waarop ik hem uiteraard vertelde dat hij heel snel op moest rotten uit mijn blikveld. Waarop hij ging stampvoeten (
 waarop ik hem uiteraard vertelde dat hij heel snel op moest rotten uit mijn blikveld. Waarop hij ging stampvoeten (  ) en al spugend
 ) en al spugend   

meedeelde dat ik dat ook wel normaal kon zeggen. Ik zag nog net een druppel spuug op mijn hand belanden. Gad-ver-dam-me. Ik heb me de hele tijd vies gevoeld tot ik mijn hand eindelijk kon wassen.
 meedeelde dat ik dat ook wel normaal kon zeggen. Ik zag nog net een druppel spuug op mijn hand belanden. Gad-ver-dam-me. Ik heb me de hele tijd vies gevoeld tot ik mijn hand eindelijk kon wassen.   

" en "Brabant
" en "Brabant  ", mensen die Youtubevideo's van Guus Meeuwis posten, debielen die Brabantse vlaggen posten en Triggershot.
", mensen die Youtubevideo's van Guus Meeuwis posten, debielen die Brabantse vlaggen posten en Triggershot.

Ik was er wel heel trots op ja, dat die zwerver mij uitkoos.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
Wauw een griekje-topic over mannelijke aandacht SHOCKER

Die 25 cent aan klanten vraagt om naar het toilet te gaan
 Die 25 cent aan klanten vraagt om naar het toilet te gaan

Ja weet ík veel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef Biels het volgende:
Rembrandplein. Dan vraag je er ook een klein beetje om.

inb4 trigger inderdaadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
Dit topic komt vol te staan met provincialen die denken dat hun provincie ertoe doet, randstedelingen die denken dat iedereen uit de provincie achterlijk is, reacties als "Limburg" en "Brabant
", mensen die Youtubevideo's van Guus Meeuwis posten, debielen die Brabantse vlaggen posten en Triggershot.

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:
En het viel me al weer gauw op dat men boven de rivieren een stuk onbeschofter is dan in het gezellige Brabant.
Gelukkig ben je zelf een stuk beleefderquote:Zelfs de zwervers zijn er minder beleefd. Ik zat dus zo te zitten met mijn vriendin op het Rembrandplein oid, komt er een dronken-vieze-stinkende-ranzige-strontzwerver om een vuurtje vragen. Hij kwam zo wat tegen me aan staan.,waarop ik hem uiteraard vertelde dat hij heel snel op moest rotten uit mijn blikveld.

Ja en? Wat is nu het probleem? Ik vind die bedrijfsleider grootmoediger en vriendelijker dan jij in dit hele verhaal en wellicht in je hele leven bent geweestquote:Een hele tijd later gingen ik en mijn vriendin naar toilet bij La Place. We rekenden van te voren af, er stond immers ook een bordje met 'vooraf betalen.' Toen we klaar waren werd ik ineens tegen gehouden door dezelfde toiletjuffrouw die er op de heenweg ook stond.
Toilethoer: Ja hallo! *al wijzend naar het 25 cent bordje
Ik: Ja? We hebben op de heenweg al betaald
Toilethoer: Dat is helemaal niet waar! En je vriendin moet ook nog betalen!
Ik: Je moet zelfs van te voren betalen, hoe kunnen we dat nou niet gedaan hebben dan.
Toen hing ze een heel verhaal dat ze alleen maar 50 eurocent van onze voorgangers had gehad en niets van ons, en dat alles op camera was vastgelegd enzo.
Ik trok mijn vriendin mee en ging naar de bedrijfsleider, waarvan ze op d'r flikker kreeg en wij kregen nog een drankje.

Niks met de stad te maken, kon overal gebeuren, kijk ik weet ook heus wel dat Brabanders gezelliger zijn dan randstedelingen, echter in de binnenstad van A'dam geldt dat niet zozeer en mocht het al gelden, je voorbeelden slaan gewoon nergens opquote:Klacht: Zwervers die je onder spugen en toilethoeren die je voor leugenaar uitmaken en denken dat je te crappy bent om 25 cent neer te leggen.

en dan met een volle zak muntjes in een portiek gaat zitten schijtenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef JohnDDD het volgende:
La PlaceDie 25 cent aan klanten vraagt om naar het toilet te gaan

Ik was de stoere puber die zijn eigen moderne westerse land met al zijn rijkdommen en vrijheden kanker noemt vergeten.quote:

Dat dus, dom wijfquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gelukkig ben je zelf een stuk beleefder

Jij zou beleefder zijn tegen dronken, ongewassen mannen die bijna tegen je aan staan rijen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja en? Wat is nu het probleem? Ik vind die bedrijfsleider grootmoediger en vriendelijker dan jij in dit hele verhaal en wellicht in je hele leven bent geweest
[..]
Niks met de stad te maken, kon overal gebeuren, kijk ik weet ook heus wel dat Brabanders gezelliger zijn dan randstedelingen, echter in de binnenstad van A'dam geldt dat niet zozeer en mocht het al gelden, je voorbeelden slaan gewoon nergens op

Ik vind Amsterdam wel tof, maar er mag over het algemeen wel wat vriendelijker gedaan worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Dartanion het volgende:
Wat had jij in onze prachtige hoofdstad te zoeken als provinciaaltje?

Haha, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef Zwansen het volgende:
Het wachten is op Heatwave die vervolgens in 68 posts in dit topic gaat verkondigen hoe weinig Amsterdammers zich aantrekken van mensen buiten de randstad, inc. hijzelf.

Oh, wacht, Noord-Holland is geen provincie hè, dus die inwoners zijn idd geen provincialen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Dartanion het volgende:
Wat had jij in onze prachtige hoofdstad te zoeken als provinciaaltje?
 Alle inwoners van dit land zijn boeren.
 Alle inwoners van dit land zijn boeren.

en jij vindt die zwerver onbeleefd ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:
En het viel me al weer gauw op dat men boven de rivieren een stuk onbeschofter is dan in het gezellige Brabant.
Zelfs de zwervers zijn er minder beleefd. Ik zat dus zo te zitten met mijn vriendin op het Rembrandplein oid, komt er een dronken-vieze-stinkende-ranzige-strontzwerver om een vuurtje vragen. Hij kwam zo wat tegen me aan staan.,waarop ik hem uiteraard vertelde dat hij heel snel op moest rotten uit mijn blikveld.

wtfquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
TS wat lop je te zaniken man amsterdam pesten en afzeiken, ben je wel goed wijs>, als je zo tegen een amsterdamer praat ishet niet alsof je tegen een mouslim zegt dat mohaed een pedofiel is. manometer.
Ik hoop dat je een ban krijgt jij vieze dikzak.

Jij bent ook niet vriendelijk. De manier waarop jij over de toiletjuffrouw praat is niet bepaald vriendelijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam wel tof, maar er mag over het algemeen wel wat vriendelijker gedaan worden.

Zie ergens een bovenstaande post. Als je bijna tegen iemand aan gaat staan- ook nog eens als dronken zwerver zijnde notabene- dan kun je zo'n antwoord verwachten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij vindt die zwerver onbeleefd ?
je had hem ook een vuurtje kunnen geven of zeggen dat je geen vuur had...
p.s. in Amsterdam worden de dames die de toiletten schoonmaken toiletjuffrouw genoemd
geen toilethoer.

Ik ben niet vriendelijk op momenten dat het gepast is, of ben jij zo'n mongooltje dat altijd maar over zich heen laat lopen? Verder zeg ik nergens problemen te hebben met directheid, wel met onbeleefdheid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:50 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jij bent ook niet vriendelijk. De manier waarop jij over de toiletjuffrouw praat is niet bepaald vriendelijk.
En dat jij niet tegen directe en efficiënte communicatie kan moet je vooral wegblijven

Mensen als jij moeten gewoon lekker weg blijven uit Amsterdamquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zie ergens een bovenstaande post. Als je bijna tegen iemand aan gaat staan- ook nog eens als dronken zwerver zijnde notabene- dan kun je zo'n antwoord verwachten.
En iemand die zich zo gedraagt is een toilethoer, geen toiletjuffrouw.

Neuh.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Mensen als jij moeten gewoon lekker weg blijven uit Amsterdam

Ik laat niet over mij heen lopen, maar ik tracht wel altijd correct te blijvenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben niet vriendelijk op momenten dat het gepast is, of ben jij zo'n mongooltje dat altijd maar over zich heen laat lopen? Verder zeg ik nergens problemen te hebben met directheid, wel met onbeleefdheid.

Het dik gedrukte deelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij zou beleefder zijn tegen dronken, ongewassen mannen die bijna tegen je aan staan rijen?

Verder heb ik toch nergens problemen met die bedrijfsleider?
En wat ik zeg is echt wel zo, Amsterdammers zijn een heel stuk directer en daardoor ook minder beleefd. Voel je je nu op je pik getrapt ofzo?

Dan moet je ook niat afzaniken man, wat is jou problem, als ik het niet leuk vind om met een meisje te zoenen dan doe ik het ook niet toch jij wel?quote:

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:53 schreef toxic_virus het volgende:
In amsterdam is wel een lol iets genaamd de Amsterdam Dungeon.
Dat was best leuk, dus Amsterdam is niet kut alleen heel druk.
En in de 8baan zat een lkkr ding naast me =)

Amsterdam Dungeon
 Amsterdam Dungeon  

Waar ben ik volgens jou niet correct dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:55 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik laat niet over mij heen lopen, maar ik tracht wel altijd correct te blijven
Overigens wil ik je wijzen op deze uitspraken van jou
[..]
Het dik gedrukte deel

Er staat letterlijk dat jij Amsterdammers minder beleefd vindtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar ben ik volgens jou niet correct dan?
En nogmaals goed lezen, ik zeg nergens problemen te hebben met het directe.

Natuurlijk, in eerste instantie wel, iemand van dat kaliber heeft niet zoveel kaas gegeten van allerlei sociale conventies en etiquettesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij zou beleefder zijn tegen dronken, ongewassen mannen die bijna tegen je aan staan rijen?

Enkel en alleen omdat jij dat zegt natuurlijkquote:Verder heb ik toch nergens problemen met die bedrijfsleider?
En wat ik zeg is echt wel zo...

Kan wellicht onbeleefd overkomen, maar je hebt het categorie directe mensen, type grote mond, klein hart. Maar je kan niet verwachten dat mensen beleefd tegen je doen als je het zelf ook niet bentquote:...., Amsterdammers zijn een heel stuk directer en daardoor ook veelal minder beleefd.

Waarom zou ik? Ten eerste ik woon in Leiden, en mocht je ook iets tegen die stad hebben dan boeit het me ook geen donder, ik ben niet zo van de ene plaats is beter dan de andere. Ten tweede, ik vind je argumentatie en redenatie onterecht, waar ik je vervolgens stevig op wijs, iets wat jij kennelijk slecht kan hebbenquote:Voel je je nu op je pik getrapt ofzo?
 Nu we het er toch overhebben, volgens mij voel je je niet alleen op je pik getrapt, maar vind je ook dat je in je aars bent genaaid door die Amsterdammers
  Nu we het er toch overhebben, volgens mij voel je je niet alleen op je pik getrapt, maar vind je ook dat je in je aars bent genaaid door die Amsterdammers   

Ja en ik heb toch problemen met het onbeleefde niet met het directe, hoe vaak wil je dat nog van me horen? Moet ik het spellen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:59 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Er staat letterlijk dat jij Amsterdammers minder beleefd vindt

Antwerpen is echt een smerige kankerzooi manquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:00 schreef FoolWithMokey het volgende:
Amsterdam is echt een kutstad een dorpje vergeleken met brussle, brussel is een echte stad, maar fokker zijn waarschijnlijk nog nooit buiten hun eigen dorpje geweest, nederland heeft lelijke steden vergeleken met belgie,
Brussel > antwerpen > Luik > leuven > .......................... > ............................ > ........................ ergens aan het eeinde is nederlandse steden te vinden.

Ga weg jonheh, jij weet geen eens wat een echte stad inhoud, met je nederlandse dorpjes, en new york ruilen tegen surinamenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:02 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Antwerpen is echt een smerige kankerzooi man
Brussel, gent & bruggie zijn wel mooie steden.
 hoe dom kun je zijn dacht ik zo,
  hoe dom kun je zijn dacht ik zo,

Omdat ik met tegenargumenten kom op jouw nonargumenten kom je maar de redenatie dat ik 'het slecht kan hebben?'quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan wellicht onbeleefd overkomen, maar je hebt het categorie directe mensen, type grote mond, klein hart. Maar je kan niet verwachten dat mensen beleefd tegen je doen als je het zelf ook niet bent
[..]
Waarom zou ik? Ten eerste ik woon in Leiden, en mocht je ook iets tegen die stad hebben dan boeit het me ook geen donder, ik ben niet zo van de ene plaats is beter dan de andere. Ten tweede, ik vind je argumentatie en redenatie onterecht, waar ik je vervolgens stevig op wijs, iets wat jij kennelijk slecht kan hebbenNu we het er toch overhebben, volgens mij voel je je niet alleen op je pik getrapt, maar vind je ook dat je in je aars bent genaaid door die Amsterdammers

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:59 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Er staat letterlijk dat jij Amsterdammers minder beleefd vindt
Komt in de buurtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:

Overmatig relativeren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ga weg jonheh, jij weet geen eens wat een echte stad inhoud, met je nederlandse dorpjes, en new york ruilen tegen surinamenhoe dom kun je zijn dacht ik zo,

Om de 100 meter hondedrollen ontwijken vind jij een echte stad?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ga weg jonheh, jij weet geen eens wat een echte stad inhoud, met je nederlandse dorpjes, en new york ruilen tegen surinamenhoe dom kun je zijn dacht ik zo,

Ik bestrijd jou met je eigen middelen en doe het nu weer, omdat jij mijn tegenargumenten uit mijn eerste post niet kon hebben, zou ik ineens op mijn pik getrapt zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat ik met tegenargumenten kom op jouw nonargumenten kom je maar de redenatie dat ik 'het slecht kan hebben?'

En jij niet wou je zeggen? Omdat je nu 2 van de tienduizenden mensen bent tegengekomen in Amsterdam is Brabant gezelliger dan de Randstadquote:Verder maak je nogal wat aannames. Ik ben zelf doorgaans wel beleefd, ténzij de situatie vraagt om directheid zoals in deze.

Brabant.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:
Zelfs de zwervers zijn er minder beleefd. Ik zat dus zo te zitten met mijn vriendin op het Rembrandplein oid, komt er een dronken-vieze-stinkende-ranzige-strontzwerver om een vuurtje vragen. Hij kwam zo wat tegen me aan staan.,waarop ik hem uiteraard vertelde dat hij heel snel op moest rotten uit mijn blikveld. Waarop hij ging stampvoeten (
) en al spugend

Een hele tijd later gingen ik en mijn vriendin naar toilet bij La Place. We rekenden van te voren af, er stond immers ook een bordje met 'vooraf betalen.' Toen we klaar waren werd ik ineens tegen gehouden door dezelfde toiletjuffrouw die er op de heenweg ook stond.
Toilethoer: Ja hallo! *al wijzend naar het 25 cent bordje
Ik: Ja? We hebben op de heenweg al betaald
Toilethoer: Dat is helemaal niet waar! En je vriendin moet ook nog betalen!
Ik: Je moet zelfs van te voren betalen, hoe kunnen we dat nou niet gedaan hebben dan.
Toen hing ze een heel verhaal dat ze alleen maar 50 eurocent van onze voorgangers had gehad en niets van ons, en dat alles op camera was vastgelegd enzo.
Ik trok mijn vriendin mee en ging naar de bedrijfsleider, waarvan ze op d'r flikker kreeg en wij kregen nog een drankje.
Klacht: Zwervers die je onder spugen en toilethoeren die je voor leugenaar uitmaken en denken dat je te crappy bent om 25 cent neer te leggen.

..maar dat dan weer niet filmen.
 ..maar dat dan weer niet filmen.   

Ah we hebben weer een kutbelgje dat hier komst posten omdat België geen fok heeft, of een kutallochtoontje dat wel de lusten en niet de lasten van dit land wilt hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]

Over welke tegenargumenten heb je het in godsnaam? Ik wacht er namelijk nog steeds op. Het enige wat je nu doet is zeggen dat ik niets te zeggen heb en ondertussen niet op mij ingaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bestrijd jou met je eigen middelen en doe het nu weer, omdat jij mijn tegenargumenten uit mijn eerste post niet kon hebben, zou ik ineens op mijn pik getrapt zijn
[..]
En jij niet wou je zeggen? Omdat je nu 2 van de tienduizenden mensen bent tegengekomen in Amsterdam is Brabant gezelliger dan de Randstad

Overmatig relatviren?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:06 schreef cumulus007 het volgende:
[..]
Overmatig relativeren.
Houd.
Surinamen.

JIJ ben zelf een kutquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah we hebben weer een kutbelgje dat hier komst posten omdat België geen fok heeft, of een kutallochtoontje dat wel de lusten en niet de lasten van dit land wilt hebben

Denken dat de pelshandel van Nieuw-Amsterdam meer opbrengt dan de suikerriet van Surinamequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]

Belgen en hun niet bestaande handelsgeest
 Belgen en hun niet bestaande handelsgeest  

Kijk, dank u.quote:

Niggah niet mij beginnen met discuseren, ik ben veels te goed, ik maak je daarin af ik flesh jou kapot jonge bezem, gedist.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:11 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Goed argument man, en nou friet bakken en juup halen voor ons

Dit is niet toegestaan op het forum dus je kan je nu aan de gedragsregels gaan houden of je word waarschijnlijk snel gebanned met al je beledigingen: kutallochtoontje, kutbelgjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah we hebben weer een kutbelgje dat hier komst posten omdat België geen fok heeft, of een kutallochtoontje dat wel de lusten en niet de lasten van dit land wilt hebben

Om te kotsen, asociale honde
 Om te kotsen, asociale honde

Noem een vorbeeld dan>quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Altijd lachen met die Belgen hier, de enige stad van hun die groter is, is Brussel, vooral gegroeid dankzij Europa, niet dankzij Verhofstad en zijn vrindjes. Behalve deze stad zijn zowat alle steden kleiner dan de Nederlandse. Antwerpen heeft allang elke machtstrijd verloren van Rotterdam, Vlamingen worden daar al jaren gepest door de Walen die alles bepalen.
Bovendien zit er een ongelooflijke kronkel in het systeem, doofpotaffaires, de een na de andere, zag je nu weer met dat kerkelijke misbruik, waarbij een commissie niks meer kon doen omdat ze van hogerhand werden tegengewerkt. In NL komt het met enige vetraging aan het licht en worden de kopstukken door het slijk gehaald. België is eigenlijk in alles wat ze kunnen en hebben zwaar inferieur aan Nederland (behalve bier brouwen) en dat weten ze ook, daarom doen ze altijd zo verongelijkt op internet en voegen ze in elk wikipedia artikel loze onzin toe over hoe zus en zo in België zit

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef toxic_virus het volgende:
[..]
Dit is niet toegestaan op het forum dus je kan je nu aan de gedragsregels gaan houden of je word waarschijnlijk snel gebanned met al je beledigingen: kutallochtoontje, kutbelgje
@Crew SLOTJE
 . Jij bent een user om te volgen.
 . Jij bent een user om te volgen.

Welk stuk van Gelderland? Die toevoeging vind ik twijfelachtig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Brabant, stukje Gelderland en Limburg maken Nederland, de rest is het uitschot dat hoort bij Ijsland of zo.

Zeeuwen zijn ook wel goei volkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Brabant, stukje Gelderland en Limburg maken Nederland, de rest is het uitschot dat hoort bij Ijsland of zo.

Nijmegen bijv.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Welk stuk van Gelderland? Die toevoeging vind ik twijfelachtig.

Gelderlandquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Welk stuk van Gelderland? Die toevoeging vind ik twijfelachtig.

Kennelijk kan jij niet tussen de regels doorlezen, mijn mening hier dat je dit onbeschofte gedrag verdiend met het argument dat je zelf beleefd moet zijn om andermans beleefdheid te verdienen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Over welke tegenargumenten heb je het in godsnaam? Ik wacht er namelijk nog steeds op. Het enige wat je nu doet is zeggen dat ik niets te zeggen heb en ondertussen niet op mij ingaan.
[quote]Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hier geef ik geen tegenargument, maar vraag me gewoon simpelweg af wat nou eigenlijk je probleem is, denk je echt dat zo een situatie nooit voorkomt in Brabant, het feit dat je dit toevallig in Amsterdam meemaakt zegt statisch helemaal niks. Dit vind ik pas kortzichtig en generaliserendquote:Ja en? Wat is nu het probleem? Ik vind die bedrijfsleider grootmoediger en vriendelijker dan jij in dit hele verhaal en wellicht in je hele leven bent geweest
[..]

Dat zwakt het hoogstens wat af, er staat nog steeds letterlijk dat met in Brabant gezelliger is dan in de Randstad/Amsterdam en daar heb ik nou nog geen goed argument voor gelezen. Wel grappig dat wat je mij steeds verwijt, jijzelf in het kwardraat doetquote:Wat ben jij verder kortzichtig zeg. Waar maak jij uit op dat ik dat baseer op twee incidenten? Ik spreek in mijn OP al met 'weer'. Goed lezen.

Dit slaat echt nergens op.quote:En het viel me al weer gauw op dat men boven de rivieren een stuk onbeschofter is dan in het gezellige Brabant.

Limburgquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
 Als het ergens ontzettend slecht gaat is het wel in die kutprovincie.
  Als het ergens ontzettend slecht gaat is het wel in die kutprovincie.

Trollquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Niggah niet mij beginnen met discuseren, ik ben veels te goed, ik maak je daarin af ik flesh jou kapot jonge bezem, gedist.

Ik draai hier al lang genoeg mee om te weten dat dit klinklare onzin isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef toxic_virus het volgende:
[..]
Dit is niet toegestaan op het forum dus je kan je nu aan de gedragsregels gaan houden of je word waarschijnlijk snel gebanned met al je beledigingen: kutallochtoontje, kutbelgje
@Crew SLOTJE

Weer. WEER. En verder hoop ik echt voor jou dat jij trollt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:20 schreef toxic_virus het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op.
Dus omdat jij 2 licht gestoorde Amsterdammers bent tegen gekomen zijn alle steden en dorpen boven de rivieren onbeschoft ??
Zou deze reactie aan jou IQ liggen of aan het IQ van heel Brabant ??

Ik daag jouw bij deze uit om een discussie op hoog niveau te voeren over de goedheid van Nederland en de slechtheid van bepaalde allochtonen, zoals waarschijnlijk jijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Niggah niet mij beginnen met discuseren, ik ben veels te goed, ik maak je daarin af ik flesh jou kapot jonge bezem, gedist.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |