abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84296320
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:59 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Er staat letterlijk dat jij Amsterdammers minder beleefd vindt
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:
En het viel me al weer gauw op dat men boven de rivieren een stuk onbeschofter is dan in het gezellige Brabant.

Komt in de buurt
pi_84296322
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ga weg jonheh, jij weet geen eens wat een echte stad inhoud, met je nederlandse dorpjes, en new york ruilen tegen surinamen hoe dom kun je zijn dacht ik zo,
Overmatig relativeren.
Houd.
Surinamen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:06:33 #63
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_84296328
quote:

[..]

Ga weg jonheh, jij weet geen eens wat een echte stad inhoud, met je nederlandse dorpjes, en new york ruilen tegen surinamen hoe dom kun je zijn dacht ik zo,
Om de 100 meter hondedrollen ontwijken vind jij een echte stad?

Daarnaast heb ik verschillende belgen horen zeggen dat Breda een mooiere stad is dan Leuven
pi_84296357
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:04 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Omdat ik met tegenargumenten kom op jouw nonargumenten kom je maar de redenatie dat ik 'het slecht kan hebben?'
Ik bestrijd jou met je eigen middelen en doe het nu weer, omdat jij mijn tegenargumenten uit mijn eerste post niet kon hebben, zou ik ineens op mijn pik getrapt zijn
quote:
Verder maak je nogal wat aannames. Ik ben zelf doorgaans wel beleefd, ténzij de situatie vraagt om directheid zoals in deze.
En jij niet wou je zeggen? Omdat je nu 2 van de tienduizenden mensen bent tegengekomen in Amsterdam is Brabant gezelliger dan de Randstad
Een heer met stijl
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:07:51 #65
236046 NotYou
tigerblood
pi_84296391
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef griekjeee het volgende:
En het viel me al weer gauw op dat men boven de rivieren een stuk onbeschofter is dan in het gezellige Brabant.

Zelfs de zwervers zijn er minder beleefd. Ik zat dus zo te zitten met mijn vriendin op het Rembrandplein oid, komt er een dronken-vieze-stinkende-ranzige-strontzwerver om een vuurtje vragen. Hij kwam zo wat tegen me aan staan., waarop ik hem uiteraard vertelde dat hij heel snel op moest rotten uit mijn blikveld. Waarop hij ging stampvoeten ( ) en al spugend meedeelde dat ik dat ook wel normaal kon zeggen. Ik zag nog net een druppel spuug op mijn hand belanden. Gad-ver-dam-me. Ik heb me de hele tijd vies gevoeld tot ik mijn hand eindelijk kon wassen.

Een hele tijd later gingen ik en mijn vriendin naar toilet bij La Place. We rekenden van te voren af, er stond immers ook een bordje met 'vooraf betalen.' Toen we klaar waren werd ik ineens tegen gehouden door dezelfde toiletjuffrouw die er op de heenweg ook stond.
Toilethoer: Ja hallo! *al wijzend naar het 25 cent bordje
Ik: Ja? We hebben op de heenweg al betaald
Toilethoer: Dat is helemaal niet waar! En je vriendin moet ook nog betalen!
Ik: Je moet zelfs van te voren betalen, hoe kunnen we dat nou niet gedaan hebben dan.
Toen hing ze een heel verhaal dat ze alleen maar 50 eurocent van onze voorgangers had gehad en niets van ons, en dat alles op camera was vastgelegd enzo.
Ik trok mijn vriendin mee en ging naar de bedrijfsleider, waarvan ze op d'r flikker kreeg en wij kregen nog een drankje.

Klacht: Zwervers die je onder spugen en toilethoeren die je voor leugenaar uitmaken en denken dat je te crappy bent om 25 cent neer te leggen.
Brabant.
Een laagbetaalde toiletsnol erbij naaien om 25 cent. ..maar dat dan weer niet filmen.
Je suis Charlie Sheen
pi_84296407
quote:

[..]

Ah we hebben weer een kutbelgje dat hier komst posten omdat België geen fok heeft, of een kutallochtoontje dat wel de lusten en niet de lasten van dit land wilt hebben
Een heer met stijl
pi_84296414
Nog steeds geen trekkerschot. :S:SS
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:08:52 #68
308998 Fenomeno
pi_84296441
NL had trouwens wel échte kolonies, in plaats van alleen kongo omdat de andere landen ons zielig vonden
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:09:26 #69
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84296466
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik bestrijd jou met je eigen middelen en doe het nu weer, omdat jij mijn tegenargumenten uit mijn eerste post niet kon hebben, zou ik ineens op mijn pik getrapt zijn
[..]

En jij niet wou je zeggen? Omdat je nu 2 van de tienduizenden mensen bent tegengekomen in Amsterdam is Brabant gezelliger dan de Randstad
Over welke tegenargumenten heb je het in godsnaam? Ik wacht er namelijk nog steeds op. Het enige wat je nu doet is zeggen dat ik niets te zeggen heb en ondertussen niet op mij ingaan.

Wat ben jij verder kortzichtig zeg. Waar maak jij uit op dat ik dat baseer op twee incidenten? Ik spreek in mijn OP al met 'weer'. Goed lezen.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_84296473
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:06 schreef cumulus007 het volgende:

[..]

Surinamen.
Ja kom hier zeggen dan gaan we zien
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:10:22 #71
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_84296508
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:06 schreef cumulus007 het volgende:

[..]

Overmatig relativeren.
Houd.
Surinamen.
Overmatig relatviren?

Ga weg jij met je hoge nivo schrijfkwaliteit, vieze advocaatje, belgie > negerland
Sisco Certified
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:11:02 #72
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_84296532
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ah we hebben weer een kutbelgje dat hier komst posten omdat België geen fok heeft, of een kutallochtoontje dat wel de lusten en niet de lasten van dit land wilt hebben
JIJ ben zelf een kut
Sisco Certified
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:11:46 #73
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_84296560
quote:

[..]

Denken dat de pelshandel van Nieuw-Amsterdam meer opbrengt dan de suikerriet van Suriname Belgen en hun niet bestaande handelsgeest
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:11:53 #74
308998 Fenomeno
pi_84296569
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:11 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

JIJ ben zelf een kut
Goed argument man, en nou friet bakken en juup halen voor ons
pi_84296600
Super terechte klacht Griekje.
Roken is lekker
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:13:13 #76
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_84296619
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Super terechte klacht Griekje.
Kijk, dank u.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_84296667
Altijd lachen met die Belgen hier, de enige stad van hun die groter is, is Brussel, vooral gegroeid dankzij Europa, niet dankzij Verhofstad en zijn vrindjes. Behalve deze stad zijn zowat alle steden kleiner dan de Nederlandse. Antwerpen heeft allang elke machtstrijd verloren van Rotterdam, Vlamingen worden daar al jaren gepest door de Walen die alles bepalen.

Bovendien zit er een ongelooflijke kronkel in het systeem, doofpotaffaires, de een na de andere, zag je nu weer met dat kerkelijke misbruik, waarbij een commissie niks meer kon doen omdat ze van hogerhand werden tegengewerkt. In NL komt het met enige vetraging aan het licht en worden de kopstukken door het slijk gehaald. België is eigenlijk in alles wat ze kunnen en hebben zwaar inferieur aan Nederland (behalve bier brouwen) en dat weten ze ook, daarom doen ze altijd zo verongelijkt op internet en voegen ze in elk wikipedia artikel loze onzin toe over hoe zus en zo in België zit

Een heer met stijl
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:14:12 #78
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_84296673
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:11 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Goed argument man, en nou friet bakken en juup halen voor ons
Niggah niet mij beginnen met discuseren, ik ben veels te goed, ik maak je daarin af ik flesh jou kapot jonge bezem, gedist.
Sisco Certified
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:14:36 #79
308046 toxic_virus
Very toxic and dangerous...
pi_84296692
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dit is niet toegestaan op het forum dus je kan je nu aan de gedragsregels gaan houden of je word waarschijnlijk snel gebanned met al je beledigingen: kutallochtoontje, kutbelgje

@Crew SLOTJE
pi_84296710
Het is gewoon zo dat ze daaronder veel vriendelijker zijn, stuk schruft wat er rond loopt in winkels bijvoorbeeld boven de rivieren. Om te kotsen, asociale honde
Roken is lekker
pi_84296744
Brabant, stukje Gelderland en Limburg maken Nederland, de rest is het uitschot dat hoort bij Ijsland of zo.
Roken is lekker
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:16:10 #82
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_84296752
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Altijd lachen met die Belgen hier, de enige stad van hun die groter is, is Brussel, vooral gegroeid dankzij Europa, niet dankzij Verhofstad en zijn vrindjes. Behalve deze stad zijn zowat alle steden kleiner dan de Nederlandse. Antwerpen heeft allang elke machtstrijd verloren van Rotterdam, Vlamingen worden daar al jaren gepest door de Walen die alles bepalen.

Bovendien zit er een ongelooflijke kronkel in het systeem, doofpotaffaires, de een na de andere, zag je nu weer met dat kerkelijke misbruik, waarbij een commissie niks meer kon doen omdat ze van hogerhand werden tegengewerkt. In NL komt het met enige vetraging aan het licht en worden de kopstukken door het slijk gehaald. België is eigenlijk in alles wat ze kunnen en hebben zwaar inferieur aan Nederland (behalve bier brouwen) en dat weten ze ook, daarom doen ze altijd zo verongelijkt op internet en voegen ze in elk wikipedia artikel loze onzin toe over hoe zus en zo in België zit

Noem een vorbeeld dan>
Sisco Certified
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:17:29 #83
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_84296805
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:14 schreef toxic_virus het volgende:

[..]

Dit is niet toegestaan op het forum dus je kan je nu aan de gedragsregels gaan houden of je word waarschijnlijk snel gebanned met al je beledigingen: kutallochtoontje, kutbelgje

@Crew SLOTJE
. Jij bent een user om te volgen.
pi_84296827
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Brabant, stukje Gelderland en Limburg maken Nederland, de rest is het uitschot dat hoort bij Ijsland of zo.
Welk stuk van Gelderland? Die toevoeging vind ik twijfelachtig.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:18:13 #85
308998 Fenomeno
pi_84296840
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zeeuwen zijn ook wel goei volk
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:18:56 #86
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_84296880
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:16 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Noem een vorbeeld dan>
Ga weg, kutkloon.
Tics van je petten.
pi_84296889
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:17 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Nijmegen bijv.
Roken is lekker
pi_84296891
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:17 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Gelderland
pi_84296904
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:18 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Zeeuwen zijn ook wel goei volk
Opzich wel.
Roken is lekker
pi_84296959
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:09 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Over welke tegenargumenten heb je het in godsnaam? Ik wacht er namelijk nog steeds op. Het enige wat je nu doet is zeggen dat ik niets te zeggen heb en ondertussen niet op mij ingaan.

[quote]Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Gelukkig ben je zelf een stuk beleefder
Kennelijk kan jij niet tussen de regels doorlezen, mijn mening hier dat je dit onbeschofte gedrag verdiend met het argument dat je zelf beleefd moet zijn om andermans beleefdheid te verdienen.
quote:
Ja en? Wat is nu het probleem? Ik vind die bedrijfsleider grootmoediger en vriendelijker dan jij in dit hele verhaal en wellicht in je hele leven bent geweest
[..]
Hier geef ik geen tegenargument, maar vraag me gewoon simpelweg af wat nou eigenlijk je probleem is, denk je echt dat zo een situatie nooit voorkomt in Brabant, het feit dat je dit toevallig in Amsterdam meemaakt zegt statisch helemaal niks. Dit vind ik pas kortzichtig en generaliserend
quote:
Wat ben jij verder kortzichtig zeg. Waar maak jij uit op dat ik dat baseer op twee incidenten? Ik spreek in mijn OP al met 'weer'. Goed lezen.
Dat zwakt het hoogstens wat af, er staat nog steeds letterlijk dat met in Brabant gezelliger is dan in de Randstad/Amsterdam en daar heb ik nou nog geen goed argument voor gelezen. Wel grappig dat wat je mij steeds verwijt, jijzelf in het kwardraat doet
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')