Ik had vandaag met een vriendin in Amsterdam afgesproken in Amsterdam omdat ik toe was aan wat nieuwe kleren en zij er best wel kijk op heeft wat mij wel en niet goed staat. Ik, als hetero man zijnde, heb namelijk helemaal geen gevoel voor mode.
Na een middagje door de hete stad slenteren besloten we bij La Place wat te gaan drinken en even snel wat te eten. Nadat wij het ons hadden laten smaken was het tijd geworden voor een sanitaire stop alvorens wij ons weer huiswaards zouden bewegen.
Toen ik de trap afliep naar het toilet hoorde ik wat kabaal. Twee viswijven stonden namelijk een wat oudere toiletjuffrouw van leugens te beschuldigen. Er werd flink gescholden naar deze vrouw en gebalde vuisten met daarin pakjes shag werden naar deze dame geheven. Die in tranen zei dat alles op video stond.
Na alle tumult kwam de bedrijfsleider eindelijk aangelopen die de boel kwam sussen en de twee dames meenam naar achter.
Nadat ik mijn urine in het riool van de gemeente Amsterdam had gedeponeerd ging ik weer naar boven waarna die vriendin haar behoefte kon doen.
Toen wij weer naar buiten gingen kwamen we de "dames" weer tegen. Ditmaal waren ze wat meer ingetogen en zeiden ze sorry tegen de toiletjuffrouw en betaalden ze elk 25 cent aan de dame met het schaamrood op de kaken.
Klacht: shagrokende viswijven die het vertikken 25 cent te betalen voor het toilet