abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juli 2010 @ 22:37:06 #1
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_84152571
Hier kan je terecht voor:

- Vragen over de moderatie
- Verzoekjes om jouw TT te laten veranderen
- Posts te melden die tegen de policy ingaan
- Topics te melden die verbaggerd worden

Bagger in dit topic verwijderen en noten we ook, evenals het gezeur om notes, die krijg je namelijk niet voor niets.

Als je een verzoek voor iets post, zorg dat je post compleet is met linkjes en onderbouwing. Dit scheelt een boel zoekwerk .
Kortom, als jij een serieus kritiekpunt hebt en dit zodanig brengt, zullen wij er ook serieus mee omgaan.
Anders gezegd: Zorg dat je je punt fatsoenlijk brengt, dan zullen wij het ook fatsoenlijk afhandelen.

Verder kunnen wij als mods prima zelf een klacht afhandelen, dus de mening van iemand anders dan degene die iets meldt zitten we niet op te wachten.

De moderators van dit forum zijn
  • swarmahoer,
  • zquing,
  • o.us,
  • LudoSanders en
  • Adelante.
    Echter, voor vragen of opmerkingen die je niet in de klaagmuur kwijt wilt kun je ons via mail en/of MSN bereiken. De adressen staan in de profielen die je vindt door hierboven op de naam van de betreffende moderator te klikken.
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
    Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.

Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef yvonne het volgende:
    De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
    KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
    Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
    Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
    en gaan we over tot de tweede stap:
    bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.

Succes en laat KLB leuk.
  • Feyenoord Rotterdam
    pi_84152615
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon triest dat hier mensen zeggen: "ik kom nooit buiten, als echte FOK'er" en dit als een grapje laten overkomen maar vervolgens een klacht neerzetten waaruit blijkt dat het nog echt is ook...
    Die topics worden irritant, je ergert je elke dag weer aan mensen die niet hetzelfde doen als jij
    Misschien omdat je zelf wat te verbergen hebt over je echte leven en zodoende te mening wilt pijlen over je eigen gedrag door een topic te openen over dingen die van toepassing zijn op jezelf.
    agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
    [..]
      vrijdag 16 juli 2010 @ 22:38:23 #3
    166093 nattermann
    Waereldsjtad Gelaen
    pi_84152636
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:37 schreef dagdag het volgende:

[..]

Die topics worden irritant, je ergert je elke dag weer aan mensen die niet hetzelfde doen als jij
    Misschien omdat je zelf wat te verbergen hebt over je echte leven en zodoende te mening wilt pijlen over je eigen gedrag door een topic te openen over dingen die van toepassing zijn op jezelf.
    Amen.
    Tics van je petten.
    pi_84152871
    Nee Bio, een groot deel van die mensen komt echt niet buiten. En geloof me, ik ken dat soort wezens in het echt...
    -
    pi_84152904
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:37 schreef dagdag het volgende:

[..]

Het gaat GVD niet over dat iedereen als mij moet zijn, hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Het gaat hier over mensen die gewoon te raar/afwijkend voor woorden zijn. Net zoals dat je een verkrachter of pedo uitscheldt.
    -
      vrijdag 16 juli 2010 @ 22:45:03 #6
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_84153002
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:42 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het gaat GVD niet over dat iedereen als mij moet zijn, hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Het gaat hier over mensen die gewoon te raar/afwijkend voor woorden zijn. Net zoals dat je een verkrachter of pedo uitscheldt.

Maar misschien moet je dan een boek schrijven of een alu hoedje opzetten, want ik hoef dat niet in de vorm van topics terug te zien.

Want dit soort topics geven KLB de uitstraling van een nageboorte. Ik lees dan liever een topic vol oneliners waar ik om kan lachen ipv dat internetcowboys zich druk maken om mensen op datzelfde internet.
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
    pi_84153123
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Maar misschien moet je dan een boek schrijven of een alu hoedje opzetten, want ik hoef dat niet in de vorm van topics terug te zien.

Want dit soort topics geven KLB de uitstraling van een nageboorte. Ik lees dan liever een topic vol oneliners waar ik om kan lachen ipv dat internetcowboys zich druk maken om mensen op datzelfde internet.
    En jij wou zeggen dat die topics over mensen die klagen dat het moet regenen, sneeuwen en onweren omdat warm weer kut is, een aanwinst voor KLB zijn?
    -
    pi_84153150
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:42 schreef Ritmo het volgende:
    Nee Bio, een groot deel van die mensen komt echt niet buiten. En geloof me, ik ken dat soort wezens in het echt...
    Klaar er zijn mensen die minder sociaal zij, andere interesses hebben.
    Om daar dan elke keer weer een topic over te maken is een beetje achterlijk, zoals vroeger gezegt werd koop een dagboek.

En zoals ik al zei, ik heb het idee dat je gewoon loopt te trollen.
    Het loopt elke keer op dezelfde discussie uit, een discussie die nergens over gaat namelijk
    agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
    [..]
      vrijdag 16 juli 2010 @ 22:48:28 #9
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_84153179
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:47 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En jij wou zeggen dat die topics over mensen die klagen dat het moet regenen, sneeuwen en onweren omdat warm weer kut is, een aanwinst voor KLB zijn?

Itt topics over de (eventueel verzonnen) ellende van een ander, ja.
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
    pi_84153232
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:47 schreef dagdag het volgende:

[..]

Klaar er zijn mensen die minder sociaal zij, andere interesses hebben.
    Gamen als enige interesse hebben en geen contact met anderen willen is ZIEKELIJK. Niet gewoon 'anders'.
    quote:
    Om daar dan elke keer weer een topic over te maken is een beetje achterlijk, zoals vroeger gezegt werd koop een dagboek.
    Ja, dat heeft zin.
    quote:
    En zoals ik al zei, ik heb het idee dat je gewoon loopt te trollen.
    Het loopt elke keer op dezelfde discussie uit, een discussie die nergens over gaat namelijk
    Dat het als trollen beschouwd wordt als je over mensen die totaal als kluizenaar leven klaagt, zegt heel heel over KLB...
    -
      vrijdag 16 juli 2010 @ 22:50:35 #11
    166093 nattermann
    Waereldsjtad Gelaen
    pi_84153274
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Gamen als enige interesse hebben en geen contact met anderen willen is ZIEKELIJK. Niet gewoon 'anders'.
    [..]

Ja, dat heeft zin.
    [..]

Dat het als trollen beschouwd wordt als je over mensen die totaal als kluizenaar leven klaagt, zegt heel heel over KLB...
    Ritmo, alsjeblieft, wil je het nou niet begrijpen of doe je alsof ?
    Tics van je petten.
    pi_84153279
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:48 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Itt topics over de (eventueel verzonnen) ellende van een ander, ja.
    Hoogstens wat aangedikt... Was het maar verzonnen.
    -
      vrijdag 16 juli 2010 @ 22:50:47 #13
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_84153287
    Ik wil die topics gewoon niet meer. Punt.
    pi_84153303
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef nattermann het volgende:

[..]

Ritmo, alsjeblieft, wil je het nou niet begrijpen of doe je alsof ?
    Die vraag kan ik ook aan jou stellen.
    -
      vrijdag 16 juli 2010 @ 22:51:55 #15
    166093 nattermann
    Waereldsjtad Gelaen
    pi_84153342
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die vraag kan ik ook aan jou stellen.
    Dit hele forum is een grote trollbende. Mensen lullen maar wat, openen topics die nergens over gaan, en jij loopt maar overal op te happen en iedereen als autist te bestempelen. Leer er maar mee leven of ga naar het break-out forum. Denk dat mensen het daar wel met je eens kunnen zijn.
    Tics van je petten.
    pi_84153347
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef Biogarde het volgende:
    Ik wil die topics gewoon niet meer. Punt.
    Maar autisten-topic als deze: Zo naar de club. (die overigens ook totaal fake is) wel?
    -
    pi_84153390
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:51 schreef nattermann het volgende:

[..]

Dit hele forum is een grote trollbende. Mensen lullen maar wat, openen topics die nergens over gaan, en jij loopt maar overal op te happen en iedereen als autist te bestempelen. Leer er maar mee leven of ga naar het break-out forum. Denk dat mensen het daar wel met je eens kunnen zijn.
    Dus iedereen die hier zegt: "ik hoef niet zo nodig op vakantie, lees liever thuis in m'n eentje een boek" ligt volgende week aan het strand in Ibiza?
    -
    pi_84153398
    Accepteer mensen gewoon zoals ze zijn, zo doen sommige mensen een schijfje ananas in hun bier.

Voorderest hoef deze discussie ook niet in Fb aangezien je toch je aparte mening als een dove blijft neerposten
    [..]
      vrijdag 16 juli 2010 @ 22:53:09 #19
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_84153406
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar autisten-topic als deze: Zo naar de club. (die overigens ook totaal fake is) wel?

Als ik ze tegenkom gaan ze dicht. Of denk je serieus dat ik 200 topics per dag ga zitten lezen? Ik zit hier voor m'n lol en ik heb zin om te baggeren, niet om mensen op hun vingers te tikken of te slotten.
      vrijdag 16 juli 2010 @ 22:53:38 #20
    166093 nattermann
    Waereldsjtad Gelaen
    pi_84153434
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dus iedereen die hier zegt: "ik hoef niet zo nodig op vakantie, lees liever thuis in m'n eentje een boek" ligt volgende week aan het strand in Ibiza?
    Hoogstwaarschijnlijk wel, tenzij iemands interesses ergens anders liggen. Bovendien ga ik dit jaar ook niet op vakantie (raar he, ben ik nu een autist?) Maargoed. Ik kap maar met deze doelloze discussie, want dit loopt toch op niets uit.
    Tics van je petten.
    pi_84153448
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:53 schreef dagdag het volgende:
    Accepteer mensen gewoon zoals ze zijn
    Zeg je dat ook over pedo's?

Overigens doen die mensen waarop ik loop te zeiken dat zelf ook niet, die lopen zelf juist mensen die b.v. uitgaan af te zeiken.
    -
    pi_84153603
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 22:53 schreef Biogarde het volgende:

[..]

en ik heb zin om te baggeren,
    ...
    [..]
      zaterdag 17 juli 2010 @ 02:10:28 #23
    246584 Ensaf
    IK DACHT HET NIET.
    pi_84159665
    Ja ik wil niet de verrader uithangen hoor, maar ik zag laatst een topic waarin iemand onheus bejegend werd, ja ik durf zelfs te zeggen dat er sprake was van laster. Kom zo gauw niet op de url van dat topic, maar misschien dat jullie er naar op zoek kunnen.
    ¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
      zaterdag 17 juli 2010 @ 02:52:34 #24
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_84160086
    ah hier is dit topic
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_84160325
    Één woord: Asperger
    En ik meen het hoor
    Ga weg
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo