Dit slaat echt nergens op.quote:En het viel me al weer gauw op dat men boven de rivieren een stuk onbeschofter is dan in het gezellige Brabant.

Limburgquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Brabant, stukje Gelderland en Limburg maken Nederland, de rest is het uitschot dat hoort bij Ijsland of zo.
 Als het ergens ontzettend slecht gaat is het wel in die kutprovincie.
  Als het ergens ontzettend slecht gaat is het wel in die kutprovincie.

Trollquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Niggah niet mij beginnen met discuseren, ik ben veels te goed, ik maak je daarin af ik flesh jou kapot jonge bezem, gedist.

Ik draai hier al lang genoeg mee om te weten dat dit klinklare onzin isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef toxic_virus het volgende:
[..]
Dit is niet toegestaan op het forum dus je kan je nu aan de gedragsregels gaan houden of je word waarschijnlijk snel gebanned met al je beledigingen: kutallochtoontje, kutbelgje
@Crew SLOTJE

Weer. WEER. En verder hoop ik echt voor jou dat jij trollt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:20 schreef toxic_virus het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op.
Dus omdat jij 2 licht gestoorde Amsterdammers bent tegen gekomen zijn alle steden en dorpen boven de rivieren onbeschoft ??
Zou deze reactie aan jou IQ liggen of aan het IQ van heel Brabant ??

Ik daag jouw bij deze uit om een discussie op hoog niveau te voeren over de goedheid van Nederland en de slechtheid van bepaalde allochtonen, zoals waarschijnlijk jijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Niggah niet mij beginnen met discuseren, ik ben veels te goed, ik maak je daarin af ik flesh jou kapot jonge bezem, gedist.

EENSCH!!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:23 schreef nattermann het volgende:
Limburg
De mooiste provincie van Nederland.

Limburg
 Limburg  

Zuid-Limburg
 Zuid-Limburg  

Omdat ik minpunten zie aan Amsterdam en haar volk? Jij bent zeker ook zo'n Amsterdammer die slecht tegen kritiek kan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:21 schreef kres het volgende:
TS komt niet vaak buiten Brabant.
TS is beetje wereldvreemd..
Oh ja en TS ziet Amsterdam als een grote boze stad.

Mijn allerbest heetgebakerd, aangebrand gebakje, in je OP staat dit:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weer. WEER. En verder hoop ik echt voor jou dat jij trollt.
Wat schuingedrukt staat maakt het vetgedrukte absoluut niet genuanceerder, geenzins zelfsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:
En het viel me al weer gauw op dat men boven de rivieren een stuk onbeschofter is dan in het gezellige Brabant.

Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:24 schreef nattermann het volgende:
Lieve TS,
boven de rivieren kan men minder goed met kritiek omgaan dan onder de rivieren.
Lieve groetjes,
nattermann.

Limburg is al mooi, maar als al dat PVV-volk hier zou vertrekken zou het inderdaad nog mooier worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef Fenomeno het volgende:
Als je limburg zou zuiveren (op de Adolf H. manier) van alle wilders stemmers zou je er best een mooi stukje land van kunnen maken

Wat voor punt wil je nu maken dan? Ik heb nog maar tig keer gezegd dat dat inderdaad is wat ik vind.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn allerbest heetgebakerd, aangebrand gebakje, in je OP staat dit:
[..]
Wat schuingedrukt staat maakt het vetgedrukte absoluut niet genuanceerder, geenzins zelfs

Omdat je generaliseert, omdat je na een ervaring of twee concludeert- pardon 'weer gauw' concludeert (quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat ik minpunten zie aan Amsterdam en haar volk? Jij bent zeker ook zo'n Amsterdammer die slecht tegen kritiek kan?
 ) dat het er veeeeeel minder gezellig is dan in Brabant en dat dat voor de hele randstad geldt. En omdat je slecht tegen kritiek kan als mensen je daar op aanspreken
 ) dat het er veeeeeel minder gezellig is dan in Brabant en dat dat voor de hele randstad geldt. En omdat je slecht tegen kritiek kan als mensen je daar op aanspreken   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |