Potver!quote:Vol.
http://www.omroepgelderla(...)tzending-om-2000.htmquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:49 schreef GooseFM het volgende:
Iemand toevallig een mailadres van omroep gelderland waar ik die foto's (zie post van Lyssa vorige topic) kan mailen?
http://www.omroepgelderland.nl/web/Algemene-paginas/Contact-5.htmquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:49 schreef GooseFM het volgende:
Iemand toevallig een mailadres van omroep gelderland waar ik die foto's (zie post van Lyssa vorige topic) kan mailen?
Nouw... hier was er regen die horizontaal ging bij hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef Omniej het volgende:
Nou, van die storm had ik meer verwacht.
De groene wolken die wel heul snel op me afkwamen beloofden een hoop goeds, maar op wat hardere wind dan normaal na stelde het werkelijk geen reet voor.
- Park Tivoli bij Nijmegen (Berg en Dal, pretpark meer voor kids),quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef _Loki het volgende:
Jullie weten vast nog wel een leuk dagje weg hier in de buurt voor weinig geld
Oh Tivoliquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef Sally het volgende:
[..]
- Park Tivoli bij Nijmegen (Berg en Dal, pretpark meer voor kids),
- Bijbels Openluchtmuseum in Heilige Landstichting (achter Nijmegen, Museum Orientalis heet het nu geloof ik, is volgens mij een tijd gesloten vanwege verbouwing),
- Bevrijdingsmuseum Arnhem-Noord of Groesbeek,
- een wandeling in 1 van de tig bossen (en door de vele parken) in en rond Arnhem (denk ook eens aan de Duno bij de Westerbouwing, is een pontje naar Driel in de buurt, vanaf de overkant loop je zo naar Arnhem-Zuid),
- een middagje picknicken in Park Sonsbeek
- enz.
Om maar wat te noemen. Neem aan dat je niet Burgers' Zoo of Arnhems Openluchtmuseum bedoelt
De Duivelsberg! Is ook een prachtige omgeving om te wandelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh TivoliDaar zou ik best wel weer een keer heen willen alleen om jeugdherinneringen op te halen. De smurfenboot.
en daarna pannenkoeken eten tegenover tivoli.
No, daar kom ik niet meer na die verhalen gehoord te hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Sally het volgende:
[..]
De Duivelsberg! Is ook een prachtige omgeving om te wandelenHeeeeeel veel voetstappen staan daar al van mij
Inclusief de vaak verorberde pannenkoeken
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
No, daar kom ik niet meer na die verhalen gehoord te hebben.
Say whut?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef tliciouz het volgende:
Boh, volgens mij is het overal slecht weer geweest behalve in Arnhem.
http://www.omroepgelderland.nl/
Hier was het echt wel heftig hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef tliciouz het volgende:
Boh, volgens mij is het overal slecht weer geweest behalve in Arnhem.
http://www.omroepgelderland.nl/
Huissen of huizen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier was het echt wel heftig hoorIn Zuid... Bomen omgewaaid, inclusief Huissen...
Ik vond het ook wel meevallen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens snap ik niet dat jullie zeggen dat het wel meeviel, hier in Zuid hebben we echt met open mond staan kijken. Misschien dat het dan toch wel erg plaatselijk geweest is?
quote:Man overleden bij bedrijfsongeval
Publicatiedatum: 15-7-2010 14:47:03
ARNHEM – Bij een bedrijfsongeval in Arnhem is op donderdagmiddag 15 juli een man (personalia nog onbekend) om het leven gekomen.
De man was omstreeks 14.00 uur bezig met sloopwerkzaamheden bij een pand aan de Kortestraat. Toen hij met een betonnen trap bezig was, brak deze plotseling in tweeën. Vervolgens kwam het slachtoffer onder de trap terecht. De man is ter plekke aan zijn verwondingen overleden. Leeftijd en woonplaats van het slachtoffer worden zo snel mogelijk bekend gemaakt. De Arbeidsinspectie is in kennis gesteld.
In Nijmegen of Enschedequote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef Kwaaisteniet het volgende:
Ik was trouwens benieuwd hoe het met het uitgaansleven in Arnhem zit?
Alles wat er op dit forum over te vinden is, is 4 a 5 jaar oud (of zoek in niet goed?). Ik neem aan dat er wel wat veranderd is.
Waar gaat iedereen uit ? (waar en gem. leeftijd?)
Jouw foto's?quote:
Oké, ik heb het achter de schermen neergegooid, mogen je foto's op de FP komen?quote:
Surequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oké, ik heb het achter de schermen neergegooid, mogen je foto's op de FP komen?
Ik ben begonnen in de Move toen ik 16/17 was. Dat is een tent met alternatieve muziek, ik vind het geen gothic. Te vinden in de Varkensstraat. Leeftijd ligt daar tussen de 16 en 18. Ik heb mij daar altijd goed vermaakt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef Kwaaisteniet het volgende:
Ik was trouwens benieuwd hoe het met het uitgaansleven in Arnhem zit?
Alles wat er op dit forum over te vinden is, is 4 a 5 jaar oud (of zoek in niet goed?). Ik neem aan dat er wel wat veranderd is.
Waar gaat iedereen uit ? (waar en gem. leeftijd?)
En ik snapte dus niet waar de overdreven reacties allemaal vandaan kwamen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens snap ik niet dat jullie zeggen dat het wel meeviel, hier in Zuid hebben we echt met open mond staan kijken. Misschien dat het dan toch wel erg plaatselijk geweest is?
Volgens mij woon jij dan bij mij in de buurt. Want hier was echt bijna niets te merken van het slechte weer. Maar toen ik met de bus naar de stad ging viel het wel op ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:50 schreef Omniej het volgende:
[..]
En ik snapte dus niet waar de overdreven reacties allemaal vandaan kwamen...
Maar nu ik vandaag even wat meer door Arnhem heen gereden ben is het me wel duidelijk geworden dat het erg plaatselijk is geweest ja. Bij mij thuis (ook in zuid) was er niet zo veel aan de hand, maar een kilometer verderop was het duidelijk een stuk heftiger en ligt alles bezaaid met afgerukte takken (van soms toch behoorlijke grootte).
Oh die heb ik helemaal gemist gister!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:05 schreef Omniej het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die tornado nog een lachertje was.![]()
[ afbeelding ]
Ik zal je zeggen dat er gisteren op TV Gelderland getwifeld werd of er een wervelwind was geweest die al die schade veroorzaakt had, dus zo raar was mijn reactie niet. En mijn eerste idee was SOEP!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:16 schreef donroyco het volgende:
Vrouwen meteen aangeslagen
Het is een duidelijke fotosoep
Nee, volgende week had er nog tussen moeten staan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is toch niet maandag al?
Vanmorgen riepen ze om dat de folder met businformatie te downloaden was van de NS site. Mooi niet. Nog even afwachten dus? Ik heb geen idee, maar ik vermoed dat de bussen naar Ede vanaf de Sonsbeekzijde gaan. Fijn ook, zo ver mogelijk van de fietsenstalling vandaag
Uit de folder, te downloaden op http://www.ns.nl/cs/Satel(...)verkeer-in-arnhem-idquote:Busvertrekplaatsen
In Arnhem:
Naar Ede-Wageningen: vertrek vanaf de Sonsbeekzijde aan de achterzijde van het
station.
Naar Arnhem-Zuid: vertrek vanaf de halte nabij het Luxortheater aan de voorzijde
van het station.
Naar Zetten-Andelst: vertrek vanaf de busterminal, perron S aan de voorzijde van het
station.
Alleen op 8 augustus: naar Arnhem Velperpoort: vertrek vanaf de halte Luxorlive aan
de voorzijde van het station.
Door de verkeerssituatie rond station Arnhem liggen de plaatsen waar de bussen
vertrekken verspreid. Wanneer u in Arnhem moet overstappen van bus op bus, houdt
u dan rekening met een extra looptijd van een kwartier. Voor minder valide mensen
rijden er taxibusjes tussen de Sonsbeekzijde en de voorzijde van het station.
In Ede-Wageningen:
Naar Arnhem: vertrek vanaf het busplein aan de voorzijde van het station.
In Nijmegen, alleen op 25 juli en 22 augustus:
Snel- en stopbus naar Arnhem: vertrek vanaf busperron L aan de voorzijde van het
station.
In Arnhem Velperpoort, alleen op 8 augustus:
Naar station Arnhem: vertrek van de OV-halte, aan de voorzijde van het station.
Overige stations:
De treinvervangende bussen vertrekken vanaf de voorzijde van de stations.
Als dat ook geldt voor vouwfietsen zullen er een boel mensen niet zo vrolijk van worden.quote:Het is niet mogelijk uw fiets mee te nemen in de bus.
quote:ARNHEM - In het politiedistrict Arnhem-Veluwezoom is donderdag 15 juli vier keer aangifte gedaan van woninginbraak.
Er werd ingebroken in een woningen in de volgende plaatsen:
- Arnhem, Spijkerstraat
- Datum en tijdstip: op 15 juli tussen 20:52 en 22:00 uur
- Buit: onbekend
- Methode: forceren raam achterzijde woning
- Arnhem, Roompotstraat
- Datum en tijdstip: op 16 juli tussen 01:00 en 01:15 uur
- Buit: laptop, waardepapieren en tas
- Methode: insluipen
- Arnhem, Winschotenstraat
- Datum en tijdstip: op 15 juli tussen 17:15 en 17:30 uur
- Buit: geld, portemonnee en identiteitspapieren
- Arnhem, Zwanebloemlaan
- Datum en tijdstip: op 15 juli tussen 08:00 en 09:00 uur
- Buit: geld
Buurtonderzoek
De politie stelt naar aanleiding van de inbraken vaak een buurtonderzoek in om te achterhalen of er wellicht buurtbewoners getuige zijn geweest. Zij kunnen soms waardevolle informatie hebben door wat ze gezien of gehoord hebben, die van belang kan zijn bij het opsporen van de daders. Dit soort informatie kan de politie overigens ook van pas komen bij het voorkomen van inbraken. Ziet u iets verdachts, een persoon of een auto? Noteer het signalement of kentekens van auto’s en geef het door aan de politie op 0900-8844.
Tips
De kans op woninginbraken kunt u verkleinen door goed hang- en sluitwerk aan te schaffen voorzien van het Politiekeurmerk Veilig Wonen ®. Laat u eens voorlichten door een erkend vakman. Uiteraard zorgt u voor voldoende verlichting rondom huis en geeft u inbrekers geen kans: laat geen ramen openstaan waarbij het makkelijk inklimmen is. Losliggende ladders of opstapjes: zet ze binnen of leg ze vast. Waardevolle spullen bewaart u zoveel mogelijk achter slot en grendel. Meer tips en informatie vindt u op www.politiekeurmerk.nl
Hmm dat wordt lopen naar Luxor dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Uit de folder, te downloaden op http://www.ns.nl/cs/Satel(...)verkeer-in-arnhem-id
Ik moet naar de Sonsbeekzijde lopenquote:
Ja! Ik zag hem ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:12 schreef GooseFM het volgende:
http://twitpic.com/25vmn5/full
Supervette regenboog boven Arnhem zojuist.
Oh de Efteling... Da's echt lang geleden... De laatste keer dat ik er was was vlak voor dat de Panda Droom geopend werdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:56 schreef _Loki het volgende:
Morgen naar de Efteling woo
Veel te lang geleden. Ik heb er altijd heel dichtbij gewoond, heb ook 2 jaar een abonnement gehad, maar nu al bijna een jaar niet geweest
Lekker dan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:52 schreef tliciouz het volgende:
Lichtgewonde bij schietpartij in binnenstad Arnhem
Dat scheelt zeker drie kwartier gok ikquote:Op zondag 18 juli 2010 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je van Nijmegen naar Amsterdam moet, wordt er door NS toch aangeraden om via Den Bosch en Utrecht te reizen? Dat zou ik doen, als ik je collega was.
Oh ja dat is wel slimmer natuurlijkquote:Op zondag 18 juli 2010 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je van Nijmegen naar Amsterdam moet, wordt er door NS toch aangeraden om via Den Bosch en Utrecht te reizen? Dat zou ik doen, als ik je collega was.
'Binnen jaar gratis internet in Sonsbeek'quote:Op zondag 18 juli 2010 21:33 schreef voodoolady het volgende:
'Men' wil trouwens gratis draadloos internet aanleggen in SonsbeekEr stond alleen niet bij wanneer.
Dat hangt ervan af wat je wil natuurlijk. Het is goed winkelen en/of terrasjes pakken in Arnhem en als je vermaakt wil worden kan je naar Burgers' Zoo of het Openluchtmuseum.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:30 schreef borisz het volgende:
Wat zijn de toeristische tips in Arnhem? Natuurlijk zie ik die dingen in de OP maar hebben jullie andere tips? Ik ken de stad totaal niet.
Meer optie 1 waarschijnlijkquote:Op zondag 18 juli 2010 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat je wil natuurlijk. Het is goed winkelen en/of terrasjes pakken in Arnhem en als je vermaakt wil worden kan je naar Burgers' Zoo of het Openluchtmuseum.
Of je gaat naar het mooiste stadspark van Nederland
Dan moet je hier eens kijken: www.binnenstadarnhem.nlquote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Meer optie 1 waarschijnlijk. De stad zelf.
Het is vakantie hè? Die designers liggen nu cocktails te lurken aan de Cote d'Azurquote:Op maandag 19 juli 2010 23:05 schreef voodoolady het volgende:
Ik vind het echt zo suf: heb je zo'n mooi modekwartier waar veel publiciteit voor is gemaakt en helemaal aangegeven dmv borden en alles, zijn al die winkels gewoon zo'n beetje de hele week dicht.
Oftewel wil ik geld uitgeven kan het niet eens
Ach met de prijzen die ze hanteren hoeven ze ook maar een paar items per week te verkopen natuurlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 23:11 schreef Vork het volgende:
Nouja, doorgaans is het ook geen bruisende winkelstraat. Publiciteit prima, maar het lijkt nog altijd verdomd weinig volk aan te trekken.
Wat een drama was dat zondag ja, ik heb en 3.5 uur over gedaan om van Enschede weer thuis te komenquote:Op zondag 18 juli 2010 18:52 schreef neen het volgende:
Lekkere treinverbinding met Zwolle zegnu bijna in Zitphen en al een half uur vertraging
Ja, deze week rijden er extra treinen zelfs ivm de vierdaagse.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:07 schreef tliciouz het volgende:
Rijden de treinen deze week nog wel normaal richting Nijmegen?
Geweldig! Dank je!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, deze week rijden er extra treinen zelfs ivm de vierdaagse.
Misschien is het ook dat ik ¤ 289,90 per maand betaal om met de trein te reizen. En dan wordt je afgescheept met bussen en een veel langere reisduur. Ik snap heus wel dat het nodig is voor het nieuwe station, maar iets van compensatie is toch op zijn plaats, lijkt mequote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:22 schreef leonie-89 het volgende:
Tsja, ik begrijp niet waarom iedereen hier zich zo druk om maakt. Misschien is het ook omdat ik 2 weken in die periode op vakantie ben. Maar het is gewoon even aanpassen. We doen het toch allemaal voor het nieuwe station!
Yep, precies dát (in mijn geval > 120 ¤).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien is het ook dat ik ¤ 289,90 per maand betaal om met de trein te reizen. En dan wordt je afgescheept met bussen en een veel langere reisduur. Ik snap heus wel dat het nodig is voor het nieuwe station, maar iets van compensatie is toch op zijn plaats, lijkt me
Nee, wat mij betreft ook niet, zeker niet in de zomermaanden, al zie ik ze daar dan nog wel mee aankomen, thee bij 30 gradenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yep, precies dát (in mijn geval > 120 ¤).
En dan wat mij betreft geen gratis koffie of thee.
quote:Amsterdamse terrassen weer het duurst
Uitgegeven: 21 juli 2010 09:09
Laatst gewijzigd: 21 juli 2010 09:10
AMSTERDAM - Amsterdam is voor het zevende jaar op rij de duurste stad om een terrasje te pakken.
© NU.nl/Els Bax
Voor een rondje van twee fluitjes, twee rosé en twee fris moet de terrasbezoeker in de hoofdstad gemiddeld 21,15 euro betalen, blijkt uit het jaarlijkse terrasonderzoek van Van Spronsen & Partners.
Hetzelfde rondje kostte vorig jaar in Amsterdam nog 20,55 euro. De top drie is sinds vorig jaar niet veranderd. Op de tweede plaats staat Den Haag, gevolgd door Rotterdam.
Utrecht is de enige stad waar de prijzen daalden. Hetzelfde rondje kost daar 18,53 euro, terwijl dat vorig jaar nog 18,60 euro was.
Arnhem
Utrecht zakt daarmee van de vijfde naar de elfde plaats. In Arnhem stegen de prijzen het sterkst, namelijk met 7,2 procent. De stad steeg daarmee van de achttiende naar de zesde plaats.
Van de 21 grootste steden die onder de loep werden genomen was Nijmegen het goedkoopst. Een rondje kost daar gemiddeld 17,48 euro.
In Maastricht en Amersfoort hoeft het minst te worden neergelegd voor een biertje, namelijk twee euro. Een terrasbezoeker in Amsterdam is met 2,55 euro het meest kwijt.
Ben je nog naar Fucked Up geweest op het Valkhof?quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:26 schreef remlof het volgende:
Whehe dat zal ze leren: Nijmegen #553: ODW is soms best ok
Vanavond wel lol gehad ODW
Maar dan heb je wel iets unieks en handgemaakt en zoquote:Op maandag 19 juli 2010 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach met de prijzen die ze hanteren hoeven ze ook maar een paar items per week te verkopen natuurlijk
omdat ik daar ook 289 euro voor betaal per maand en dan ipv een uur n een directe intercity, ruim 1,5 uur er over doe waarvan het laatste stuk in een waarschijnlijk propvolle bus. En ik ook al jaren last heb van het noodstation met die klote trappen waadoor je krappe aansluitingen wel kan vergeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:22 schreef leonie-89 het volgende:
Tsja, ik begrijp niet waarom iedereen hier zich zo druk om maakt. Misschien is het ook omdat ik 2 weken in die periode op vakantie ben. Maar het is gewoon even aanpassen. We doen het toch allemaal voor het nieuwe station!
ijsjes hebben ze ook weleens gedaan, maar dat is vast te duur nu. Ze hebben alle abo houders tenslotte al een gratis dagkaartje gegeven nav de sneeuwstoringen van decemberquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft ook niet, zeker niet in de zomermaanden, al zie ik ze daar dan nog wel mee aankomen, thee bij 30 gradenMaar ik kan me voorstellen dat er toch wel andere dingen mogelijk zijn
Nee hoor, ik zit pas op pagina 2quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:28 schreef Sally het volgende:
vanaf werk (ODW)
remlof, we zitten al op p3 en de Ernem-Mep is nog niet gefikst in de OP![]()
Yep, was een geweldige bandquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ben je nog naar Fucked Up geweest op het Valkhof?
Wilde ik gister eigenlijk naartoe, maar ik vond het veel te warm.
Ze noemen het zelf Perron 1, op de tekeningen en postersquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef remlof het volgende:
Perron 1 wordt al sinds de oorlog niet meer gebruikt volgens mij. Of bedoel je de perrons 3/4? Daar heb ik vanmorgen nog een trein naar Zwolle gepakt.
Wat een mazzel had je dan!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, was een geweldige band
En we liepen er toevallig tegenaan
Er blijven als ik het goed het begrepen ook nog een paar treinen rijden. Volgens mij richting Zutphen/Zwolle (en Winterswijk?).quote:
Ah, ik moet elke dag naar Utrecht, reis ik gezellig met je meequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Er blijven als ik het goed het begrepen ook nog een paar treinen rijden. Volgens mij richting Zutphen/Zwolle (en Winterswijk?).![]()
Ik werk op het station en ik word nu tijdelijk overgeplaatst naar Utrecht CS gedurende de werkzaamheden. Ben niet zo blij met de reistijd, maar daar doe je toch niets aan.
Ik hoef gelukkig niet elke dag. Ik heb een contract voor 8 uur dus ik zal niet veel meer dan dat worden ingepland. Ik sta voor volgende week volgens mij op vrijdagavond en zaterdagmiddag ingepland. Een beetje om de spits heen gelukkig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ah, ik moet elke dag naar Utrecht, reis ik gezellig met je meeBen ook niet zo happy met de reistijd, maar ja
Ik ben daar heel verontwaardigd over. Oudjes moeten toch op z'n minst gewoon kunnen zitten??!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zou het niet praktischer zijn geweest als, nu er toch nauwelijks treinen rijden, gelijk even twee perrons worden aangepakt?
Ze hadden best 1 en 3 tegelijkertijd kunnen doen want bij 2 is een wissel waardoor treinen achter elkaar kunnen staan (mocht dat nodig zijn).
Wat ik trouwens ook niet snap: als er op de nieuwe perrons geen bankjes meer komen, waarom zijn die dan een maandje geleden allemaal vervangen door nieuwe bankjes?
Misschien komen die wel in de wachtruimte?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:36 schreef Sally het volgende:
Ik ben daar heel verontwaardigd over. Oudjes moeten toch op z'n minst gewoon kunnen zitten??!!
Je kunt nooit genoeg fietsen hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:47 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie je fietsen al weggehaald bij het station? Fietsen ruimen bij station Arnhem
Er komt toch ook geen wachtruimte meer?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien komen die wel in de wachtruimte?
Dan kunnen ze lekker warm zitten.
De mijne staat op Zuidquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
De mijnes is gelukkig in de bewaakte stalling!
Waar?quote:
Ah zo! Succes!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef _Loki het volgende:
Bistro Piaf.
Net even gebeld, ik hoorde maar niks. En toevallig hadden ze morgen al wat sollicitaties dus daar kon ik wel achteraan.
Yep, dat nog wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Er komt toch ook geen wachtruimte meer?
quote:Verder komt er een nieuwe wachtkamer en wordt de kiosk naar het midden van het perron verplaatst.
bron
Ze mogen dus kennelijk in de zomer in zo n glazen saunahokje zitten...quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben daar heel verontwaardigd over. Oudjes moeten toch op z'n minst gewoon kunnen zitten??!!
Op Nijmegen staan tenminste lekker veel bankjesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:25 schreef _Loki het volgende:
Ze hadden al weinig bankjes, die 3 die er nu staan, zijn altijd bezet. En dan moeten we dadelijk ook nog in zo'n stinkhok zitten?No thanks.
En ze hebben eenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Op Nijmegen staan tenminste lekker veel bankjes![]()
Jammer dat het voor mij alleen een overstapstation is
Ja, erg nuttig in hartje zomerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En ze hebben eenwarmwordpaal
.
Ik zag er laatst nog een heel groepje Japanse meisjes omheen staan. Toen de buitentemperatuur 20 graden wasquote:
Ehm, onder de twintig graden is het dan ook gewoon koud.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag er laatst nog een heel groepje Japanse meisjes omheen staan. Toen de buitentemperatuur 20 graden was
staat op www.arnhemcentraal.nu niks? Dat is DE site waar je het allemaal bij kunt houden, de papieren versie is er niet meer. Hangt alleen af en toe een nieuwe grote poster op het station naast de wcquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:47 schreef donroyco het volgende:
Ik ben op zoek naar een filmpje van de veranderingen van station Arnhem (zoals voor de komende vier weken gepland zijn)..
Op het tweede perron, daar waar de sprinter naar Arnhem en Zutphen vertrekt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:03 schreef Sally het volgende:
Waar staat die warmmaakpaal dan op Nijmegen?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:09 schreef _Loki het volgende:
Oh ik kan komende week een avond proefdraaien trouwensHij was blij dat ik een vast baantje wilde en niet alleen voor de zomervakantie, wat de meeste andere sollicitanten wel wilden.
Hopen dat het goed gaat, dan heb ik eindelijk eens een vast bijbaantje.
Ja, die, thanks!quote:
Ah, daar stap ik altijd over. Eens beter rondkijken danquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het tweede perron, daar waar de sprinter naar Arnhem en Zutphen vertrekt.
Ik was daar gister, maar ik heb 'm niet gezien.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, daar stap ik altijd over. Eens beter rondkijken dan
Hij leeft!quote:Op zondag 25 juli 2010 12:10 schreef Bob-B het volgende:
Zo ik ben na een week ODW ook weer in Arnhem terug.
Een week??quote:Op zondag 25 juli 2010 12:10 schreef Bob-B het volgende:
Zo ik ben na een week ODW ook weer in Arnhem terug.
Ik had 10x liever de 50km gelopen als burger dan 40km als militair, wat een bitch is die rugzak!quote:
Ja die dingen zijn zwaar. Ik vind het knap van je! Mocht een keer zo'n rugzak om, viel bijna achterover.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik had 10x liever de 50km gelopen als burger dan 40km als militair, wat een bitch is die rugzak!
Als je zo dichtbij woont dat je de muziek hoort, dan loop je er toch eventjes heen?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:51 schreef leonie-89 het volgende:
Wat is er eigenlijk te doen op de Markt? Ik hoor, gisteravond ook, muziek
Mooie foto! Die mag wel in de OPquote:Op zondag 25 juli 2010 16:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitter.com/NS_arnhem
Voor wie op de hoogte gehouden wil worden via Twitter
Brabants import!quote:Op zondag 25 juli 2010 17:02 schreef remlof het volgende:
Het enige dat mooi is aan ODW is de import door de aanwezigheid van de universiteit.
Kusjes terug pubertje
Hier ligt internet er gewoon dit weekend al bijna voor de derde keer uitquote:Op zondag 25 juli 2010 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er net een tweede mediabox bij en toen hoorde ik dat je binnenkort kan overstappen
Ow internet van UPC heb ik er jaren geleden al uitgegooidquote:Op zondag 25 juli 2010 18:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hier ligt internet er gewoon dit weekend al bijna voor de derde keer uit
Ik ga morgenvroeg eens proberen naar Nijmegen te komen vanaf Velperpoortquote:Op zondag 25 juli 2010 21:33 schreef _Loki het volgende:
Ik ben net met de NS-bus naar Arnhem gegaan, wát een klotebussen. Veel te klein en te krap en zo.
Ik ga ze morgen ook testen, Arnhem - Utrecht wordt het voor mij. Houd m'n hart vastquote:Op zondag 25 juli 2010 21:33 schreef _Loki het volgende:
Ik ben net met de NS-bus naar Arnhem gegaan, wát een klotebussen. Veel te klein en te krap en zo.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Aankomst 09:22 Arnhem, Velperplein Vertrek 09:22 Arnhem, Velperplein Breng 32 Arnhem, Centraal Station - Nijmegen, Centraal Station Aankomst 10:09 Nijmegen, Nassausingel Vertrek 10:09 Nijmegen, Nassausingel Lopen 6 minuten Aankomst 10:15 NIJMEGEN, Plein 1944 |
Mjah, ik kan ook nog met de auto naar station Arnhem Zuid proberen te gaan.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef Adelante het volgende:
Ik ga morgen in de file staan samen met iedereen die nu extra de auto neemt
Trek een kort rokje aan en oefen met je duim in de luchtquote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga volgend weekend naar Antwerpen, maar wat is de snelste manier om in Nijmegen te komen? Met de bus naar station zuid en zo naar Nijmegen? Of meteen met de bus naar Nijmegen?
Ik heb nog een aanhangsel dat mee moet.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Trek een kort rokje aan en oefen met je duim in de lucht
Trek hem ook een kort rokje aanquote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog een aanhangsel dat mee moet.
Ik moet de komende 4 dagen naar ODW en ga proberen wat het snelste is. Ik post het hier wel als ik het uitgevogeld heb.quote:
Wat zei zegt, het viel me alles mee. Ik heb ook zo'n zakkie met dingen, heb eigenlijk alleen het magazine nog maar bekeken. * Guppyduikt in zakkie om meer te bekijkenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Naar Ede-Wageningen viel mee.
Ik kon zo in de bus stappen die niet te vol was en gelijk wegreed.
Hij deed er maar een half uurtje over, dat viel me mee.
En ik ben nu een of ander magazine, een zakje snoepjes en een overgangskaartje voor de eerste klas rijker.
Ben je dan niet sneller als je meteen de bus naar Nijmegen pakt?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg eens proberen naar Nijmegen te komen vanaf Velperpoort
Volgens de reisplanner niet, zie Arnhem #47 Met donkere wolken in de zomer...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ben je dan niet sneller als je meteen de bus naar Nijmegen pakt?
Oh ik ga zaterdag.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:14 schreef Dwyn het volgende:
De bussen rijden in ieder geval af en aan (woon aan de Amsterdamseweg).
Morgen ga ik naar Antwerpen, dus ik ben benieuwd. Ik heb in ieder geval ruim gepland zodat we hopelijk de internationale trein in Roosendaal niet missen.
Toevallig!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik ga zaterdag.Waar kun je die treintijden van Roosendaal naar Antwerpen ook alweer zien? Helemaal niet meer aan gedacht.
Naar Station Arnhem Zuid met de bus reizen (vanaf CS: buslijn 10 Schuytgraaf (snelste) of lijn 6 Heteren) en daar op de trein naar Nijmegen.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:16 schreef donroyco het volgende:
Als ik naar Nijmegen CS wil (vanaf Presikhaaf met de bus), hoe kan ik dan het beste reizen?
Maar in de folder op de NS-website staat dat er ook snelbussen vanaf centraal naar centraal rijden, ieder half uur.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Naar Station Arnhem Zuid met de bus reizen (vanaf CS: buslijn 10 Schuytgraaf (snelste) of lijn 6 Heteren) en daar op de trein naar Nijmegen.
Ik zou niet de NS-bussen pakken naar Arnhem Zuid, of je moet geilen op het tasje wat je dan krijgtof het moet goedkoper zijn.
Of lekker fietsen naar Zuud![]()
![]()
Die bussen staan ook gewoon in de dienstregeling op www.ns.nl, check maar een willekeurige treinreis van Presikhaaf naar Nijmegen. Ze zetten er alleen niet bij waar die bus dan vertrekt (maar dat is bij Luxor dus).quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar in de folder op de NS-website staat dat er ook snelbussen vanaf centraal naar centraal rijden, ieder half uur.
Volgens mij is dat alleen op 25 juli en 22 augustus.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar in de folder op de NS-website staat dat er ook snelbussen vanaf centraal naar centraal rijden, ieder half uur.
Alleen gister en 22 augustus.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Alleen gister en 22 augustus.
Van Centraal naar Centraal?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
En het dan naar Wageningen toe leggen zeker?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef Vork het volgende:
Als ze dat nou eens met alle rails van en naar Nijmegen deden.
Dat zou in sommige gevallen handiger zijn. Maar voor mij hoeft het niet, zo vaak kom ik daar nu ook weer nietquote:Op maandag 26 juli 2010 23:39 schreef remlof het volgende:
En het dan naar Wageningen toe leggen zeker?
Ik moet wel bijna elke dag naar ODW, dus ik wil die rails terugquote:Op maandag 26 juli 2010 23:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat zou in sommige gevallen handiger zijn. Maar voor mij hoeft het niet, zo vaak kom ik daar nu ook weer niet
Ik fiets. Dat is veel gemakkelijker.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
Ik moet wel bijna elke dag naar ODW, dus ik wil die rails terug
Same here. Naar Luxor gelopen, bus naar station Zuid gepakt en daar vertrok 10 minuten later de trein naar Nijmegen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik bus, en ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat het best goed gaat
Bevalt mij ook prima.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik bus, en ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat het best goed gaat
Ik ook, dit keer in Edequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bevalt mij ook prima.![]()
En vandaag weer een goodiebag gekregen.
Ook in Ede.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook, dit keer in EdeEn een Esta, best een leuk blad, ook al ben ik er wat te jong voor
Ik heb er nu twee, dus mijn man mag nu ook mee de eersteklas in de eerstvolgende keer dat we weer naar Groningen gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:48 schreef remlof het volgende:
Ik doe er wel bijna een half uur langer over dan normaal.
En ik wil ook goodiebags, of iig zo'n eersteklas voucher, kan ik mooi gebruiken op een trip naar Groningen
Niet in de bus naar Arnhem-Zuid of in de trein iig. Misschien moet ik morgen eens bij dat kraampje voor Luxor gaan zeurenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee, dus mijn man mag nu ook mee de eersteklas in de eerstvolgende keer dat we weer naar Groningen gaan.![]()
In Nijmegen werden ze dus niet uitgedeeld?
Ik hoop voor je dat dat dan morgen is.
Oh, niet gezien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:10 schreef Guppyfriend het volgende:
De Esta lag aan de Sonsbeekzijde in Arnhem, er zat deze keer geen tijdschrift in m'n goodiebag. Maar dat geeft niet
Ben blij dat ik niet met de auto naar station Arnhem-Zuid ben gereden dan, zoals ik even heb overwogen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:42 schreef Bob-B het volgende:
Je merkt wel dat het een stuk drukker is met bussen en de stad is echt een ramp, wat een commotie. Vanochtend stond het al rijen dik bij Arnhem Zuid.
Dat is niet echt een alternatief als je in Nijmegen-centrum moet zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:44 schreef Lyssa het volgende:
Ik ga gewoon lekker met de auto! Geen enkel probleem gehad, was zelfs met een recordtijd thuis
Klopt, ik moet naar Wolfhezequote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet echt een alternatief als je in Nijmegen-centrum moet zijn.
Yep, die weg ken ik goed, daar kan je altijd doorrijdenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:57 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Klopt, ik moet naar WolfhezeDat is goed te doen over de Amsterdamse weg
Hoi vegasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:30 schreef whosvegas het volgende:
Hallo vriendjes, ik meld me maar weer ff
Hoest met je knie? :-Pquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:30 schreef whosvegas het volgende:
Hallo vriendjes, ik meld me maar weer ff
Haha ik heb alleen een brief gehad met erop geadresseerd: Aan de bewoners van van Oldenbarneveldtstraat ..quote:
Gaat weer de goed kant op. Net op tijd voor Lowlands, maar mijn backpack idee, moet ik maar ff uitstellenquote:
Haha, ja daar kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:24 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Haha ik heb alleen een brief gehad met erop geadresseerd: Aan de bewoners van van Oldenbarneveldtstraat ..
Zat er reclame in van UPC![]()
Toch bedankt voor het afgeven
Roy, volgens mij is die NS-bus toch sneller op Zuid, die gaat via de grote weg, heb ik gezien, en stopt niet bij de haltes zeg maar. Is en pendeldienst.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:48 schreef donroyco het volgende:
Wordt nog wat zaterdag dan als ik de reis naar het diepe zuiden moet maken
t/m 22 augustusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:32 schreef whosvegas het volgende:
O ja, er is geen treinverkeer mogelijk tussen Arnhem zuid - Arnhem, en Arnhem - Utrecht. Wie weet tot wanneer?
Hoezo staat er dan t/m 1 augustus op de site van de NS?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:33 schreef Sally het volgende:
[..]
t/m 22 augustus
Ik word ermee doodgegooid op mijn weg
Zeker het traject Zetten/Andelst Elst? Als je daarop klikt, staat er wel 22 aug.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:34 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Hoezo staat er dan t/m 1 augustus op de site van de NS?
Ze hebben de site - foutief - aangepast... Er stond tot gister nog t/m 22 augustus, behalve op Arnhem-Tiel maar als je die aanklikte stond er ook t/m 22 augustus. Op www.arnhemcentraal.nu staan alle werkzaamheden genoemd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:37 schreef whosvegas het volgende:
Ik heb het al gezien, wel onduidelijk van de NS, maar als je in de folder gaat kijken, dan staat er idd 22 aug.
En wat dacht je van deze site? 'Werkzaamheden aan het spoor' in het menu?quote:
Hoe kun je nou geen extra reistijd hebben, als er geen treinen rijdenquote:Extra reistijd
•geen tot anderhalf uur
Ik een halfuurtje, nou ok, 20 minuten. Maar het is best goed geregeld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou ja, ik moet zeggen dat ik tot nu toe niet eens zo heel veel later als normaal ben. Het gaat eigenlijk best wel goed
Als het lukt (met m'n knie) kom ik ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:28 schreef remlof het volgende:
Ik ga het nog een keer proberen: what about een ernemmeet volgende week vrijdag of zaterdag op www.sonsbeektheateravenue.nl - op 6 of 7 augustus dus?
Flyer is hier te vinden: http://www.spiegeltent.nl/sonsbeek/nieuw/sta10broch4.pdf
Beide dagen aan het werk, misschien na werktijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:28 schreef remlof het volgende:
Ik ga het nog een keer proberen: what about een ernemmeet volgende week vrijdag of zaterdag op www.sonsbeektheateravenue.nl - op 6 of 7 augustus dus?
Flyer is hier te vinden: http://www.spiegeltent.nl/sonsbeek/nieuw/sta10broch4.pdf
Lijkt me leuk! Ben alleen 6 augustus in Druten en blijf daar slapen. Zaterdag avond zou kunnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:28 schreef remlof het volgende:
Ik kom op vrijdag pas om half negen terug uit Grunn, dus ik heb ook een voorkeur voor zaterdag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt me leuk! Ben alleen 6 augustus in Druten en blijf daar slapen. Zaterdag avond zou kunnen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou ja, ik moet zeggen dat ik tot nu toe niet eens zo heel veel later als normaal ben. Het gaat eigenlijk best wel goed
Gaat best ok idd met die NS-bussen naar Ede-Wageningen, al was het afgelopen maandag nog niet bijzonder goed geregeld qua opstapplekken. Anders gezegd: ik wist niet waar ik wezen moest en dat werd me pas na 3x kastje-naar-muur duidelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:44 schreef remlof het volgende:
Ik een halfuurtje, nou ok, 20 minuten. Maar het is best goed geregeld.
O is dat dan weer? Dat was leuk ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:28 schreef remlof het volgende:
Ja he? Hihihihihiquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O is dat dan weer? Dat was leuk ja!
Dat vind de NS zelf ook, dus ze gaan ervoor zorgen dat het vanaf volgende week een stuk slechter gaat:quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef Garisson72 het volgende:
Gaat best ok idd met die NS-bussen naar Ede-Wageningen,
Omgquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat vind de NS zelf ook, dus ze gaan ervoor zorgen dat het vanaf volgende week een stuk slechter gaat:
Mogelijk-minder-NS-bussen
Ik heb alleen maandag en vandaag van die dienst gebruikgemaakt, en beide keren met zijn drieën in zo'n bus gezeten. Ik geef NS hier dus groot gelijk in, vooral als ze toezeggen wel iedere 10 minuten een bus te laten rijden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat vind de NS zelf ook, dus ze gaan ervoor zorgen dat het vanaf volgende week een stuk slechter gaat:
Ik heb denk ik de pech dat ik met een boel mensen tegelijk uit andere treinen stap (heen uit de Syntus, terug uit de trein uit Schiphol) en dan heb je echt drie bussen nodig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb alleen maandag en vandaag van die dienst gebruikgemaakt, en beide keren met zijn drieën in zo'n bus gezeten. Ik geef NS hier dus groot gelijk in, vooral als ze toezeggen wel iedere 10 minuten een bus te laten rijden.
Ik zie de bussen vanaf en naar Arnhem Zuid binnenkomen, en die zijn ook lang niet allemaal vol. Sommige zelfs ronduit leeg, met 3 personen die uitstappen. Dus ook ik geef ze gelijk. (edit: wel buiten de spits dan)quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maandag en vandaag van die dienst gebruikgemaakt, en beide keren met zijn drieën in zo'n bus gezeten. Ik geef NS hier dus groot gelijk in, vooral als ze toezeggen wel iedere 10 minuten een bus te laten rijden.
Ik heb er persoonlijk ook geen last van, ik reisde altijd al vanaf Zuid naar Nijmegen Heyendaal. Vind het alleen niet zo netjes dat de reisplanner niet aangaf (nu wel?)dat de treinen van .15 en .45 niet meer de stoptreinen zijn, maar nu die van .00 en .30 (op Arnhem Zuid, dus).quote:Bovenal vind ik best whatever NS ook doet aangezien ik vanaf vrijdag 3 weken vakantie heb, dus als ik weer moet werken rijden de treinen (fingers crossed) gewoon weer!
Ik was ongeveer de enige die in de sprinter van 9:06 zatquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb denk ik de pech dat ik met een boel mensen tegelijk uit andere treinen stap (heen uit de Syntus, terug uit de trein uit Schiphol) en dan heb je echt drie bussen nodig.
Vanochtend heb ik op Velperpoort de sprinter gepakt en paste alles net niet in één bus en zat ik inderdaad als een van de enige twee passagiers in bus nummer twee.
Twee bussen ipv drie kan ik wel mee leven (nu het nog hoogzomer en rustig is), maar dat NS zegt dat minstens één bus per 10 min rijdt doet me het ergste vrezen...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Psst, even iets non-treinigs melden! Ik heb onbepaalde tijd gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Toen was ik al zo'n drie kwartier aan het werk koffiedrinken en internetten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:39 schreef remlof het volgende:
Ik was ongeveer de enige die in de sprinter van 9:06 zat
Jij was eerder neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |