quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef tliciouz het volgende:
Boh, volgens mij is het overal slecht weer geweest behalve in Arnhem.
http://www.omroepgelderland.nl/
Hier was het echt wel heftig hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef tliciouz het volgende:
Boh, volgens mij is het overal slecht weer geweest behalve in Arnhem.
http://www.omroepgelderland.nl/
Huissen of huizen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier was het echt wel heftig hoorIn Zuid... Bomen omgewaaid, inclusief Huissen...
Ik vond het ook wel meevallen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens snap ik niet dat jullie zeggen dat het wel meeviel, hier in Zuid hebben we echt met open mond staan kijken. Misschien dat het dan toch wel erg plaatselijk geweest is?
quote:Man overleden bij bedrijfsongeval
Publicatiedatum: 15-7-2010 14:47:03
ARNHEM – Bij een bedrijfsongeval in Arnhem is op donderdagmiddag 15 juli een man (personalia nog onbekend) om het leven gekomen.
De man was omstreeks 14.00 uur bezig met sloopwerkzaamheden bij een pand aan de Kortestraat. Toen hij met een betonnen trap bezig was, brak deze plotseling in tweeën. Vervolgens kwam het slachtoffer onder de trap terecht. De man is ter plekke aan zijn verwondingen overleden. Leeftijd en woonplaats van het slachtoffer worden zo snel mogelijk bekend gemaakt. De Arbeidsinspectie is in kennis gesteld.
In Nijmegen of Enschedequote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef Kwaaisteniet het volgende:
Ik was trouwens benieuwd hoe het met het uitgaansleven in Arnhem zit?
Alles wat er op dit forum over te vinden is, is 4 a 5 jaar oud (of zoek in niet goed?). Ik neem aan dat er wel wat veranderd is.
Waar gaat iedereen uit ? (waar en gem. leeftijd?)
Jouw foto's?quote:
Oké, ik heb het achter de schermen neergegooid, mogen je foto's op de FP komen?quote:
Surequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oké, ik heb het achter de schermen neergegooid, mogen je foto's op de FP komen?
Ik ben begonnen in de Move toen ik 16/17 was. Dat is een tent met alternatieve muziek, ik vind het geen gothic. Te vinden in de Varkensstraat. Leeftijd ligt daar tussen de 16 en 18. Ik heb mij daar altijd goed vermaakt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef Kwaaisteniet het volgende:
Ik was trouwens benieuwd hoe het met het uitgaansleven in Arnhem zit?
Alles wat er op dit forum over te vinden is, is 4 a 5 jaar oud (of zoek in niet goed?). Ik neem aan dat er wel wat veranderd is.
Waar gaat iedereen uit ? (waar en gem. leeftijd?)
En ik snapte dus niet waar de overdreven reacties allemaal vandaan kwamen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens snap ik niet dat jullie zeggen dat het wel meeviel, hier in Zuid hebben we echt met open mond staan kijken. Misschien dat het dan toch wel erg plaatselijk geweest is?
Volgens mij woon jij dan bij mij in de buurt. Want hier was echt bijna niets te merken van het slechte weer. Maar toen ik met de bus naar de stad ging viel het wel op ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:50 schreef Omniej het volgende:
[..]
En ik snapte dus niet waar de overdreven reacties allemaal vandaan kwamen...
Maar nu ik vandaag even wat meer door Arnhem heen gereden ben is het me wel duidelijk geworden dat het erg plaatselijk is geweest ja. Bij mij thuis (ook in zuid) was er niet zo veel aan de hand, maar een kilometer verderop was het duidelijk een stuk heftiger en ligt alles bezaaid met afgerukte takken (van soms toch behoorlijke grootte).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |