand zo weinig besef heeft van hoe met klanten om te gaan, maar als je vraagt of ik het echt erg vind? Nee natuurlijk niet. Maar dat zeg ik dan ook nergens.

Alledaagse dingen die je de hele dag meemaakt, precies zoals de voorbeeldjes. En ik ben genoeg in zowel Amsterdam als Brabant geweest om die verschillen op te merken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit zei jij:
[..]
Kennelijk bedoelde jij dus de 2 voorbeelden uit je OP, die worden hier afgedaan als voorbeeldje waar je je mening niet op gebaseerd hebt.
Vervolgens vraag ik waar je dit dan wel op hebt en dan zeg jij dit:
[..]
Dus daaruit leidt ik af dat dit hèt ultieme voorbeeld moet zijn waar jij je mening op gebaseerd hebt, maargoed zie ik dat verkeerd, echter de vraag blijft nog steeds: waarop heb je nou eigenlijk je mening gebaseerd

Ik zeg niet dat zulke incidenten kenmerkend zijn voor de randstad of Amsterdam, wat ik beweer is dat Amsterdam over het algemeen wat directer en minder vriendelijk is. Dat is een verschil wat jij onlosmakelijk van elkaar lijkt te zien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volledig begrijpelijk wat je hier zegt, echter dit is niet waar ik vind dat je naast de pot pist, dat is op het punt waar je beweert dat dit kenmerkend is voor Amsterdam en de Randstad en niet voor Brabant -pardon, dat je weer gauw ziet-

Dat mag.quote:

Heus niet, wat weet jij er nou van, was je erbij? Laat TS met rust.quote:

Als je in brussel ben voelt het alsof je in een ECTHE grote stad bent, amsterdam voelt echter als een dorpje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
Brussel mooier vinden dan Amsterdam___!

je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heus niet, wat weet jij er nou van, was je erbij? Laat TS met rust.
LEAVE TS ALOOOOOOOOOOOOOOOONE

Oja jij was die pot die in ieder topic mijn reet liep te likken en nu tegengas geeft, omdat ik je niet wilde geven?quote:

Wat ook volgens je eigen OP niet onlosmakelijk is:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat zulke incidenten kenmerkend zijn voor de randstad of Amsterdam, wat ik beweer is dat Amsterdam over het algemeen wat directer en minder vriendelijk is. Dat is een verschil wat jij onlosmakelijk van elkaar lijkt te zien.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:
En het viel me al weer gauw op dat men boven de rivieren een stuk onbeschofter is dan in het gezellige Brabant.
-Voorbeelden

Omdat dat toevallig vandaag gebeurde, kun je het één nu echt niet los van het ander zien?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ook volgens je eigen OP niet onlosmakelijk is:
[..]

Kijk, nu komen we ergens. *Insert popcorn plaatje.*quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja jij was die pot die in ieder topic mijn reet liep te likken en nu tegengas geeft, omdat ik je niet wilde geven?
Nu ontopic graag.

excuse mequote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja jij was die pot die in ieder topic mijn reet liep te likken en nu tegengas geeft, omdat ik je niet wilde geven?
Nu ontopic graag.

Valt weinig tegen in te brengen, mag je uiteraard zo zien, ik ben het er zelf absoluut niet mee eens en ik denk dat je het zelf anders zou zien als je er langer zou verblijven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alledaagse dingen die je de hele dag meemaakt, precies zoals de voorbeeldjes. En ik ben genoeg in zowel Amsterdam als Brabant geweest om die verschillen op te merken.

Ik heb topics genoeg geopend waar jouw kwijl all over is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
excuse me
Ik lik niemands reet schat en zeker niet die afgelikte van jou

Stop maar meer weg ...quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens. *Insert popcorn plaatje.*

Omdat ik dan wellicht de stad leuker zou vinden? Ik vind Amsterdam al een hele leuke stad, ik ben alleen objectief genoeg om te zien dat ook Amsterdam nadelen heeft.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Valt weinig tegen in te brengen, mag je uiteraard zo zien, ik ben het er zelf absoluut niet mee eens en ik denk dat je het zelf anders zou zien als je er langer zou verblijven.

In de OP niet in ieder geval, dat jij nu bent gaan draaien zodat het los van elkaar is komen te staan dat zie ik wel, maar desalniettemin heb je het falikant verkeerd in je OP verwoord en was deze hele discussie volstrekt overbodig geweestquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat dat toevallig vandaag gebeurde, kun je het één nu echt niet los van het ander zien?

LINKJES ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb topics genoeg geopend waar jouw kwijl all over is.

Ohooo, nasty!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nu ontopic graag.

Ik heb niets verkeerd verwoord, ik heb alleen niet alles letterlijk uitgekauwt omdat dat me niet nodig leek, iedereen met een klein béétje inzicht zou niet over van alles en nog wat zomaar een aanname maken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In de OP niet in ieder geval, dat jij nu bent gaan draaien zodat het los van elkaar is komen te staan dat zie ik wel, maar desalniettemin heb je het falikant verkeerd in je OP verwoord en was deze hele discussie volstrekt overbodig geweest

quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
excuse me
Ik lik niemands reet schat en zeker niet die afgelikte van jou

Omdat iemand je de waarheid verteld?quote:

Ik heb die ervaringen niet in Amsterdam, ik weet ook dat die stad internationaal gezien bekend staat aan een gezellige en tolerante stad, vervolgens kom jij met een OP waarin een paar stomme voorbeelden staan en in één adem concludeer je dat de stad minder gezellig en beleefd is dan Brabant en dat dit voor NL boven de grote rivieren geldt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat ik dan wellicht de stad leuker zou vinden? Ik vind Amsterdam al een hele leuke stad, ik ben alleen objectief genoeg om te zien dat ook Amsterdam nadelen heeft.

Linkje lieverd linkje?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat iemand je de waarheid verteld?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |