Mwah ik ben best wel met je eens.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat de sociaal-zwakkeren het beter hebben dan in Suriname, Marokko, de VS, eigenlijk dan elk land behalve de Scandinavische landen. Omdat de meerderheid ondanks het gekut van de meeste allochtonen nog steeds vinden dat ze een kans verdienen, omdat er minder corruptie plaats vindt dan om ons heen, (belastinggeld gaat niet naar JP). Ach wat ik ook zeg het komt toch niet aan, jullie willen dit land niet omdat jullie dat zo geleerd hebben en geven het geen eerlijke kans. Laat me denken aan een ander topic, over iemand die NL zat was, enige tijd in een ander land en je gaat het hier waarderen.
Waarom denk je dat al die allochtonen niet terug willen, ze weten zelf ook wel dat het hier beter is, maar ze willen dat de cultuur exact zo wordt als in hun thuisland en tegelijkertijd wel alle voordelen ontvangen, de huidige cultuur is maar dom en achterlijk en moet eigenlijk direct geüpgrade worden naar de allochtone cultuur nietwaar?
[..]
Dat was mijn punt

Meisjes van 17 klein noemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:41 schreef Fortitude het volgende:
Kunnen jullie wel met zijn allen tegen zo'n klein meisje. Ze is 17 hoor.

Precies mijn punt, misschien snapt ie het van jou welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:41 schreef McFearless het volgende:
TS heeft wel een beetje gelijk, wij zijn inderdaad directer en komen daardoor soms wat minder aardig over. De voorbeelden zijn vrij dom, want dit kan je ook overkomen in welke stad dan ook in Brabant, Limburg of waar dan ook ter wereld.

Komt me over als iemand die nogal snel op zijn pik getrapt isquote:Kortom: TS gaat naar Amsterdam en ipv een leuke dag te hebben laat ze die verpesten door een zwerver en een toilethoer.
Dat vind ik bijzonder.
Groetjes,

Reageer is normaal neurootje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Tering flikker eens op ofzo. Stom wijf.

Waar lees jij dat ik mijn dag erdoor laat verpesten dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:41 schreef McFearless het volgende:
TS heeft wel een beetje gelijk, wij zijn inderdaad directer en komen daardoor soms wat minder aardig over. De voorbeelden zijn vrij dom, want dit kan je ook overkomen in welke stad dan ook in Brabant, Limburg of waar dan ook ter wereld. Kortom: TS gaat naar Amsterdam en ipv een leuke dag te hebben laat ze die verpesten door een zwerver en een toilethoer.
Dat vind ik bijzonder.
Groetjes,

Klopt, maar kop op, Wilders vertegenwoordig nog steeds slechts 24/150 * 100 = 16% van de bevolking, 84% der nederlanders is het met hem oneensquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:42 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Mwah ik ben best wel met je eens.
Alleen laatste tijd met komst van Wilders is het iets minder geworden, lijkt wel alsof allochtonen mindere mensen zijn dan autochtonen (volgens sommigen dan)

Als je dan eindelijk eens uit een zou zetten waar je mening nu eigenlijk wel op gebaseerd is zou dit al een hoop schelen denk ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik mijn dag erdoor laat verpesten dan?
[q]
En zoals ik al meerdere keren heb aangegeven zijn dit slechts voorbeeldjes en is mijn mening hier niet op gebaseerd.

Neujh, je doet uiteindelijk ook gewoon wat je van de modjes wel of niet mag hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil, als je het er niet mee eens bent, moet je maar hier klikken:
[KLB FB]

16 % van de bevolking die gestemd heeftquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, maar kop op, Wilders vertegenwoordig nog steeds slechts 24/150 * 100 = 16% van de bevolking, 84% der nederlanders is het met hem oneens

Ik gaf al een ander voorbeeld, jij verwacht dat ik met álle voorbeelden kom waardoor ik tot dit oordeel ben gekomen? Dan kun je lang wachten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je dan eindelijk eens uit een zou zetten waar je mening nu eigenlijk wel op gebaseerd is zou dit al een hoop schelen denk ik

In de 7 jaar dat ik hier zit ben ik nog nooit in aanraking gekomen met een mod en heb altijd gezegd en gedaan wat ik wilde, mijn manier van doen botst kennelijk niet met de crew en zodoende kan ik hier zeggen wat ik wil.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neujh, je doet uiteindelijk ook gewoon wat je van de modjes wel of niet mag hoor.

Brussel mooier vinden dan Amsterdamquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:00 schreef FoolWithMokey het volgende:
Amsterdam is echt een kutstad een dorpje vergeleken met brussle, brussel is een echte stad, maar fokker zijn waarschijnlijk nog nooit buiten hun eigen dorpje geweest, nederland heeft lelijke steden vergeleken met belgie,
Brussel > antwerpen > Luik > leuven > .......................... > ............................ > ........................ ergens aan het eeinde is nederlandse steden te vinden.
 ___!
 ___!

7 jaar internetervaring op een forum, ik ben onder de indruk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In de 7 jaar dat ik hier zit ben ik nog nooit in aanraking gekomen met een mod en heb altijd gezegd en gedaan wat ik wilde, mijn manier van doen botst kennelijk niet met de crew en zodoende kan ik hier zeggen wat ik wil.

Dus je stelt hier nu dat je mening niet gebaseerd is op die 2 voorbeelden uit de OP, maar dat dat 3e voorbeeld over die winkeljuffrouw het verschil maakt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik gaf al een ander voorbeeld, jij verwacht dat ik met álle voorbeelden kom waardoor ik tot dit oordeel ben gekomen? Dan kun je lang wachten.

Daar ging ik een beetje vanuit, mijn fout, maar de voorbeelden die je noemt lijken mij een reden om te lachen. Kom op, een leipe zwerver en een debiel wijf bij de toiletten, is dat zo erg?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik mijn dag erdoor laat verpesten dan?
En zoals ik al meerdere keren heb aangegeven zijn dit slechts voorbeeldjes en is mijn mening hier niet op gebaseerd.

Nee dat zeg ik niet. Lees die post opnieuw en doe een nieuwe poging.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dus je stelt hier nu dat je mening niet gebaseerd is op die 2 voorbeelden uit de OP, maar dat dat 3e voorbeeld over die winkeljuffrouw het verschil maakt?
Heerlijk dit

Grappig dat jij je door dat soort dingen laat imponeren en daar gevoelig voor bent, was generzijds mijn bedoeling, slechts een constatering met betrekking tot mijn vrijheid van meningsuiting in relatie tot de moderatiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
7 jaar internetervaring op een forum, ik ben onder de indruk.

Nog een paar voorbeelden zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik gaf al een ander voorbeeld, jij verwacht dat ik met álle voorbeelden kom waardoor ik tot dit oordeel ben gekomen?

helemaal met je eensquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dus je stelt hier nu dat je mening niet gebaseerd is op die 2 voorbeelden uit de OP, maar dat dat 3e voorbeeld over die winkeljuffrouw het verschil maakt?
Heerlijk dit

Ja, zo simpel is het eigenlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:52 schreef Buitendam het volgende:
Dus dit hele topic had voorkomen kunnen worden door een simpele: "Nee, sorry. Ik heb geen vuur"?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |