Vuurwerk was cool, 20 minuten lang, heeft zeker 100K gekost.quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:18 schreef SLP_ het volgende:
vuurwerk trouwens gemist, om een of andere reden dachten we dat het om 00:00 zou beginnen
Ooh ok, ach volgend jaar nieuwe kansen. Zo maar es douchen en mn bed opzoeken, om 10 uur gaat de wekker weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Vuurwerk was cool, 20 minuten lang, heeft zeker 100K gekost.
De mijne ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:21 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ooh ok, ach volgend jaar nieuwe kansen. Zo maar es douchen en mn bed opzoeken, om 10 uur gaat de wekker weer
Das kut he, dan kan ik gewoon niet slapen omdat ik blijf denken; oh shit als ik nu in slaap val kan ik nog maar 4,5 uur slapen. en dan een halfuur later oh shit ik heb nog maar 4 uur.. Totdat het 10 uur isquote:
En dan sta je op en zet je koffiequote:Op woensdag 21 juli 2010 05:24 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Das kut he, dan kan ik gewoon niet slapen omdat ik blijf denken; oh shit als ik nu in slaap val kan ik nog maar 4,5 uur slapen. en dan een halfuur later oh shit ik heb nog maar 4 uur.. Totdat het 10 uur is
Normaal begint het ook veel later dan geplandquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:18 schreef SLP_ het volgende:
vuurwerk trouwens gemist, om een of andere reden dachten we dat het om 00:00 zou beginnen
Ik heb denk ik een overdosis vuurwerk gehad het laatste half jaar, ik had er gewoon geen puf voor om er heen te gaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:32 schreef remlof het volgende:
Het vuurwerk was echt best gaaf
Beter dan dat in Arnhem met koninginnedag iig
en dan kom je niet even hoi zeggen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:14 schreef SLP_ het volgende:
net thuiswas gezellig in stad
Nog in dk's favoriete tent geweest
en daar stiekem swarma gespot
Je was zeker weer druk met hosselenquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dan kom je niet even hoi zeggen?
Ow ja, ik bedoel dinges, jeweetwel daarboven de matrixquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:39 schreef swarmahoer het volgende:
en remlof, sinds wanneer is er een vrijthof in nijmegen, heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |