EENSCH!!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:23 schreef nattermann het volgende:
Limburg
De mooiste provincie van Nederland.

Limburg
 Limburg  

Zuid-Limburg
 Zuid-Limburg  

Omdat ik minpunten zie aan Amsterdam en haar volk? Jij bent zeker ook zo'n Amsterdammer die slecht tegen kritiek kan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:21 schreef kres het volgende:
TS komt niet vaak buiten Brabant.
TS is beetje wereldvreemd..
Oh ja en TS ziet Amsterdam als een grote boze stad.

Mijn allerbest heetgebakerd, aangebrand gebakje, in je OP staat dit:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weer. WEER. En verder hoop ik echt voor jou dat jij trollt.
Wat schuingedrukt staat maakt het vetgedrukte absoluut niet genuanceerder, geenzins zelfsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:
En het viel me al weer gauw op dat men boven de rivieren een stuk onbeschofter is dan in het gezellige Brabant.

Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:24 schreef nattermann het volgende:
Lieve TS,
boven de rivieren kan men minder goed met kritiek omgaan dan onder de rivieren.
Lieve groetjes,
nattermann.

Limburg is al mooi, maar als al dat PVV-volk hier zou vertrekken zou het inderdaad nog mooier worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef Fenomeno het volgende:
Als je limburg zou zuiveren (op de Adolf H. manier) van alle wilders stemmers zou je er best een mooi stukje land van kunnen maken

Wat voor punt wil je nu maken dan? Ik heb nog maar tig keer gezegd dat dat inderdaad is wat ik vind.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn allerbest heetgebakerd, aangebrand gebakje, in je OP staat dit:
[..]
Wat schuingedrukt staat maakt het vetgedrukte absoluut niet genuanceerder, geenzins zelfs

Omdat je generaliseert, omdat je na een ervaring of twee concludeert- pardon 'weer gauw' concludeert (quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat ik minpunten zie aan Amsterdam en haar volk? Jij bent zeker ook zo'n Amsterdammer die slecht tegen kritiek kan?
 ) dat het er veeeeeel minder gezellig is dan in Brabant en dat dat voor de hele randstad geldt. En omdat je slecht tegen kritiek kan als mensen je daar op aanspreken
 ) dat het er veeeeeel minder gezellig is dan in Brabant en dat dat voor de hele randstad geldt. En omdat je slecht tegen kritiek kan als mensen je daar op aanspreken   

Bahbah.
 Bahbah.  

Nee ik woon in het midden van het land.. Werk in Amsterdam.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat ik minpunten zie aan Amsterdam en haar volk? Jij bent zeker ook zo'n Amsterdammer die slecht tegen kritiek kan?
 )
  ) )
 )

Ik kan goed tegen goed onderbouwde kritiek , jammer alleen dat jij die niet kunt leveren. En ik heb al in meerdere posts duidelijk gemaakt dat het niet om één of twee ervaringen gaat, maar dat zal er deze keer denk ik ook niet bij jou ingaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat je generaliseert, omdat je na een ervaring of twee concludeert- pardon 'weer gauw' concludeert () dat het er veeeeeel minder gezellig is dan in Brabant en dat dat voor de hele randstad geldt. En omdat je slecht tegen kritiek kan als mensen je daar op aanspreken

Nee gij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:30 schreef toxic_virus het volgende:
Maarja het komt er op neer dat griekjeeee:
1. Een laag IQ heef.
2. Een kut leven heeft.
3. Wereldvreeemd is.
4. Niet met commentaar om kan gaan.
5. Een onzeker klein meisje is.
@Crew SLOTJE (topic opgelost)

Dat je een droeftoeter bent om je je mening formuleert op grond van incidenten die allerminst gelardeerd hoeven te zijn aan een potentieel reëel beeld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat voor punt wil je nu maken dan? Ik heb nog maar tig keer gezegd dat dat inderdaad is wat ik vind.

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik daag jouw bij deze uit om een discussie op hoog niveau te voeren over de goedheid van Nederland en de slechtheid van bepaalde allochtonen, zoals waarschijnlijk jij

Leg uit.quote:goedheid van Nederland
Sommige allochtonen zijn idd slecht, je punt?quote:slechtheid van bepaalde allochtonen

Jao das ook mooi maar ik hou van de heuvelsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eikel, midden Limburg is ook mooi ja. Ik eis een extra 2

Waarom komen die mafkezen altijd naar Amsterdam voor hun vrijgezellen feestjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kijk dan hoe al die gekke randstadders zijn. Neem nou een voorbeeld van een paar weken geleden, ik had een vrijgezelle feest in Amsterdam, maar iedereen was zo dom terwijl daar de gekste kut mongolen lopen zoals de gekste allo's of de gekste alto's... Allemaal serieuze kuttenten 's avonds. Nee niet mijn soort volk.Bahbah.

Ga weg, waarom wil je zo graag een slotje?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:31 schreef toxic_virus het volgende:
1. Een laag IQ heef.
2. Een kut leven heeft.
3. Wereldvreeemd is.

Jammer dat jij dit niet al zodanig herkend, bovendien als iemand maar wat loopt te blaten, ongegrond en ongefundeerd dan kan je daar ook geen goed onderbouwde kritiek op leverenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kan goed tegen goed onderbouwde kritiek , jammer alleen dat jij die niet kunt leveren.

Noem die anderen dan eens, wellicht dat ik het dan zelfs met je eens benquote:En ik heb al in meerdere posts duidelijk gemaakt dat het niet om één of twee ervaringen gaat, maar dat zal er deze keer denk ik ook niet bij jou ingaan.

)
 )

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat je een droeftoeter bent om je je mening formuleert op grond van incidenten die allerminst gelardeerd hoeven te zijn aan een potentieel reëel beeld.
Stel je voor ik ga een dagje naar Utrecht en er rijd een auto tegen een andere auto met parkeren, even later lazert iemand van diens fiets, vervolgens concludeer ik 'de mensen zijn in Utrecht toch stukken minder verkeersvaardig dan in Leiden zeg, dit blijk al gauw weer
Ik kan goed tegen goed onderbouwde kritiek , jammer alleen dat jij die niet kunt leveren. En ik heb al in meerdere posts duidelijk gemaakt dat het niet om één of twee ervaringen gaat, maar dat zal er deze keer denk ik ook niet bij jou ingaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat je generaliseert, omdat je na een ervaring of twee concludeert- pardon 'weer gauw' concludeert () dat het er veeeeeel minder gezellig is dan in Brabant en dat dat voor de hele randstad geldt. En omdat je slecht tegen kritiek kan als mensen je daar op aanspreken

Klopt, Brabant was een stuk beter geweest maar aangezien we dat al vaker hadden gehad wilde we wat anders maar dat is inderdaad sterk af te raden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom komen die mafkezen altijd naar Amsterdam voor hun vrijgezellen feestjes
Doe dat dan lekker in je eigen stad.

Dat is allemaal te verklaren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:31 schreef toxic_virus het volgende:
1. Een laag IQ heef.
2. Een kut leven heeft.
3. Wereldvreeemd is.

Ah... vertel eens iets meer over je andere ervaringenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kan goed tegen goed onderbouwde kritiek , jammer alleen dat jij die niet kunt leveren. En ik heb al in meerdere posts duidelijk gemaakt dat het niet om één of twee ervaringen gaat, maar dat zal er deze keer denk ik ook niet bij jou ingaan.
Je komt met nonargumenten in je eerste post over een bedrijfsleider waar ik problemen mee zou hebben, terwijl dat er enkel en alleen op duidt dat jij mijn OP niet eens goed hebt doorgelezen. Verder bestaan je 'argumenten' ook alleen maar uit aannames. Wat voor reactie verwacht je daar nu helemaal op?

Nee want als ik ergens op in ga dan loop jij vervolgens te verkondigen dat ik niets te zeggen heb, wat een zwaktebod is. Wtf moet ik daarmee?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer dat jij dit niet al zodanig herkend, bovendien als iemand maar wat loopt te blaten, ongegrond en ongefundeerd dan kan je daar ook geen goed onderbouwde kritiek op leveren
[..]
Noem die anderen dan eens, wellicht dat ik het dan zelfs met je eens ben

Opzouten !quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Dat is allemaal te verklaren.
1. Een laag IQ. Net als alle andere Grieken.

Omdat de sociaal-zwakkeren het beter hebben dan in Suriname, Marokko, de VS, eigenlijk dan elk land behalve de Scandinavische landen. Omdat de meerderheid ondanks het gekut van de meeste allochtonen nog steeds vinden dat ze een kans verdienen, omdat er minder corruptie plaats vindt dan om ons heen, (belastinggeld gaat niet naar JP). Ach wat ik ook zeg het komt toch niet aan, jullie willen dit land niet omdat jullie dat zo geleerd hebben en geven het geen eerlijke kans. Laat me denken aan een ander topic, over iemand die NL zat was, enige tijd in een ander land en je gaat het hier waarderen.quote:

Dat was mijn puntquote:Sommige allochtonen zijn idd slecht, je punt?

Nou dan bestaan er 2 uitzonderingen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Opzouten !
Want ik ben er mee getrouwd en die is zeker niet dom, wat dan weer niet wil zeggen dat
TS niet dom is alleen omdat ze Grieks is.
Zie je ... ik generaliseer niet

Waar doe ik dat? Even een quote plaatsen, dingen uit de lucht grijpen kan ik ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee want als ik ergens op in ga dan loop jij vervolgens te verkondigen dat ik niets te zeggen heb, wat een zwaktebod is. Wtf moet ik daarmee?

Wat is hier onbeleefd aan? Vraag 2: hoe gaat dat in een Brabantse winkel? En dan weer mijn punt, dit zijn dan 3 punten, genoeg om een hele stad af te schrijven als minder gezellig en onvriendelijker? Je mist met mijn punt, geen zwaktebod, want je doet het niet bewust geloof ik zolangzamerhand, wel zwak dat je het niet zietquote:Verder wil ik je best een voorbeeld geven. Een winkelbediende die vraagt of ik al klaar ben met een kledingstuk dat ik in mijn hand heb zodat ze het aan een ander klant kan geven, omdat ze niet naar achteren wil lopen.

Ik doe wat ik wil, als je het er niet mee eens bent, moet je maar hier klikken:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef griekjeee het volgende:
Ontopic reageren of opzouten. Maak maar je eigen topic over die bullshit.

Tering flikker eens op ofzo. Stom wijf.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:41 schreef toxic_virus het volgende:
1. Een laag IQ heef.
2. Een kut leven heeft.
3. Wereldvreeemd is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |